Die wordt vervangen door Gini zoals het er nu uitziet.quote:
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Tarado het volgende:
Niets tegen Wijnaldum maar de suggestie van Aad de Mos om Luuk de Jong op 10 te zetten vind ik niet zo slecht.
Vergeet Braafheid op de back positie nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Ongelofelijk klote dat we net tegen Duitsland Robben, Van der Vaart, Van Persie en (waarschijnlijk) Sneijder moeten missen, maar we hebben wel een excuses wanneer we ingemaakt wordenNatuurlijk hoop ik dat we winnen van Duitsland maar als we verliezen dan staan we weer met beide beentjes op de grond. IK heb liever dat wij als een outsider gezien worden voor het EK.
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles wat goed is en bij PSV zit is kut he
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oja, die hebben we ook nog. Wellicht een betere optie ja.![]()
![]()
Nulletje of 5 vanavond.![]()
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 + eigengoal + rood voor strootman simpelweg dat hij het niveau aankan,. Eens een keer goed gezind over iets
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knapquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt de Mannschaft bang van Strootman en Wijnaldum dan? Zijn ze uberhaupt goed?
5-0 voor duitsland, goed wedje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Omdat hij het niveau aankan krijgt hij rood. Logische redenering van onze ubertroll.![]()
![]()
0-5 vanavond, wedje leggen?
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Wijnaldum heeft 4 minuten voor Oranje gespeeld en zijn score staat 1:1, dat is best knap.
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Voor NL? Dan doe ik een Wimpie avatar,quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als het 0-5 wordt, dan neem jij een jaar lang een de Kromme ava?![]()
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5-0 voor duitsland, goed wedje.
Hij kan het niveau niet aan omdat hij alleen in kleutercompetities speelt.
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strootman is gewoon een goed voetballer en het zal niet lang meer duren voor hij onze kleutercompetitie verlaat
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Strootman heeft alleen tegen mieterige clubs gespeeld (+ tegen twente rood). In de EL ook. Ik wil hem wel eens zien in de PL/IT/SPA. Ik vind het maar overdreven om hem zo snel op te hemelen. Praat over een half jaar wel weer over een transfer
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
tegen wie heeft nederland nou gespeeld met strootman?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je moeiteloos met het NL elftal mee kan doen op een positie met veel concurrentie dan ben je gewoon een goede voetballer, dat hij nu nog op een (te) laag niveau speelt doet daar niets aan af.
?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom erop ingaan? Iedereen weet dat hij expres anti Strootman is alleen omdat veel mensen hier hem wel goed vinden.
Boerrigter oogt tot nu toe goed. Ik ben benieuwd hoe hij het seizoen afmaakt. Dan kan je pas oordelen over de hypequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wat vind je dan van de Boerrigter hype ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |