abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103909731

De Desire op HTC.com

Processor: Qualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
Besturingssysteem: Android 2.1 (Eclair) met HTC Sense (officiële update naar Android 2.2 (Froyo) ook beschikbaar)
Scherm: 3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen: 512 MB ROM, 576 MB RAM
Geheugenuitbreiding: MicroSD t/m 32GB
Gewicht: 135 gram met batterij
Afmetingen: 119 x 60 x 11,9 mm
Netwerk: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
Trackball: Optische trackball
GPS: interne GPS-antenne
Sensoren: nabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera: 5-megapixel met led-flash
Verbindingen: UMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
Bluetooth: Bluetooth 2.1 met FTP/OPP voor data, A2DP voor draadloos muziek en PBAP voor adresboektoegang carkit
Audio: 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting: Micro USB (USB 2.0)
Camera: 5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen: .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen: .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij: 1400mA
Batterijduur: 340 uur standby, 6 uur spraak

Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
RegHardware: "The Desire is the one to go for".
Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
Mobile Users: "The HTC Desire is definitely the best smartphone available to date"

Toestel kopen
Los toestel (bruin)
Los toestel (zilver)
Toestel met abonnement

Howto's
Screenshots maken op je Desire
Je Desire unbranded maken (zodat je voor updates e.d. niet van je provider afhankelijk bent)
Meer applicaties naar je SD-kaart verplaatsen
Rooten en Custom ROMs

Voor al je vragen over Android:
Android #28

Vorige delen:
#1, #2, #3, #4, #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17,
#18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #28,#29, #30, #31, #32.

De OP:
Die vind je hier
pi_103909783
Ik begin me toch een beetje te ergeren aan de traagheid nu, zo na anderhalf jaar. Zelfs met MIUI er op kan die gewoon niet op tegen vriendin's S2. En het schermformaat laat ook te wensen over eigenlijk..

klaagklaagklaag
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_103909846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik begin me toch een beetje te ergeren aan de traagheid nu, zo na anderhalf jaar. Zelfs met MIUI er op kan die gewoon niet op tegen vriendin's S2. En het schermformaat laat ook te wensen over eigenlijk..

klaagklaagklaag
De allersnelste ROM is DevNull, dit is een compleet gestripte Android Rom. De wat meer bruikbare versie hiervan is de Oxygen ROM, deze is ook echt lekker snel. Je hebt hiermee ook altijd de nieuwste Android-versie (2.3.7 nu) zonder hacks om bepaalde functies te laten werken. Daarom werkt 'ie ook zo soepel en snel.

Dus als je snelheid belangrijk vindt: http://www.oxygen.im/
pi_103909964
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

De allersnelste ROM is DevNull, dit is een compleet gestripte Android Rom. De wat meer bruikbare versie hiervan is de Oxygen ROM, deze is ook echt lekker snel. Je hebt hiermee ook altijd de nieuwste Android-versie (2.3.7 nu) zonder hacks om bepaalde functies te laten werken. Daarom werkt 'ie ook zo soepel en snel.

Dus als je snelheid belangrijk vindt: http://www.oxygen.im/
Ik heb Oxygen ooit eens een kans gegeven maar het is inderdaad Android in de puurste vorm. Ik miste al snel de toch wat meer gebruikersvriendelijke interface van MIUI, en daar heb ik de MIUI-XJ van. Toestel an sich is prima, maar als ik andere telefoons van deze generatie in m'n handen heb ben ik toch wat minder tevreden. Nog een half jaartje volhouden en dan mag ik gelukkig een nieuwe uitzoeken :)
pi_103910561
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

klaagklaagklaag
Ja duh, mijn vriendin heeft ook de SGS2 en ikzelf de Desire. Natuurlijk een wereld van verschil. Maar over half jaar hebben wij weer een toptoestel en zijn zij jaloers op ons.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_103910590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja duh, mijn vriendin heeft ook de SGS2 en ikzelf de Desire. Natuurlijk een wereld van verschil. Maar over half jaar hebben wij weer een toptoestel en zijn zij jaloers op ons.
Ik kan nou al niet wachten op dat moment!
pi_103910593
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik heb Oxygen ooit eens een kans gegeven maar het is inderdaad Android in de puurste vorm. Ik miste al snel de toch wat meer gebruikersvriendelijke interface van MIUI, en daar heb ik de MIUI-XJ van. Toestel an sich is prima, maar als ik andere telefoons van deze generatie in m'n handen heb ben ik toch wat minder tevreden. Nog een half jaartje volhouden en dan mag ik gelukkig een nieuwe uitzoeken :)
Ja klopt, wanneer Sense3.5 stabiel draait op de Desire zet ik die er weer op. Sense is toch wel zo veel gebruiksvriendelijker dan standaard Android.
pi_103915992
Heb zelf InsertCoin en dat gaat snel genoeg, alleen momenteel synct ie niet lekker :{

