Brrr.. het idee alleen al, zo'n plichtmatig gedoe. Een keer op een regenachtige zondagmorgen wat berichtjes beantwoorden en paar sturen, en daarmee wat verder mailen. Moet er niet aan denken om vaak in de kaartenbak te moeten zoekenquote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
ga haar reactie hier niet posten...maar ze beantwoordde niet alleen op mijn reactie, ze stelde zelf nog wat vragen..kijk en dan heb je een gesprek gaande...hoe lang dat dan weer gaat duren, dat zien we dan wel weerquote:
Wat verwacht jij dan?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
Zo waar...quote:Op maandag 7 november 2011 23:43 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan?
Dat alleen allr leuke mannen als vliegen op stroop op je afvliegen?
Daten, ook online, kost gewoon tijd en energie.
joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Exact.
Ik heb nu wel wat leuke matches op paiq. Vrouwen die ik ooit een oneliner had gestuurd en zich blijkbaarweken na dato pas door hun oneliners hebben geworsteld. Ik ben alleen weinig thuis de laatste tijd en heb ook geen zin na een dag hard werken de avond te spenderen met lulgesprekjes op een site. Ik ben er dus zelden en als ik inlog, zijn ze er niet.
Het kost inderdaad ook veel tijd en energie en ik krijg niet het echt het gevoel dat het voor MIJ echt iets oplevert. Ik ben sowieso geen topchatter ofzo.
[..]
QFTquote:Op dinsdag 8 november 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik merk mbt paiq dat ik steeds minder zin heb om er energie in te steken. Op een 1 of andere manier kom je toch wel altijd bij dezelfde vragen (leeftijd/werk/hobby's/plaats etc, want het is gewoon handige praktische info) en alles daaromheen vind ik via de chat vaak ook niet echt bijster interessant.
Thuis ben ik er meestal niet meer voor in de mood en op het werk kan het moeilijk
Dus het gaat mooi op een superlaag pitje
Mijn gemoedstoestand is volkomen ontspannen. Evengoed vind ik het geen vervelende aandacht als een leuke chick initiatief neemt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Macondo.
Ik lees nu al een tijdje mee en ik krijg het gevoel dat je wel erg graag wil.
Chill gast, laat gaan.
En nu net date 2 afgesprokenquote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekendquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En nu net date 2 afgesprokenDonderdag zien we elkaar weer
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend
Verhuis es naar de Randstad.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
ik weet niet of ik die tijd en energie er wel in kan stoppen. Macondo bijv stuurt nonchalant af en toe een mailtje. Dat is nauwelijks energie.
Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.quote:
Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.
Das klote.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend
Klap jij al je in handen met een date of zo?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.
Heej lekkerding uitgaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
OMG.... ik weet dat sommige mannen een aantal standaardmailtjes hebben, maar om ze om de zoveel dagen naar dezelfde te sturen![]()
Nee.... meer teksten over "dingen fluisteren" en een heel betoog of iemand nu wel of niet via een website iemand zal ontmoeten ... je weet wel zo'n stuk zal ik wel of niet of wel of niet.... Die laatste vond ik an sich nog wel grappig om te lezen (maar die kreeg ik binnen een aantal uur gewoon weer binnen)quote:
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Een dag van tevoren, dat is wel vrij erg ja.
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Dat tikte ik toch niet... ik zei grappig....en ja ondanks dubbel verzending kreeg die gast toch 1 berichtje terug ondanks vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Als je heel lekker bent dan is een "ik wil je" voor sommige vrouwen al genoeg... maar ja ik wil wel wat meer dan 6666666quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft hier het antwoord al, probeer je cirkel van mensen die je kunt ontmoeten uit te breiden. Nieuwe hobby's, nieuwe vrienden maken, etc etc. Dan volgt er vanzelf iemand.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).
Ik heb haar maandagavond proberen te bellen maar ze pakte niet op. Toen maar een sms gestuurd en gevraagd of het nog wel doorging op de woensdag.
Vanmiddag sms terug met de mededeling dat ze iemand ontmoet heeft waar het zo mee klikt dat ze onmiddellijk haar abonnement heeft opgezegd en voor de relatie wil gaan
[..]
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
Dacht eerder dat je zo iemand liever kwijt dan rijk bent, omdat ze totaal geen fatsoen heeft. Met iemand die niet eens even afzegt als de date niet doorgaat, zou ik geen date willen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...
Als je er zelf zo een hebt, staat die na de date al met dr spullen voor je deur
Nee dank je
Soms vraag ik me dat ook wel eens af. Maar om een fatsoenlijk berichtje terug te kunnen sturen of te zien met wie je te maken hebt (meer dan 1 foto, "MySpace Angle") ontkom je toch niet heel snel aan een betaald account.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie eigenlijk voor al die betaalde sites terwijl het zo weinig lijkt op te leveren?
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dat ook wel eens af.
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?
Wat is een serieuze site? Daar waar men voor betaald, dat geldt dan uitsluitend voor het mannelijk publiek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
+1 (behalve dat ik het niet naief vind, trouwens)quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef macondo het volgende:
[..]
en verder :
Hoe staat het met de dates van DigitalGirlie?
Nee hij vraagt t aan jouquote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?
Casual. Als ik zin en tijd heb.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
Het lijkt me dat dat toch niet bepaald wordt door het feit of de achterliggende site gratis of betaald is?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zelf ben ik veel meer van de gratis sites dan van de betaalde.
Bij de betaalde heb ik toch echt het idee dat iedereen naarstig op zoek is naar een relatie, bij de gratis heb ik veel meer het vrijblijvende gevoel.. Is het niet gezellig, dan is het jammer maar helaas.
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat toch niet bepaald wordt door het feit of de achterliggende site gratis of betaald is?
De kwaliteit van met name relatieklik valt mij 100% mee voor een gratis site. Komt ook doordat je een ellenlang profielstuk met allemaal vragen moet invullen en dat schrikt een hoop fakertjes en nepperts af.quote:
Hmm, ik was betalend lid van RP, maar niet met die gedachte elke dag op die site aanwezig om maar zoveel mogelijk rendement uit mijn investering te halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)
Bij gratis sites heb je meer de vrijblijvende 'ach ik probeer het effe uit'-mensen.
Tja, zo te lezen weer een vriendin die makkelijk dates wilde scoren en de mannen maar laat betalenquote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sterker nog, ik was betalend lid, en mijn liefniet toen we elkaar via RP ontmoet hebben.
Wat is dat nou weer voor opmerking.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja, zo te lezen weer een vriendin die makkelijk dates wilde scoren en de mannen maar laat betalen
Dat geldt toch alleen maar voor de mannen?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je ergens voor betaalt (en dus actie onderneemt) wil je natuurlijk ook resultaten zien. (in de vorm van dates/een relatie)
Bij gratis sites heb je meer de vrijblijvende 'ach ik probeer het effe uit'-mensen.
de man/vrouw bevolking is 50/50, en eveneens de single verhouding tussen man/vrouw.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef foreverman het volgende:
Nou, dat is wel de insteek van de meeste dames op RP hoor. Laat de heren maar betalen en wij nemen wel een gratis abonnement. Vandaar dat je ook vaak in de profielen van de dames ziet 'zorg dat ik kan reageren..' oftewel, stuur je email adres mee met je berichtje..
Ik kan de dames overigens geen ongelijk geven. Mannen zijn nu eenmaal oververtegenwoordigd op datingsites en als jij geen betalend lid bent, zitten er morgen wel weer tig originele mailtjes in de mailbox van allemaal leuke spontane mannen die wel betalend lid zijn...dus waarom zouden ze betalen..ze hebben het echt voor het uitkiezen, zitten in een luxe positie.
Soms is per kwartier een mailtje ontvangen geen uitzondering, hoorde ik eens van een leuke dame. En dan laat ik de 'interesse' hartjes nog even buiten beschouwing.
Als je daar al huilie, huilie over doet dan was ik allang hier van de flat afgesprongenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Baaaaaaaaaaah! Ik heb zo'n hekel aan die schijt icebreakers bij Paiq. Dan zit je daar je uiterste best te doen een uitermate lollig, spitsvondig, gevat ende geestig antwoord te geven, heeft de overkant met 1 woord antwoord gegeven.
Najah. Dan weet je ook eigenlijk wel al weer genoeg
Ik doe niet huiliehuilie, ik mopper. Significant verschil. Ik mopper namelijk graag, misschien nog wel liever dan ik datequote:Op woensdag 9 november 2011 21:00 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je daar al huilie, huilie over doet dan was ik allang hier van de flat afgesprongen
haha...hebben we daar de ultieme vrouwelijke eigenschap te pakkenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik doe niet huiliehuilie, ik mopper. Significant verschil. Ik mopper namelijk graag, misschien nog wel liever dan ik date
Nee!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar was ie spitsvondig? Die ice-breakers zijn altijd zo blegh.
DancingPhoebe of Engel?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee!
Het was zo'n "dit of dat?" Icebreaker. En het antwoord was "dat".faal
Je verwachtingen zijn te hoog.quote:Op donderdag 10 november 2011 07:22 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik moet bekennen dat ik icebreakers ook maar niks vind
Start gewoon een normaal gesprek, dat moet toch kunnen?
FoBo he? Daar wordt wat afgescharreldquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef duidelijkheden het volgende:
Die Icebreakers zijn inderdaad niks. Vaak van die nietszeggende vragen, maar ja je probeert ze toch altijd braaf en leuk te beantwoorden. Erg zuur als de tegenpartij inderdaad geen moeite neemt er wat van te maken dan!
Wat ik mij trouwens afvraag he, in de openingspost wordt aangegeven dat er via dit topic ook een hoop wordt afgedate, maare, is dat werkelijk waar?
Ik volg dit topic nu een tijdje en er zijn zoveel fokkers die aan het daten zijn, tegen dezelfde problemen en ergenissen aanlopen etc, misschien zijn hier wel meer matches dan we denken
Of is er op Fok ooit een echt date-topic geweest? Zo niet, wellicht een idee?
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef duidelijkheden het volgende:
Ah ok
Opzich logisch, alhoewel je dan maar natuurlijk net moet weten wat voor vlees je in de kuip hebt en of diegene 'benaderbaar' is
lolquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Heb je wel veel voor je "ex" over...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
hij mist de sex.. niet de ellendequote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef foreverman het volgende:
[..]
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van mequote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zoquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van meIk zag jouw post en moest er hard om grijnzen
De liefde maakt me weekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zo
Haha.. je bent in een goede bui
quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat wordt dus even uitzoeken wie wie is
Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
Zo, nog een paar uur en dan de 2e date. Eerst ergens eten en daarna naar de film en daarna vast nog een drankje doen. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En nu net date 2 afgesprokenDonderdag zien we elkaar weer
Leukquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
Je bent er zelf toch bij ?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijk
Wel de lusten niet de lasten..
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben een man, dat weet macondo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |