Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
Korte intelligentietest voor het stemmen.
Beneden de 110 is dan exit.
Hoewel ik Richard de Mos heel erg zou missen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze kunnen beter politici dan de kiezer die test laten doen.
Iemand "afstraffen" op zijn of haar beroepskeuze?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.
Inkomen lijkt me beter, alhoewel je ook wel Henk ondernemers hebtquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spreek dan een minimum opleidingsniveau (HBO bv) af.
Och dat had je niet hoeven doen, nee echt waar, doe maar niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Ik heb voor VS wat mannelijk schoon in de OP gezet.
Als je dan toch een of ander mallotig stemexamen in wilt voeren, doe het dan goedquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Iemand "afstraffen" op zijn of haar beroepskeuze?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat had je niet hoeven doen, nee echt waar, doe maar niet.
Niet als je intelligentie als graadmeter wilt nemen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inkomen lijkt me beter, alhoewel je ook wel Henk ondernemers hebt
Dan ga toch, bol hok?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Emigreren lijkt me wel wat, schijt aan die hele vertyfte kut EU en Nederland.
Zit er ook over te denken wanneer ik hier klaar ben, mooi weg hier.quote:
Dan mag ikquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:52 schreef Picchia het volgende:
Enkel personen met zowel een HAVO en WO diploma.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Nooit meer stemmen op Nederlandse polderpartijen, heerlijk.
In de Congo zoekt men nog mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
Het is inderdaad soms wel schokkend hoe machteloos individuen tegenover overheden kunnen staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Mooi dat de christelijke moraal van het CDA hier niet opspeelt
Verder een walgelijke zaak, met bizar gedrag van de overheid en als constante politieke factor de VVD.
Onbegrijpelijk. Over zo'n zaak kan ik me echt opwinden itt de meeste andere dingen
Mij best, als ik er maar veel geld kan verdienen vind ik zelfs de Zuidpool nog aantrekkelijk, zal me aan m'n kont roesten waar, als ik maar binnenloop.quote:
Ik vind het vooral schokkend hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is inderdaad soms wel schokkend hoe machteloos individuen tegenover overheden kunnen staan.
Hoi Hans Spekman.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schokken hoe gemakkelijk men daar even overheen stapt gedurende 20 jaar. En dan maar koketteren met woorden als "de individu" en "barmhartigheid".
Laatst was er in brandpunt ook zo'n item over mensen die dan 30 jaar lang onzeker zijn over grote infrastructurele plannen naast hun huis. Ondertussen kan je het uiteraard niet verkopen. Helemaal kapot gaan die mensen.
Ik zal wel jong en naief zijn maar ik hoop toch ten alle tijden te kunnen ijveren voor die mensen. En ik verwacht dat ook van politici. Maarja, PR-geilheid regeert, een degelijke moraal is ver te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |