Waarvoor hulde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik doe twee compleet verschillende studies
Heb je in het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerika gezeten?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is het voordeel dat ik overal al heb gezeten, verlaagt onmiddellijk de drempel mij aan te nemen ergens.
Jazeker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je in het meest zuidelijke puntje van Zuid-Amerikanen gezeten?
Klootzak.quote:
Thxquote:
Dit is z'n beste vind ik zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Bob Dylan nummers zijn echt mooi
Daar ook.quote:
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus nietquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
Ik wil later wapens verkopen aan twijfelachtige regime's die onder embargo liggen, maar mét goedkeuring van de westerse regeringen, die zich echter officieel nergens mee bemoeien.
En uiteraard gehaat worden door Henk & Ingrid.
Jammer dat hij niet kan zingen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Sommige Bob Dylan nummers zijn echt mooi
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:03 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken kan ik wel doorgronden, jou snap ik serieus niet
Och wie niet, het is de perfect tool voor procrastination.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Thxmaar kom door oa fok af en toe in tijdnood dus
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?
Maar een maatschappijleerleraar zei ook al eens: "met jouw verknipte geest zou jij een interessante studieobject voor psychologisch onderzoek zijn".
Ik kon in het begin ook niet aanhoren moet ik bekennen.quote:
Iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hopelijk is niet 1 van je studie's "psychologie"?
Maar een maatschappijleerleraar zei ook al eens: "met jouw verknipte geest zou jij een interessante studieobject voor psychologisch onderzoek zijn".
Hoe ben je op die combinatie gekomen? Dat vind ik zo ongewoon, economie en rechten, technisch en rechten snap ik nog, maar biologie en rechten vind ik bijzonder. Hoe zie jij jouw carrierematige toekomst voor je?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.
Oke. Dat getuigt van het zijn van een echte liefhebber. Chapeau.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik kon in het begin ook niet aanhoren moet ik bekennen.
Teveel rechten-studenten hier, ik raak bekneld binnen de juridische groene blaadjes van morgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Verstandige man. Ik doe Biologie en Rechten.
Mijn verknipte geest is juist ook mijn sterke punt, want niemand kan echt hoogte van mij krijgen.quote:
Gewoon gekozen wat ik leuk vind , zie wel waar het eindigt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe ben je op die combinatie gekomen? Dat vind ik zo ongewoon, economie en rechten, technisch en rechten snap ik nog, maar biologie en rechten vind ik bijzonder. Hoe zie jij jouw carrierematige toekomst voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |