Die wordt vervangen door Gini zoals het er nu uitziet.quote:
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Tarado het volgende:
Niets tegen Wijnaldum maar de suggestie van Aad de Mos om Luuk de Jong op 10 te zetten vind ik niet zo slecht.
Vergeet Braafheid op de back positie nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Ongelofelijk klote dat we net tegen Duitsland Robben, Van der Vaart, Van Persie en (waarschijnlijk) Sneijder moeten missen, maar we hebben wel een excuses wanneer we ingemaakt wordenNatuurlijk hoop ik dat we winnen van Duitsland maar als we verliezen dan staan we weer met beide beentjes op de grond. IK heb liever dat wij als een outsider gezien worden voor het EK.
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles wat goed is en bij PSV zit is kut he
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.![]()
![]()
Nulletje of 5 vanavond.![]()
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over iets
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knapquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?
5-0 voor duitsland, goed wedje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.![]()
![]()
0-5 vanavond, wedje leggen?
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knap.
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Voor NL? Dan doe ik een Wimpie avatar,quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?![]()
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaat
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.
Boerrigter oogt tot nu toe goed. Ik ben benieuwd hoe hij het seizoen afmaakt. Dan kan je pas oordelen over de hypequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?
Dat hij erin staat op die positie zegt al genoeg, BvM doet dat gewoon niet zo snel, hij kan er verder natuurlijk weinig aan doen dat hij er net bij zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?
oefenpotjes tegen brazilie en uruguay, kwalificatie tegen san marino, moldavie, zweden en finland.
![]()
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broekquote:
Tsja, Als hij het goed doet, dan doet ie het goed. Ik ben benieuwd wat er over een half jaar uit de koker is gerollenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij erin staat op die positie zegt al genoeg, BvM doet dat gewoon niet zo snel, hij kan er verder natuurlijk weinig aan doen dat hij er net bij zit
Serieus he, waarom praat je zo stoer als 13 jarige?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broek
Een doelpunt in een wedstrijd.quote:
Dat 'te gehyped' roepen is ook een hype.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilen joh. Ik vind Strootman nog te gehyped. Ik wil pas oordelen over een half jaar hoe hij het seizoen heeft afgemaakt. En vast weer omdat ik een andere mening heb over een PSV'er ga je weer huilen. Plas toch in je broek
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat 'te gehyped' roepen is ook een hype.
Het is erg makkelijk om ieder talent te gehyped noemen en roepen dat je het over 1/2 jaar nog wel wil zien. Feit is dat hij het nu gewoon goed doet en zelfs tegen een basisplek van NL-elftal aanzit.
Jij hebt ook zo'n gedrag als een 13 jarige. Je vindt mij wel een troll. Je bent er ook zelf een. Als iemand iets negatiefs over PSV zegt ga je gelijk als een speenvarken huilen. Dat irriteert me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus he, waarom praat je zo stoer als 13 jarige?Je weet als je voor mij staat dat een miet bent he?
Zal best maar volgens mij kan niemand in de toekomst van Strootman kijken en is het dus interessanter om te kijken wat hij nu presteert en hem daar ook op beoordelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.
Waar troll ik precies? Jij irriteert altijd heel VBL met je getroll. Vraag na na.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je Paul, Het is dat veel talenten het tot hun 20/21 goed doen. Maar daarna weer afsterven als een oma in haar laatste levensjaar.
[..]
Jij hebt ook zo'n gedrag als een 13 jarige. Je vindt mij wel een troll. Je bent er ook zelf een. Als iemand iets negatiefs over PSV zegt ga je gelijk als een speenvarken huilen. Dat irriteert me.
Ik kijk veel liever op langere periode. Elke speler heeft wel eens zijn opleving en die is dan later weer een makke voetballer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal best maar volgens mij kan niemand in de toekomst van Strootman kijken en is het dus interessanter om te kijken wat hij nu presteert en hem daar ook op beoordelen.
quote:
Wanneer heb ik voor het laatst getrolld dan?quote:Jij irriteert altijd heel VBL met je getroll. Vraag na na.
Wist wel dat je het niet weet.quote:
altijdquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer heb ik voor het laatst getrolld dan?
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk veel liever op langere periode. Elke speler heeft wel eens zijn opleving en die is dan later weer een makke voetballer.
Altijd? Ik vraag niet of ik het altijd doe. Wanneer heb ik voor het LAATST getrolld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist wel dat je het niet weet.
[..]
altijd
bw altijd [ˈɑltɛit]
1 op ieder moment;= steeds;= voortdurend
Voor hem geldt 'eens een boer, altijd een boer', ook als hij gestopt is met werken.
2 iedere keer opnieuw;= steeds
altijd bij dezelfde slager je vlees kopen
Zijn logica slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.
Eriksen, Mertens, Strootman, Clasie, Van Dijk enz. Want ja ze hebben nu eenmaal nog geen lange periode gespeeld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd? Ik vraag niet of ik het altijd doe. Wanneer heb ik voor het LAATST getrolld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?
oefenpotjes tegen brazilie en uruguay, kwalificatie tegen san marino, moldavie, zweden en finland.
![]()
Mertens is geen talent meer. Wordt bijna 24.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is elk talent wat complimenten/aandacht krijgt bij jou te gehyped.
Eriksen, Mertens, Strootman, Clasie, Van Dijk enz. Want ja ze hebben nu eenmaal nog geen lange periode gespeeld.
quote:
Wow Caland deelt je mening, SCORE!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Da's geen troll. Da's mn mening die velen ook kunnen delen met mij (zoals Caland en Gniffie)
BEN JE BLIND EIKEL. Ik zeg zoals. Er zijn nog meer op Fok. Kan je niet eens naar de dokter gaan voor begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wow Caland deelt je mening, SCORE!
Dat zeg ik net dus ook al 3 keer, en dus moet je ze beoordelen wat ze NU presteren en niet wat er allemaal in de toekomst zou kunnen gebeuren. En als je dat dus gewoon doet dan kun je niets anders concluderen dan dat Strootman zich stormachtig heeft ontwikkeld en dat het knap is dat hij al mee over kan bij het Nederlands elftal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mertens is geen talent meer. Wordt bijna 24.
Kijk. Ik bedoel dat talenten eigenlijk niet te beoordelen zijn hoe goed ze gaan worden. Afellay is een belofte uit 2005 die het nu waar maakt bij Barça (op die blessure na dan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |