Tegen Brazilië heeft hij gespeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.
Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Als...quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als we net zo spelen als tegen Zwitserland worden we zwaar ingemaakt.
Als Duitsland net zo speelt als San Marino wint Nederland met 0-11quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als Duitsland net zo speelt als tegen Oekraine, dan kan dat nog best wel meevallen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Quisho het volgende:
Als mijn tante een lul had was het mijn ome.quote:
Von Wölfswinkël is er bij?quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Dejannn het volgende:
Wat zijn dit voor ongure geintjes? Speel je eens tegen die moffen, mis je Robben, Sneijder, Persie en VDV![]()
![]()
Dat is inderdaad een meevallertje, maar dat elftal van Duitsland ook, allemaal té zieke talenten, Reus, Schürrle, Kroos, Hummels, Bender. En dan uiteraard niet te vergeten de al wat meer "established wonderkids" zoals Özil, Götze en Müller. En dan hebben ze verder nog Boateng (dat is zo'n eindbaas), Marko Marin, İlkay Gündoğan, Lewis Holtby, Kevin Großkreutz en Sven Bender. En hoewel hij nog zijn debuut niet heeft gemaakt komt Julian Draxler er ook aan. Echt gestoord gewoon.quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef YazooW het volgende:
Tactiek van Bertje, dat Duitsland zou gaan winnen was wel duidelijk, nu kunnen we zeggen: Ja, maar we hadden een B elftal.
Dunno wat die hier nu aan kan toevoegen, die kan eigenlijk ook weinig meer als pamklare voorzetten en passjes binnen tikken, Huntelaar nummer twee dus.quote:
Als die jongen eens niet na elke sprint een spierblessure zou hebben had ik hem nu tussen Messi en Ronaldo in zien staan.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Robbedoes is dus weer eens geblesseerd? Kerel is echt van suiker.
Dit dus. En hoewel ik niet eens van Nederlandse afkomst ben, zie ik Oranje al niet graag verliezen, maar ik ben echt niet aanspreekbaar als we verliezen van die moffen. Denk dus dat ik goed geïntegreerd benquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel bizar jaEindelijk weer eens tegen Duitsland, mis je je 4 sterspelers.
Allemaal niet erbij hahaquote:Vize-Weltmeister ist ja auch nicht so schlecht. Was macht Holland so stark?
Müller: „Sie haben mit Robben, Sneijder und van Persie exzellente Einzelspieler in der Offensive. Sie stürmen nicht mehr bedingungslos, können auch ergebnisorientiert spielen. Sie sind sehr ernst zu nehmen.“
Zit er dik in. Alleen op oorlogssterkte kan Nederland partij bieden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
3-0 voor Duitsland. Echt, wat kansloos veel blessures weer
het merendeel van die duitse spelers was anderhalf jaar terug nog vaak niet eens international en zeker geen stamkracht..quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een meevallertje, maar dat elftal van Duitsland ook, allemaal té zieke talenten, Reus, Schürrle, Kroos, Hummels, Bender. En dan uiteraard niet te vergeten de al wat meer "established wonderkids" zoals Özil, Götze en Müller. En dan hebben ze verder nog Boateng (dat is zo'n eindbaas), Marko Marin, İlkay Gündoğan, Lewis Holtby, Kevin Großkreutz en Sven Bender. En hoewel hij nog zijn debuut niet heeft gemaakt komt Julian Draxler er ook aan. Echt gestoord gewoon.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef RM-rf het volgende:
ik verwacht eigenlijk dat nederland eerste helft of de eerste 30 minuten weggespeeld word en duitsland 3-0 voorkomt....
vervolgens laten de duitsers het zitten en komt nederland nog terug tot 2-3 of misschien 3-3,waarna Müller in de eindfase of blessuretijd er 4-3 van maakt.
duitsland scoort veel en makkelijk..zeker als Gomez én Klose spelen en daarachter ook nog aanvallende middenvelders als Özil, Müller, Götze, Podolski en/of Schürle heb je volop spelers die effectief voetbal kunnen spelen...quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef Tarado het volgende:
[..]Leuk scenario, denk niet dat dat gaat gebeuren, vervelend is wel dat de creativiteit bij NL 0,0 is als Sneijder ook nog niet speelt maar zonder rode kaarten voor NL zie ik Duitsland geen 3 goals maken.
Oefenwedstrijd, uitstekend moment om je basisspelers te sparen en te experimenteren.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga al helemaal niet meer kijken...de 4 belangrijkste spelers er niet bij en dat tegen Duitsland.
Nog niet helemaal. Maar v Marwijk zei dat het "er niet goed uitzag"quote:
Nja goed, dat is in principe wel de harde waarheid. Sowieso hebben een aantal spelers de zwakte van de verdediging en ook vooral de breedte flink kunnen verbergen. Op de linksback hád je eerst nog Gio, toch ondanks de leeftijd nog een man van klasse, nu staat je met jongens als Heitinga, Mathijssen en Pieters. Daar kun je best een traantje om laten want dat is allemaal middelmaat. Vd Wiel heeft het talent qua techniek, maar niet qua verstand en intelligentie. Strootman is nog jong maar die gaat op den duur wel een vaste waarde worden, Wijnaldum zie ik het ook wel halen maar dan houd het voor het middenveld al snel op, ik bedoel jongens als Lens en Babel kan ik echt niet serieus nemen, die zijn ook zo inconsistent als de pest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:56 schreef Tarado het volgende:
Wat wel meteen duidelijk is hoe smal de selectie, is, als iedereen fit is doe je mee met de wereldtop, zoniet wordt het wel een hele slag minder, ben benieuwd.
Dat denk ik zeker inderdaad, nouja prima, laat ze maar vol van zichzelf zijn, kans groter dat ze op hun muil gaan op het EK. Maar ik ben niet verrast als het vanavond met wat pech 4-0 wordt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef J2T het volgende:
Die Duitsers hadden al een grote bek en dat zal zeker niet minder worden na de wedstrijd van vanavond.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)d-21005060.bild.html
christus wat is dat toch aan het ophemelen van een erg jong talentje omdat hij 12 wedstrijden gespeeld heeft en in een leuke vorm steekt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Momenteel zie ik in het Nederlandse voetbal gewoon een échte grote talenten op Maher na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |