quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)d-21005060.bild.html
vast jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:02 schreef Dejannn het volgende:
Dunno of je ook jeugd elftallen volgt, maar ik wel, en bij AZ sprong Maher en al jaren uit. Dat hij het nu in de Eredivisie ook laat zien is voor mij een bevestiging daarvan, ik hemel hem dus niet op na enkel twaalf wedstrijden.
Misschien kunnen ze inderdaad de frustratie niet meer binnen houden na de 4-0 van Duitsland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baas, hopelijk doet één van onze nieuwe Nederlanders dit bij een -random- Duitser vanavond.
Ach man, die Duitsers kunnen niks en missen ook belangrijke spelers. Zelfs met Jong Oranje pakken we die moffen in. Beetje positivisme aub.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze inderdaad de frustratie niet meer binnen houden na de 4-0 van Duitsland.
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ach man, die Duitsers kunnen niks en missen ook belangrijke spelers. Zelfs met Jong Oranje pakken we die moffen in. Beetje positivisme aub.![]()
![]()
Oh, laat maar je bent fan Portugal, scheer je weg uit dit topic aub.![]()
Ja zo lust ik er nog wel een, als je de grote 3 of 4 van Barcelona weghaalt, blijft daar ook een heel matig team over. heb je nog meer open deuren die je wil opentrappen vandaag of was dit het weer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.
Haal bij Portugal Ronaldo weg en ze concurreren met San Marino.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
[..]
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11". Robben kan trouwens ook maar beter stoppen met voetbal, die raakt nog geblesseerd bij een potje schaken en bij Bayern hebben ze hem ook niet meer nodig.
Met als verschil dat bij Nederland altijd wel 2 mensen van "de grote 4" geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een, als je de grote 3 of 4 van Barcelona weghaalt, blijft daar ook een heel matig team over. heb je nog meer open deuren die je wil opentrappen vandaag of was dit het weer?
Altijd? Ze hebben allemaal het hele WK gespeeld, met een finaleplaats als resultaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Kekster het volgende:
[..]
Met als verschil dat bij Nederland altijd wel 2 mensen van "de grote 4" geblesseerd zijn.
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Haal bij Portugal Ronaldo weg en ze concurreren met San Marino.
Je hebt helemaal gelijk mang. Ronaldo in zn eentje pakt heel het Nederlands Elftal nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.
okquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zonder Ronaldo lukt het Nederland incl. de grote 4 heel misschien om een gelijkspelletje af te dwingen tegen Portugal.
Dat is waar, voor zijn doen heeft Robben uitzonderlijk veel gespeeld op het WK. De Spanjaarden zijn daar nog altijd blij mee. Sinds het WK heeft hij misschien 10 hele wedstrijden gespeeld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Altijd? Ze hebben allemaal het hele WK gespeeld, met een finaleplaats als resultaat.
Bedankt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Opzich zou Kekster best een goede troll kunnen zijn als hij *iets* minder obvious zou zijn. Jammer altijd. Ik hou van goede trolls.
huh?quote:
huh?quote:
Haha ik hoop het. Ik snapte je "bedankt" alleen nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
huh?![]()
![]()
Nederland o Nederland wij worden kampioeeeeeeeeeeen. Wij houden van Oranje, van zijn daden en zijn doen. Kampioenen ole ole. Vanavond 0-5 met een B-team.![]()
Ik ben gewoon kritisch op het Nederlands elftal. Toen ik voor Zweden - Nederland een nederlaag voorspelde kreeg ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Opzich zou Kekster best een goede troll kunnen zijn als hij *iets* minder obvious zou zijn. Jammer altijd. Ik hou van goede trolls.
Je kunt beter kritisch zijn op het arrogante, niets-presterende Portugal. Kom daarna maar weer terug.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kritisch op het Nederlands elftal. Toen ik voor Zweden - Nederland een nederlaag voorspelde kreeg ik ookreacties. Wat was de uitslag ook al weer?
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Haha ik hoop het. Ik snapte je "bedankt" alleen niet
Als het nodig is ben ik dat ook. Maar dit topic gaat over Duitsland - Nederland. Helaas zijn er nog steeds veel mensen die de frustraties van de vele nederlagen tegen Portugal niet verwerkt hebben en altijd over Portugal beginnen als ik geen 10-0 voor Nederland voorspel. Ontopic blijven dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je kunt beter kritisch zijn op het arrogante, niets-presterende Portugal. Kom daarna maar weer terug.
Er is een verschil tussen kritisch en dom gewauwel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als het nodig is ben ik dat ook. Maar dit topic gaat over Duitsland - Nederland. Helaas zijn er nog steeds veel mensen die de frustraties van de vele nederlagen tegen Portugal niet verwerkt hebben en altijd over Portugal beginnen als ik geen 10-0 voor Nederland voorspel. Ontopic blijven dus.
Zei de Portugal fan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
De Duitsers zijn gelukkig niet afhankelijk van een paar spelers zoals het Nederlandse elftal. Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11".
Die wel een punt heeft hoor.quote:
Nog zo'n goed punt van hem:quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:54 schreef Kekster het volgende:
Pieters, Afellay en Elia zijn er niet bij hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stekelenburg
Wiel - Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel - de Jong
Afellay - Strootman - Elia
Huntelaar
Zo'n matige 11 vind ik het nou ook weer niet.
Zei ik ook niet. En v.d Wiel ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:46 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Pieters, Afellay en Elia zijn er niet bij hoor...
Ik heb het niet over vanavondquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:49 schreef De_kromme het volgende:
En Strootman op 10.![]()
Het wordt:
Steek
Wiel - Heitinga - Matthijssen - Braafheid
van Bommel - de Jong
Kuijt - Wijnaldum - Babel
Huntelaar
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Kekster het volgende:
Zonder "de grote 4" is het gewoon "de matige 11".
Alsnog een kutopstelling.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vanavond
Ik heb het over:
[..]
een punt misschien wel, maar ik wet niet of dat gewoon een te makkelijk geloofde cliché mening is, die vaak nagebrabbeld wordt...quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog een kutopstelling.
Oranje boven, Oranje boven.![]()
Nee, Strootman op 10 zetten ga je potten mee breken.quote:
Ik bedoel het serieus. Giniquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, Strootman op 10 zetten ga je potten mee breken.![]()
Er is (helaas) niks anders momenteel voor de nummer 10 positie.![]()
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCAquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef De_kromme het volgende:
Wiel, die vuile hond.![]()
Ajax had hem beter vorig jaar voor ~25 miljoen kunnen verkopen, hij is nu nog maximaal 5 ton waard.![]()
Alles wat goed is en bij PSV zit is kut hequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gini![]()
Gaat gewoon een verlies 3/4-0. Voorspel ook een eigen goal. + rood voor strootman
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCA
Ha een kenner die niet op vooroordelen afgaat. Was dat die befaamde inzet tijdens de halve finale? Want in dat geval heb ik liever gefrustreerde mannetjes.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Kekster het volgende:
Probleem is dat alle Duitsers spelen met een inzet als die van Kuyt. Als dit bij Nederland ook zo was had ik ze een kans gegeven maar helaas is de frustratie er meestal al snel af te lezen als het even niet loopt. Onder druk weet het Nederlands elftal meestal ook niet te presteren dus ik vreest het ergste.
Ze klappen denk ik in hun handjes met een bod van 5 ton. Eindelijk van die faalhaas af, die heeft dit seizoen echt nog geen bal goed geraakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan iedere club bieden wat hij wil maar ajax weigert het gewoon. Voor eeuwig Blackcard Greg bij AFCA
Echt wel jonguh, 1 tegen Dinamo Zagrebquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ze klappen denk ik in hun handjes met een bod van 5 ton. Eindelijk van die faalhaas af, die heeft dit seizoen echt nog geen bal goed geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |