Ik weet nog EK2004 met goaltje van Ruudquote:
bron: Belgiumsoccer.bequote:Franz Beckenbauer laat er geen twijfel over bestaan dat Duitsland op een hoger niveau speelt dan Nederland.
“Duitsland en Spanje zijn alle andere Europese landen mijlenver voor”, is Beckenbauer duidelijk. “Dus zijn ze voor mij ook de duidelijke favorieten voor het EK 2012.”
Laat ze zichzelf maar in de favorietenrol lullen, des te harder komt die uitschakeling op het EK bij ze aan.quote:
Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkelquote:Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef Caland het volgende:
Nog steeds een one trick pony. Naar binnen kappen en schieten.
volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkel
Ik heb hem te weinig gezien om dat te kunnen beoordelen maar de keren dat hij inviel bij NL elftal was hij wel verrassender in zijn acties dan bijvoorbeeld Babel de laatste wedstrijd, dat hij weinig speelt ligt uiteraard voornamelijk aan hemzelf maar Italië lijkt me ook niet het ideale land voor zo'n type speler.quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...
die leeft werkelijk vooral op het imago dat hij toen maakte, en zolang hij uit het zicht verder is verdwijnt dat imago kennelijk niet.
het is heus niet voor niks dat die bij zowel HSV als ook Juventus op een zijspoor raakte, dat ligt niet altijd aan : 'de verkeerde club' of 'de verkeerde coach' of doordat hij nét een infectie kreeg na het zetten van een tatoeage, of een medische staf die fouten zou maken in een behandeling; en verzin maar een tiental Elia-excuusjes...
Elia zelf maakt gewoon geen ontwikkeling door en haalt zelfs vaak de vorm van twee, drie jaar terug niet meer, en ik vermoed dat hij ook dusdanig 'soft' voor zichzelf is dat hij niet doorheeft een brian-roy-in-het-kwadraat te worden..
iemand die leeft van een keer per drie/vier wedstrijden een paar frommel-passeerbeweginkjes, en denken dat je 'publiekslieveling' bent.
4,15 voor Nederlandquote:Op maandag 14 november 2011 12:40 schreef J2T het volgende:
1,85 voor winst Duitsland, 3,50 voor een gelijkspel en 4,15 voor winst Nederland.
Hmmm, zou het verstandig zijn om 50,- op NL te zetten? Ik heb wel zin om een gokje te wagen. Niets is onmogelijk, zie Engeland-Spanje.
edit: Ik ga denk ik toch voor een gelijkspel. Die kans lijkt me wat groter.
Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahmquote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
Hoe dan ook leuk als Nl hier wint,denk van niet, maar ga er maar vanuit dat het of een 0-0 wordt of een verlies want Duitsland komt op volle oorlogssterkte en NL komt met een veredeld B-elftal gezien de vele blessures van de topspelers.
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahm
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.
Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Als zelfs Sneijder er niet bij was waren we de pineutquote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.
Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Ja maar geen één wedstrijd is toch wel bizar. Zelfs voor Robben.quote:Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?
Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?quote:Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben?
Daarom is hij ook de man van glas.quote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |