SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet veel mis met de foto's... alleen ben ik het niet met een aantal mensen hier eens dat je perse moet lachen op de foto.
eens. ook al lach je niet: de actieve houding (je ziet gespannen spieren in de arm), het feit dat je ergens bewust en geconcentreerd mee bezig bent, en de kleur op je gezicht....... dat tesamen geeft wat uitstraling aan de foto.quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.
Leuke foto's. Hoewel ik ook niet vind dat je moet lachen op foto's, maakt deze combinatie je mogelijk wat tobberig overkomen. De sepia-foto toont jou afhankelijk van de rest van de context als tobberig of als relaxt.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Maar wel over hoe je met foto's de aandacht moet trekkenquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
gaat weer in lurkstand, tenslotte weet ik niks over online daten.
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... hmm, interesse bericht sturen en terug krijgen maar 27 euro is wel veel voor een mogelijke date.
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Leuke foto's zoals al meerdere hebben gezegd. Lijkt mij dat het toch niet zo moeilijk voor je moet zijn een date te regelen gezien je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.
Binnenkort heb ik weer eens een dateAlweer bijna een jaar geleden dat ik een internet-date heb gehad dus weer dat leuke spannende gevoel.
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?
Woei zowaar gepostquote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Serieus... en dan blijkt na het eerste gesprek dat het totaal niet klikt. Klinkt al gauw als weggegooid geld.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.
Knappe jongen. Jij schrijft blijkbaar wel erg lompe teksten..quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Fateless het volgende:
Weet niet of ik dit nu als compliment of als belediging moet gaan opvatten, haha.
hondsdolheid heh?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
eigenlijk gelijk naar je ogen >>> veel oogwit >> vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest van het plaatje![]()
Nee, DG.... niks geen hondsdolheid... iedereen weet toch dat men dan ook schuimbektquote:
Telt de regel van 3 hierbij ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah nu je het zeg het valt me wel op dat ik de laatste tijd zo'n 25 oneliners per dag ontvang in plaats van de gebruikelijke 19.
Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vierenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, DG.... niks geen hondsdolheid... iedereen weet toch dat men dan ook schuimbekt
OT: blijkbaar vind men de decembermaand echt #$%$% want ik ontvang opeens meerdere oneliners achter elkaar... En hebben jullie ook meer berichten etc. in de laatste maand ontvangen dan de rest van het jaar?
Niet jaloers zijn engeltje.quote:
Duidelijk tochquote:Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet.
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vieren
leg eens even uit ?quote:
I feel your painquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.En jij bent fotograaf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.![]()
Er wordt gezegd ('t is dus niet wetenschappelijk bewezen) dat mannen meestal overdrijven >>>> aantallen mag je dus gerust delen door 3 .... bij vrouwen, voor wie geldt dat men dan als slet wordt gezien, kan je het zo beetje keer 3 doenquote:
Zullen we maar gewoon een O/N-meet houden en dan rond die tijd een kusspel doenquote:I feel your pain
Daar heb ik dan weer geen last van aangezien het grootste deel van mijn vriendengroep waar ik o&n mee vier ook single is. Maar hoe ouder je wordt hoe meer mensen zich gaan settelen en je daar wel 'last' van krijgt idd.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit
Het enige moment dat ik echt om een kerel verlegen zit tijdens de feestdagen is het moment dat het nieuwe jaar begint. Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om mee te daten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
@Fateless: Ik zou de sepia iets bijsnijden dan spreekt ie nog meerBij de kleurenfoto keek ik eigenlijk gelijk naar je ogen >>> veel oogwit >> vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest van het plaatje
![]()
En hoezo regel jij geen afspraakjes?
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Knappe jongen. Jij schrijft blijkbaar wel erg lompe teksten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.quote:
Niet wanhopen als je geen reactie krijgt naar een dag overigens moet je niet zo vragen en zoeken... gewoon " het lijkt me leuk om een keer te kletsen". Geen reactie... next. Overigens jij hebt 27 euro neergeteld vindt je het het waard?quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:
[..]
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.
Ik vind het berichtje heel nietszeggend.quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om
Dus je vind jezelf op de getoonde foto's er als een idioot op staan....quote:Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.
Als een eerst bericht...quote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
>>> meer inhaken op iemand profiel of daadwerkelijke vragen stellen die ook zonder achtergrondinfo beantwoord kunnen worden. (zou ik doen)
Met zo'n bericht gaat 't niet lukken. Dat is gewoon 99,99999999999% zeker tenzij je net de persoon treft die zo iets heeft van WTF.... en dan blij terugtypt van HEEEEEEEEEEEEEEELLLLL YEAAAAAAAAAH..... ik acht die kans klein....quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als een eerst bericht...
[ afbeelding ]
TOPquote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
Zaterdag Paiq date gehad, vandaag bij dr vandaan gegaan. Na moeizaam begin (erg apart direkt, uit de kast lokkend type), had ik door hoe ik met dr om kon gaan en werd het gezellig.
Later nog paar dates waarschijnlijk, nog geen concrete datum...
Denk ik ook.quote:Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Fateless het volgende:
Nou, denk dat bij zulke site's je als man wel beter full-member kan zijn. Vrouwen die worden toch wel bedolven onder berichtjes. De kans als man berichtjes te krijgen van een vrouwelijke full-member lijken me een stuk kleiner.
Heb je de interesse berichten nog wel beantwoord ?quote:Overigs valt het we wel heel erg op dat sinds ik full-member ben ik ook gelijk in een keer een klap minder interesse berichtjes krijg.
Je begrijpt me niet... hou het gewoon simpel is mijn advies dat in directe tegenstelling tot jouw advies.quote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Met zo'n bericht gaat 't niet lukken.
quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:
[..]
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om mee te daten.
[..]
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.Tbh...ik vind het een uiterst belabberd berichtje...nietszeggend, taalkundig niet goed, beetje stijf, en ook geheel niet uitnodigend om op te reageren. Probeer volgende keer eens aan te geven wat je precies raakte in haar profiel, probeer niet meteen iets negatiefs te zeggen "jammer", en probeer in het berichtje wat concretere vragen te stellen.....en chatten op RP ? Vaak toch gewoon eerst wat berichtjes heen en weer sturen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
O... het was een hint.....quote:Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Je begrijpt me niet... hou het gewoon simpel is mijn advies dat in directe tegenstelling tot jouw advies.
Daar zit dus wel het probleem. Ik merk dat gewoon een heleboel dames hun profiel erg beperkt invullen en dan als oproep schrijven; ''Als je wat wil weten laat maar een berichtje achter!''quote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het berichtje heel nietszeggend.
Als niet betalend RP-lid is het niet de moeite waard om dat toch te worden
Als SF-member kan ik je profiel wel lezen en ook nog berichten sturen... dus misschien kan ik daardoor uitvogelen wat je muziek cq film smaak is, maar anders kan ik niks antwoorden.
>>> meer inhaken op iemand profiel of daadwerkelijke vragen stellen die ook zonder achtergrondinfo beantwoord kunnen worden. (zou ik doen)
[..]
Dus je vind jezelf op de getoonde foto's er als een idioot op staan....
Ben ik toch gek
Ja wel, ik heb gewoon beantwoord dat ik ook interesse in haar heb en graag in contact kom. Ik laat dan mijn e-mail adres achter zodat ze me kunnen mailen of toevoegen op msn.quote:Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Heb je de interesse berichten nog wel beantwoord ?
Tja, beetje lastig als het profiel niet helemaal ingevuld is. Kan moeilijk reageren met; ''Hey, heb geen flauw idee wat je interesses of hobby's zijn maar je ziet er leuk uit. Chatten?!''quote:Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Tbh...ik vind het een uiterst belabberd berichtje...nietszeggend, taalkundig niet goed, beetje stijf, en ook geheel niet uitnodigend om op te reageren. Probeer volgende keer eens aan te geven wat je precies raakte in haar profiel, probeer niet meteen iets negatiefs te zeggen "jammer", en probeer in het berichtje wat concretere vragen te stellen.....en chatten op RP ? Vaak toch gewoon eerst wat berichtjes heen en weer sturen.........
De foto van kerst bedoel je..... nee.... dat is opgeleukt met highlights, downlights en volgens mij zit er zelfs nog een rest van een complete haarspoeling inquote:Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh engeltje is dat trouwens je echte haarkleur? De kleur doet me zo denken aan de glinstering van de zee op een vroege zondagochtend strandwandeling.
Zou al beter zijn dan het voorbeeld dat je zelf had gebruikt... maak het allemaal niet zo complex.quote:Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef Fateless het volgende:
[..]
Kan moeilijk reageren met; ''Hey, heb geen flauw idee wat je interesses of hobby's zijn maar je ziet er leuk uit. Chatten?!''
Haha, zal het eens proberen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zou al beter zijn dan het voorbeeld dat je zelf had gebruikt... maak het allemaal niet zo complex.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen... zoals Cue_ al aangaf... als de mogelijkheid er is om een profiel cq foto's te checken dan wordt dat toch eerst gedaan.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
heb net een berichtje gestuurd naar een dame met de volgende sleutelwoorden in haar profiel "barrista" en "Selah Sue"Ik hou wel van een goed bakje koffie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat is ragga?
Niet te moeilijk doen en als je niets hoort gewoon next. Oh, en als iemand wel reageert niet te lang blijven door chatten gewoon een voorstel doen. Wordt er niet op ingegaan... next.quote:
ja, tis buffelen dat online-datenquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen en als je niets hoort gewoon next. Oh, en als iemand wel reageert niet te lang blijven door chatten gewoon een voorstel doen. Wordt er niet op ingegaan... next.
Voor mannen zekerquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, tis buffelen dat online-daten
Dank je maar waarom stuur je dan een niet interesse berichtje?quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
Op RP meerdere berichtjes ontvangen, van een wel erg leuk profiel een interesseberichtje.
avondje horrorbios toch?quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
"spannender vragen" denk dat ie daar wat anders mee bedoelde
Altijd leuk die naïeve meisjesquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
"spannender vragen" denk dat ie daar wat anders mee bedoelde
quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Altijd leuk die naïeve meisjes
Haha, tjah daar komt het wel een beetje op neer jah.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Grapjasquote:
Dat kan dus sinds 2mnd niet meer op RP als je van dezelfde persoon zelf al een interesseberichtje hebt ontvangen.quote:maar waarom stuur je dan een niet interesse berichtje?
ORLY? Nee keine blasse Ahnung. Scusi.quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]zonnebril, grijs, leren jas, ... zeg je dat wat?
Ik geloof niet dat jij een naïef meisje bent.quote:
Schandalig dat je zo'n lekkere jongen als ik al weer vergeten bent.quote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef minnemin het volgende:
[..]
ORLY? Nee keine blasse Ahnung. Scusi.
Schijnbaar heb je geen indruk achtergelaten en dat scheelt je toch weer 27 euro.quote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Schandalig dat je zo'n lekkere jongen als ik al weer vergeten bent.
Haha, inderdaad... dan is paiq goedkoper.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je geen indruk achtergelaten en dat scheelt je toch weer 27 euro.
Oh ja, wie vroeg ook al weer om dat bewijs van de bad guy hier weer een voorbeeld.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
O en op Paiq wilde een man spannender vragen. Die kan 'ie krijgen, ik heb hem gevraagd of zijn Facebookprofiel klopt, ik heb wat speurwerk gedaan hahahamisschien datebare man, hij lijkt wel grappig
Boring!quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in.
Haha, ik zou het juist lachen vinden als iemand met zulk soort vragen op de proppen zou komen. Tenminste weer eens wat anders en creatiefs.quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in. Dat wil ik niet. Als ie nou superlekker was, misschien... Maar nee. Eerst ff kijken uit welk hout ie verder gesneden is.
Het lijkt me duidelijk uit welk hout ie gesneden is.. iemand die blijkbaar richting seksueel contact wil of iets in die richting. Of jullie moeten al eeuwen aan de praat zijn, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in. Dat wil ik niet. Als ie nou superlekker was, misschien... Maar nee. Eerst ff kijken uit welk hout ie verder gesneden is.
Ik.. Maar ik vroeg niet om bewijs hoorquote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, wie vroeg ook al weer om dat bewijs van de bad guy hier weer een voorbeeld.
Want een badguy is iemand die naar spannende onderwerpen vraagt?quote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh ja, wie vroeg ook al weer om dat bewijs van de bad guy hier weer een voorbeeld.
Hoe zal ik mijn moeder vermoorden?quote:Op maandag 7 november 2011 07:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want een badguy is iemand die naar spannende onderwerpen vraagt?
Dat heeft echt zin, veel berichten spammenquote:Op maandag 7 november 2011 00:29 schreef Fateless het volgende:
Nou, ik hou het vanavond voor gezien. Heb denk ik een stuk of 20 (korte snelle) berichtjes gestuurd naar verschillende leden op RP die interessant leken.
Zo'n beetje meer dan de helft is gelezen, er is moeite genomen om me profiel te lezen echt helemaal geen reacties.
Ik begin het zelfs nog erger te vinden dat mensen gewoon helemaal niet reageren in plaats van dat ze gewoon zegen dat ze me niet interessant genoeg vinden.
RP heeft gewoon een iPhone app. Beetje brak, maar toch. Werkt verder wel.quote:Op maandag 7 november 2011 00:22 schreef minnemin het volgende:
ja hij is verwijderd hoor bij deze.
Trouwens de mobiele site van Knuz en Okcupid zijn prima, die van Paiq niet zo fijn. RP heeft er überhaupt niet een.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
heb net een berichtje gestuurd naar een dame met de volgende sleutelwoorden in haar profiel "barrista" en "Selah Sue"Ach, het werkt in ieder geval..leuke reactie terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan?quote:Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ach, het werkt in ieder geval..leuke reactie terug
quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
Althans voor mannen, vrouwen hoeven eigenlijk alleen maar af te wijzen en interesse berichten te sturen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook maar heb nu wel ineens 4 msn toevoegingen dus heeft wel gewerkt. Minder is dat ik nu (door de nickname's) eigenlijk niet precies weet wie ik toegevoegd heb.quote:Op maandag 7 november 2011 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat heeft echt zin, veel berichten spammen
Dat wordt dus even uitzoeken wie wie isquote:Op maandag 7 november 2011 21:29 schreef Fateless het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk eerst ook maar heb nu wel ineens 4 msn toevoegingen dus heeft wel gewerkt. Minder is dat ik nu (door de nickname's) eigenlijk niet precies weet wie ik toegevoegd heb.
Paiq staat hier aan als mijn PC aanstaat. Dus als ik tijd heb, kijk ik wie of er iemand online is of wil chatten.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
Brrr.. het idee alleen al, zo'n plichtmatig gedoe. Een keer op een regenachtige zondagmorgen wat berichtjes beantwoorden en paar sturen, en daarmee wat verder mailen. Moet er niet aan denken om vaak in de kaartenbak te moeten zoekenquote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
ga haar reactie hier niet posten...maar ze beantwoordde niet alleen op mijn reactie, ze stelde zelf nog wat vragen..kijk en dan heb je een gesprek gaande...hoe lang dat dan weer gaat duren, dat zien we dan wel weerquote:
Wat verwacht jij dan?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
Zo waar...quote:Op maandag 7 november 2011 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan?
Dat alleen allr leuke mannen als vliegen op stroop op je afvliegen?
Daten, ook online, kost gewoon tijd en energie.
joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Exact.
Ik heb nu wel wat leuke matches op paiq. Vrouwen die ik ooit een oneliner had gestuurd en zich blijkbaarweken na dato pas door hun oneliners hebben geworsteld. Ik ben alleen weinig thuis de laatste tijd en heb ook geen zin na een dag hard werken de avond te spenderen met lulgesprekjes op een site. Ik ben er dus zelden en als ik inlog, zijn ze er niet.
Het kost inderdaad ook veel tijd en energie en ik krijg niet het echt het gevoel dat het voor MIJ echt iets oplevert. Ik ben sowieso geen topchatter ofzo.
[..]
QFTquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik merk mbt paiq dat ik steeds minder zin heb om er energie in te steken. Op een 1 of andere manier kom je toch wel altijd bij dezelfde vragen (leeftijd/werk/hobby's/plaats etc, want het is gewoon handige praktische info) en alles daaromheen vind ik via de chat vaak ook niet echt bijster interessant.
Thuis ben ik er meestal niet meer voor in de mood en op het werk kan het moeilijk
Dus het gaat mooi op een superlaag pitje
Mijn gemoedstoestand is volkomen ontspannen. Evengoed vind ik het geen vervelende aandacht als een leuke chick initiatief neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Macondo.
Ik lees nu al een tijdje mee en ik krijg het gevoel dat je wel erg graag wil.
Chill gast, laat gaan.
En nu net date 2 afgesprokenquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekendquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En nu net date 2 afgesprokenDonderdag zien we elkaar weer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend
Verhuis es naar de Randstad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
ik weet niet of ik die tijd en energie er wel in kan stoppen. Macondo bijv stuurt nonchalant af en toe een mailtje. Dat is nauwelijks energie.
Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.quote:
Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.
Das klote.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend
Klap jij al je in handen met een date of zo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.
Heej lekkerding uitgaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
OMG.... ik weet dat sommige mannen een aantal standaardmailtjes hebben, maar om ze om de zoveel dagen naar dezelfde te sturen![]()
Nee.... meer teksten over "dingen fluisteren" en een heel betoog of iemand nu wel of niet via een website iemand zal ontmoeten ... je weet wel zo'n stuk zal ik wel of niet of wel of niet.... Die laatste vond ik an sich nog wel grappig om te lezen (maar die kreeg ik binnen een aantal uur gewoon weer binnen)quote:
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Een dag van tevoren, dat is wel vrij erg ja.
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Dat tikte ik toch niet... ik zei grappig....en ja ondanks dubbel verzending kreeg die gast toch 1 berichtje terug ondanks vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Als je heel lekker bent dan is een "ik wil je" voor sommige vrouwen al genoeg... maar ja ik wil wel wat meer dan 6666666quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft hier het antwoord al, probeer je cirkel van mensen die je kunt ontmoeten uit te breiden. Nieuwe hobby's, nieuwe vrienden maken, etc etc. Dan volgt er vanzelf iemand.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).
Ik heb haar maandagavond proberen te bellen maar ze pakte niet op. Toen maar een sms gestuurd en gevraagd of het nog wel doorging op de woensdag.
Vanmiddag sms terug met de mededeling dat ze iemand ontmoet heeft waar het zo mee klikt dat ze onmiddellijk haar abonnement heeft opgezegd en voor de relatie wil gaan
[..]
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
Dacht eerder dat je zo iemand liever kwijt dan rijk bent, omdat ze totaal geen fatsoen heeft. Met iemand die niet eens even afzegt als de date niet doorgaat, zou ik geen date willen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...
Als je er zelf zo een hebt, staat die na de date al met dr spullen voor je deur
Nee dank je
Soms vraag ik me dat ook wel eens af. Maar om een fatsoenlijk berichtje terug te kunnen sturen of te zien met wie je te maken hebt (meer dan 1 foto, "MySpace Angle") ontkom je toch niet heel snel aan een betaald account.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie eigenlijk voor al die betaalde sites terwijl het zo weinig lijkt op te leveren?
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dat ook wel eens af.
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?
Wat is een serieuze site? Daar waar men voor betaald, dat geldt dan uitsluitend voor het mannelijk publiek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
+1 (behalve dat ik het niet naief vind, trouwens)quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef macondo het volgende:
[..]
en verder :
Hoe staat het met de dates van DigitalGirlie?
Nee hij vraagt t aan jouquote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?
Casual. Als ik zin en tijd heb.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
Het lijkt me dat dat toch niet bepaald wordt door het feit of de achterliggende site gratis of betaald is?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelf ben ik veel meer van de gratis sites dan van de betaalde.
Bij de betaalde heb ik toch echt het idee dat iedereen naarstig op zoek is naar een relatie, bij de gratis heb ik veel meer het vrijblijvende gevoel.. Is het niet gezellig, dan is het jammer maar helaas.
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat toch niet bepaald wordt door het feit of de achterliggende site gratis of betaald is?
De kwaliteit van met name relatieklik valt mij 100% mee voor een gratis site. Komt ook doordat je een ellenlang profielstuk met allemaal vragen moet invullen en dat schrikt een hoop fakertjes en nepperts af.quote:
Hmm, ik was betalend lid van RP, maar niet met die gedachte elke dag op die site aanwezig om maar zoveel mogelijk rendement uit mijn investering te halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)
Bij gratis sites heb je meer de vrijblijvende 'ach ik probeer het effe uit'-mensen.
Tja, zo te lezen weer een vriendin die makkelijk dates wilde scoren en de mannen maar laat betalenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was betalend lid, en mijn liefniet toen we elkaar via RP ontmoet hebben.
Wat is dat nou weer voor opmerking.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja, zo te lezen weer een vriendin die makkelijk dates wilde scoren en de mannen maar laat betalen
Dat geldt toch alleen maar voor de mannen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)
Bij gratis sites heb je meer de vrijblijvende 'ach ik probeer het effe uit'-mensen.
de man/vrouw bevolking is 50/50, en eveneens de single verhouding tussen man/vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef foreverman het volgende:
Nou, dat is wel de insteek van de meeste dames op RP hoor. Laat de heren maar betalen en wij nemen wel een gratis abonnement. Vandaar dat je ook vaak in de profielen van de dames ziet 'zorg dat ik kan reageren..' oftewel, stuur je email adres mee met je berichtje..
Ik kan de dames overigens geen ongelijk geven. Mannen zijn nu eenmaal oververtegenwoordigd op datingsites en als jij geen betalend lid bent, zitten er morgen wel weer tig originele mailtjes in de mailbox van allemaal leuke spontane mannen die wel betalend lid zijn...dus waarom zouden ze betalen..ze hebben het echt voor het uitkiezen, zitten in een luxe positie.
Soms is per kwartier een mailtje ontvangen geen uitzondering, hoorde ik eens van een leuke dame. En dan laat ik de 'interesse' hartjes nog even buiten beschouwing.
Als je daar al huilie, huilie over doet dan was ik allang hier van de flat afgesprongenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Baaaaaaaaaaah! Ik heb zo'n hekel aan die schijt icebreakers bij Paiq. Dan zit je daar je uiterste best te doen een uitermate lollig, spitsvondig, gevat ende geestig antwoord te geven, heeft de overkant met 1 woord antwoord gegeven.
Najah. Dan weet je ook eigenlijk wel al weer genoeg
Ik doe niet huiliehuilie, ik mopper. Significant verschil. Ik mopper namelijk graag, misschien nog wel liever dan ik datequote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je daar al huilie, huilie over doet dan was ik allang hier van de flat afgesprongen
haha...hebben we daar de ultieme vrouwelijke eigenschap te pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe niet huiliehuilie, ik mopper. Significant verschil. Ik mopper namelijk graag, misschien nog wel liever dan ik date
Nee!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar was ie spitsvondig? Die ice-breakers zijn altijd zo blegh.
DancingPhoebe of Engel?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee!
Het was zo'n "dit of dat?" Icebreaker. En het antwoord was "dat".faal
Je verwachtingen zijn te hoog.quote:Op donderdag 10 november 2011 07:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik moet bekennen dat ik icebreakers ook maar niks vind
Start gewoon een normaal gesprek, dat moet toch kunnen?
FoBo he? Daar wordt wat afgescharreldquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef duidelijkheden het volgende:
Die Icebreakers zijn inderdaad niks. Vaak van die nietszeggende vragen, maar ja je probeert ze toch altijd braaf en leuk te beantwoorden. Erg zuur als de tegenpartij inderdaad geen moeite neemt er wat van te maken dan!
Wat ik mij trouwens afvraag he, in de openingspost wordt aangegeven dat er via dit topic ook een hoop wordt afgedate, maare, is dat werkelijk waar?
Ik volg dit topic nu een tijdje en er zijn zoveel fokkers die aan het daten zijn, tegen dezelfde problemen en ergenissen aanlopen etc, misschien zijn hier wel meer matches dan we denken
Of is er op Fok ooit een echt date-topic geweest? Zo niet, wellicht een idee?
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef duidelijkheden het volgende:
Ah ok
Opzich logisch, alhoewel je dan maar natuurlijk net moet weten wat voor vlees je in de kuip hebt en of diegene 'benaderbaar' is
lolquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Heb je wel veel voor je "ex" over...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
hij mist de sex.. niet de ellendequote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef foreverman het volgende:
[..]
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van mequote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zoquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van meIk zag jouw post en moest er hard om grijnzen
De liefde maakt me weekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zo
Haha.. je bent in een goede bui
quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat wordt dus even uitzoeken wie wie is
Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
Zo, nog een paar uur en dan de 2e date. Eerst ergens eten en daarna naar de film en daarna vast nog een drankje doen. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En nu net date 2 afgesprokenDonderdag zien we elkaar weer
Leukquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
Je bent er zelf toch bij ?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijk
Wel de lusten niet de lasten..
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben een man, dat weet macondo...
Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je bent er zelf toch bij ?
vrouwen kunnen er ook wat van hoor.....quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenen heb je dat als vrouw niet door..
Ideaal zo'n vrouw alleen zijn ze vaak onlekker enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenen heb je dat als vrouw niet door..
Zo, nu onderweg naar huis. Date 2 was erg geslaagd. Weer erg gezellig gehad. Date 3 komt er aan! Ergens volgende week waarschijnlijk :-)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog een paar uur en dan de 2e date. Eerst ergens eten en daarna naar de film en daarna vast nog een drankje doen. Heb er zin in!
Zoals altijd in deze reeks willen we maar 1 ding weten: Is er geneukt gezoend ?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zo, nu onderweg naar huis. Date 2 was erg geslaagd. Weer erg gezellig gehad. Date 3 komt er aan! Ergens volgende week waarschijnlijk :-)
En daar blijf je hangen tot ie betalend lid wordt ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:51 schreef minnemin het volgende:
dat schemerde al wat door, Godshand. Toch jammer.
Ik blijf hangen bij het interesseberichtje van wandelman... Intrigerend...
Ik heb ook niet gezegd dat vrouwen dat niet kunnenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
vrouwen kunnen er ook wat van hoor.....
Nog niet echt gezoend, gewoon netjes 3 zoenen op de wang. Doen het rustig aan, bevalt me wel een keer. Het is iig wel duidelijk dat we elkaar wel zien zitten en daar gaat het om. Niet of er na 2 dates gezoend is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zoals altijd in deze reeks willen we maar 1 ding weten: Is er geneukt gezoend ?
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:09 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Nog niet echt gezoend, gewoon netjes 3 zoenen op de wang. Doen het rustig aan, bevalt me wel een keer. Het is iig wel duidelijk dat we elkaar wel zien zitten en daar gaat het om. Niet of er na 2 dates gezoend is.
Een beetje vent zorgt dat hij zoent op eerste of tweede date. Laat eens zien wie de man is zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?
Nou, dan niet.... Jij ziet mij toch ook?quote:"mijn passie is me zoontje waar ik super veel van houdt, ik vind het belangrijk dat de man de vrouw accepteerd zoals zij is,ik zet geen foto op me profiel dit om mis verstanden te voorkomen"
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb het idee dat dit niet een meisje is wat snel zoent, pas als ze echt weet dat ze iemand leuk vindt. Er zijn voldoende aanwijzingen dat we elkaar wel zien zitten, dus het komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een beetje vent zorgt dat hij zoent op eerste of tweede date. Laat eens zien wie de man is zeg.
Da's makkelijk: Dat ben ik al.... Maar nee, het gaat hem idd niet wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Sowieso uit de buurt blijven voordat je het weet ben je vadertje aan het spelen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef DigitalGirl het volgende:
In dat geval, je kunt beter betalen voor degene die van jezelf zijn.
Blijkbaar is zij nogal vaag en wss ook lelijk en wil ze graag dat je voor het innerlijk gaatquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:57 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht....
[..]
Nou, dan niet.... Jij ziet mij toch ook?
Silenus, dat is stierepoep. Het heeft niets met "regelen" te maken of casanova zijn, Sterker nog, dat lijkt bij hem wel goed te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:20 schreef Silenus het volgende:
Niet iedereen is zo'n ultieme casanova als jullie he. Sommige mensen doen het liever wat rustiger aan, en of dat dan komt omdat ze onzeker zijn of wat dan ook..maakt geen reet uit.
Het punt dat jullie iedereen elke date meteen regelen is ook wel gemaakt.
My thoughts exactly...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij nogal vaag en wss ook lelijk en wil ze graag dat je voor het innerlijk gaat
Dan had ze vast een foto erbij...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:40 schreef Silenus het volgende:
"Om mis verstanden te voorkomen".
Zij lijkt op een BN'er ofzo?
En juist om dat andere verhaal wacht ik er even mee, en zoals gezegd heb ik het idee dat zij iemand is die pas gaat zoenen als ze iemand wat langer kent. Nou ja, prima. Ik heb geen haast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Silenus, dat is stierepoep. Het heeft niets met "regelen" te maken of casanova zijn, Sterker nog, dat lijkt bij hem wel goed te zitten.
Punt is gewoon dat vrouwen net zo graag zoenen als kerels als ze je eenmaal leuk vinden. Vraag maar aan Cue. Of Spirit. Chawi. Dus de date van Jay Snake vast ook.
Dat het verder weinig zegt over de toekomstkansen, dat is weer een ander verhaal
Easy to get?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Maa goed ik hou het nooit vol, dat wachten
Totdat ze de ware (in haar ogen) tegenkomt en helemaal verliefd wordt dan gaat ze op de eerste of tweede date ook voor de bijlquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Een vriendin van mij moet je op de eerste date niet gaan zoenen hoor..ook niet op de tweede. Op de vierde mag het wel mits ze hem echt geweldig vindt.
Ze heeft met haar huidige relatie (van nu zo'n 8 maanden) pas op de 8e date gezoend ongeveer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
Totdat ze de ware (in haar ogen) tegenkomt en helemaal verliefd wordt dan gaat ze op de eerste of tweede date ook voor de bijl
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]Ik vind dat ergens heel erg lief....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
[..]
Ze heeft met haar huidige relatie (van nu zo'n 8 maanden) pas op de 8e date gezoend ongeveer.Verlegen zijn vind ik heel anders overkomen alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Een vriendin van mij moet je op de eerste date niet gaan zoenen hoor..ook niet op de tweede. Op de vierde mag het wel mits ze hem echt geweldig vindt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Ze zou de eerste keer bij ontmoeting al geen drie zoenen willen geven/krijgen omdat het een vreemde is. Ze heeft haar tijd nodig om eraan te wennen. Dus dat kost vaak al 3/4 dates voordat ze goed en wel verder wil gaan.. daarna komt nog eens de verlegenheidquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
Verlegen zijn vind ik heel anders overkomen als
[..]
Ze heeft met haar huidige relatie (van nu zo'n 8 maanden) pas op de 8e date gezoend ongeveer.8e? Dan zit je als man zijnde in 99% van de gevallen al lang in de friendzone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Denk dat het spel nu ook gespeeld wordt daar het meisje waar ik nu mee date. In ieder geval net een 3e date afgesproken, naar een clash of the cover bands toe volgende week vrijdag. En wie weet de zondag daarop de 4e date. Die is ook besprokenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:07 schreef Chawi het volgende:
Ligt ook helemaal aan de omstandigheden.
Ik heb op de eerste date gezoend, terwijl ik al wist dat er geen 2e ging komen, maar er zin in had. En heb het ook wel eens uitgesteld terwijl ik hem wel echt leuk vond, om het spel.
Voor blijven hangen: geen geld, komende tijd druk, ik zit er pas een week op, wat weet ik nou van hem, ik idealiseer hem, zonde van het geld als hij niet meer reageert, hij woont te ver wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En daar blijf je hangen tot ie betalend lid wordt ?
De principiele vrouw bestaat alleen op papier.quote:Een vriendin van mij moet je op de eerste date niet gaan zoenen hoor..ook niet op de tweede. Op de vierde mag het wel mits ze hem echt geweldig vindt.
Kerels voldoende in jouw omgeving, op rp staan is voldoende. Er zijn meer kerels dan kerken in Nederland, dus no worries. Als hij geen mail adres meestuurt is het een halve zwakzinnige, die wil je echt niet. Als hij te beroerd is om te betalen en alleen hartjes stuurt : idem, maar dan nog arm ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef minnemin het volgende:
[..]
Voor blijven hangen: geen geld, komende tijd druk, ik zit er pas een week op, wat weet ik nou van hem, ik idealiseer hem, zonde van het geld als hij niet meer reageert, hij woont te ver weg
Tegen blijven hangen: dat geld moet geen probleem zijn, als ik geen stap zet, gebeurt er ook niks
Hoeveel ben je nu eigenlijk maandelijks kwijt aan al die datingsites? 100 euro??quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Als hij te beroerd is om te betalen en alleen hartjes stuurt : idem, maar dan nog arm ook.
Ik vind het ronduit sufquote:
Als je een kerel 'idealiseert' voordat je 'em uberhaupt gezien hebt zou ik ver van datingsites vandaan blijven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:56 schreef minnemin het volgende:
Voor blijven hangen: geen geld, komende tijd druk, ik zit er pas een week op, wat weet ik nou van hem, ik idealiseer hem, zonde van het geld als hij niet meer reageert, hij woont te ver weg
Tegen blijven hangen: dat geld moet geen probleem zijn, als ik geen stap zet, gebeurt er ook niks
Drie maanden voor 42 euro - maar ik log niet meer in. Paar contacten die leuk zijn is voldoende.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoeveel ben je nu eigenlijk maandelijks kwijt aan al die datingsites? 100 euro??
Alles behalve eigenlijkquote:
Dit is nog niet eens principieel te noemen. Meer je prettig voelen met een aanraking van een ander die je nog niet goed kentquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De principiele vrouw bestaat alleen op papier.
Inderdaad. Soms zoen je op de eerste date als de aantrekkingskracht heel groot is, en soms gaat het niet zo. Maar een heisa er om maken is ook z'n gedoe..... en legt ergens druk op waar geen druk hoort te liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Thornado het volgende:
Wat een heisa toch weer over dat wel of niet zoenen...go with the flow
Ik vind je heel erg zielig, dat doet vast goed bij de vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
^^^ dit soort vrouwen heb ik nu een hekel aan als ik ze op een datingsite tegenkom... die praten gerust een paar weken met je om vervolgens dood leuk te vertellen dat ze het " te druk" hebben.
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Godshand het volgende:
Ik vind je heel erg zielig, dat doet vast goed bij de vrouwen
Godshand aanbid vrouwen....he's a believerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Kerels voldoende in jouw omgeving, op rp staan is voldoende. Er zijn meer kerels dan kerken in Nederland, dus no worries. Als hij geen mail adres meestuurt is het een halve zwakzinnige, die wil je echt niet. Als hij te beroerd is om te betalen en alleen hartjes stuurt : idem, maar dan nog arm ook.
Neuh, ik negeer ze gewoon. Lekker belangrijk dat ze het druk hebben, dan niet hoor... Genoeg andere meiden die wel willen praten, en weet je, soms heb ik het ook drukquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?
Tja het rotte is dat het geen reet helpt. Want een vrouw houdt meestal ook niet van de meeste vrouwen. Strategisch gezien kan je vrouwen beter haten dan liefhebben. Dat is ook ooit is onderzocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Het lijkt er onderhand wel op, gelukkig is hij in goed gezelschap mede whiteknight macondo is er immers ook nog.
[..]
Tuurlijk negeren dan daar gaat het niet over het gaat erover dat ze je tijd verdoen. Wat voor dat type vrouw geldt dat ze lekker buiten moeten gaan spelen of zo als je er geen energie en moeite in wil steken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuh, ik negeer ze gewoon. Lekker belangrijk dat ze het druk hebben, dan niet hoor... Genoeg andere meiden die wel willen praten, en weet je, soms heb ik het ook druk
Af en toe buiten komen is niet verkeerd
En tactisch gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja het rotte is dat het geen reet helpt. Want een vrouw houdt meestal ook niet van de meeste vrouwen. Strategisch gezien kan je vrouwen beter haten dan liefhebben. Dat is ook ooit is onderzocht.
Ze willen meestal geen moeite in je steken omdat je niet interessant genoeg bent? Lijkt mij duidelijk toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk negeren dan daar gaat het niet over het gaat erover dat ze je tijd verdoen. Wat voor dat type vrouw geldt dat ze lekker buiten moeten gaan spelen of zo als je er geen energie en moeite in wil steken.
Nee, sommige mensen zijn gewoon van nature zo dat ze nergens moeite in willen steken. Vervolgens zijn ze rond hun 30ste nog steeds single. Dat ligt meer aan hun eigen houding dan aan de omgeving.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze willen meestal geen moeite in je steken omdat je niet interessant genoeg bent? Lijkt mij duidelijk toch?
En daar lig jij wakker van?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen zijn gewoon van nature zo dat ze nergens moeite in willen steken. Vervolgens zijn ze rond hun 30ste nog steeds single. Dat ligt meer aan hun eigen houding dan aan de omgeving.
... wat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Chawi het volgende:
Denk wel dat die vrouwen eerder een uitzondering dan de regel zijn. En als jij ze wel vaak tegenkomt, tja...
Deze avond nog babysteps in de kroeg gezet? Gezien je late posttijd?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
DigitalGirl: jammer dat je me zo denkt in te moeten vullen terwijl ik alleen maar mijn ziel en twijfels op tafel leg en jij me helemaal niet kent. De mensen die mij wel kennen, weten dat ik moeite heb met zelfbeeld, zelfwaardering, durven versieren, je wilt toch ook wat, en toch mijn leven niet invullen met alleeh 'mannen'. ik krijg steeds vaker de suggestie 'datingsites' van vrienden en familie. Gezien mijn achtergrond wil ik het rustig aan doen. Hoe zeer ik ook hunker naar contact, baby steps zijn goed voor mij.
baby steps zijn voor iedereen goed, alleen willen/durven maar weinig dat te erkennenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
DigitalGirl: jammer dat je me zo denkt in te moeten vullen terwijl ik alleen maar mijn ziel en twijfels op tafel leg en jij me helemaal niet kent. De mensen die mij wel kennen, weten dat ik moeite heb met zelfbeeld, zelfwaardering, durven versieren, je wilt toch ook wat, en toch mijn leven niet invullen met alleeh 'mannen'. ik krijg steeds vaker de suggestie 'datingsites' van vrienden en familie. Gezien mijn achtergrond wil ik het rustig aan doen. Hoe zeer ik ook hunker naar contact, baby steps zijn goed voor mij.
en hoe sta jij tegenover het vrienden willen blijven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Wicked-Game het volgende:
Hopppaaaa ik ben er weer eens...
De grootste dooddoener ook weer gehad afgelopen maand. Dame in kwestie is fysiek aangetrokken tot mij (dat was al wel duidelijk), maar we verschilde teveel in levenstijl/wijze dus ze durft het niet aan en wil vrienden blijven. Ondertussen wel op elk berichtje van FB reageren wat ik post...
Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en hoe sta jij tegenover het vrienden willen blijven?
FB op FBquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...
Ze weet ook wel dat ik niet stil ga zitten, en ga zitten wachten.
Bij dat soort vrouwen is niemand de moeite waard, het compromis is ze vreemd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
[..]
Vinden ze je blijkbaar niet de moeite waard
Onmogelijk zeg ik je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Chawi het volgende:
Huh? Het kan toch ook dat ze je niet leuk genoeg vindt?
quote:
We hebben hier te maken met God's gift to women ?quote:
Ze zouden een club op kunnen richten jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Haha, hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Persoonlijk de beste ervaringen op Paiq en dat is nog gratis ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Topicspace het volgende:
Met welke site hebben jullie de beste ervaring? Ik zit er aan te denken om een abbo van 1 maand te nemen op RP. Maar twijfel toch ergens, op wat weet ik eigenlijk niet.
Geweldig, ik ben wel eens een collega tegengekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
Nou dat wordt neuken dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
"Buurman wat doet U nu ?"quote:
Misschien zij jou welquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
"Buurman wat doet U nu ?"
Nee ik weet het zeker van niet want ik vind haar niet aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |