SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doen... zoals Cue_ al aangaf... als de mogelijkheid er is om een profiel cq foto's te checken dan wordt dat toch eerst gedaan.quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
heb net een berichtje gestuurd naar een dame met de volgende sleutelwoorden in haar profiel "barrista" en "Selah Sue"Ik hou wel van een goed bakje koffie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar wat is ragga?
Niet te moeilijk doen en als je niets hoort gewoon next. Oh, en als iemand wel reageert niet te lang blijven door chatten gewoon een voorstel doen. Wordt er niet op ingegaan... next.quote:
ja, tis buffelen dat online-datenquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet te moeilijk doen en als je niets hoort gewoon next. Oh, en als iemand wel reageert niet te lang blijven door chatten gewoon een voorstel doen. Wordt er niet op ingegaan... next.
Voor mannen zekerquote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, tis buffelen dat online-daten
Dank je maar waarom stuur je dan een niet interesse berichtje?quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
Op RP meerdere berichtjes ontvangen, van een wel erg leuk profiel een interesseberichtje.
avondje horrorbios toch?quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
"spannender vragen" denk dat ie daar wat anders mee bedoelde
Altijd leuk die naïeve meisjesquote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
"spannender vragen" denk dat ie daar wat anders mee bedoelde
quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Altijd leuk die naïeve meisjes
Haha, tjah daar komt het wel een beetje op neer jah.quote:Op zondag 6 november 2011 22:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ja, tis buffelen dat online-daten
Grapjasquote:
Dat kan dus sinds 2mnd niet meer op RP als je van dezelfde persoon zelf al een interesseberichtje hebt ontvangen.quote:maar waarom stuur je dan een niet interesse berichtje?
ORLY? Nee keine blasse Ahnung. Scusi.quote:Op zondag 6 november 2011 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]zonnebril, grijs, leren jas, ... zeg je dat wat?
Ik geloof niet dat jij een naïef meisje bent.quote:
Schandalig dat je zo'n lekkere jongen als ik al weer vergeten bent.quote:Op zondag 6 november 2011 22:59 schreef minnemin het volgende:
[..]
ORLY? Nee keine blasse Ahnung. Scusi.
Schijnbaar heb je geen indruk achtergelaten en dat scheelt je toch weer 27 euro.quote:Op zondag 6 november 2011 23:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Schandalig dat je zo'n lekkere jongen als ik al weer vergeten bent.
Haha, inderdaad... dan is paiq goedkoper.quote:Op zondag 6 november 2011 23:33 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Schijnbaar heb je geen indruk achtergelaten en dat scheelt je toch weer 27 euro.
Oh ja, wie vroeg ook al weer om dat bewijs van de bad guy hier weer een voorbeeld.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef minnemin het volgende:
O en op Paiq wilde een man spannender vragen. Die kan 'ie krijgen, ik heb hem gevraagd of zijn Facebookprofiel klopt, ik heb wat speurwerk gedaan hahahamisschien datebare man, hij lijkt wel grappig
Boring!quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in.
Haha, ik zou het juist lachen vinden als iemand met zulk soort vragen op de proppen zou komen. Tenminste weer eens wat anders en creatiefs.quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in. Dat wil ik niet. Als ie nou superlekker was, misschien... Maar nee. Eerst ff kijken uit welk hout ie verder gesneden is.
Het lijkt me duidelijk uit welk hout ie gesneden is.. iemand die blijkbaar richting seksueel contact wil of iets in die richting. Of jullie moeten al eeuwen aan de praat zijn, maar blijkbaar niet.quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef minnemin het volgende:
En ja ik snap ook best wat 'spannender vragen' zijn maar daar ga ik niet op die manier op in. Dat wil ik niet. Als ie nou superlekker was, misschien... Maar nee. Eerst ff kijken uit welk hout ie verder gesneden is.
Ik.. Maar ik vroeg niet om bewijs hoorquote:Op zondag 6 november 2011 23:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh ja, wie vroeg ook al weer om dat bewijs van de bad guy hier weer een voorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |