quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Rammstein is ook live geweldig om te zien.
Pfff waarom zijn we aan kinderen begonnen. Volgend jaar maar weer eens een festivalletje of twee meepikken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent bezig met terroristische activiteiten?
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet.
Of je stuurt af en toe een brief.
Jullie vermoorden de romantiek van 'partir est mourir un peu'
Dan ga je maar in Sydney wonenquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dahag, weet je hoe verdomd duur luchtpost naar Sydney is.
Zoiets heet netwerken, wie weet waar ze nog goed voor zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
FB:
kijk eens hoe goed ik het heb!!!
Roddelrubriek
In contact blijven met mensen waarmee je allang uitelkaar bent gegroeid
Op PinkPop mocht in 2002 Rammstein niet gefilmd worden.quote:
Op gebieden buiten FB zal ik uwer naaste zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
Zo even de conservatieve ouwe digibeet lul uithangen
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de handquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets heet netwerken, wie weet waar ze nog goed voor zijn.
Maar de waarde daarvan zal jou als linkse wel ontgaan.
Ik netwerk via whatsappquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig he, ik heb bijvoorbeeld wat bekenden binnen de regering van Australie, laatst toen ik postte dat ik terug wou emigreren kreeg ik handige tips en boden ze aan te helpen met het vinden van werk voor ik zou gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de hand
Zaterdagquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Face to face met een biertje in de hand
Toch nog een overeenkomstquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op gebieden buiten FB zal ik uwer naaste zijn.
Maar hiermee niet.
Of je levert gewoon goed werk en bouwt een reputatie op.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt netwerken doe je face to face met een biertje in de hand
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb het even voor je aangepast!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of je levert gewoon goed werk en je baas bouwt met jouw werk een reputatie op.
M'n meeste waardevolle zakenrelaties zorgde ik wel voor dat 't me vrienden werden, zo'n mongool waar je ooit een visitekaartje van hebt gekregen gaat niet 'the extra mile' voor je. Zo iemand die je in je inner circle krijgt wel, en met onzin posts ben je nog elke dag in hun gezicht en gedachten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.
Facebook is toch een beetje mijn uitlaatklep voor het gestoorde deel van m'n persoonlijkheid, gezien het grote aantal foto's van auto's / tanks / vuurwapens / v_P in allerhande gevaarlijke pose's met vuurwapens / v_P die in uniform door de straten marcheert / v_P die dingen doet die niet in de zin van de wegenverkeerswet zijn en ga zo maar door.
Ja, dat hoeven mijn zakelijke contacten niet te weten, dat geeft zo'n slecht beeld van mij.
Toch welquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar gebruik ik LinkedIn voor, althans verzamel ik aldaar al mijn zakelijke contacten.
Facebook is toch een beetje mijn uitlaatklep voor het gestoorde deel van m'n persoonlijkheid, gezien het grote aantal foto's van auto's / tanks / vuurwapens / v_P in allerhande gevaarlijke pose's met vuurwapens / v_P die in uniform door de straten marcheert / v_P die dingen doet die niet in de zin van de wegenverkeerswet zijn en ga zo maar door.
Ja, dat hoeven mijn zakelijke contacten niet te weten, dat geeft zo'n slecht beeld van mij.
Gelukkig verzamel ik verslavingen. Dat is trouwens nogal verslavend.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom zitten we op fok eigenlijk ?
Het is gewoon een ordinaire verslaving , meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |