Dat is dan ook de enige reden dat een land nooit een goed economisch beleid kan hebben, genoeg linkse idioten die alles willen beperken, verbieden, reguleren en nationaliseren. Ook al is het nu pijnlijk duidelijk dat de anno 2011 crisis volledig te wijten is aan diezelfde regeringen, NEE het is allemaal de schuld van de BANKEN.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is overigens wel schrijnend, het gebrek aan financiële kennis in dat topic. En vervolgens wel een grote bakkes hebben over wie wat zou moeten doen en wat verboden zou moeten worden.
Stel je voor, die mensen hebben ook stemrecht.
Ja Erik heeft een hart enzo, hij is ons dikkerdjequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw rare barmhartige mening is beangstigend, want je bent binnen onze gelederen.
Jij bent de volgende die aan de beurt isquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik haat jullie, jullie veranderen perfecte rechtse mensen in hersenloze linkse jankballen met medelijden.
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
"Het spijt me meneer, u heeft een ernstige vorm van Linkse Jankballeritis."quote:
Hij zit vast en zeker in het linkse team:quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil geen mensen met een bar slechte muzieksmaak in het linkse team.
Ik heb goede methodesquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VSquote:
Je hebt weinig bekeringsdrang jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.
Het doel heiligt de middelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VS
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Duitsers maken ook mooie horloges trouwens.
Glashutte.
quote:
Bah VS bahquote:
Graus in een enquêtecommissie...quote:Ontevreden PVV'er Graus uit enquêtecommissie
PVV-Kamerlid Dion Graus stapt met onmiddellijke ingang uit de parlementaire enquêtecommissie Financieel Stelsel. De PVV heeft dat vandaag laten weten.
Volgens de PVV bleek maandag na het openbaar verhoor van oud-topman Jan Peter Schmittmann van ABN AMRO dat andere commissieleden het niet op prijs stelden dat Graus hem had bevraagd over zijn vertrekpremie van 8 miljoen euro.
Graus: 'Ik betreur het ten zeerste dat ik na jaren werkzaamheden voor de parlementaire onderzoekscommissie en nu de enquêtecommissie dit besluit heb moeten nemen. Maar als ik niet vrijuit mensen kan bevragen over het belangrijke thema van perverse prikkels zoals bonussen, dan houdt het voor mij op. Ik kan niet meewerken aan een slap verhaal, met meel in de mond praten en enkel door de staf voorgekookte teksten voorlezen is niets voor mij.'
Hehe, eerder stapte Ali Lazrak, ook al zo'n toonbeeld van integriteit, al uit een onderzoekscommissie. Daar kreeg hij overigens nog flink bonje met Marijnissen van.quote:
Ja, geweldig, eindelijk gaat ie wegquote:
Sorry.quote:
Goeie tekst ook:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |