Inderdaad. Soms zoen je op de eerste date als de aantrekkingskracht heel groot is, en soms gaat het niet zo. Maar een heisa er om maken is ook z'n gedoe..... en legt ergens druk op waar geen druk hoort te liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Thornado het volgende:
Wat een heisa toch weer over dat wel of niet zoenen...go with the flow
Ik vind je heel erg zielig, dat doet vast goed bij de vrouwenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:00 schreef DigitalGirl het volgende:
^^^ dit soort vrouwen heb ik nu een hekel aan als ik ze op een datingsite tegenkom... die praten gerust een paar weken met je om vervolgens dood leuk te vertellen dat ze het " te druk" hebben.
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef Godshand het volgende:
Ik vind je heel erg zielig, dat doet vast goed bij de vrouwen
Godshand aanbid vrouwen....he's a believerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Kerels voldoende in jouw omgeving, op rp staan is voldoende. Er zijn meer kerels dan kerken in Nederland, dus no worries. Als hij geen mail adres meestuurt is het een halve zwakzinnige, die wil je echt niet. Als hij te beroerd is om te betalen en alleen hartjes stuurt : idem, maar dan nog arm ook.
Neuh, ik negeer ze gewoon. Lekker belangrijk dat ze het druk hebben, dan niet hoor... Genoeg andere meiden die wel willen praten, en weet je, soms heb ik het ook drukquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij houdt wel van dat type vrouw dan?
Tja het rotte is dat het geen reet helpt. Want een vrouw houdt meestal ook niet van de meeste vrouwen. Strategisch gezien kan je vrouwen beter haten dan liefhebben. Dat is ook ooit is onderzocht.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Het lijkt er onderhand wel op, gelukkig is hij in goed gezelschap mede whiteknight macondo is er immers ook nog.
[..]
Tuurlijk negeren dan daar gaat het niet over het gaat erover dat ze je tijd verdoen. Wat voor dat type vrouw geldt dat ze lekker buiten moeten gaan spelen of zo als je er geen energie en moeite in wil steken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuh, ik negeer ze gewoon. Lekker belangrijk dat ze het druk hebben, dan niet hoor... Genoeg andere meiden die wel willen praten, en weet je, soms heb ik het ook druk
Af en toe buiten komen is niet verkeerd
En tactisch gezien?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja het rotte is dat het geen reet helpt. Want een vrouw houdt meestal ook niet van de meeste vrouwen. Strategisch gezien kan je vrouwen beter haten dan liefhebben. Dat is ook ooit is onderzocht.
Ze willen meestal geen moeite in je steken omdat je niet interessant genoeg bent? Lijkt mij duidelijk toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk negeren dan daar gaat het niet over het gaat erover dat ze je tijd verdoen. Wat voor dat type vrouw geldt dat ze lekker buiten moeten gaan spelen of zo als je er geen energie en moeite in wil steken.
Nee, sommige mensen zijn gewoon van nature zo dat ze nergens moeite in willen steken. Vervolgens zijn ze rond hun 30ste nog steeds single. Dat ligt meer aan hun eigen houding dan aan de omgeving.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze willen meestal geen moeite in je steken omdat je niet interessant genoeg bent? Lijkt mij duidelijk toch?
En daar lig jij wakker van?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen zijn gewoon van nature zo dat ze nergens moeite in willen steken. Vervolgens zijn ze rond hun 30ste nog steeds single. Dat ligt meer aan hun eigen houding dan aan de omgeving.
... wat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:03 schreef Chawi het volgende:
Denk wel dat die vrouwen eerder een uitzondering dan de regel zijn. En als jij ze wel vaak tegenkomt, tja...
Deze avond nog babysteps in de kroeg gezet? Gezien je late posttijd?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
DigitalGirl: jammer dat je me zo denkt in te moeten vullen terwijl ik alleen maar mijn ziel en twijfels op tafel leg en jij me helemaal niet kent. De mensen die mij wel kennen, weten dat ik moeite heb met zelfbeeld, zelfwaardering, durven versieren, je wilt toch ook wat, en toch mijn leven niet invullen met alleeh 'mannen'. ik krijg steeds vaker de suggestie 'datingsites' van vrienden en familie. Gezien mijn achtergrond wil ik het rustig aan doen. Hoe zeer ik ook hunker naar contact, baby steps zijn goed voor mij.
baby steps zijn voor iedereen goed, alleen willen/durven maar weinig dat te erkennenquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:05 schreef minnemin het volgende:
DigitalGirl: jammer dat je me zo denkt in te moeten vullen terwijl ik alleen maar mijn ziel en twijfels op tafel leg en jij me helemaal niet kent. De mensen die mij wel kennen, weten dat ik moeite heb met zelfbeeld, zelfwaardering, durven versieren, je wilt toch ook wat, en toch mijn leven niet invullen met alleeh 'mannen'. ik krijg steeds vaker de suggestie 'datingsites' van vrienden en familie. Gezien mijn achtergrond wil ik het rustig aan doen. Hoe zeer ik ook hunker naar contact, baby steps zijn goed voor mij.
en hoe sta jij tegenover het vrienden willen blijven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Wicked-Game het volgende:
Hopppaaaa ik ben er weer eens...
De grootste dooddoener ook weer gehad afgelopen maand. Dame in kwestie is fysiek aangetrokken tot mij (dat was al wel duidelijk), maar we verschilde teveel in levenstijl/wijze dus ze durft het niet aan en wil vrienden blijven. Ondertussen wel op elk berichtje van FB reageren wat ik post...
Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en hoe sta jij tegenover het vrienden willen blijven?
FB op FBquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...
Ze weet ook wel dat ik niet stil ga zitten, en ga zitten wachten.
Bij dat soort vrouwen is niemand de moeite waard, het compromis is ze vreemd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
[..]
Vinden ze je blijkbaar niet de moeite waard
Onmogelijk zeg ik je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Chawi het volgende:
Huh? Het kan toch ook dat ze je niet leuk genoeg vindt?
quote:
We hebben hier te maken met God's gift to women ?quote:
Ze zouden een club op kunnen richten jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Haha, hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Persoonlijk de beste ervaringen op Paiq en dat is nog gratis ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Topicspace het volgende:
Met welke site hebben jullie de beste ervaring? Ik zit er aan te denken om een abbo van 1 maand te nemen op RP. Maar twijfel toch ergens, op wat weet ik eigenlijk niet.
Geweldig, ik ben wel eens een collega tegengekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
Nou dat wordt neuken dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
"Buurman wat doet U nu ?"quote:
Misschien zij jou welquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
"Buurman wat doet U nu ?"
Nee ik weet het zeker van niet want ik vind haar niet aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |