FoBo he? Daar wordt wat afgescharreldquote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef duidelijkheden het volgende:
Die Icebreakers zijn inderdaad niks. Vaak van die nietszeggende vragen, maar ja je probeert ze toch altijd braaf en leuk te beantwoorden. Erg zuur als de tegenpartij inderdaad geen moeite neemt er wat van te maken dan!
Wat ik mij trouwens afvraag he, in de openingspost wordt aangegeven dat er via dit topic ook een hoop wordt afgedate, maare, is dat werkelijk waar?
Ik volg dit topic nu een tijdje en er zijn zoveel fokkers die aan het daten zijn, tegen dezelfde problemen en ergenissen aanlopen etc, misschien zijn hier wel meer matches dan we denken
Of is er op Fok ooit een echt date-topic geweest? Zo niet, wellicht een idee?
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:48 schreef duidelijkheden het volgende:
Ah ok
Opzich logisch, alhoewel je dan maar natuurlijk net moet weten wat voor vlees je in de kuip hebt en of diegene 'benaderbaar' is
lolquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Heb je wel veel voor je "ex" over...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
hij mist de sex.. niet de ellendequote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
"Ex" en ik gaan over tot een LAT-relatie. Tsss, waarom weet een man pas wat hij mist, als ze er niet meer is ;-)
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:51 schreef Spirit82 het volgende:
Mrraauuwww!! Vals katje dat je dr bent!!
Ik ken jou nietquote:Op donderdag 10 november 2011 15:04 schreef foreverman het volgende:
[..]
Hee, Spirit82 weer terug op de datingtopics...is het uit?
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van mequote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan me niet vertellen dat jij iets anders dacht?
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zoquote:Op donderdag 10 november 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken die hele Chawi niet joh, gekkie, liefje, knuffeltje van meIk zag jouw post en moest er hard om grijnzen
De liefde maakt me weekquote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar iedereen snapt wel zijn insteek lijkt me zo
Haha.. je bent in een goede bui
quote:Op maandag 7 november 2011 21:31 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat wordt dus even uitzoeken wie wie is
Gisteren 2 uur op skype gezeten met het meisje waarmee ik vrijdag een date had. Lijken elkaar ook wel zowat te stalken op whatsappen, continue berichtjes aan het sturen. Even afwachten of het ons lukt om deze week date 2 te plannen, anders zeker volgende week! Leuk, leuk, leuk!
Zo, nog een paar uur en dan de 2e date. Eerst ergens eten en daarna naar de film en daarna vast nog een drankje doen. Heb er zin in!quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En nu net date 2 afgesprokenDonderdag zien we elkaar weer
Leukquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien is DigitalGirl iets voor je? Dat is altijd wel een relaxte dame.
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Chawi het volgende:
Je bent er zelf toch bij ?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lijkt op mijn ex.. Kortom Cue heeft gelijk
Wel de lusten niet de lasten..
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben een man, dat weet macondo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |