abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104051095
Wat op paiq of zo?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104051201
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat op paiq of zo?
Op Paiq, maar ook de andere site waar ik af en toe wat berichtjes stuur :)
pi_104051469
Nou jah nu je het zeg het valt me wel op dat ik de laatste tijd zo'n 25 oneliners per dag ontvang in plaats van de gebruikelijke 19.
pi_104051677
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nou jah nu je het zeg het valt me wel op dat ik de laatste tijd zo'n 25 oneliners per dag ontvang in plaats van de gebruikelijke 19.
Telt de regel van 3 hierbij ook :')
  zondag 6 november 2011 @ 21:26:54 #35
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104051755
quote:
18s.gif Op zondag 6 november 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Nee, DG.... niks geen hondsdolheid... iedereen weet toch dat men dan ook schuimbekt :7

OT: blijkbaar vind men de decembermaand echt #$%$% want ik ontvang opeens meerdere oneliners achter elkaar... En hebben jullie ook meer berichten etc. in de laatste maand ontvangen dan de rest van het jaar?
Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vieren :)
pi_104052150
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Niet jaloers zijn engeltje.
quote:
Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet.
Duidelijk toch O+ ...
pi_104052246
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:26 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ik merk ook dat de feestdagen eraan komen, krijg nu ook meer one-liners dan normaal ( 2 a 3 per dag) terwijl normaal ik er maar 1tje om de dag ofzo krijg. Ook al snap ik die behoefte van samen willen zijn met de feestdagen niet. Je hebt toch vrienden en familie om het mee te vieren :)
Dit
Het enige moment dat ik echt om een kerel verlegen zit tijdens de feestdagen is het moment dat het nieuwe jaar begint. Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is ;(
pi_104052289
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:

[..]

leg eens even uit ?

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is ;(
I feel your pain
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 6 november 2011 @ 21:35:31 #39
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104052369
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef Fateless het volgende:
Zal maar gelijk me 2 andere foto's er bij zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb op wel op jullie advies me profiel foto veranderd voor een andere, geef inderdaad niet echt een vrolijk uitstraling met die foto. :)
En jij bent fotograaf? :{
pi_104052546
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet jaloers zijn engeltje.
Waarop? :?
pi_104052787
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
leg eens even uit ?
Er wordt gezegd ('t is dus niet wetenschappelijk bewezen) dat mannen meestal overdrijven >>>> aantallen mag je dus gerust delen door 3 .... bij vrouwen, voor wie geldt dat men dan als slet wordt gezien, kan je het zo beetje keer 3 doen :)

Nogmaals niet wetenschappelijk bewezen, maar gezien het feit dat ik een beetje zo'n jongensmeisje ben ... en dus geregeld tussen de mannen zit... lijkt het toch te kloppen.

quote:
I feel your pain
Zullen we maar gewoon een O/N-meet houden en dan rond die tijd een kusspel doen :7 O-)
  zondag 6 november 2011 @ 21:43:35 #42
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_104052923
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Dit
Het enige moment dat ik echt om een kerel verlegen zit tijdens de feestdagen is het moment dat het nieuwe jaar begint. Niks is vervelender dan al die blije koppels te zien... die natuurlijk eerst elkaar zoenen en daarna pas degene die alleen is ;(
Daar heb ik dan weer geen last van aangezien het grootste deel van mijn vriendengroep waar ik o&n mee vier ook single is. Maar hoe ouder je wordt hoe meer mensen zich gaan settelen en je daar wel 'last' van krijgt idd.
Ook al krijg zelfs ik nu date kriebels maar dat komt meer doordat ik de laatste maanden totaal niet met mannen bezig ben geweest, wat even wennen was :P
pi_104052954
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
@Fateless: Ik zou de sepia iets bijsnijden dan spreekt ie nog meer :) Bij de kleurenfoto keek ik eigenlijk gelijk naar je ogen >>> veel oogwit >> vind ik persoonlijk niet kloppen bij de rest van het plaatje :P

En hoezo regel jij geen afspraakjes? :?
Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om mee te daten.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:07 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Knappe jongen. Jij schrijft blijkbaar wel erg lompe teksten..
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:

[..]

En jij bent fotograaf? :{
Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.
pi_104053427
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:43 schreef Fateless het volgende:

[..]
Kan wel een voorbeeldje neerzetten van een berichtje wat ik gisteren op RP naar iemand verstuurde (gelezen is) en waar ik geen reactie meer op kreeg.
Niet wanhopen als je geen reactie krijgt naar een dag overigens moet je niet zo vragen en zoeken... gewoon " het lijkt me leuk om een keer te kletsen". Geen reactie... next. Overigens jij hebt 27 euro neergeteld vindt je het het waard?
pi_104053591
Nou, denk dat bij zulke site's je als man wel beter full-member kan zijn. Vrouwen die worden toch wel bedolven onder berichtjes. De kans als man berichtjes te krijgen van een vrouwelijke full-member lijken me een stuk kleiner.

Overigs valt het we wel heel erg op dat sinds ik full-member ben ik ook gelijk in een keer een klap minder interesse berichtjes krijg.
pi_104053926
quote:

Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om
Ik vind het berichtje heel nietszeggend.
Als niet betalend RP-lid is het niet de moeite waard om dat toch te worden
Als SF-member kan ik je profiel wel lezen en ook nog berichten sturen... dus misschien kan ik daardoor uitvogelen wat je muziek cq film smaak is, maar anders kan ik niks antwoorden.

>>> meer inhaken op iemand profiel of daadwerkelijke vragen stellen die ook zonder achtergrondinfo beantwoord kunnen worden. (zou ik doen)

quote:
Nee, ik doe fotografie voor hobby. Ik sta trouwens zelf nooit op de foto omdat ik het op een of andere manier altijd voor elkaar krijg om er weer als een idioot er op te staan.
Dus je vind jezelf op de getoonde foto's er als een idioot op staan....
Ben ik toch gek :7
pi_104054102
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:

>>> meer inhaken op iemand profiel of daadwerkelijke vragen stellen die ook zonder achtergrondinfo beantwoord kunnen worden. (zou ik doen)
Als een eerst bericht...

pi_104054337
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:01 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Als een eerst bericht...

[ afbeelding ]
Met zo'n bericht gaat 't niet lukken. Dat is gewoon 99,99999999999% zeker tenzij je net de persoon treft die zo iets heeft van WTF.... en dan blij terugtypt van HEEEEEEEEEEEEEEELLLLL YEAAAAAAAAAH..... ik acht die kans klein....
pi_104054338
Zaterdag Paiq date gehad, vandaag bij dr vandaan gegaan. Na moeizaam begin (erg apart direkt, uit de kast lokkend type), had ik door hoe ik met dr om kon gaan en werd het gezellig.

Later nog paar dates waarschijnlijk, nog geen concrete datum...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104054474
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
Zaterdag Paiq date gehad, vandaag bij dr vandaan gegaan. Na moeizaam begin (erg apart direkt, uit de kast lokkend type), had ik door hoe ik met dr om kon gaan en werd het gezellig.

Later nog paar dates waarschijnlijk, nog geen concrete datum...

Een directe vrouw lijkt me trouwens handiger dan zo'n dame die maar niks laat merken en later blijkt dat ze wel tig hints heeft gegeven....
pi_104054505
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:53 schreef Fateless het volgende:
Nou, denk dat bij zulke site's je als man wel beter full-member kan zijn. Vrouwen die worden toch wel bedolven onder berichtjes. De kans als man berichtjes te krijgen van een vrouwelijke full-member lijken me een stuk kleiner.
Denk ik ook.
quote:
Overigs valt het we wel heel erg op dat sinds ik full-member ben ik ook gelijk in een keer een klap minder interesse berichtjes krijg.
Heb je de interesse berichten nog wel beantwoord ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104054787
quote:
14s.gif Op zondag 6 november 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:

[..]
Met zo'n bericht gaat 't niet lukken.
Je begrijpt me niet... hou het gewoon simpel is mijn advies dat in directe tegenstelling tot jouw advies.
pi_104054863
quote:

[..]

Tja, vertel het mij maar. Ik ben denk ik leuk zat om mee te chatten maar niet leuk genoeg om mee te daten.

[..]

SPOILER
[..]

Tbh...ik vind het een uiterst belabberd berichtje...nietszeggend, taalkundig niet goed, beetje stijf, en ook geheel niet uitnodigend om op te reageren. Probeer volgende keer eens aan te geven wat je precies raakte in haar profiel, probeer niet meteen iets negatiefs te zeggen "jammer", en probeer in het berichtje wat concretere vragen te stellen.....en chatten op RP ? Vaak toch gewoon eerst wat berichtjes heen en weer sturen.........
pi_104054932
Oh engeltje is dat trouwens je echte haarkleur? De kleur doet me zo denken aan de glinstering van de zee op een vroege zondagochtend strandwandeling.
pi_104054949
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Je begrijpt me niet... hou het gewoon simpel is mijn advies dat in directe tegenstelling tot jouw advies.
O... het was een hint..... :')

Simpel is altijd goed, maar wel duidelijk blijven :)
pi_104055171
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik vind het berichtje heel nietszeggend.
Als niet betalend RP-lid is het niet de moeite waard om dat toch te worden
Als SF-member kan ik je profiel wel lezen en ook nog berichten sturen... dus misschien kan ik daardoor uitvogelen wat je muziek cq film smaak is, maar anders kan ik niks antwoorden.

[..]

Dus je vind jezelf op de getoonde foto's er als een idioot op staan....
Ben ik toch gek :7
Daar zit dus wel het probleem. Ik merk dat gewoon een heleboel dames hun profiel erg beperkt invullen en dan als oproep schrijven; ''Als je wat wil weten laat maar een berichtje achter!''

En ik heb het verkeerd geschreven, ik vind niet dat ik als een idioot op deze foto's sta, maar op de foto's die spontaan gemaakt worden door andere mensen sta ik vaak gewoon slecht er op. Als ik een goede foto van me zelf wil moet ik daar vaak op voor bereid zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:07 schreef Provinciaaltje het volgende:

Heb je de interesse berichten nog wel beantwoord ?
Ja wel, ik heb gewoon beantwoord dat ik ook interesse in haar heb en graag in contact kom. Ik laat dan mijn e-mail adres achter zodat ze me kunnen mailen of toevoegen op msn.

Wederom zonder resultaat.

Heb wel het idee dat (zoals eerder gesuggereerd is) ik misschien op fake accounts aan het reageren ben.

quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:12 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Tbh...ik vind het een uiterst belabberd berichtje...nietszeggend, taalkundig niet goed, beetje stijf, en ook geheel niet uitnodigend om op te reageren. Probeer volgende keer eens aan te geven wat je precies raakte in haar profiel, probeer niet meteen iets negatiefs te zeggen "jammer", en probeer in het berichtje wat concretere vragen te stellen.....en chatten op RP ? Vaak toch gewoon eerst wat berichtjes heen en weer sturen.........
Tja, beetje lastig als het profiel niet helemaal ingevuld is. Kan moeilijk reageren met; ''Hey, heb geen flauw idee wat je interesses of hobby's zijn maar je ziet er leuk uit. Chatten?!''
pi_104055235
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Oh engeltje is dat trouwens je echte haarkleur? De kleur doet me zo denken aan de glinstering van de zee op een vroege zondagochtend strandwandeling.
De foto van kerst bedoel je..... nee.... dat is opgeleukt met highlights, downlights en volgens mij zit er zelfs nog een rest van een complete haarspoeling in :)

Ik vind leuk dat je zelfs de strandwandeling nog weet... :7
pi_104055254
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:17 schreef Fateless het volgende:

[..]
Kan moeilijk reageren met; ''Hey, heb geen flauw idee wat je interesses of hobby's zijn maar je ziet er leuk uit. Chatten?!''
Zou al beter zijn dan het voorbeeld dat je zelf had gebruikt... maak het allemaal niet zo complex.
  zondag 6 november 2011 @ 22:19:03 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104055271
Vind het zelf niet zo belangrijk of iemand in zijn eerste berichtje echt op mijn profiel ingaat hoor. Ik scan toch eerst op zijn profiel en de foto. Daarna kunnen we wel inhoudelijker aan de slag gaan lijkt me :)
pi_104055320
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zou al beter zijn dan het voorbeeld dat je zelf had gebruikt... maak het allemaal niet zo complex.
Haha, zal het eens proberen. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')