abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104341673
quote:
Ik weet nog EK2004 met goaltje van Ruud :P

En daarna redde Tsjechie onze ass door Duitsland ook gewoon te verslaan ook al waren ze al door.
pi_104341952
quote:
Franz Beckenbauer laat er geen twijfel over bestaan dat Duitsland op een hoger niveau speelt dan Nederland.

“Duitsland en Spanje zijn alle andere Europese landen mijlenver voor”, is Beckenbauer duidelijk. “Dus zijn ze voor mij ook de duidelijke favorieten voor het EK 2012.”
bron: Belgiumsoccer.be :')
pi_104341965
Helaas kan ik de wedstrijd niet zien, maar ik vrees voor een 2-1 overwinning voor de moffen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_104341974
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 05:21 schreef GuybrushT het volgende:

[..]

Laat ze zichzelf maar in de favorietenrol lullen, des te harder komt die uitschakeling op het EK bij ze aan.
pi_104343092
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 05:21 schreef GuybrushT het volgende:

[..]

Met dit soort uitspraken hoop je meer gewoon dat Oranje dik wint.
  maandag 14 november 2011 @ 10:23:40 #132
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104344825
Cruijff analyseert: 'Bepaalde spelers komen ineens veel tekort'

De oefenwedstrijd tegen Zwitserland heeft Johan Cruijff nieuwe inzichten gegeven. Het Nederlands elftal kwam in de Amsterdam ArenA niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel en volgens Cruijff lieten bepaalde spelers zien niet zo goed te zijn als wordt beweerd: “Zodra ze negentig procent geven, dan leveren ze niet een beetje in, maar een heleboel.”

Zonder namen te noemen toont Cruijff zich in zijn column in De Telegraaf kritisch. “Wat mij opviel is dat als bepaalde internationals er honderd procent voor gaan, ze echt heel goed zijn”, schrijft hij. “Zodra ze negentig procent geven, dan leveren ze niet een beetje in, maar een heleboel. Vooral als je in technisch opzicht de basiskwaliteiten beoordeelt, dan komen bepaalde spelers ineens veel tekort.”
“Dit is niet negatief bedoeld, maar overduidelijk zichtbaar als die spelers niet honderd procent geven”, vervolgt Cruijff. “Ik wil er vooral mee zeggen, dat dit soort onbelangrijke wedstrijden voor een bondscoach toch heel belangrijke informatie kunnen opleveren. Ze zijn heel waardevol voor degene die beslissingen moet nemen. Voor het publiek mag het niet geweldig zijn geweest, Bert van Marwijk heeft gigantisch veel informatie ingewonnen.
  maandag 14 november 2011 @ 10:24:22 #133
344378 J2T
pi_104344845
Wat vonden jullie trouwens van Babel?
  maandag 14 november 2011 @ 10:27:34 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104344925
Nog steeds een one trick pony. Naar binnen kappen en schieten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 november 2011 @ 10:57:05 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104345637
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef Caland het volgende:
Nog steeds een one trick pony. Naar binnen kappen en schieten.
Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkel
pi_104346142
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat dat betreft vind ik Elia beter, jammer dat hij bij Juve op een zijspoor is beland, maar dat had hij wel van te voren kunnen weten, de sukkel
volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...
die leeft werkelijk vooral op het imago dat hij toen maakte, en zolang hij uit het zicht verder is verdwijnt dat imago kennelijk niet.

het is heus niet voor niks dat die bij zowel HSV als ook Juventus op een zijspoor raakte, dat ligt niet altijd aan : 'de verkeerde club' of 'de verkeerde coach' of doordat hij nét een infectie kreeg na het zetten van een tatoeage, of een medische staf die fouten zou maken in een behandeling; en verzin maar een tiental Elia-excuusjes...

Elia zelf maakt gewoon geen ontwikkeling door en haalt zelfs vaak de vorm van twee, drie jaar terug niet meer, en ik vermoed dat hij ook dusdanig 'soft' voor zichzelf is dat hij niet doorheeft een brian-roy-in-het-kwadraat te worden..
iemand die leeft van een keer per drie/vier wedstrijden een paar frommel-passeerbeweginkjes, en denken dat je 'publiekslieveling' bent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 14 november 2011 @ 11:19:51 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104346274
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]

volgens mij denken veel mensen in nederland bij Elia vooral aan die leuke jonge speler die enkele jaren terug bij twente indruk maakte...
die leeft werkelijk vooral op het imago dat hij toen maakte, en zolang hij uit het zicht verder is verdwijnt dat imago kennelijk niet.

het is heus niet voor niks dat die bij zowel HSV als ook Juventus op een zijspoor raakte, dat ligt niet altijd aan : 'de verkeerde club' of 'de verkeerde coach' of doordat hij nét een infectie kreeg na het zetten van een tatoeage, of een medische staf die fouten zou maken in een behandeling; en verzin maar een tiental Elia-excuusjes...

Elia zelf maakt gewoon geen ontwikkeling door en haalt zelfs vaak de vorm van twee, drie jaar terug niet meer, en ik vermoed dat hij ook dusdanig 'soft' voor zichzelf is dat hij niet doorheeft een brian-roy-in-het-kwadraat te worden..
iemand die leeft van een keer per drie/vier wedstrijden een paar frommel-passeerbeweginkjes, en denken dat je 'publiekslieveling' bent.
Ik heb hem te weinig gezien om dat te kunnen beoordelen maar de keren dat hij inviel bij NL elftal was hij wel verrassender in zijn acties dan bijvoorbeeld Babel de laatste wedstrijd, dat hij weinig speelt ligt uiteraard voornamelijk aan hemzelf maar Italië lijkt me ook niet het ideale land voor zo'n type speler.
  maandag 14 november 2011 @ 12:40:12 #138
344378 J2T
pi_104348536
1,85 voor winst Duitsland, 3,50 voor een gelijkspel en 4,15 voor winst Nederland.

Hmmm, zou het verstandig zijn om 50,- op NL te zetten? Ik heb wel zin om een gokje te wagen. Niets is onmogelijk, zie Engeland-Spanje.

edit: Ik ga denk ik toch voor een gelijkspel. Die kans lijkt me wat groter.
pi_104349851
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:40 schreef J2T het volgende:
1,85 voor winst Duitsland, 3,50 voor een gelijkspel en 4,15 voor winst Nederland.

Hmmm, zou het verstandig zijn om 50,- op NL te zetten? Ik heb wel zin om een gokje te wagen. Niets is onmogelijk, zie Engeland-Spanje.

edit: Ik ga denk ik toch voor een gelijkspel. Die kans lijkt me wat groter.
4,15 voor Nederland :{
Dat Duitsland favoriet is ben ik het wel mee eens, maar Nederland wordt wel heel zwak ingeschat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_104349915
Hoe dan ook leuk als Nl hier wint,denk van niet, maar ga er maar vanuit dat het of een 0-0 wordt of een verlies want Duitsland komt op volle oorlogssterkte en NL komt met een veredeld B-elftal gezien de vele blessures van de topspelers. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104349994
quote:
15s.gif Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
Hoe dan ook leuk als Nl hier wint,denk van niet, maar ga er maar vanuit dat het of een 0-0 wordt of een verlies want Duitsland komt op volle oorlogssterkte en NL komt met een veredeld B-elftal gezien de vele blessures van de topspelers. :Y
Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahm
  maandag 14 november 2011 @ 13:36:33 #143
344378 J2T
pi_104350071
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Volle oorlogssterkte valt wel mee zonder Schweinie en Lahm
Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.

Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
  maandag 14 november 2011 @ 13:37:15 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104350095
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef J2T het volgende:

[..]

Is Sneijder er nog wel bij? Hoorde van het weekend dat hij ook last had van een lichte blessure.

Ik vind het trouwens wel bizar dat Robben geen één kwalificatie/oefenwedstrijd heeft gespeeld sinds de finale.
Vind je dat echt bizar ja? Jij bent niet bekend met de voetballer Robben? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104350098
quote:

[..]

Als zelfs Sneijder er niet bij was waren we de pineut :+
  maandag 14 november 2011 @ 13:38:26 #146
344378 J2T
pi_104350136
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar geen één wedstrijd is toch wel bizar. Zelfs voor Robben.
pi_104350140
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?
pi_104350148
quote:

[..]

Daarom is hij ook de man van glas.
Ach, nu kan hij tenminste ook geen 1000% kansen missen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_104350590
Laat Robben maar gewoon hele seizoen wachten tot het EK en dan fit blijven en topvorm hebben. Mag van mij overigens met elke speler van Nederlandse elftal wel.

Morgen eerst maar eens zien hoe het loopt. Ik denk dat we zelfs morgen die Duitsers kunnen verslaan.
  maandag 14 november 2011 @ 13:57:17 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104350815
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dat is toch die voetballer van rijtje Ronaldo, Messi... ?
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')