Uw commentator vanuit Hamburg : Evert ten Napelquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef RM-rf het volgende:
Volksparkstadion Hamburg...
Daar werd ook een beroemde duitsland-nederland in 1988 gespeeld
Heb die wedstrijd nog op een videoband staan met Duits commentaar, da's nog een tikkie vermakelijker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Uw commentator vanuit Hamburg : Evert ten Napel
Lahm en Schweinsteiger ontbreken iig.. dat zijn niet de minste dragende spelers,quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Chiich het volgende:
Weet niet hoe het bij Duitsland zit qua blessures?
duitsland speelt de laatste twee jaar internationaal het leukste voetbal (imho) en hebben een goede jonge en talentvolle selectie... (zelfs tov 2010 zijn er veel nieuwe jongens bijgekomen Götze, Schürle, Reus)quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef betting het volgende:
Nederland is volmaakt kanloos tegen dit Duitsland.
quote:Doel: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City), Tim Krul (Newcastle United),
Verdediging: Gregory van der Wiel (Ajax), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Hoffenheim), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Malaga), Ron Vlaar (Feyenoord)
Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Georginio Wijnaldum (PSV), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Dirk Kuijt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Ryan Babel (Hoffenheim), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Derk Boerrigter (Ajax)
Ja hoor, maar goed uitslag van deze wedstrijd maakt niet uit behalve voor prestige, jij hebt wel andere zorgen lijkt mequote:
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, maar goed uitslag van deze wedstrijd maakt niet uit behalve voor prestige, jij hebt wel andere zorgen lijkt me
Niet mee eens. Als onze voorhoede compleet is, is onze voorhoede toch wel een niveau beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.
Totaal mee eens. Als Nederland de mentaliteit van had van de spelersgroep van Duitsland had dit nog een wedstrijd kunnen worden. Nu maken de Duitsers zich echt niet druk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Kekster het volgende:
Probleem is dat alle Duitsers spelen met een inzet als die van Kuyt. Als dit bij Nederland ook zo was had ik ze een kans gegeven maar helaas is de frustratie er meestal al snel af te lezen als het even niet loopt. Onder druk weet het Nederlands elftal meestal ook niet te presteren dus ik vreest het ergste.
Voor Nederland is het hopen op een wedstrijd als die tegen Frankrijk op het EK. 90 minuten lang eenrichtingsverkeer en toch 4x scoren uit 4 counters.
Ik denk het niet, Duitsland is goed maar (nog) niet zo goed, zie ze als een belangrijke kandidaat voor het WK maar EK komt wat te vroegquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.
Vorm, op dit moment de beste keeper in de zwaarste voetbalcompetitiequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef TLC het volgende:
Krul, de minst gepasseerde keeper in de zwaarste voetbalcompetitiezal hij spelen ?
Roep al maanden dat hij moet gaan keepen maargoed ze willen niet luisterenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef TLC het volgende:
Krul, de minst gepasseerde keeper in de zwaarste voetbalcompetitiezal hij spelen ?
ook de duitsers spelen nog wel minder gemotiveerd in oefenwedstrijden, maar ook zij zullen een wedstrijd tegn nederland spannend vinden en een échte test tegen een top-tegenstander...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Totaal mee eens. Als Nederland de mentaliteit van had van de spelersgroep van Duitsland had dit nog een wedstrijd kunnen worden. Nu maken de Duitsers zich echt niet druk.
dan is fc michael schumacher - fc zidane allstars nog leukerquote:Op donderdag 10 november 2011 08:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
22-05-2012 Bayern - NL lijkt me ook wel leuk.
maar ze hebben wél een héél talentvolle nieuwe generatie en als ze voor WK 2024 zich misschien toevallig per ongeluk plaatsen (cq een keertje _niet_ hun eigen kansen verpesten) gaan ze dat vast winnenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef betting het volgende:
Haha Belgie, 37e ik wist dat ze matig waren maar dit slaat alles.
behalve dan tegen duitsland (en ook belgie wil nog wel soms best leuk zijn, kan me nog een komische 5-5 herinneren, ergens eind jaren 90)... meestal is er dan wel wat meer motivatie.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
Zal vast een suffe wedstrijd worden, Nederland heeft (terecht) nog nooit gevlamd tijdens een oefenwedstrijd. Zal nu niet anders zijn.
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrtquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar speelt Robben als we tegen Bayern spelen
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrt
o ja? geef me eens een link waar BILD dat zou beweren?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:56 schreef rubje het volgende:
Lijkt mij interessant want al een tijdje zweert het altijd betrouwbare BILD dat Die Mannschaft de 'Nederlandse' voetbalstijl hanteert en Nederland meer 'Duits' speelt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrt
Haquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Duitsland - Nederland 0-1
93' Mark van Bommel
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-2 2x van Persie waarvan de 2de in 92ste minuut
Ojaquote:
Veronica. Vanaf 19.25uquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
tegen Zwitserland toch?
ff stream opzoeken dan, of komt het op tv??
Ach, die drie minuten die Afellay speelt, bij Real Madrid zit niet eens een Nederlander.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie net dat het 3 dagen na de CL finale isLekker handig.
Met het oog op het EK lijkt mij dat spelen voor Oranje logischer is.
Klose? Mario Gómez zal je wel bedoelen, die Braziliaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Anonymousz het volgende:
Een echte test voor Oranje
Wellicht ga ik kijken
Uitslag: 1-1
Klose
Van Persie
Die jongen heeft geen hoog IQ neequote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is het toch droevig dat Van Persie 'Arsenal' nog steeds niet kan uitspreken.
TV. Veronica.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
tegen Zwitserland toch?
ff stream opzoeken dan, of komt het op tv??
Ik snap niet dat van Persie dan geen rust kreeg tegen Zwitserland en dan wel tegen Duitsland moest spelen, zo had Wenger toch ook zijn zin gekregen en sinds wanneer heeft Wenger wat te zeggen over Oranje eigenlijk ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Tarado het volgende:
Geen van Persie tegen Duitsland, wat een onzin zeg
Braziliaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Klose? Mario Gómez zal je wel bedoelen, die Braziliaan.
Hee pssst, Duitsland speelt thuis!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef DonkerNacht het volgende:
Gelijkspel.
1-0 voor nederland
1-1 Duitsland
1-2 Duitsland
2-2 Nederland
2-3 Duitsland
3-3 Nederland
Duitsland ook, die hadden nog bijna verloren als Oekraine wat beter met de kansen was omgesprongen, zal voor beiden een paar niveautjes omhoog moeten dinsdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dik verliezen als we zo spelen als vandaag.
Tuin er nou niet weer in!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg het alvast: "Het Volksparkstadion is van Oranje!"
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.quote:
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.
We gaan pas in mei naar München.
Ik denk dat het een schaakpartijtje wordt, Duitsland liet gisteren tegen Oekraine enorme ruimtes vallen wat ze tegen Nederland zeker niet zullen doen wat dan weer ten koste van het offensieve gaat. Bij gebrek aan creatieve spelers zal Nederland ook moeite gaan krijgen met kansen creëren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.quote:Op zondag 13 november 2011 12:03 schreef Arfalas het volgende:
Ik denk dat het een zeer mooie wedstrijd gaat worden. Zowel Duitsland als Nederland 'MOET' winnen. Dus ik denk dat iedereen zijn beste beentje voorzet.
Wie er gaat winnen? Ik denk dat Duitsland een tikkeltje beter is, maar het kan net zo goed zijn dat Nederland wint. Het gaat 'close' worden.
Me too. De afgelopen wedstrijden waren maar saai (m.u.v. tegen San Marino). Dus een krat bier erbij en kijken maar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.
Beide landen zullen dit als een prestigewedstrijd benaderen
Hij heeft wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Vraag van een Nederlandse journalist aan teammanager Oliver Bierhoff: "Ist Deutschland das neue Holland?"
Bierhoff: "Hoffentlich nicht, dan denn werden wir auch immer zweite bei Endspielen"
leuk om te wetenquote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Vraag van een Nederlandse journalist aan teammanager Oliver Bierhoff: "Ist Deutschland das neue Holland?"
Bierhoff: "Hoffentlich nicht, dan denn werden wir auch immer zweite bei Endspielen"
Jij kan er ook niks aan doen dat je dom bent natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet eens wat die mongol zegt
In het buitenland staat Nederland vooral bekend als land dat altijd faalt op belangrijke momentenquote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Ik kan alleen frans, geen duitsquote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat je dom bent natuurlijk.
"Hopelijk niet, dan worden wij ook altijd tweede op een eindronde."quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan alleen frans, geen duits
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb er iig zin in.
Hoeren neuken, Duits bier drinken en bratwurst vreten en clowns uitlachen.
Gegarandeerd een topdag
veronicaquote:
Waarop de journalist zei: Je wordt liever derde?quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
okquote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
In het buitenland staat Nederland vooral bekend als land dat altijd faalt op belangrijke momenten
van Persie idd altijd geweldig in Oranje idd.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Zonder Robben, v. Persie en Afellay gaan we dit echt niet winnen...
v/d Wiel is weer fit dus die zal zijn plaats wel weer innemen, Braafheid zal wel blijven staan, Kuijt schijnt goed te zijn voor de balans, is al een hele tijd zeer matig maar speelt bij Bert altijd, verder neem ik aan v Bommel en Strootman, Sneijder en voorin Huntelaar en op links Babelquote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef J2T het volgende:
Ik snap serieus niet waarom Braafheid, Boula, Schaars, Vlaar en Babel zijn opgeroepen. Geef de nieuwe talenten eens een kans zoals Virgil en Maher ofzo. Altijd maar blijven vasthouden aan die bagger spelers. Ik word daar zo moe van. Als Oranje dinsdag met Braafheid en Boula begint ga ik lekker wat anders kijken. Kuijt in de basis is al erg genoeg.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef Saysem het volgende:
Ik zeg Kuijt linksback. Kan ie vast wel.
Ik weet nog EK2004 met goaltje van Ruudquote:
bron: Belgiumsoccer.bequote:Franz Beckenbauer laat er geen twijfel over bestaan dat Duitsland op een hoger niveau speelt dan Nederland.
“Duitsland en Spanje zijn alle andere Europese landen mijlenver voor”, is Beckenbauer duidelijk. “Dus zijn ze voor mij ook de duidelijke favorieten voor het EK 2012.”
Laat ze zichzelf maar in de favorietenrol lullen, des te harder komt die uitschakeling op het EK bij ze aan.quote:
Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkelquote:Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef Caland het volgende:
Nog steeds een one trick pony. Naar binnen kappen en schieten.
volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkel
Ik heb hem te weinig gezien om dat te kunnen beoordelen maar de keren dat hij inviel bij NL elftal was hij wel verrassender in zijn acties dan bijvoorbeeld Babel de laatste wedstrijd, dat hij weinig speelt ligt uiteraard voornamelijk aan hemzelf maar Italië lijkt me ook niet het ideale land voor zo'n type speler.quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...
die leeft werkelijk vooral op het imago dat hij toen maakte, en zolang hij uit het zicht verder is verdwijnt dat imago kennelijk niet.
het is heus niet voor niks dat die bij zowel HSV als ook Juventus op een zijspoor raakte, dat ligt niet altijd aan : 'de verkeerde club' of 'de verkeerde coach' of doordat hij nét een infectie kreeg na het zetten van een tatoeage, of een medische staf die fouten zou maken in een behandeling; en verzin maar een tiental Elia-excuusjes...
Elia zelf maakt gewoon geen ontwikkeling door en haalt zelfs vaak de vorm van twee, drie jaar terug niet meer, en ik vermoed dat hij ook dusdanig 'soft' voor zichzelf is dat hij niet doorheeft een brian-roy-in-het-kwadraat te worden..
iemand die leeft van een keer per drie/vier wedstrijden een paar frommel-passeerbeweginkjes, en denken dat je 'publiekslieveling' bent.
4,15 voor Nederlandquote:Op maandag 14 november 2011 12:40 schreef J2T het volgende:
1,85 voor winst Duitsland, 3,50 voor een gelijkspel en 4,15 voor winst Nederland.
Hmmm, zou het verstandig zijn om 50,- op NL te zetten? Ik heb wel zin om een gokje te wagen. Niets is onmogelijk, zie Engeland-Spanje.
edit: Ik ga denk ik toch voor een gelijkspel. Die kans lijkt me wat groter.
Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahmquote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
Hoe dan ook leuk als Nl hier wint,denk van niet, maar ga er maar vanuit dat het of een 0-0 wordt of een verlies want Duitsland komt op volle oorlogssterkte en NL komt met een veredeld B-elftal gezien de vele blessures van de topspelers.
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahm
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.
Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Als zelfs Sneijder er niet bij was waren we de pineutquote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.
Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Ja maar geen één wedstrijd is toch wel bizar. Zelfs voor Robben.quote:Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?
Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?
Daarom is hij ook de man van glas.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?
Tegen Brazilië heeft hij gespeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Als...quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als we net zo spelen als tegen Zwitserland worden we zwaar ingemaakt.
Als Duitsland net zo speelt als San Marino wint Nederland met 0-11quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als Duitsland net zo speelt als tegen Oekraine, dan kan dat nog best wel meevallen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als mijn tante een lul had was het mijn ome.quote:
Von Wölfswinkël is er bij?quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Dejannn het volgende:
Wat zijn dit voor ongure geintjes? Speel je eens tegen die moffen, mis je Robben, Sneijder, Persie en VDV![]()
![]()
Dat is inderdaad een meevallertje, maar dat elftal van Duitsland ook, allemaal té zieke talenten, Reus, Schürrle, Kroos, Hummels, Bender. En dan uiteraard niet te vergeten de al wat meer "established wonderkids" zoals Özil, Götze en Müller. En dan hebben ze verder nog Boateng (dat is zo'n eindbaas), Marko Marin, İlkay Gündoğan, Lewis Holtby, Kevin Großkreutz en Sven Bender. En hoewel hij nog zijn debuut niet heeft gemaakt komt Julian Draxler er ook aan. Echt gestoord gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef YazooW het volgende:
Tactiek van Bertje, dat Duitsland zou gaan winnen was wel duidelijk, nu kunnen we zeggen: Ja, maar we hadden een B elftal.
Dunno wat die hier nu aan kan toevoegen, die kan eigenlijk ook weinig meer als pamklare voorzetten en passjes binnen tikken, Huntelaar nummer twee dus.quote:
Als die jongen eens niet na elke sprint een spierblessure zou hebben had ik hem nu tussen Messi en Ronaldo in zien staan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Robbedoes is dus weer eens geblesseerd? Kerel is echt van suiker.
Dit dus. En hoewel ik niet eens van Nederlandse afkomst ben, zie ik Oranje al niet graag verliezen, maar ik ben echt niet aanspreekbaar als we verliezen van die moffen. Denk dus dat ik goed geïntegreerd benquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel bizar jaEindelijk weer eens tegen Duitsland, mis je je 4 sterspelers.
Allemaal niet erbij hahaquote:Vize-Weltmeister ist ja auch nicht so schlecht. Was macht Holland so stark?
Müller: „Sie haben mit Robben, Sneijder und van Persie exzellente Einzelspieler in der Offensive. Sie stürmen nicht mehr bedingungslos, können auch ergebnisorientiert spielen. Sie sind sehr ernst zu nehmen.“
Zit er dik in. Alleen op oorlogssterkte kan Nederland partij bieden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
3-0 voor Duitsland. Echt, wat kansloos veel blessures weer
het merendeel van die duitse spelers was anderhalf jaar terug nog vaak niet eens international en zeker geen stamkracht..quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een meevallertje, maar dat elftal van Duitsland ook, allemaal té zieke talenten, Reus, Schürrle, Kroos, Hummels, Bender. En dan uiteraard niet te vergeten de al wat meer "established wonderkids" zoals Özil, Götze en Müller. En dan hebben ze verder nog Boateng (dat is zo'n eindbaas), Marko Marin, İlkay Gündoğan, Lewis Holtby, Kevin Großkreutz en Sven Bender. En hoewel hij nog zijn debuut niet heeft gemaakt komt Julian Draxler er ook aan. Echt gestoord gewoon.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef RM-rf het volgende:
ik verwacht eigenlijk dat nederland eerste helft of de eerste 30 minuten weggespeeld word en duitsland 3-0 voorkomt....
vervolgens laten de duitsers het zitten en komt nederland nog terug tot 2-3 of misschien 3-3,waarna Müller in de eindfase of blessuretijd er 4-3 van maakt.
duitsland scoort veel en makkelijk..zeker als Gomez én Klose spelen en daarachter ook nog aanvallende middenvelders als Özil, Müller, Götze, Podolski en/of Schürle heb je volop spelers die effectief voetbal kunnen spelen...quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]Leuk scenario, denk niet dat dat gaat gebeuren, vervelend is wel dat de creativiteit bij NL 0,0 is als Sneijder ook nog niet speelt maar zonder rode kaarten voor NL zie ik Duitsland geen 3 goals maken.
Oefenwedstrijd, uitstekend moment om je basisspelers te sparen en te experimenteren.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga al helemaal niet meer kijken...de 4 belangrijkste spelers er niet bij en dat tegen Duitsland.
Nog niet helemaal. Maar v Marwijk zei dat het "er niet goed uitzag"quote:
Nja goed, dat is in principe wel de harde waarheid. Sowieso hebben een aantal spelers de zwakte van de verdediging en ook vooral de breedte flink kunnen verbergen. Op de linksback hád je eerst nog Gio, toch ondanks de leeftijd nog een man van klasse, nu staat je met jongens als Heitinga, Mathijssen en Pieters. Daar kun je best een traantje om laten want dat is allemaal middelmaat. Vd Wiel heeft het talent qua techniek, maar niet qua verstand en intelligentie. Strootman is nog jong maar die gaat op den duur wel een vaste waarde worden, Wijnaldum zie ik het ook wel halen maar dan houd het voor het middenveld al snel op, ik bedoel jongens als Lens en Babel kan ik echt niet serieus nemen, die zijn ook zo inconsistent als de pest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:56 schreef Tarado het volgende:
Wat wel meteen duidelijk is hoe smal de selectie, is, als iedereen fit is doe je mee met de wereldtop, zoniet wordt het wel een hele slag minder, ben benieuwd.
Dat denk ik zeker inderdaad, nouja prima, laat ze maar vol van zichzelf zijn, kans groter dat ze op hun muil gaan op het EK. Maar ik ben niet verrast als het vanavond met wat pech 4-0 wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef J2T het volgende:
Die Duitsers hadden al een grote bek en dat zal zeker niet minder worden na de wedstrijd van vanavond.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)d-21005060.bild.html
christus wat is dat toch aan het ophemelen van een erg jong talentje omdat hij 12 wedstrijden gespeeld heeft en in een leuke vorm steekt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Momenteel zie ik in het Nederlandse voetbal gewoon een échte grote talenten op Maher na.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)d-21005060.bild.html
vast jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:02 schreef Dejannn het volgende:
Dunno of je ook jeugd elftallen volgt, maar ik wel, en bij AZ sprong Maher en al jaren uit. Dat hij het nu in de Eredivisie ook laat zien is voor mij een bevestiging daarvan, ik hemel hem dus niet op na enkel twaalf wedstrijden.
Misschien kunnen ze inderdaad de frustratie niet meer binnen houden na de 4-0 van Duitsland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baas, hopelijk doet één van onze nieuwe Nederlanders dit bij een -random- Duitser vanavond.
Ach man, die Duitsers kunnen niks en missen ook belangrijke spelers. Zelfs met Jong Oranje pakken we die moffen in. Beetje positivisme aub.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze inderdaad de frustratie niet meer binnen houden na de 4-0 van Duitsland.
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, die Duitsers kunnen niks en missen ook belangrijke spelers. Zelfs met Jong Oranje pakken we die moffen in. Beetje positivisme aub.![]()
![]()
Oh, laat maar je bent fan Portugal, scheer je weg uit dit topic aub.![]()
Ja zo lust ik er nog wel een, als je de grote 3 of 4 van Barcelona weghaalt, blijft daar ook een heel matig team over. heb je nog meer open deuren die je wil opentrappen vandaag of was dit het weer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.
Haal bij Portugal Ronaldo weg en ze concurreren met San Marino.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.
Met als verschil dat bij Nederland altijd wel 2 mensen van "de grote 4" geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een, als je de grote 3 of 4 van Barcelona weghaalt, blijft daar ook een heel matig team over. heb je nog meer open deuren die je wil opentrappen vandaag of was dit het weer?
Altijd? Ze hebben allemaal het hele WK gespeeld, met een finaleplaats als resultaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Kekster het volgende:
[..]
Met als verschil dat bij Nederland altijd wel 2 mensen van "de grote 4" geblesseerd zijn.
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Haal bij Portugal Ronaldo weg en ze concurreren met San Marino.
Je hebt helemaal gelijk mang. Ronaldo in zn eentje pakt heel het Nederlands Elftal nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.
okquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.
Dat is waar, voor zijn doen heeft Robben uitzonderlijk veel gespeeld op het WK. De Spanjaarden zijn daar nog altijd blij mee. Sinds het WK heeft hij misschien 10 hele wedstrijden gespeeld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Altijd? Ze hebben allemaal het hele WK gespeeld, met een finaleplaats als resultaat.
Bedankt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Opzich zou Kekster best een goede troll kunnen zijn als hij *iets* minder obvious zou zijn. Jammer altijd. Ik hou van goede trolls.
huh?quote:
huh?quote:
Haha ik hoop het. Ik snapte je "bedankt" alleen nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
huh?![]()
![]()
Nederland o Nederland wij worden kampioeeeeeeeeeeen. Wij houden van Oranje, van zijn daden en zijn doen. Kampioenen ole ole. Vanavond 0-5 met een B-team.![]()
Ik ben gewoon kritisch op het Nederlands elftal. Toen ik voor Zweden - Nederland een nederlaag voorspelde kreeg ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Opzich zou Kekster best een goede troll kunnen zijn als hij *iets* minder obvious zou zijn. Jammer altijd. Ik hou van goede trolls.
Je kunt beter kritisch zijn op het arrogante, niets-presterende Portugal. Kom daarna maar weer terug.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kritisch op het Nederlands elftal. Toen ik voor Zweden - Nederland een nederlaag voorspelde kreeg ik ookreacties. Wat was de uitslag ook al weer?
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Haha ik hoop het. Ik snapte je "bedankt" alleen niet
Als het nodig is ben ik dat ook. Maar dit topic gaat over Duitsland - Nederland. Helaas zijn er nog steeds veel mensen die de frustraties van de vele nederlagen tegen Portugal niet verwerkt hebben en altijd over Portugal beginnen als ik geen 10-0 voor Nederland voorspel. Ontopic blijven dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je kunt beter kritisch zijn op het arrogante, niets-presterende Portugal. Kom daarna maar weer terug.
Er is een verschil tussen kritisch en dom gewauwel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als het nodig is ben ik dat ook. Maar dit topic gaat over Duitsland - Nederland. Helaas zijn er nog steeds veel mensen die de frustraties van de vele nederlagen tegen Portugal niet verwerkt hebben en altijd over Portugal beginnen als ik geen 10-0 voor Nederland voorspel. Ontopic blijven dus.
Zei de Portugal fan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11".
Die wel een punt heeft hoor.quote:
Nog zo'n goed punt van hem:quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
Pieters, Afellay en Elia zijn er niet bij hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stekelenburg
Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel - de Jong
Afellay - Strootman - Elia
Huntelaar
Zo'n matige 11 vind ik het nou ook weer niet.
Zei ik ook niet. En v.d Wiel ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:46 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Pieters, Afellay en Elia zijn er niet bij hoor...
Ik heb het niet over vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:49 schreef De_kromme het volgende:
En Strootman op 10.![]()
Het wordt:
Steek
Wiel - Heitinga - Matthijssen - Braafheid
van Bommel - de Jong
Kuijt - Wijnaldum - Babel
Huntelaar
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11".
Alsnog een kutopstelling.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vanavond
Ik heb het over:
[..]
een punt misschien wel, maar ik wet niet of dat gewoon een te makkelijk geloofde cliché mening is, die vaak nagebrabbeld wordt...quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog een kutopstelling.
Oranje boven, Oranje boven.![]()
Nee, Strootman op 10 zetten ga je potten mee breken.quote:
Ik bedoel het serieus. Giniquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, Strootman op 10 zetten ga je potten mee breken.![]()
Er is (helaas) niks anders momenteel voor de nummer 10 positie.![]()
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCAquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef De_kromme het volgende:
Wiel, die vuile hond.![]()
Ajax had hem beter vorig jaar voor ~25 miljoen kunnen verkopen, hij is nu nog maximaal 5 ton waard.![]()
Alles wat goed is en bij PSV zit is kut hequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gini![]()
Gaat gewoon een verlies 3/4-0. Voorspel ook een eigen goal. + rood voor strootman
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCA
Ha een kenner die niet op vooroordelen afgaat. Was dat die befaamde inzet tijdens de halve finale? Want in dat geval heb ik liever gefrustreerde mannetjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Kekster het volgende:
Probleem is dat alle Duitsers spelen met een inzet als die van Kuyt. Als dit bij Nederland ook zo was had ik ze een kans gegeven maar helaas is de frustratie er meestal al snel af te lezen als het even niet loopt. Onder druk weet het Nederlands elftal meestal ook niet te presteren dus ik vreest het ergste.
Ze klappen denk ik in hun handjes met een bod van 5 ton. Eindelijk van die faalhaas af, die heeft dit seizoen echt nog geen bal goed geraakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCA
Echt wel jonguh, 1 tegen Dinamo Zagrebquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze klappen denk ik in hun handjes met een bod van 5 ton. Eindelijk van die faalhaas af, die heeft dit seizoen echt nog geen bal goed geraakt.
Die wordt vervangen door Gini zoals het er nu uitziet.quote:
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Tarado het volgende:
Niets tegen Wijnaldum maar de suggestie van Aad de Mos om Luuk de Jong op 10 te zetten vind ik niet zo slecht.
Vergeet Braafheid op de back positie nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Ongelofelijk klote dat we net tegen Duitsland Robben, Van der Vaart, Van Persie en (waarschijnlijk) Sneijder moeten missen, maar we hebben wel een excuses wanneer we ingemaakt wordenNatuurlijk hoop ik dat we winnen van Duitsland maar als we verliezen dan staan we weer met beide beentjes op de grond. IK heb liever dat wij als een outsider gezien worden voor het EK.
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles wat goed is en bij PSV zit is kut he
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.![]()
![]()
Nulletje of 5 vanavond.![]()
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over iets
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knapquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?
5-0 voor duitsland, goed wedje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.![]()
![]()
0-5 vanavond, wedje leggen?
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knap.
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Voor NL? Dan doe ik een Wimpie avatar,quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?![]()
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaat
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.
Boerrigter oogt tot nu toe goed. Ik ben benieuwd hoe hij het seizoen afmaakt. Dan kan je pas oordelen over de hypequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?
Dat hij erin staat op die positie zegt al genoeg, BvM doet dat gewoon niet zo snel, hij kan er verder natuurlijk weinig aan doen dat hij er net bij zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?
oefenpotjes tegen brazilie en uruguay, kwalificatie tegen san marino, moldavie, zweden en finland.
![]()
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broekquote:
Tsja, Als hij het goed doet, dan doet ie het goed. Ik ben benieuwd wat er over een half jaar uit de koker is gerollenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij erin staat op die positie zegt al genoeg, BvM doet dat gewoon niet zo snel, hij kan er verder natuurlijk weinig aan doen dat hij er net bij zit
Serieus he, waarom praat je zo stoer als 13 jarige?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broek
Een doelpunt in een wedstrijd.quote:
Dat 'te gehyped' roepen is ook een hype.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broek
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat 'te gehyped' roepen is ook een hype.
Het is erg makkelijk om ieder talent te gehyped noemen en roepen dat je het over 1/2 jaar nog wel wil zien. Feit is dat hij het nu gewoon goed doet en zelfs tegen een basisplek van NL-elftal aanzit.
Jij hebt ook zo'n gedrag als een 13 jarige. Je vindt mij wel een troll. Je bent er ook zelf een. Als iemand iets negatiefs over PSV zegt ga je gelijk als een speenvarken huilen. Dat irriteert me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus he, waarom praat je zo stoer als 13 jarige?Je weet als je voor mij staat dat een miet bent he?
Zal best maar volgens mij kan niemand in de toekomst van Strootman kijken en is het dus interessanter om te kijken wat hij nu presteert en hem daar ook op beoordelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.
Waar troll ik precies? Jij irriteert altijd heel VBL met je getroll. Vraag na na.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.
[..]
Jij hebt ook zo'n gedrag als een 13 jarige. Je vindt mij wel een troll. Je bent er ook zelf een. Als iemand iets negatiefs over PSV zegt ga je gelijk als een speenvarken huilen. Dat irriteert me.
Ik kijk veel liever op langere periode. Elke speler heeft wel eens zijn opleving en die is dan later weer een makke voetballer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal best maar volgens mij kan niemand in de toekomst van Strootman kijken en is het dus interessanter om te kijken wat hij nu presteert en hem daar ook op beoordelen.
quote:
Wanneer heb ik voor het laatst getrolld dan?quote:Jij irriteert altijd heel VBL met je getroll. Vraag na na.
Wist wel dat je het niet weet.quote:
altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik voor het laatst getrolld dan?
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever op langere periode. Elke speler heeft wel eens zijn opleving en die is dan later weer een makke voetballer.
Altijd? Ik vraag niet of ik het altijd doe. Wanneer heb ik voor het LAATST getrolld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist wel dat je het niet weet.
[..]
altijd
bw altijd [ˈɑltɛit]
1 op ieder moment;= steeds;= voortdurend
Voor hem geldt 'eens een boer, altijd een boer', ook als hij gestopt is met werken.
2 iedere keer opnieuw;= steeds
altijd bij dezelfde slager je vlees kopen
Zijn logica slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.
Eriksen, Mertens, Strootman, Clasie, Van Dijk enz. Want ja ze hebben nu eenmaal nog geen lange periode gespeeld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd? Ik vraag niet of ik het altijd doe. Wanneer heb ik voor het LAATST getrolld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?
oefenpotjes tegen brazilie en uruguay, kwalificatie tegen san marino, moldavie, zweden en finland.
![]()
Mertens is geen talent meer. Wordt bijna 24.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.
Eriksen, Mertens, Strootman, Clasie, Van Dijk enz. Want ja ze hebben nu eenmaal nog geen lange periode gespeeld.
quote:
Wow Caland deelt je mening, SCORE!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Da's geen troll. Da's mn mening die velen ook kunnen delen met mij (zoals Caland en Gniffie)
BEN JE BLIND EIKEL. Ik zeg zoals. Er zijn nog meer op Fok. Kan je niet eens naar de dokter gaan voor begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow Caland deelt je mening, SCORE!
Dat zeg ik net dus ook al 3 keer, en dus moet je ze beoordelen wat ze NU presteren en niet wat er allemaal in de toekomst zou kunnen gebeuren. En als je dat dus gewoon doet dan kun je niets anders concluderen dan dat Strootman zich stormachtig heeft ontwikkeld en dat het knap is dat hij al mee over kan bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens is geen talent meer. Wordt bijna 24.
Kijk. Ik bedoel dat talenten eigenlijk niet te beoordelen zijn hoe goed ze gaan worden. Afellay is een belofte uit 2005 die het nu waar maakt bij Barça (op die blessure na dan).
Ik bedoel dat mensen die als grote belofte bestempeld worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net dus ook al 3 keer, en dus moet je ze beoordelen wat ze NU presteren en niet wat er allemaal in de toekomst zou kunnen gebeuren. En als je dat dus gewoon doet dan kun je niets anders concluderen dan dat Strootman zich stormachtig heeft ontwikkeld en dat het knap is dat hij al mee over kan bij het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |