Ik heb goede methodesquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
Many have tried, and miserably failed.
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VSquote:
Je hebt weinig bekeringsdrang jijquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens proberen. Jij bent ook niet welkom in ons ubervette team.
Het doel heiligt de middelenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit zijn gevaarlijke opmerkingen tegen VS
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
Duitsers maken ook mooie horloges trouwens.
Glashutte.
quote:
Bah VS bahquote:
Graus in een enquêtecommissie...quote:Ontevreden PVV'er Graus uit enquêtecommissie
PVV-Kamerlid Dion Graus stapt met onmiddellijke ingang uit de parlementaire enquêtecommissie Financieel Stelsel. De PVV heeft dat vandaag laten weten.
Volgens de PVV bleek maandag na het openbaar verhoor van oud-topman Jan Peter Schmittmann van ABN AMRO dat andere commissieleden het niet op prijs stelden dat Graus hem had bevraagd over zijn vertrekpremie van 8 miljoen euro.
Graus: 'Ik betreur het ten zeerste dat ik na jaren werkzaamheden voor de parlementaire onderzoekscommissie en nu de enquêtecommissie dit besluit heb moeten nemen. Maar als ik niet vrijuit mensen kan bevragen over het belangrijke thema van perverse prikkels zoals bonussen, dan houdt het voor mij op. Ik kan niet meewerken aan een slap verhaal, met meel in de mond praten en enkel door de staf voorgekookte teksten voorlezen is niets voor mij.'
Hehe, eerder stapte Ali Lazrak, ook al zo'n toonbeeld van integriteit, al uit een onderzoekscommissie. Daar kreeg hij overigens nog flink bonje met Marijnissen van.quote:
Ja, geweldig, eindelijk gaat ie wegquote:
Sorry.quote:
Goeie tekst ook:quote:
Dit dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor B_A en Monolith lijkt me.
Nee, gesolliciteerd uiteraard, mafklapper.quote:
Zo hoort het ook!quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, amper een paar uur later en ik mag op gesprek komen bij de bank.
#winning!
Ja, er zijn alleen schijnbaar wat tests verbonden aan de procedure, maar /care.quote:
Ik zie Arolsen al schuimbekken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ha, amper een paar uur later en ik mag op gesprek komen bij de bank.
#winning!
Merci.quote:
Je mag in een ATM gaan zitten en geld tellen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, gesolliciteerd uiteraard, mafklapper.
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag in een ATM gaan zitten en geld tellen?
De eerste stap naar wereldheerschappijquote:
Goed idee eigenlijkquote:
Hoe deed je dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik neem oproepen van nummers die ik niet kan zien nooit op.
Same here.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik wel, waarom niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbiedingquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had je nog geen onzinnige telefoontjes van marketeers
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
Mwah, ik heb nooit een vaste telefoon gehad, scheelt ook.
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbieding
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.quote:
Klassiekertje.quote:
Als ik serieus ben zullen wij het wel met meer dingen eens zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Yep. Wie niet......quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Dit nummer heb ik in die tijd ontzettend vaak gedraaid
Speaking of which, ik moet m'n online mail maar eens leeggooien, ik verwijder enkel de doorgestuurde mails naar m'n Mac Mail, volgens mij moeten er wel honderden ongelezen tyfus berichten online staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Dat is dan weer zo nutteloos als een steen, zonder mail kan ik eigenlijk al niet meer. Vooral als je afspraken hebt, zit je op de weg dan kan je zien of er veranderingen zijn of iets dergelijks, wie SMS't er tegenwoordig nog zakenrelaties?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.
Family Values '98quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Wie niet......
Limp Bizkit is live wel okee.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.
Only the ones who're worth it.quote:
Dan zeg je gewoon: "wacht even... ow mijn e-mail adres is retdstde@sharklasers.com"quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Ik wel, maar ik doe er niks meequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:
Ik irriteer me aan de HEB JE GEEN FACEBOOK????
Ik heb principieel geen FB
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.quote:
Via Twitter natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
Voila.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen zonder Facebook hebben iets te verbergen.
Ik ken eigenlijk niemand met Twitter, enkel Erik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Via Twitter natuurlijk
Heb je al die kermisshit er ook niet bij.
Je kan het afschermen heurr..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Onder de plak heet dat, een echte man belt niet met de telefoon van zijn vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Rammstein is ook live geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.
U bent bezig met terroristische activiteiten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Het is ook zo makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homieos over de hele planeet.
Niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |