Ik heb goede methodesquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VSquote:
Je hebt weinig bekeringsdrang jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.
Het doel heiligt de middelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VS
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Duitsers maken ook mooie horloges trouwens.
Glashutte.
quote:
Bah VS bahquote:
Graus in een enquêtecommissie...quote:Ontevreden PVV'er Graus uit enquêtecommissie
PVV-Kamerlid Dion Graus stapt met onmiddellijke ingang uit de parlementaire enquêtecommissie Financieel Stelsel. De PVV heeft dat vandaag laten weten.
Volgens de PVV bleek maandag na het openbaar verhoor van oud-topman Jan Peter Schmittmann van ABN AMRO dat andere commissieleden het niet op prijs stelden dat Graus hem had bevraagd over zijn vertrekpremie van 8 miljoen euro.
Graus: 'Ik betreur het ten zeerste dat ik na jaren werkzaamheden voor de parlementaire onderzoekscommissie en nu de enquêtecommissie dit besluit heb moeten nemen. Maar als ik niet vrijuit mensen kan bevragen over het belangrijke thema van perverse prikkels zoals bonussen, dan houdt het voor mij op. Ik kan niet meewerken aan een slap verhaal, met meel in de mond praten en enkel door de staf voorgekookte teksten voorlezen is niets voor mij.'
Hehe, eerder stapte Ali Lazrak, ook al zo'n toonbeeld van integriteit, al uit een onderzoekscommissie. Daar kreeg hij overigens nog flink bonje met Marijnissen van.quote:
Ja, geweldig, eindelijk gaat ie wegquote:
Sorry.quote:
Goeie tekst ook:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |