Kom, we gaan hem slaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Type-R het volgende:
waarom maakt de LaPo geen nieuwe topic. dat is een plicht.
En sjek afzeiken met die kut quiz van gisterquote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Beter gaan ze Ooijer afbranden met zijn kut overtreding.
Ik kijk geen SV meer, wat voor quiz?quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En sjek afzeiken met die kut quiz van gister
Dat had sjek niet bedacht hoorquote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En sjek afzeiken met die kut quiz van gister
Inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedere club in Nederland er op die manier mee om zou gaan.
Fuck, toch maar terugkijken dan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn.. facepalm moment van de zondagavond.
Zou je wel aub de TT willen aanpassen door de incorrecte r en e te verwijderen?quote:
Viel wel mee vond ik. SV is normaal een stuk tenenkrommender.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn.. facepalm moment van de zondagavond.
Done.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zou je wel aub de TT willen aanpassen door de incorrecte r en e te verwijderen?![]()
Bedankt!
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luciano Narsingh (Amsterdam, 13 september 1990)
Die?
Die jongen lag al met kramp op het veld, ik snap wel dat PSV ook niet z'n laatste linksback kwijt wil raken aan overbelasting.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
Onzin, Willems moet gewoon lekker thuisblijven.
Die ging met de bus.quote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Bergkamp zat zeker ook in dat vliegtuig?
quote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Bangbus met professor doctor meester.
quote:Op maandag 7 november 2011 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
NEE NEE NEE GEEN CRUIJFF VAN BASTEN AJAX KUTJODEN AUB
Johan Derksen quiz zou 10000000x leuker zijn.quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Hehe, gelukkig doen ze het hier wel goed. Even SV nadoen, maar geen quiz spelen, want dat is niks.
Ik ook, maar 't blijft komisch.quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef GGMM het volgende:
Nu baal ik helemaal dat ik die quiz gemist heb.
quote:Op maandag 7 november 2011 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno zegt: BWOP BWOP BWOP BWOP
Dat.quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Vermeer, goede keeper..wel flink geblunderd
Inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ach 10 seconden ever refereren aan die falers van SV is toch mooi man
Jack is de beste radioman voor Oranje, en dat al 250 maalquote:Op maandag 7 november 2011 21:02 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
ach 10 seconden ever refereren aan die falers van SV is toch mooi man
Drank is niet z,on goede trainerquote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Snap echt niet waarom ze zo vaak terugspelen, je weet toch dat hij niet de beste met uittrappen is?
Iedere keeper kan vanaf de D-tjes toch wel een bal omhoog trappen een meter of 30 (of meer) verder?quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
Snap echt niet waarom ze zo vaak terugspelen, je weet toch dat hij niet de beste met uittrappen is?
Die watcher? Ik hoop dat het licht dan weer uit gaat.quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Godsamme, twitter thijs moet de show redden dadelijk
Vind je?quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ooijer had natuurlijk rood moeten hebben.
Huh?quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Drank is niet z,on goede trainer
Kan hij ook, dat zag je net.quote:Op maandag 7 november 2011 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iedere keeper kan vanaf de D-tjes toch wel een bal omhoog trappen een meter of 30 (of meer) verder?
En hij is zo goed bezig met hardlopen, amateurvoetballen enz enz..quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die watcher? Ik hoop dat het licht dan weer uit gaat.
Ik gok op Rutten. Omdat ie geen handjes meer geeftquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we nog de wekelijkse Toivonen bash?
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE.quote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
'Ajax is niet meer het grote Ajax van het verleden' Hoevaak heb ik deze quote de afgelopen 3 jaar wel niet gehoord.
Regerend landskampioenquote:Op maandag 7 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
'Ajax is niet meer het grote Ajax van het verleden' Hoevaak heb ik deze quote de afgelopen 3 jaar wel niet gehoord.
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat 1-tje betekent dus dat ze 1 keer Speler van de Week zijn geweest?
Dat Ajax gister afgeschreven werd als titelkandidaat bij SV .. de serieuze mensen en 'kenners' dat is onbegrijpelijkquote:Op maandag 7 november 2011 21:07 schreef inZanity het volgende:
Ajax is gewoon kwalitatief minder dan de titelkandidaten, misschien minus Az maar die zijn voetballend weer veel beter. Dat Ajax voor aanvang door zo'n beetje iedereen als dé titelkandidaat werd gezien is echt onbegrijpelijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |