Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenquote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je bent er zelf toch bij ?
vrouwen kunnen er ook wat van hoor.....quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenen heb je dat als vrouw niet door..
Ideaal zo'n vrouw alleen zijn ze vaak onlekker enzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en sommige mannen zijn erg goed.in manipulerenen heb je dat als vrouw niet door..
Zo, nu onderweg naar huis. Date 2 was erg geslaagd. Weer erg gezellig gehad. Date 3 komt er aan! Ergens volgende week waarschijnlijk :-)quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
[..]
Zo, nog een paar uur en dan de 2e date. Eerst ergens eten en daarna naar de film en daarna vast nog een drankje doen. Heb er zin in!
Zoals altijd in deze reeks willen we maar 1 ding weten: Is er geneukt gezoend ?quote:Op donderdag 10 november 2011 23:10 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zo, nu onderweg naar huis. Date 2 was erg geslaagd. Weer erg gezellig gehad. Date 3 komt er aan! Ergens volgende week waarschijnlijk :-)
En daar blijf je hangen tot ie betalend lid wordt ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:51 schreef minnemin het volgende:
dat schemerde al wat door, Godshand. Toch jammer.
Ik blijf hangen bij het interesseberichtje van wandelman... Intrigerend...
Ik heb ook niet gezegd dat vrouwen dat niet kunnenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:50 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
vrouwen kunnen er ook wat van hoor.....
Nog niet echt gezoend, gewoon netjes 3 zoenen op de wang. Doen het rustig aan, bevalt me wel een keer. Het is iig wel duidelijk dat we elkaar wel zien zitten en daar gaat het om. Niet of er na 2 dates gezoend is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zoals altijd in deze reeks willen we maar 1 ding weten: Is er geneukt gezoend ?
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?quote:Op vrijdag 11 november 2011 07:09 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Nog niet echt gezoend, gewoon netjes 3 zoenen op de wang. Doen het rustig aan, bevalt me wel een keer. Het is iig wel duidelijk dat we elkaar wel zien zitten en daar gaat het om. Niet of er na 2 dates gezoend is.
Een beetje vent zorgt dat hij zoent op eerste of tweede date. Laat eens zien wie de man is zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?
Nou, dan niet.... Jij ziet mij toch ook?quote:"mijn passie is me zoontje waar ik super veel van houdt, ik vind het belangrijk dat de man de vrouw accepteerd zoals zij is,ik zet geen foto op me profiel dit om mis verstanden te voorkomen"
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Durf je niet? Wat is het probleem? Als je elkaar écht leuk vind dan wacht je daar toch niet mee?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb het idee dat dit niet een meisje is wat snel zoent, pas als ze echt weet dat ze iemand leuk vindt. Er zijn voldoende aanwijzingen dat we elkaar wel zien zitten, dus het komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een beetje vent zorgt dat hij zoent op eerste of tweede date. Laat eens zien wie de man is zeg.
Da's makkelijk: Dat ben ik al.... Maar nee, het gaat hem idd niet wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Sowieso uit de buurt blijven voordat je het weet ben je vadertje aan het spelen.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:28 schreef DigitalGirl het volgende:
In dat geval, je kunt beter betalen voor degene die van jezelf zijn.
Blijkbaar is zij nogal vaag en wss ook lelijk en wil ze graag dat je voor het innerlijk gaatquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:57 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht....
[..]
Nou, dan niet.... Jij ziet mij toch ook?
Silenus, dat is stierepoep. Het heeft niets met "regelen" te maken of casanova zijn, Sterker nog, dat lijkt bij hem wel goed te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:20 schreef Silenus het volgende:
Niet iedereen is zo'n ultieme casanova als jullie he. Sommige mensen doen het liever wat rustiger aan, en of dat dan komt omdat ze onzeker zijn of wat dan ook..maakt geen reet uit.
Het punt dat jullie iedereen elke date meteen regelen is ook wel gemaakt.
My thoughts exactly...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij nogal vaag en wss ook lelijk en wil ze graag dat je voor het innerlijk gaat
Dan had ze vast een foto erbij...quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:40 schreef Silenus het volgende:
"Om mis verstanden te voorkomen".
Zij lijkt op een BN'er ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |