SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet veel mis met de foto's... alleen ben ik het niet met een aantal mensen hier eens dat je perse moet lachen op de foto.
eens. ook al lach je niet: de actieve houding (je ziet gespannen spieren in de arm), het feit dat je ergens bewust en geconcentreerd mee bezig bent, en de kleur op je gezicht....... dat tesamen geeft wat uitstraling aan de foto.quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.
Leuke foto's. Hoewel ik ook niet vind dat je moet lachen op foto's, maakt deze combinatie je mogelijk wat tobberig overkomen. De sepia-foto toont jou afhankelijk van de rest van de context als tobberig of als relaxt.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Maar wel over hoe je met foto's de aandacht moet trekkenquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
gaat weer in lurkstand, tenslotte weet ik niks over online daten.
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... hmm, interesse bericht sturen en terug krijgen maar 27 euro is wel veel voor een mogelijke date.
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Leuke foto's zoals al meerdere hebben gezegd. Lijkt mij dat het toch niet zo moeilijk voor je moet zijn een date te regelen gezien je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.
Binnenkort heb ik weer eens een dateAlweer bijna een jaar geleden dat ik een internet-date heb gehad dus weer dat leuke spannende gevoel.
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?
Woei zowaar gepostquote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Serieus... en dan blijkt na het eerste gesprek dat het totaal niet klikt. Klinkt al gauw als weggegooid geld.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.
Knappe jongen. Jij schrijft blijkbaar wel erg lompe teksten..quote:Op zondag 6 november 2011 20:46 schreef Fateless het volgende:
Weet niet of ik dit nu als compliment of als belediging moet gaan opvatten, haha.
hondsdolheid heh?quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
eigenlijk gelijk naar je ogen >>> veel oogwit >> vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest van het plaatje![]()
Nee, DG.... niks geen hondsdolheid... iedereen weet toch dat men dan ook schuimbektquote:
Telt de regel van 3 hierbij ookquote:Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah nu je het zeg het valt me wel op dat ik de laatste tijd zo'n 25 oneliners per dag ontvang in plaats van de gebruikelijke 19.
Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vierenquote:Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, DG.... niks geen hondsdolheid... iedereen weet toch dat men dan ook schuimbekt
OT: blijkbaar vind men de decembermaand echt #$%$% want ik ontvang opeens meerdere oneliners achter elkaar... En hebben jullie ook meer berichten etc. in de laatste maand ontvangen dan de rest van het jaar?
Niet jaloers zijn engeltje.quote:
Duidelijk tochquote:Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet.
Ditquote:Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vieren
leg eens even uit ?quote:
I feel your painquote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.En jij bent fotograaf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.![]()
Er wordt gezegd ('t is dus niet wetenschappelijk bewezen) dat mannen meestal overdrijven >>>> aantallen mag je dus gerust delen door 3 .... bij vrouwen, voor wie geldt dat men dan als slet wordt gezien, kan je het zo beetje keer 3 doenquote:
Zullen we maar gewoon een O/N-meet houden en dan rond die tijd een kusspel doenquote:I feel your pain
Daar heb ik dan weer geen last van aangezien het grootste deel van mijn vriendengroep waar ik o&n mee vier ook single is. Maar hoe ouder je wordt hoe meer mensen zich gaan settelen en je daar wel 'last' van krijgt idd.quote:Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dit
Het enige moment dat ik echt om een kerel verlegen zit tijdens de feestdagen is het moment dat het nieuwe jaar begint. Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om mee te daten.quote:Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
@Fateless: Ik zou de sepia iets bijsnijden dan spreekt ie nog meerBij de kleurenfoto keek ik eigenlijk gelijk naar je ogen >>> veel oogwit >> vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest van het plaatje
![]()
En hoezo regel jij geen afspraakjes?
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.quote:Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Knappe jongen. Jij schrijft blijkbaar wel erg lompe teksten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.quote:
Niet wanhopen als je geen reactie krijgt naar een dag overigens moet je niet zo vragen en zoeken... gewoon " het lijkt me leuk om een keer te kletsen". Geen reactie... next. Overigens jij hebt 27 euro neergeteld vindt je het het waard?quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:
[..]
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.
Ik vind het berichtje heel nietszeggend.quote:Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om
Dus je vind jezelf op de getoonde foto's er als een idioot op staan....quote:Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.
Als een eerst bericht...quote:Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
>>> meer inhaken op iemand profiel of daadwerkelijke vragen stellen die ook zonder achtergrondinfo beantwoord kunnen worden. (zou ik doen)
Met zo'n bericht gaat 't niet lukken. Dat is gewoon 99,99999999999% zeker tenzij je net de persoon treft die zo iets heeft van WTF.... en dan blij terugtypt van HEEEEEEEEEEEEEEELLLLL YEAAAAAAAAAH..... ik acht die kans klein....quote:Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als een eerst bericht...
[ afbeelding ]
TOPquote:Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
Zaterdag Paiq date gehad, vandaag bij dr vandaan gegaan. Na moeizaam begin (erg apart direkt, uit de kast lokkend type), had ik door hoe ik met dr om kon gaan en werd het gezellig.
Later nog paar dates waarschijnlijk, nog geen concrete datum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |