Uw commentator vanuit Hamburg : Evert ten Napelquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef RM-rf het volgende:
Volksparkstadion Hamburg...
Daar werd ook een beroemde duitsland-nederland in 1988 gespeeld
Heb die wedstrijd nog op een videoband staan met Duits commentaar, da's nog een tikkie vermakelijker.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Uw commentator vanuit Hamburg : Evert ten Napel
Lahm en Schweinsteiger ontbreken iig.. dat zijn niet de minste dragende spelers,quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:27 schreef Chiich het volgende:
Weet niet hoe het bij Duitsland zit qua blessures?
duitsland speelt de laatste twee jaar internationaal het leukste voetbal (imho) en hebben een goede jonge en talentvolle selectie... (zelfs tov 2010 zijn er veel nieuwe jongens bijgekomen Götze, Schürle, Reus)quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:24 schreef betting het volgende:
Nederland is volmaakt kanloos tegen dit Duitsland.
quote:Doel: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City), Tim Krul (Newcastle United),
Verdediging: Gregory van der Wiel (Ajax), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Hoffenheim), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Malaga), Ron Vlaar (Feyenoord)
Middenveld: Mark van Bommel (AC Milan), Nigel de Jong (Manchester City), Stijn Schaars (Sporting), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Georginio Wijnaldum (PSV), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Dirk Kuijt (Liverpool), Robin van Persie (Arsenal), Ryan Babel (Hoffenheim), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (FC Twente), Derk Boerrigter (Ajax)
Ja hoor, maar goed uitslag van deze wedstrijd maakt niet uit behalve voor prestige, jij hebt wel andere zorgen lijkt mequote:
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja hoor, maar goed uitslag van deze wedstrijd maakt niet uit behalve voor prestige, jij hebt wel andere zorgen lijkt me
Niet mee eens. Als onze voorhoede compleet is, is onze voorhoede toch wel een niveau beter.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.
Totaal mee eens. Als Nederland de mentaliteit van had van de spelersgroep van Duitsland had dit nog een wedstrijd kunnen worden. Nu maken de Duitsers zich echt niet druk.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Kekster het volgende:
Probleem is dat alle Duitsers spelen met een inzet als die van Kuyt. Als dit bij Nederland ook zo was had ik ze een kans gegeven maar helaas is de frustratie er meestal al snel af te lezen als het even niet loopt. Onder druk weet het Nederlands elftal meestal ook niet te presteren dus ik vreest het ergste.
Voor Nederland is het hopen op een wedstrijd als die tegen Frankrijk op het EK. 90 minuten lang eenrichtingsverkeer en toch 4x scoren uit 4 counters.
Ik denk het niet, Duitsland is goed maar (nog) niet zo goed, zie ze als een belangrijke kandidaat voor het WK maar EK komt wat te vroegquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:22 schreef Kekster het volgende:
[..]
Duitsland is gewoon op alle posities beter dan Nederland. Het is geen schande om van dit Duitse elftal te verliezen.
Vorm, op dit moment de beste keeper in de zwaarste voetbalcompetitiequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef TLC het volgende:
Krul, de minst gepasseerde keeper in de zwaarste voetbalcompetitiezal hij spelen ?
Roep al maanden dat hij moet gaan keepen maargoed ze willen niet luisterenquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef TLC het volgende:
Krul, de minst gepasseerde keeper in de zwaarste voetbalcompetitiezal hij spelen ?
ook de duitsers spelen nog wel minder gemotiveerd in oefenwedstrijden, maar ook zij zullen een wedstrijd tegn nederland spannend vinden en een échte test tegen een top-tegenstander...quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:38 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Totaal mee eens. Als Nederland de mentaliteit van had van de spelersgroep van Duitsland had dit nog een wedstrijd kunnen worden. Nu maken de Duitsers zich echt niet druk.
dan is fc michael schumacher - fc zidane allstars nog leukerquote:Op donderdag 10 november 2011 08:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
22-05-2012 Bayern - NL lijkt me ook wel leuk.
maar ze hebben wél een héél talentvolle nieuwe generatie en als ze voor WK 2024 zich misschien toevallig per ongeluk plaatsen (cq een keertje _niet_ hun eigen kansen verpesten) gaan ze dat vast winnenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef betting het volgende:
Haha Belgie, 37e ik wist dat ze matig waren maar dit slaat alles.
behalve dan tegen duitsland (en ook belgie wil nog wel soms best leuk zijn, kan me nog een komische 5-5 herinneren, ergens eind jaren 90)... meestal is er dan wel wat meer motivatie.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:07 schreef tjoptjop het volgende:
Zal vast een suffe wedstrijd worden, Nederland heeft (terecht) nog nooit gevlamd tijdens een oefenwedstrijd. Zal nu niet anders zijn.
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrtquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Waar speelt Robben als we tegen Bayern spelen
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrt
o ja? geef me eens een link waar BILD dat zou beweren?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:56 schreef rubje het volgende:
Lijkt mij interessant want al een tijdje zweert het altijd betrouwbare BILD dat Die Mannschaft de 'Nederlandse' voetbalstijl hanteert en Nederland meer 'Duits' speelt.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
waarschijnlijk naast het stadium, hersteltraining met dokter Müller-Wohlfahrt
Haquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef PizzaGeit het volgende:
Duitsland - Nederland 0-1
93' Mark van Bommel
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
1-2 2x van Persie waarvan de 2de in 92ste minuut
Ojaquote:
Veronica. Vanaf 19.25uquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
tegen Zwitserland toch?
ff stream opzoeken dan, of komt het op tv??
Ach, die drie minuten die Afellay speelt, bij Real Madrid zit niet eens een Nederlander.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie net dat het 3 dagen na de CL finale isLekker handig.
Met het oog op het EK lijkt mij dat spelen voor Oranje logischer is.
Klose? Mario Gómez zal je wel bedoelen, die Braziliaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Anonymousz het volgende:
Een echte test voor Oranje
Wellicht ga ik kijken
Uitslag: 1-1
Klose
Van Persie
Die jongen heeft geen hoog IQ neequote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is het toch droevig dat Van Persie 'Arsenal' nog steeds niet kan uitspreken.
TV. Veronica.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
tegen Zwitserland toch?
ff stream opzoeken dan, of komt het op tv??
Ik snap niet dat van Persie dan geen rust kreeg tegen Zwitserland en dan wel tegen Duitsland moest spelen, zo had Wenger toch ook zijn zin gekregen en sinds wanneer heeft Wenger wat te zeggen over Oranje eigenlijk ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Tarado het volgende:
Geen van Persie tegen Duitsland, wat een onzin zeg
Braziliaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Klose? Mario Gómez zal je wel bedoelen, die Braziliaan.
Hee pssst, Duitsland speelt thuis!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef DonkerNacht het volgende:
Gelijkspel.
1-0 voor nederland
1-1 Duitsland
1-2 Duitsland
2-2 Nederland
2-3 Duitsland
3-3 Nederland
Duitsland ook, die hadden nog bijna verloren als Oekraine wat beter met de kansen was omgesprongen, zal voor beiden een paar niveautjes omhoog moeten dinsdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dik verliezen als we zo spelen als vandaag.
Tuin er nou niet weer in!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg het alvast: "Het Volksparkstadion is van Oranje!"
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.quote:
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.
We gaan pas in mei naar München.
Ik denk dat het een schaakpartijtje wordt, Duitsland liet gisteren tegen Oekraine enorme ruimtes vallen wat ze tegen Nederland zeker niet zullen doen wat dan weer ten koste van het offensieve gaat. Bij gebrek aan creatieve spelers zal Nederland ook moeite gaan krijgen met kansen creëren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.quote:Op zondag 13 november 2011 12:03 schreef Arfalas het volgende:
Ik denk dat het een zeer mooie wedstrijd gaat worden. Zowel Duitsland als Nederland 'MOET' winnen. Dus ik denk dat iedereen zijn beste beentje voorzet.
Wie er gaat winnen? Ik denk dat Duitsland een tikkeltje beter is, maar het kan net zo goed zijn dat Nederland wint. Het gaat 'close' worden.
Me too. De afgelopen wedstrijden waren maar saai (m.u.v. tegen San Marino). Dus een krat bier erbij en kijken maar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.
Beide landen zullen dit als een prestigewedstrijd benaderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |