Dan zeg je gewoon: "wacht even... ow mijn e-mail adres is retdstde@sharklasers.com"quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik erger vind is dat ze tegenwoordig overal je email adres willen hebben en er vanuit gaan dat je dat dan ook zomaar geeft.
Ik wel, maar ik doe er niks meequote:Op dinsdag 8 november 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:
Ik irriteer me aan de HEB JE GEEN FACEBOOK????
Ik heb principieel geen FB
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.quote:
Via Twitter natuurlijkquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
Voila.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Klopt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen zonder Facebook hebben iets te verbergen.
Ik ken eigenlijk niemand met Twitter, enkel Erik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Via Twitter natuurlijk
Heb je al die kermisshit er ook niet bij.
Je kan het afschermen heurr..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Onder de plak heet dat, een echte man belt niet met de telefoon van zijn vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:39 schreef eriksd het volgende:
Het was een vriend met de telefoon van zijn vriendin.
Rammstein is ook live geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee. Heb alleen die videoband kapot vaak gezien. Dat optreden van Rammstein was ook wel briljant.
U bent bezig met terroristische activiteiten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Niet iedereen hoeft alles van mij te weten
Het is ook zo makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homieos over de hele planeet.
Niet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
FB is baas, hoe anders moet ik in contact blijven met m'n homies over de hele planeet.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Rammstein is ook live geweldig om te zien.
Pfff waarom zijn we aan kinderen begonnen. Volgend jaar maar weer eens een festivalletje of twee meepikken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent bezig met terroristische activiteiten?
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet.
Of je stuurt af en toe een brief.
Jullie vermoorden de romantiek van 'partir est mourir un peu'
Dan ga je maar in Sydney wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.
Zoiets heet netwerken, wie weet waar ze nog goed voor zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
FB:
kijk eens hoe goed ik het heb!!!
Roddelrubriek
In contact blijven met mensen waarmee je allang uitelkaar bent gegroeid
Op PinkPop mocht in 2002 Rammstein niet gefilmd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |