SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.quote:Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet veel mis met de foto's... alleen ben ik het niet met een aantal mensen hier eens dat je perse moet lachen op de foto.
eens. ook al lach je niet: de actieve houding (je ziet gespannen spieren in de arm), het feit dat je ergens bewust en geconcentreerd mee bezig bent, en de kleur op je gezicht....... dat tesamen geeft wat uitstraling aan de foto.quote:Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.
Leuke foto's. Hoewel ik ook niet vind dat je moet lachen op foto's, maakt deze combinatie je mogelijk wat tobberig overkomen. De sepia-foto toont jou afhankelijk van de rest van de context als tobberig of als relaxt.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Maar wel over hoe je met foto's de aandacht moet trekkenquote:Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef sigme het volgende:
[..]
gaat weer in lurkstand, tenslotte weet ik niks over online daten.
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.quote:Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?
quote:Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?quote:Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... hmm, interesse bericht sturen en terug krijgen maar 27 euro is wel veel voor een mogelijke date.
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?quote:Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?
quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.Leuke foto's zoals al meerdere hebben gezegd. Lijkt mij dat het toch niet zo moeilijk voor je moet zijn een date te regelen gezien je uiterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto.
Binnenkort heb ik weer eens een dateAlweer bijna een jaar geleden dat ik een internet-date heb gehad dus weer dat leuke spannende gevoel.
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.quote:Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?
Woei zowaar gepostquote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.
Bedankt!
Serieus... en dan blijkt na het eerste gesprek dat het totaal niet klikt. Klinkt al gauw als weggegooid geld.quote:Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |