Hij heeft wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Vraag van een Nederlandse journalist aan teammanager Oliver Bierhoff: "Ist Deutschland das neue Holland?"
Bierhoff: "Hoffentlich nicht, dan denn werden wir auch immer zweite bei Endspielen"
leuk om te wetenquote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Vraag van een Nederlandse journalist aan teammanager Oliver Bierhoff: "Ist Deutschland das neue Holland?"
Bierhoff: "Hoffentlich nicht, dan denn werden wir auch immer zweite bei Endspielen"
Jij kan er ook niks aan doen dat je dom bent natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet niet eens wat die mongol zegt
In het buitenland staat Nederland vooral bekend als land dat altijd faalt op belangrijke momentenquote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
Ik kan alleen frans, geen duitsquote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kan er ook niks aan doen dat je dom bent natuurlijk.
"Hopelijk niet, dan worden wij ook altijd tweede op een eindronde."quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan alleen frans, geen duits
hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb er iig zin in.
Hoeren neuken, Duits bier drinken en bratwurst vreten en clowns uitlachen.
Gegarandeerd een topdag
veronicaquote:
Waarop de journalist zei: Je wordt liever derde?quote:Op zondag 13 november 2011 19:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net op de Duitse tv:
okquote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
In het buitenland staat Nederland vooral bekend als land dat altijd faalt op belangrijke momenten
van Persie idd altijd geweldig in Oranje idd.quote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Zonder Robben, v. Persie en Afellay gaan we dit echt niet winnen...
v/d Wiel is weer fit dus die zal zijn plaats wel weer innemen, Braafheid zal wel blijven staan, Kuijt schijnt goed te zijn voor de balans, is al een hele tijd zeer matig maar speelt bij Bert altijd, verder neem ik aan v Bommel en Strootman, Sneijder en voorin Huntelaar en op links Babelquote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef J2T het volgende:
Ik snap serieus niet waarom Braafheid, Boula, Schaars, Vlaar en Babel zijn opgeroepen. Geef de nieuwe talenten eens een kans zoals Virgil en Maher ofzo. Altijd maar blijven vasthouden aan die bagger spelers. Ik word daar zo moe van. Als Oranje dinsdag met Braafheid en Boula begint ga ik lekker wat anders kijken. Kuijt in de basis is al erg genoeg.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef Saysem het volgende:
Ik zeg Kuijt linksback. Kan ie vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |