abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 17:23:32 #1
21636 Feestkabouter
pi_104039925
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
pi_104040091
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto. :)
pi_104040129
Inderdaad fateless opzich is die foto prima, alleen zie ik een jongen/man graag lachen.. Dat zou beter kunnen :)

Op de foto's hierboven straal je trouwens veel meer uit :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 17:28:52 #4
21636 Feestkabouter
pi_104040134
voor het gemak hier nog even terug naar de eerste post van vandaag in het vorige topic:
[Datingsite-ervaringen topic] #154 Daten omdat er aanbod is!
pi_104040152
Niet veel mis met de foto's... alleen ben ik het niet met een aantal mensen hier eens dat je perse moet lachen op de foto.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104040217
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:

SPOILER
Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto. :)
Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_104040224
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:29 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet veel mis met de foto's... alleen ben ik het niet met een aantal mensen hier eens dat je perse moet lachen op de foto.
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 17:31:20 #8
21636 Feestkabouter
pi_104040237
niet per se lachen. maar op 1 of andere manier een beetje iets uitstralen is wel wenselijk. tenzij je leegte wil uitstralen natuurlijk........
neutraal kijken en dan ook nog eens op een zwart-wit-foto........ daar wordt niemand enthousiast van.
pi_104040276
Fateless idd weinig mis met je foto's hoor! Ik mis alleen een beetje pretoogjes. En ze komen een beetje ik-ga-nu-een-foto-maken-voor-mijn-datingsite-profiel over. Maar dat is erg lastig te voorkomen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † zondag 6 november 2011 @ 17:33:37 #10
21636 Feestkabouter
pi_104040336
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:30 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Bovenste foto vind ik net als je eerdere profielfoto. Niet lullig bedoeld, maar ik krijg er een negatieve vibe van. Maar ik denk dat dat meer door de kleuren komt, ik hou daar persoonlijk niet van. Onderste foto is gewoon prima.
eens. ook al lach je niet: de actieve houding (je ziet gespannen spieren in de arm), het feit dat je ergens bewust en geconcentreerd mee bezig bent, en de kleur op je gezicht....... dat tesamen geeft wat uitstraling aan de foto.
pi_104040627
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.

Bedankt! :)
pi_104040654
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 17:31 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]
Nee dat klopt maar de foto was wel heel neutraal.
Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.
pi_104041032
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:
Aha, ik was er van overtuigd dat de zwart-wit versies beter zouden zijn dan kleur, maar zal op jullie advies de kleur versie plaatsen.

Leuke foto's. Hoewel ik ook niet vind dat je moet lachen op foto's, maakt deze combinatie je mogelijk wat tobberig overkomen. De sepia-foto toont jou afhankelijk van de rest van de context als tobberig of als relaxt.

gaat weer in lurkstand, tenslotte weet ik niks over online daten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_104041162
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 17:51 schreef sigme het volgende:

[..]
gaat weer in lurkstand, tenslotte weet ik niks over online daten.
Maar wel over hoe je met foto's de aandacht moet trekken :P .
pi_104041389
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Beter neutraal dan lacherig, veel vrouwen gaan toch voor het bad guy type... als je als man lacht kom je zo submissief over. Voor vrouwen geldt echter je kunt niet genoeg lachen tot je mondhoeken er pijn van doen.
Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?
pi_104041564
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2011 18:01 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Waar heb jij die kennis vandaan? Dat veel vrouwen vallen voor het bad guy-type?
Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104041693
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:07 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Dat is een kronkel bij veel mannen die geen dates weten te regelen.
:O ... hmm, interesse bericht sturen en terug krijgen maar 27 euro is wel veel voor een mogelijke date.
pi_104041950
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

:O ... hmm, interesse bericht sturen en terug krijgen maar 27 euro is wel veel voor een mogelijke date.
Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104042257
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:18 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Waarom zou de dame 27 euro betalen als er genoeg berichten binnenkomen van leuke mannen die niet zo een krent als jij zijn ?
Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?
  zondag 6 november 2011 @ 18:29:05 #20
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104042382
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:

SPOILER
Leuke foto's zoals al meerdere hebben gezegd. Lijkt mij dat het toch niet zo moeilijk voor je moet zijn een date te regelen gezien je uiterlijk.

Binnenkort heb ik weer eens een date :) Alweer bijna een jaar geleden dat ik een internet-date heb gehad dus weer dat leuke spannende gevoel.
pi_104043522
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:25 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Waarom 27 euro betalen als je het ook voor elkaar kunt krijgen zonder te betalen? Bedoel zij ziet er leuk uit en haar profiel geeft ook aanknopingspunten maar dat zou voor jouw betekenen dat je gelijk maar 27 euro neertelt?
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.
  zondag 6 november 2011 @ 19:14:00 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104044117
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef Fateless het volgende:

Woei zowaar gepost :) (ik zou trouwens beide foto's doen. Geeft een completer beeld)

Maar ziet er goed uit! ^O^
pi_104048730
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 18:59 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]
Zij zal het niet doen dus als ik er zo graag mee in contact wil komen leg ik die 27 euro gewoon neer.
Serieus... en dan blijkt na het eerste gesprek dat het totaal niet klikt. Klinkt al gauw als weggegooid geld.
pi_104048985
En Fateless gaf eerder aan geen date te kunnen regelen? Made my point.

Hij is 3x silenus man. :P
UITGESCHREVEN
pi_104049077
Weet niet of ik dit nu als compliment of als belediging moet gaan opvatten, haha. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')