Goed idee eigenlijkquote:
Hoe deed je dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik neem oproepen van nummers die ik niet kan zien nooit op.
Same here.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Ik wel, waarom niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbiedingquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen had je nog geen onzinnige telefoontjes van marketeers
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
Mwah, ik heb nooit een vaste telefoon gehad, scheelt ook.
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar word ik echt nooit over gebeld. Ohja één keer in het jaar door de UPC met zo'n ruk aanbieding
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.quote:
Klassiekertje.quote:
Als ik serieus ben zullen wij het wel met meer dingen eens zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dit vind ik goede nummers, wat muzieksmaak aangaat liggen wij elkaar wat dit genra aangaat wel.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook al jaren niet meer. Overbodig.
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vanmiddag nog, op de vaste lijn, -P- op de display. Dan neem ik niet op.
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Yep. Wie niet......quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klassiekertje.
Dit nummer heb ik in die tijd ontzettend vaak gedraaid
Speaking of which, ik moet m'n online mail maar eens leeggooien, ik verwijder enkel de doorgestuurde mails naar m'n Mac Mail, volgens mij moeten er wel honderden ongelezen tyfus berichten online staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Hoewel mobieltjes wel weer teveel van het goede worden, dat FB, Mail, WhatsApp, SMS, Telefoon, Facetime. Als je wil heb je er een dagtaak aan dat kutding.
Dat is dan weer zo nutteloos als een steen, zonder mail kan ik eigenlijk al niet meer. Vooral als je afspraken hebt, zit je op de weg dan kan je zien of er veranderingen zijn of iets dergelijks, wie SMS't er tegenwoordig nog zakenrelaties?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Simpel mobieltje zonder internet nemen, opgelost.
Family Values '98quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep. Wie niet......
Limp Bizkit is live wel okee.
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet je nummer aan elk sletje geven wat je tegenkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |