Heej lekkerding uitgaan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:29 schreef -Engel- het volgende:
OMG.... ik weet dat sommige mannen een aantal standaardmailtjes hebben, maar om ze om de zoveel dagen naar dezelfde te sturen![]()
Nee.... meer teksten over "dingen fluisteren" en een heel betoog of iemand nu wel of niet via een website iemand zal ontmoeten ... je weet wel zo'n stuk zal ik wel of niet of wel of niet.... Die laatste vond ik an sich nog wel grappig om te lezen (maar die kreeg ik binnen een aantal uur gewoon weer binnen)quote:
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Een dag van tevoren, dat is wel vrij erg ja.
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Dat tikte ik toch niet... ik zei grappig....en ja ondanks dubbel verzending kreeg die gast toch 1 berichtje terug ondanks vriendinquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:41 schreef Thornado het volgende:
Worden vrouwen dan heet van dat geneuzel en getwijfel?
Als je heel lekker bent dan is een "ik wil je" voor sommige vrouwen al genoeg... maar ja ik wil wel wat meer dan 6666666quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je geeft hier het antwoord al, probeer je cirkel van mensen die je kunt ontmoeten uit te breiden. Nieuwe hobby's, nieuwe vrienden maken, etc etc. Dan volgt er vanzelf iemand.quote:Op maandag 7 november 2011 23:11 schreef minnemin het volgende:
Ik wil een leuk iemand tegenkomen, ik wil niet in de krochten van de datingsite hoeven zoeken. Maar hoe doe je dat? Of verwacht ik er nu te veel van?
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, maar wat me vooral stoorde is dat ik er weer eens zelf achteraan moest. Ze was nl. maandagavond ineens verdwenen van Lexa en dat is nooit gunstig (is mijn ervaring).
Ik heb haar maandagavond proberen te bellen maar ze pakte niet op. Toen maar een sms gestuurd en gevraagd of het nog wel doorging op de woensdag.
Vanmiddag sms terug met de mededeling dat ze iemand ontmoet heeft waar het zo mee klikt dat ze onmiddellijk haar abonnement heeft opgezegd en voor de relatie wil gaan
[..]
Als je lekker bent wel. Dan maakt het geen zak uit wat je stuurt.
Dacht eerder dat je zo iemand liever kwijt dan rijk bent, omdat ze totaal geen fatsoen heeft. Met iemand die niet eens even afzegt als de date niet doorgaat, zou ik geen date willen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat soort types ben je liever kwijt dan rijk...
Als je er zelf zo een hebt, staat die na de date al met dr spullen voor je deur
Nee dank je
Soms vraag ik me dat ook wel eens af. Maar om een fatsoenlijk berichtje terug te kunnen sturen of te zien met wie je te maken hebt (meer dan 1 foto, "MySpace Angle") ontkom je toch niet heel snel aan een betaald account.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom gaan jullie eigenlijk voor al die betaalde sites terwijl het zo weinig lijkt op te leveren?
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Soms vraag ik me dat ook wel eens af.
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom dan gewoon niet inschrijven op een gratis site?
Wat is een serieuze site? Daar waar men voor betaald, dat geldt dan uitsluitend voor het mannelijk publiek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
+1 (behalve dat ik het niet naief vind, trouwens)quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zoals? Knuz? Brrr... Paiq? Concept is leuk, maar zonder matches schiet het niet op. Badoo vond ik nou ook niet echt een succes. Nee, ik heb ergens het (naieve) idee dat iemand die serieus op zoek is naar een nieuwe relatie ook op de "serieuzere" sites inschrijft.
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:09 schreef macondo het volgende:
[..]
en verder :
Hoe staat het met de dates van DigitalGirlie?
Nee hij vraagt t aan jouquote:Op woensdag 9 november 2011 12:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag je dat nu aan degene die in dit topic posten?
Casual. Als ik zin en tijd heb.quote:Op maandag 7 november 2011 20:44 schreef minnemin het volgende:
hoe doen jullie dat nou? Elke donderdagavond een uurtje inruimen voor leuke profielen zoeken? Het lijkt zo... Liefdeloos, en saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |