Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en hoe sta jij tegenover het vrienden willen blijven?
FB op FBquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang ze niet stalkt blijf ik wel vriendjes...
Ze weet ook wel dat ik niet stil ga zitten, en ga zitten wachten.
Bij dat soort vrouwen is niemand de moeite waard, het compromis is ze vreemd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Chawi het volgende:
[..]
Vinden ze je blijkbaar niet de moeite waard
Onmogelijk zeg ik je.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef Chawi het volgende:
Huh? Het kan toch ook dat ze je niet leuk genoeg vindt?
quote:
We hebben hier te maken met God's gift to women ?quote:
Ze zouden een club op kunnen richten jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Haha, hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb bij DigitalGirl altijd hetzelfde als bij picardmike:
[ afbeelding ]
Persoonlijk de beste ervaringen op Paiq en dat is nog gratis ook.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:32 schreef Topicspace het volgende:
Met welke site hebben jullie de beste ervaring? Ik zit er aan te denken om een abbo van 1 maand te nemen op RP. Maar twijfel toch ergens, op wat weet ik eigenlijk niet.
Geweldig, ik ben wel eens een collega tegengekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
Nou dat wordt neuken dusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
Kom ik net op Lexa mijn buurvrouw tegen
"Buurman wat doet U nu ?"quote:
Misschien zij jou welquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
"Buurman wat doet U nu ?"
Nee ik weet het zeker van niet want ik vind haar niet aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |