Kom, we gaan hem slaan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Type-R het volgende:
waarom maakt de LaPo geen nieuwe topic. dat is een plicht.
En sjek afzeiken met die kut quiz van gisterquote:Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Beter gaan ze Ooijer afbranden met zijn kut overtreding.
Ik kijk geen SV meer, wat voor quiz?quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En sjek afzeiken met die kut quiz van gister
Dat had sjek niet bedacht hoorquote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En sjek afzeiken met die kut quiz van gister
Inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2011 20:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedere club in Nederland er op die manier mee om zou gaan.
Fuck, toch maar terugkijken dan.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn.. facepalm moment van de zondagavond.
Zou je wel aub de TT willen aanpassen door de incorrecte r en e te verwijderen?quote:
Viel wel mee vond ik. SV is normaal een stuk tenenkrommender.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Had je bij moeten zijn.. facepalm moment van de zondagavond.
Done.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zou je wel aub de TT willen aanpassen door de incorrecte r en e te verwijderen?![]()
Bedankt!
Jaquote:Op maandag 7 november 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Luciano Narsingh (Amsterdam, 13 september 1990)
Die?
Die jongen lag al met kramp op het veld, ik snap wel dat PSV ook niet z'n laatste linksback kwijt wil raken aan overbelasting.quote:Op maandag 7 november 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
Onzin, Willems moet gewoon lekker thuisblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |