Ik snap niet dat van Persie dan geen rust kreeg tegen Zwitserland en dan wel tegen Duitsland moest spelen, zo had Wenger toch ook zijn zin gekregen en sinds wanneer heeft Wenger wat te zeggen over Oranje eigenlijk ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Tarado het volgende:
Geen van Persie tegen Duitsland, wat een onzin zeg
Braziliaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Klose? Mario Gómez zal je wel bedoelen, die Braziliaan.
Hee pssst, Duitsland speelt thuis!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:21 schreef DonkerNacht het volgende:
Gelijkspel.
1-0 voor nederland
1-1 Duitsland
1-2 Duitsland
2-2 Nederland
2-3 Duitsland
3-3 Nederland
Duitsland ook, die hadden nog bijna verloren als Oekraine wat beter met de kansen was omgesprongen, zal voor beiden een paar niveautjes omhoog moeten dinsdagquote:Op zaterdag 12 november 2011 04:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dik verliezen als we zo spelen als vandaag.
Tuin er nou niet weer in!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg het alvast: "Het Volksparkstadion is van Oranje!"
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.quote:
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tuin was bij het Olympiastadion in München, daar gaan we vrijdag niet heen.
We gaan pas in mei naar München.
Ik denk dat het een schaakpartijtje wordt, Duitsland liet gisteren tegen Oekraine enorme ruimtes vallen wat ze tegen Nederland zeker niet zullen doen wat dan weer ten koste van het offensieve gaat. Bij gebrek aan creatieve spelers zal Nederland ook moeite gaan krijgen met kansen creëren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
4-0 voor Duitsland, zet ons weer even met beide voeten op de grond en op scherp!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.quote:Op zondag 13 november 2011 12:03 schreef Arfalas het volgende:
Ik denk dat het een zeer mooie wedstrijd gaat worden. Zowel Duitsland als Nederland 'MOET' winnen. Dus ik denk dat iedereen zijn beste beentje voorzet.
Wie er gaat winnen? Ik denk dat Duitsland een tikkeltje beter is, maar het kan net zo goed zijn dat Nederland wint. Het gaat 'close' worden.
Me too. De afgelopen wedstrijden waren maar saai (m.u.v. tegen San Marino). Dus een krat bier erbij en kijken maar.quote:Op zondag 13 november 2011 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik uitkeek naar een wedstrijd van Oranje. De hele kwalificatiereeks boeide eigenlijk niet terwijl deze vriendschappelijke wedstrijd wel interessant is.
Beide landen zullen dit als een prestigewedstrijd benaderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |