abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2011 @ 21:50:40 #101
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_104097326
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
Brrr.. het idee alleen al, zo'n plichtmatig gedoe. Een keer op een regenachtige zondagmorgen wat berichtjes beantwoorden en paar sturen, en daarmee wat verder mailen. Moet er niet aan denken om vaak in de kaartenbak te moeten zoeken ;)
Overal verstand van.
pi_104100143
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:12 schreef Thornado het volgende:

[..]

Wat dan? :)
ga haar reactie hier niet posten...maar ze beantwoordde niet alleen op mijn reactie, ze stelde zelf nog wat vragen..kijk en dan heb je een gesprek gaande...hoe lang dat dan weer gaat duren, dat zien we dan wel weer :)
pi_104100987
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:

Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
Hoe bedoel je zo liefdeloos?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_104103407
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
  maandag 7 november 2011 @ 23:43:23 #105
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104105132
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
Wat verwacht jij dan?
Dat alleen allr leuke mannen als vliegen op stroop op je afvliegen?

Daten, ook online, kost gewoon tijd en energie.
pi_104105631
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 23:43 schreef Thornado het volgende:

[..]

Wat verwacht jij dan?
Dat alleen allr leuke mannen als vliegen op stroop op je afvliegen?

Daten, ook online, kost gewoon tijd en energie.
Zo waar...
pi_104107705
ik weet niet of ik die tijd en energie er wel in kan stoppen. Macondo bijv stuurt nonchalant af en toe een mailtje. Dat is nauwelijks energie.
pi_104109739
quote:
joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:06:30 #109
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104109886
Exact.

Ik heb nu wel wat leuke matches op paiq. Vrouwen die ik ooit een oneliner had gestuurd en zich blijkbaarweken na dato pas door hun oneliners hebben geworsteld. Ik ben alleen weinig thuis de laatste tijd en heb ook geen zin na een dag hard werken de avond te spenderen met lulgesprekjes op een site. Ik ben er dus zelden en als ik inlog, zijn ze er niet.

Het kost inderdaad ook veel tijd en energie en ik krijg niet het echt het gevoel dat het voor MIJ echt iets oplevert. Ik ben sowieso geen topchatter ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 07:52 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

joh, als je een leuke vrouw bent, met een paar foto's en een niet al te belabberd profiel hoef je toch volgens mij niet meer te doen dan inkomende berichtjes lezen, selecteren en afvinken ?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:25:40 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_104110061
Ik merk mbt paiq dat ik steeds minder zin heb om er energie in te steken. Op een 1 of andere manier kom je toch wel altijd bij dezelfde vragen (leeftijd/werk/hobby's/plaats etc, want het is gewoon handige praktische info) en alles daaromheen vind ik via de chat vaak ook niet echt bijster interessant.
Thuis ben ik er meestal niet meer voor in de mood en op het werk kan het moeilijk :+
Dus het gaat mooi op een superlaag pitje :)
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:12:11 #111
57047 macondo
pi_104110743
Rare situatie.

Twee weken geleden zou ik een date hebben met een leuk meisje (meisje A). Helaas zegde ze af, want de date die ze ervoor had was er eentje met potentie. Prima, zo gaan die dingen.

Een paar dagen later had ik een succesvolle date met een ander (meisje B). Heel mooie vrouw en grappig bovendien. Succesdate dus. Binnenkort tweede date (ze was ziek afgelopen keer).

Anderhalve week later heb ik tóch weer contact met meisje A. We beklagen ons over onze wederzijdse dates, en hebben afgesproken dat we elkaars backup plan zijn (hoe romantisch!). Bij elkaar op de reservebank zitten.. ;)
Overal verstand van.
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:36:52 #112
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104111236
@Macondo.

Ik lees nu al een tijdje mee en ik krijg het gevoel dat je wel erg graag wil. :')
Chill gast, laat gaan.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_104111446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Exact.

Ik heb nu wel wat leuke matches op paiq. Vrouwen die ik ooit een oneliner had gestuurd en zich blijkbaarweken na dato pas door hun oneliners hebben geworsteld. Ik ben alleen weinig thuis de laatste tijd en heb ook geen zin na een dag hard werken de avond te spenderen met lulgesprekjes op een site. Ik ben er dus zelden en als ik inlog, zijn ze er niet.

Het kost inderdaad ook veel tijd en energie en ik krijg niet het echt het gevoel dat het voor MIJ echt iets oplevert. Ik ben sowieso geen topchatter ofzo.

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 08:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik merk mbt paiq dat ik steeds minder zin heb om er energie in te steken. Op een 1 of andere manier kom je toch wel altijd bij dezelfde vragen (leeftijd/werk/hobby's/plaats etc, want het is gewoon handige praktische info) en alles daaromheen vind ik via de chat vaak ook niet echt bijster interessant.
Thuis ben ik er meestal niet meer voor in de mood en op het werk kan het moeilijk :+
Dus het gaat mooi op een superlaag pitje :)
QFT
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:55:12 #114
57047 macondo
pi_104111672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Macondo.

Ik lees nu al een tijdje mee en ik krijg het gevoel dat je wel erg graag wil. :')
Chill gast, laat gaan.
Mijn gemoedstoestand is volkomen ontspannen. Evengoed vind ik het geen vervelende aandacht als een leuke chick initiatief neemt.
Overal verstand van.
pi_104123963
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
En nu net date 2 afgesproken :) Donderdag zien we elkaar weer :D
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_104134243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

En nu net date 2 afgesproken :) Donderdag zien we elkaar weer :D
Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend ;(
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_104134994
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik ben net weer eens gedumpt voordat de eerste date morgenavond zou plaatsvinden. Uiteraard is iemand me weer voorgeweest dit weekend ;(
-O- aww, da's jammer...
pi_104136016
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 00:56 schreef minnemin het volgende:
ik weet niet of ik die tijd en energie er wel in kan stoppen. Macondo bijv stuurt nonchalant af en toe een mailtje. Dat is nauwelijks energie.
Verhuis es naar de Randstad.

Dan heb je zo een gangbang date :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104136669
quote:

Ik wil een leuk iemand tegenkomen
Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:12:46 #120
57047 macondo
pi_104141779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:49 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ja, dat willen we allemaal alleen de prins op het witte paard komt er niet vanzelf aangereden. Dus je gaat actief op zoek naar hem of je wacht gewoon passief af en stelt je zelf tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt. Heb het vermoeden dat het bij jouw wel het laatste zal worden... wel willen maar er geen moeite voor willen doen.
Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.
Overal verstand van.
pi_104142168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Das klote. :(
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:27:14 #122
57047 macondo
pi_104142612
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:20 schreef Jay_Snake het volgende:

[..]

Das klote. :(
Een dag van tevoren, dat is wel vrij erg ja.
Overal verstand van.
pi_104145471
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Welnee, het is allemaal niet zo moeilijk. Minnemin is een leuke vrouw en een leuke date heeft ze zo gevonden. Daar hoeft ze zich niet voor in te spannen.
Klap jij al je in handen met een date of zo?
pi_104145994
OMG.... ik weet dat sommige mannen een aantal standaardmailtjes hebben, maar om ze om de zoveel dagen naar dezelfde te sturen _O-

:')
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:30:49 #125
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_104146052
Eerlijk gezegd, als ik de posts van Minnenmin hier nalees dan denk ik dat ze voor internetdaten helemaal niet zo leuk is.

Begrijp mij niet verkeerd, dit is geen flame of oordeel over haar persoonlijkheid, maar als iemand geen tijd wil stoppen om mensen digitaal te leren kennen en zich ook afvraagt of al dat gezoek naar profielen liefdeloos is, probeer het dan ergens anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')