Eergisteren geupdate naar de nieuwste versie, met vorige nergens last van, maar nu krijg ik m'n mailtjes pas na handmatig vernieuwen ;(
pi_103922997
voor de cm7 mensen, waar hebben jullie een woordenboek vandaan getoverd?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_103923891
Ik heb net insertcoin op mijn desire gezet( versie 1.1.4). Het werkt alleen niet helemaal goed. Ik kan niet bij de instellingen, dan krijg ik de melding dat dat programma niet geïnstalleerd is. ook krijg ik geen lockscreen als ik mijn scherm heb uitgezet. Ik zie dan alleen de achtergrondafbeelding en de balk bovenin. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem opnieuw op te starten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan verhelpen?
To err is human, to forgive bovine.
pi_103924041
Mijn geheugen is echt altijd vol tegenwoordig. En als gevolg pusht 'ie m'n Whatsapp en email dan niet meer, ofzo :{
pi_103925284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef ß het volgende:
Ik heb net insertcoin op mijn desire gezet( versie 1.1.4). Het werkt alleen niet helemaal goed. Ik kan niet bij de instellingen, dan krijg ik de melding dat dat programma niet geïnstalleerd is. ook krijg ik geen lockscreen als ik mijn scherm heb uitgezet. Ik zie dan alleen de achtergrondafbeelding en de balk bovenin. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem opnieuw op te starten.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan verhelpen?
Welke heb je er op gegooid?
cm7 of a2sd? (en heb je de hboot die bij de juiste versie past?)
pi_103925430
Ik had eerst cm7 geinstalleerd, maar toen bleef hij hangen op het HTC opstartscherm, daarna a2sd gedaan, die start wel op en lijkt het normaal te doen, op die dingen in mijn vorige post na.
  donderdag 3 november 2011 @ 19:32:17 #14
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_103925431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Of je koopt gewoon een Miui Xiaomi phone Straks in december komt er nog een snellere uit, geloof met een dual processor
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_103925579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:32 schreef ß het volgende:
Ik had eerst cm7 geinstalleerd, maar toen bleef hij hangen op het HTC opstartscherm, daarna a2sd gedaan, die start wel op en lijkt het normaal te doen, op die dingen in mijn vorige post na.
Alles gewiped?
(wipe alles anders en flash hem opnieuw, is ook zo gebeurd :) )
pi_103925674
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 19:34 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Alles gewiped?
(wipe alles anders en flash hem opnieuw, is ook zo gebeurd :) )
Dat heb ik ook al meerdere keren gedaan.
  vrijdag 4 november 2011 @ 09:17:04 #17
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103947947
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_103949573
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
Ik gebruik het Swiftkey toetsenbord, bevalt me prima! (via GetJar is hij gratis te downloaden :))
  vrijdag 4 november 2011 @ 13:43:14 #19
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103955311
Mwa, ik vind het standaard CM7 toetsenbord wel relaxed, alleen zit er nog geen NL woordenboek bij.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  vrijdag 4 november 2011 @ 15:19:04 #20
87334 lekzzz
pi_103958602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef L0we het volgende:

[..]

Ik gebruik het Swiftkey toetsenbord, bevalt me prima! (via GetJar is hij gratis te downloaden :))
Ik gebruik Swype, zijn volgens mij maar weinig mensen die dat gebruiken.
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:41:07 #21
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_103988152
Ik heb het een aantal malen geprobeerd te gebruiken voor een paar maandjes, maar ik blijf me eraan irriteren en dus kom ik elke keer weer op een normaal toetsenbord uit..
pi_103992194
Ik weet niet of ik hiermee ook terecht kan in dit topic, maar ik heb een HTC Desire S en ik wil hier graag MIUI op zetten.

Ik heb ervaring met het flashen van een LG KM900 Arena, als dat mocht helpen, maar ik zou dus graag wat hulp hebben met het vinden van een geschikte ROM. :)

EDIT: never mind, 'k heb het Desire S-topic al gevonden. :)
pi_104092238
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;

Ik heb een HTC Desire die op FroYo draait...

Nu is mijn interne geheugen vol (10 MB over) en het werkgeheugen zit op 50% ongeveer. Ik heb alle apps waar dit mogelijk is al op de SD geïnstalleerd (nog 3 gig over op de SD) maar mijn vraag is of er een manier is om te zorgen dat ik meer apps zou kunnen installeren?

Ik kan ook bepaalde apps zoals voice search (5 MB) niet verwijderen :'(

Iemand opties, ideeën?
  maandag 7 november 2011 @ 21:56:53 #24
87334 lekzzz
pi_104097854
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Rooten en een custom rom erop zetten?
pi_104118467
AdamG, de developer van Oxygen, heeft gisteren aangegeven Ice Cream Sandwich ook naar de Desire te brengen _O_ _O_

http://forum.oxygen.im/viewtopic.php?id=1414
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:51:53 #26
87334 lekzzz
pi_104140467
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:40 schreef Ireyon het volgende:
AdamG, de developer van Oxygen, heeft gisteren aangegeven Ice Cream Sandwich ook naar de Desire te brengen _O_ _O_

Adam rocks, alleen hoop ik stiekem dat Miui ook ICS gast uitbrengen voor de Desire :)
pi_104140608
quote:

_O_

Nou nog hopen dat er ook een ICS-rom met Sense ontwikkeld wordt.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:02:59 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_104141201
Ben benieuwd..Kan ik al die Galaxy nerds de ogen uitsteken _O_
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_104143680
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 21:56 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Rooten en een custom rom erop zetten?
Hmmm ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ziet er naar uit dat dat mij nog wel moet lukken..

Welke custom-rom raden jullie aan voor iemand die nieuw is met rooten maar wel veel opties wil hebben (uiterlijk en dergelijke) en een rom die stabiel is en gewoon werkt. Oh en met apps2sd, want daarvoor root ik hem :P
pi_104143752
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hmmm ik heb er niet zo heel veel verstand van maar ziet er naar uit dat dat mij nog wel moet lukken..

Welke custom-rom raden jullie aan voor iemand die nieuw is met rooten maar wel veel opties wil hebben (uiterlijk en dergelijke) en een rom die stabiel is en gewoon werkt. Oh en met apps2sd, want daarvoor root ik hem :P
Ik gebruik nu Runnymede. Android 2.3.5 met Sense 3.5. Werkt erg goed.
pi_104143861
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:42 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hoe het met de stabiliteit zit weet ik niet, maar MIUI heeft wel een behoorlijke "wow"-factor wat looks en functies betreft. 'k Ben zelf meer van het 'pure Android' (Oxygen) vanwege de snelheid en stabiliteit, maar met Gingerbread moet je daar wel de goede looks voor opofferen.
pi_104144365
Ik ga eens aan de slag denk ik :)
pi_104144624
Heb sinds vrijdag een HTC Desire Z, en vandaag viel ie ineens uit... Googlede ik het, kwam ik erachter dat er wat problemen zijn met moederborden en dat je 'm daarvoor terug moet sturen. Ik hoop dat het gewoon niet meer te vaak gebeurt!

Verder nog een vraag... hebben jullie een idee wat veel mb's kan slurpen op een telefoon? Ik heb gisteren 200 mb gebruikt terwijl ik misschien een kwartier heb geinternet. Geen filmpjes gekeken, gps gebruikt, radio geluisterd, veel gedownload etc. Heb wel eventjes een uploadpijl gezien. Enig idee wat voor apps zoal uploaden? Heb nu automatisch syncen en updaten van apps uitgezet en dat lijkt te helpen, heb vandaag 10 mb verbruikt.
pi_104144786
Sigh.. ik zie staan dat ik iets met S-Off moet doen dus ik dat lezen maar snap daar echt geen fuck van :')
pi_104144799
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:59 schreef juxtaposition het volgende:
Heb sinds vrijdag een HTC Desire Z, en vandaag viel ie ineens uit... Googlede ik het, kwam ik erachter dat er wat problemen zijn met moederborden en dat je 'm daarvoor terug moet sturen. Ik hoop dat het gewoon niet meer te vaak gebeurt!

Verder nog een vraag... hebben jullie een idee wat veel mb's kan slurpen op een telefoon? Ik heb gisteren 200 mb gebruikt terwijl ik misschien een kwartier heb geinternet. Geen filmpjes gekeken, gps gebruikt, radio geluisterd, veel gedownload etc. Heb wel eventjes een uploadpijl gezien. Enig idee wat voor apps zoal uploaden? Heb nu automatisch syncen en updaten van apps uitgezet en dat lijkt te helpen, heb vandaag 10 mb verbruikt.
200MB per dag slaat nergens op :'). Daarbij heb je natuurlijk niks aan de telefoon als je automatisch syncen uitzet.
pi_104144950
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:02 schreef wc-eend het volgende:
Sigh.. ik zie staan dat ik iets met S-Off moet doen dus ik dat lezen maar snap daar echt geen fuck van :')
Heb je nu android 2.2 of 2.3?
pi_104145435
Hoe bedoel je slaat nergens op CaptainCookie? Weet helaas vrij zeker dat de data klopt. Ook een sms'je van hi gekregen en dergelijke, meerdere apps/widgets die dat ook geregistreerd hebben.

Ik heb een max van 650 mb per maand, dus ben beetje wanhopig, geen zin in een peperdure rekening. Ik merk trouwens niks van het niet automatisch syncen, wat zou het moeten doen? Het weer en gmail doen het, die friendstream eraf gegooid want die gebruikte ik toch nooit. Facebook en twitter verversen gewoon als ik het aanklik en zin heb om erop te kijken. Wat zou er niet moeten werken nu?
pi_104145537
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:16 schreef juxtaposition het volgende:
Hoe bedoel je slaat nergens op CaptainCookie? Weet helaas vrij zeker dat de data klopt. Ook een sms'je van hi gekregen en dergelijke, meerdere apps/widgets die dat ook geregistreerd hebben.

Ik heb een max van 650 mb per maand, dus ben beetje wanhopig, geen zin in een peperdure rekening. Ik merk trouwens niks van het niet automatisch syncen, wat zou het moeten doen? Het weer en gmail doen het, die friendstream eraf gegooid want die gebruikte ik toch nooit. Facebook en twitter verversen gewoon als ik het aanklik en zin heb om erop te kijken. Wat zou er niet moeten werken nu?
Wat voor smsje heb je van Hi gekregen? Je krijgt er alleen eentje als je op 80% en 100% van je maandbundel zit. En met welke app heb je dat geregistreerd?

200MB per dag moet je wel heel veel gedownload hebben.
pi_104145557
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:06 schreef ß het volgende:

[..]

Heb je nu android 2.2 of 2.3?
2.3.3
pi_104145656
Dan moet je Revolutionairy gebruiken. Heb je daarvan gelezen in het tweakers topic?
pi_104145736
Ja dat is dat S off :P
pi_104145778
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:03 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]
Wat voor smsje heb je van Hi gekregen? Je krijgt er alleen eentje als je op 80% en 100% van je maandbundel zit. En met welke app heb je dat geregistreerd?
Dat ik op 50% zat. Tot gisteren had ik maar 400 mb in mijn bundel, heb er nu 250 mb bijgekocht voor 1 euro per maand. Ik heb de Stats Free, 3G Watchdog, MB Status van Hi, My Data Manager, en Data Counter Widget. Jups, het duurde heel wat apps voor ik echt kon geloven dat ik zoveel verbruikt had :')
Ik heb op advies van iemand op internet de Juicedefender en Appkillers verwijderd, die schijnen de boel op zo'n manier overhoop te schieten dat de app zichzelf dan elke keer weer herstelt met de nodige data van dien. Ik heb gewoon écht niks bewust gedownload, het is zo bizar.

My Data Manager houdt bij welke apps wat gebruiken. De mediaopslag heeft vandaag het meest gebruikt. Nou weet ik echt niet wat dat is, iemand enig idee?
pi_104145840
pi_104150693
quote:
Thanks, ik ga er naar kijken :)
pi_104150823
quote:

Awesome!
pi_104158196
mede Desire bezitters. Ik heb een vraagje :)

Ik heb toen CM7 RC uitkwam, besloten mijn telefoon te rooten en deze erop te zetten. Dat ging allemaal prima, maar wil nu weleens kijken wat voor roms er nog meer zijn.

Ik lees dat jullie het hebben over MIUI, Oxygen, InsertCoin etc. Kan je gewoon probleemloos switchen tussen de roms? Las iets over hboot versies e.d.
pi_104159100
Van ROM wisselen kan zonder problemen zolang je maar een full wipe uitvoert. Wanneer je voor CM7 je hboot hebt veranderd, moet je erop letten dat de nieuwe rom in de huidige hboot past of anders je hboot veranderen.

Een andere hboot reserveert een bepaalde ruimte voor rom-opslag, zodat er meer intern geheugen vrijgemaakt kan worden voor data. Omdat CM7 en Oxygen erg lichte roms zijn, zijn de hboot hier zo op aangepast dat er weinig ruimte voor het systeem is gereserveerd. De grotere InsertCoin en MIUI roms passen dus niet in de CM7 of Oxygen hboot. Wanneer je je hboot nooit hebt aangepast, zal dit geen enkel probleem opleveren.
pi_104159108
Je kan probleemloos switchen tussen diverse roms die een stock HBOOT vereisen (dat heb jij nu neem ik aan?)
pi_104159336
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:29 schreef Ireyon het volgende:
Van ROM wisselen kan zonder problemen zolang je maar een full wipe uitvoert. Wanneer je voor CM7 je hboot hebt veranderd, moet je erop letten dat de nieuwe rom in de huidige hboot past of anders je hboot veranderen.

Een andere hboot reserveert een bepaalde ruimte voor rom-opslag, zodat er meer intern geheugen vrijgemaakt kan worden voor data. Omdat CM7 en Oxygen erg lichte roms zijn, zijn de hboot hier zo op aangepast dat er weinig ruimte voor het systeem is gereserveerd. De grotere InsertCoin en MIUI roms passen dus niet in de CM7 of Oxygen hboot. Wanneer je je hboot nooit hebt aangepast, zal dit geen enkel probleem opleveren.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
Je kan probleemloos switchen tussen diverse roms die een stock HBOOT vereisen (dat heb jij nu neem ik aan?)
Ik heb de guide van CM zelf gevolgd destijds:
http://wiki.cyanogenmod.c(...)9:_Full_Update_Guide

Ik heb even mijn telefoon geboot in Recovery. Daar staat HBOOT-0.93.0001

Volgens mij is deze toen wel aangepast, maar dit weet ik ook niet zeker en kan het in die handleiding ook niet weer vinden.
pi_104159539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:36 schreef remi1986 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb de guide van CM zelf gevolgd destijds:
http://wiki.cyanogenmod.c(...)9:_Full_Update_Guide

Ik heb even mijn telefoon geboot in Recovery. Daar staat HBOOT-0.93.0001

Volgens mij is deze toen wel aangepast, maar dit weet ik ook niet zeker en kan het in die handleiding ook niet weer vinden.
Start je Desire eens met de volume-omlaag-knop ingedrukt, in dat witte scherm zie je je hboot.

Als je dit scherm bedoelde met "recovery" en er staat alleen die hboot, dan heb je nog de stock (ook wel bravo-hboot genoemd).

In dat scherm staat ook je Desire-versie (nummer achter PVT) en of je Desire S-OFF is. Om je hboot te kunnen veranderen moet je S-OFF zijn.
pi_104159714
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:41 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Start je Desire eens met de volume-omlaag-knop ingedrukt, in dat witte scherm zie je je hboot.

Als je dit scherm bedoelde met "recovery" en er staat alleen die hboot, dan heb je nog de stock (ook wel bravo-hboot genoemd).

In dat scherm staat ook je Desire-versie (nummer achter PVT) en of je Desire S-OFF is. Om je hboot te kunnen veranderen moet je S-OFF zijn.
Ja sorry dat bedoelde ik met recovery. Kwam er net ook achter dat dat wat anders is.

BRAVO PVT1 SHIP S-ON staat er.
pi_104159824
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:46 schreef remi1986 het volgende:

[..]

Ja sorry dat bedoelde ik met recovery. Kwam er net ook achter dat dat wat anders is.

BRAVO PVT1 SHIP S-ON staat er.
Ah PVT1, da's mooi. Die is het veiligste S-OFF te krijgen. Oefent dus ook nog de originele hboot.

Ik zal je aanraden eens te kijken op www.alpharev.nl en je Desire S-OFF te maken. Flash daarna de CM7r2-hboot. Hiermee heb je veel meer ruimte voor apps en vrijwel elke custom ROM heeft wel een CM7-versie.
pi_104159999
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:50 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ah PVT1, da's mooi. Die is het veiligste S-OFF te krijgen. Oefent dus ook nog de originele hboot.

Ik zal je aanraden eens te kijken op www.alpharev.nl en je Desire S-OFF te maken. Flash daarna de CM7r2-hboot. Hiermee heb je veel meer ruimte voor apps en vrijwel elke custom ROM heeft wel een CM7-versie.
Ok, dankje ^O^ .. ik ga ermee bezig!
  woensdag 9 november 2011 @ 16:38:42 #54
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104165931
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:02 schreef bokkepoot het volgende:
Ben benieuwd..Kan ik al die Galaxy nerds de ogen uitsteken _O_
Haha, uitsteken terwijl de Galaxy rondjes om onze Desires draait? :P
  woensdag 9 november 2011 @ 17:38:24 #55
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_104168211
quote:
12s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:38 schreef Devolution het volgende:

[..]

Haha, uitsteken terwijl de Galaxy rondjes om onze Desires draait? :P
Galaxy S is naar mening slechter dan mijn desire..

S2 is wel overduidelijk beter
pi_104191905
S-Off...... here we go!
pi_104192315
quote:
99s.gif Op donderdag 10 november 2011 08:29 schreef wc-eend het volgende:
S-Off...... here we go!
Done... nu die bitch van een root acces :D
pi_104192444
Ok nu een rom :)
pi_104193176
Ok, heb nu de MIUI XJ-rom en holy mother focking shot ziet dat er goed uit :P
pi_104194315
Partitie maken voor A2SD... en dan ben ik helemaal klaar denk ik wel :P
pi_104197571
Alles werkt, geweldig, A2SD O+, mapjes O+, uiterlijk O+
  donderdag 10 november 2011 @ 12:34:51 #62
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_104198186
Neem twitter ^O^
pi_104198413
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:34 schreef bokkepoot het volgende:
Neem twitter ^O^
Heb ik al :D
  donderdag 10 november 2011 @ 18:40:18 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_104211270
Boardswap gehad wegens het rebooten, kan dus weer helemaal opnieuw beginnen :z
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104212116
hmm heb alles gebackuped met titanium back upp... nieuwe rom erop wil de backuppen.. aps doet ie zonder problemen... maar de date als berichten e.d.... dan zegt ie dat het hersteld is... maar m'n berichten app is nog steeds leeg... weet iemand wat ik fout doe?
pi_104212118
quote:
15s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef APK het volgende:
Boardswap gehad wegens het rebooten, kan dus weer helemaal opnieuw beginnen :z
Dat wist je toch? Moederbord wordt altijd vervangen bij reboot-probleem.
pi_104212201
laat maar een reboot did the job
  donderdag 10 november 2011 @ 19:18:58 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_104212791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:03 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat wist je toch? Moederbord wordt altijd vervangen bij reboot-probleem.
Ja, maar het blijft vervelend, zo'n brak model dat er bij nauwelijks intensief gebruik opeens mee stopt...
Heb eigenlijk geen zin om al die shit en apps weer te zoeken :P
pi_104213572
oke ik heb m'n desire geroot draai custom roms e.d maar wat is s-off? kan iemand mij dat makkelijk uitleggen
  vrijdag 11 november 2011 @ 06:42:07 #70
87334 lekzzz
pi_104233682
quote:
5s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:33 schreef koemleit het volgende:
oke ik heb m'n desire geroot draai custom roms e.d maar wat is s-off? kan iemand mij dat makkelijk uitleggen
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1461614
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 18:15:40 #71
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104444301
Ok, ik ga maar eens een nieuwe accu kopen. In 10 uurtjes is dat ding leeg :{
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 16 november 2011 @ 21:35:38 #72
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_104453754
Al een "accu reset" geprobeerd?
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 21:36:22 #73
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104453792
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef Devolution het volgende:
Nee, niet echt... heb maar een 2200mh gekocht :')
pi_104454054
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
Ok, ik ga maar eens een nieuwe accu kopen. In 10 uurtjes is dat ding leeg :{
Dat haal ik doordeweeks ook wel, maar dan zit ik wel anderhalf uur per dag in de trein muziek te luisteren en te internetten op m'n telefoon. Tegenwoordig altijd de oplader mee naar school en dan leg ik hem daar wel ff aan de lader.

M'n broer heeft een Desire S en sinds de 2.3.5 update gaat zijn accu een stuk langer mee zegt ie.
pi_104454086
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

Nee, niet echt... heb maar een 2200mh gekocht :')
Lekker met zo'n bochel achterop je telefoon rondlopen :|W
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 21:49:11 #76
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104454505
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Lekker met zo'n bochel achterop je telefoon rondlopen :|W
Care.
pi_104454864
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef Devolution het volgende:
Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Heb trouwens ook al een nieuwe accu besteld, hier gaat 'ie 8 uur mee ongeveer. :')
  donderdag 17 november 2011 @ 07:25:49 #78
87334 lekzzz
pi_104464357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Heb trouwens ook al een nieuwe accu besteld, hier gaat 'ie 8 uur mee ongeveer. :')
Clear the battery stats as follows:

1. Power off the phone and fully charge it until the led is green.
2. Turn the phone on for a couple of minutes until the battery indicator drops from 100% to 99%.
3. Power off the phone again and charge it again while watching. As soon as the led turns green proceed to the next step.
4. Unplug the charger, boot the phone into Recovery mode and reset (or wipe) the battery stats (on advanced menu in ClockWorkMod).
5. Reboot and continue to use as normal.

Ik heb m'n Desire al anderhalf jaar en doet het nog steeds 14 uurtjes per dag op 1 accu. Vind ik helemaal niet zo slecht als je kijkt hoe ik hem mishandel :P
pi_104466670
Hier met miui gerust 24 uur op de originele accu. Desire is meer dan anderhalf jaar oud.
  donderdag 17 november 2011 @ 17:09:17 #80
87334 lekzzz
pi_104480461
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 10:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hier met miui gerust 24 uur op de originele accu. Desire is meer dan anderhalf jaar oud.
welke kernel en miui heb je erop staan?
pi_104482693
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef lekzzz het volgende:

[..]

welke kernel en miui heb je erop staan?
Deze met de kernel die daarbij geleverd wordt. De X-PART versie van MIUI-XJ dus, niet A2SD of D2W.

Moet wel toegeven dat 24 uur bij mij bij gewoon gebruik is, komt ongeveer neer op een of twee telefoontjes, bluetooth aan in de auto, wifi thuis en op school, sync wel aan, en af en toe tetheren. Ik speel geen games meer op de telefoon, dus die trekken ook niets bij mij.
pi_104482879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Deze met de kernel die daarbij geleverd wordt. De X-PART versie van MIUI-XJ dus, niet A2SD of D2W.

Moet wel toegeven dat 24 uur bij mij bij gewoon gebruik is, komt ongeveer neer op een of twee telefoontjes, bluetooth aan in de auto, wifi thuis en op school, sync wel aan, en af en toe tetheren. Ik speel geen games meer op de telefoon, dus die trekken ook niets bij mij.
Wat houdt X-PART precies in?
pi_104485447
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik weet het niet heel precies (ik installeerde die versie omdat het meerendeel het had in de poll op XDA, en de maker van de rom gebruikt het ook), maar het heeft te maken met de partities. Het biedt meer mogelijkheden en snelheid dan A2SD, maar is wat minder portable. Je apps worden letterlijk op je SD-kaart gezet, niet deels op intern deels op SD.
pi_104485578
Ik draai nu LeeDroid HD V3.3.3 (o.i.d.) en heb daar ook de mogelijkheid om Galerij > Verbonden Media bestanden af te spelen van m'n NAS of laptop, maar bijvoorbeeld geen .mkv.
Is er ook een mogelijkheid om dat wel te kunnen? (een app om .mkv af te spelen heeft geen zin geloof ik, die kijkt niet naar bestanden van een NAS o.i.d.)
  donderdag 17 november 2011 @ 20:15:23 #85
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104488267
ik vraag me af waar dit aan kan liggen, of desire of ben :

Sinds een poosje krijg ik bij verschillende twitterclients (tweetdeck, plume pro en tweetcaster pro) regelmatig de melding "no internet connection? try again" of zoiets als ik wil tweeten. Als ik het 3x of 4x of 2 x oid achter elkaar opnieuw doe dan wil het wel. Op wifi heb ik geen last... meer mensen die dit herkennen?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 17 november 2011 @ 21:12:10 #86
87334 lekzzz
pi_104491246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook, alleen wel de NL versieOverigens heb ik geen wifi op m'n werk dus staat bij mij de hele dag mobiel netwerk aan. Verder gebruik is hetzelfde.

quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 18:16 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

X-Part Is een data naar ext rom welke werkt op meerdere partities, het verplaatst de /data map structuur naar ext.
pi_104491971
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:12 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Die gebruik ik ook, alleen wel de NL versieOverigens heb ik geen wifi op m'n werk dus staat bij mij de hele dag mobiel netwerk aan. Verder gebruik is hetzelfde.

[..]

X-Part Is een data naar ext rom welke werkt op meerdere partities, het verplaatst de /data map structuur naar ext.
Maar het interne geheugen is toch veel sneller dan de SD-kaart? Waarom zou je /data dan daarheen verplaatsen?
  donderdag 17 november 2011 @ 22:16:52 #88
87334 lekzzz
pi_104495050
quote:
5s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:24 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Maar het interne geheugen is toch veel sneller dan de SD-kaart? Waarom zou je /data dan daarheen verplaatsen?
Het interne geheugen van bijvoorbeeld de Desire is erg klein waardoor je snel aan je maximum zit en je intern geheugen vol zit, krijg je van die meldingen en kan je niets installeren. Dus het is handig als je apps en data vanaf de SD kan draaien.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:13:20 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104506560
oke, ik ga mijne zo rooten, enige waar ik niet achter ben is hoe ik de orginele rom terug zet... iemand?
pi_104506932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
oke, ik ga mijne zo rooten, enige waar ik niet achter ben is hoe ik de orginele rom terug zet... iemand?
Gaat erg eenvoudig!

http://www.mauricebartels(...)-naar-standaard-rom/

nog makkelijker is deze RUU downloaden en uitvoeren http://shipped-roms.com/d(...)se_159811_signed.exe
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:31:29 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:26 schreef L0we het volgende:

[..]

Gaat erg eenvoudig!

http://www.mauricebartels(...)-naar-standaard-rom/

nog makkelijker is deze RUU downloaden en uitvoeren http://shipped-roms.com/d(...)se_159811_signed.exe
Easy idd _O_ nou, oke dan *O*

Ooh, insertcoin of cyanogen?
pi_104507120
Toch maar eens MIUI geïnstalleerd, werkt toch wel mooi.
  Eindredactie Games vrijdag 18 november 2011 @ 11:33:31 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_104507123
Iemand hier tegen problemen aangelopen met ActiveSync? Schijnt wel een aardig bekende issue te zijn alleen kan niet echt een structurele oplossing vinden. Het synchroniseren van de agenda gaat niet goed, mail + contacts wel .. Kan iemand bevestigen dat het sowieso een probleem oplevert wanneer Android 2.2 (nog) op de telefoon draait?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_104507136
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Insertcoin.
pi_104507202
quote:

[..]

Runnymede
pi_104507314
quote:

[..]

Wil je Sense hebben? Zo ja, insertcoin. Zo nee, cyanogen. Kijk ook eens naar Oxygen, dat schijnt ook wel een stabiele rom te zijn :)
pi_104507390
Insert coin wordt niet meer ontwikkeld. Runnymede wel. Rm heeft ook een nieuwere versies van Android en Sense.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:43:10 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:42 schreef ß het volgende:
Insert coin wordt niet meer ontwikkeld. Runnymede wel. Rm heeft ook een nieuwere versies van Android en Sense.
En how about oxygen? en ja, sense is wel fijn imho
pi_104507485
Ik heb geen ervaring met Oxygen, maar ik geloof dat dat een hele kale versie is van Android, maar wel lekker snel dus.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:50:39 #100
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_104507658
Zijn updates via de Market gekoppeld aan een Gmail-account?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:53:02 #101
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507736
oke, probleem. Ik ging hem eerst ff de 2.3 update van htc geven... ding was bezig te installen ennu liep ie te miepen dat er geen connectie is tussen sync en de desire. Nu hangt de desire op het htc scherm en als ik de usb eruit trek dan zie ik een witscherm met bravo pvt4 ship s-on enzo staan.

Hoe de neuk krijg ik met htc sync weer verbinding?
pi_104507754
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oxygen heeft geen Sense, net als Cyanogen. Runnymede is een van de betere opties als je Sense wil hebben.
pi_104507794
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:53 schreef Qwea het volgende:
oke, probleem. Ik ging hem eerst ff de 2.3 update van htc geven... ding was bezig te installen ennu liep ie te miepen dat er geen connectie is tussen sync en de desire. Nu hangt de desire op het htc scherm en als ik de usb eruit trek dan zie ik een witscherm met bravo pvt4 ship s-on enzo staan.

Hoe de neuk krijg ik met htc sync weer verbinding?
Dat was niet nodig, om hem eerst die update te geven.

Kan je hem niet opnieuw starten? Probeer anders die RUU eens te downloaden, en te starten.
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:55:49 #104
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:54 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat was niet nodig, om hem eerst die update te geven.

Kan je hem niet opnieuw starten? Probeer anders die RUU eens te downloaden, en te starten.
Nee weet ik dat het niet nodig was, maar ik was benieuwd of ik niet beter gingerbread kon gebruiken ipv helemaal te rooten.

Anyway, welke ruu? Die ruu van 2.3? Die heb ik, en die heb ik gestart, en toen ging hij installen en toen miepen dat er geen verbinding was in ene. Nu zit ik met dat witte scherm.

Batterij eruit trekken?
pi_104507867
En als je de installatie opnieuw start?

Trek de batterij er maar ff niet uit :)
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:58:21 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:56 schreef L0we het volgende:
En als je de installatie opnieuw start?

Trek de batterij er maar ff niet uit :)
Ga ik nu doen, maar htc sync jankt nog steeds "connectie verbroken" en zodra ik de usb er weer in plug eb ik het zwarte scherm met htc letters
  vrijdag 18 november 2011 @ 11:59:14 #107
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507942
debiele is dat er blijkvaar wel een connectie is want hij kan wel de 2.2 versie uitlezen
pi_104507947
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga ik nu doen, maar htc sync jankt nog steeds "connectie verbroken" en zodra ik de usb er weer in plug eb ik het zwarte scherm met htc letters
HTC Sync heeft alleen maar verbinding als je tel helemaal is opgestart, maar de RUU kan in sommige gevallen ook verbinding maken als je telefoon in een andere modus staat.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:00:33 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104507986
hij is nu de radio aan het updaten
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:03:58 #110
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104508081
*Zweet van voorhoofd veegt*

Gelukt.

oke, dat was ff lichtelijk paniek :') fail
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:06:10 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104508141
ooh ja fail, alles opnieuw instellen _O-
pi_104508231
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:03 schreef Qwea het volgende:
*Zweet van voorhoofd veegt*

Gelukt.

oke, dat was ff lichtelijk paniek :') fail
^O^
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:10:51 #113
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104508280
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:09 schreef L0we het volgende:

[..]

^O^
thnx :*
pi_104508473
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

thnx :*
YW :).

Tijdje geleden precies hetzelfde gehad, mn telefoon startte toen helemaal niet meer op ook, toen had ik hem ook wel ff zitten... :D
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:48:45 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104509415
hmm,kak, in 2.3 zit de zaklamp niet meer. Iemand enig idee waar ik die haal? In de market zoeken op zaklamp of flashlight vindt niet de orginele :(
pi_104509580
Die kan je volgens mij downloaden vanaf de htc developer site. Ik heb het bestandje ook nog op mijn computer.
  vrijdag 18 november 2011 @ 12:55:47 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104509598
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:55 schreef ß het volgende:
Die kan je volgens mij downloaden vanaf de htc developer site. Ik heb het bestandje ook nog op mijn computer.
Ooh eens even kijkdan dan. Ik zag enkel die ruu maar staan
pi_104509701
Ik heb hem voor je geupload.

http://www.4shared.com/an(...)signed_07072011.html

Downloaden, op je sd kaart zetten en zorgen dat je installaties van onbekende bronnen aan hebt staan. dan kun je hem installeren.
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:08:50 #119
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104509978
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:59 schreef ß het volgende:
Ik heb hem voor je geupload.

http://www.4shared.com/an(...)signed_07072011.html

Downloaden, op je sd kaart zetten en zorgen dat je installaties van onbekende bronnen aan hebt staan. dan kun je hem installeren.
Thnx! _O_
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:10:28 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104510017
en wat irritant trouwens dat zodra je uit je lockscreen oid komt je die klok telkens goed ziet vallen :X
pi_104510040
Dat vind ik juist mooi. :D
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:14:12 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104510116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:11 schreef ß het volgende:
Dat vind ik juist mooi. :D
Ik erger me er de pleuris aan _O-
pi_104510196
Heel irritant inderdaad! :D

Ik heb overigens pas de partitietabel aangepast, heerlijk die extra ruimte! *O*
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:20:56 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104510352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:16 schreef L0we het volgende:
Heel irritant inderdaad! :D

Ik heb overigens pas de partitietabel aangepast, heerlijk die extra ruimte! *O*
Ooh ik ben niet de enige die het dus irri vind :P hoerig dat je het niet kan uitzetten oid.
pi_104510447
Daarom draai ik nu android zonder sense, al die extraatjes doe ik toch niets mee
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:26:58 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104510591
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:23 schreef L0we het volgende:
Daarom draai ik nu android zonder sense, al die extraatjes doe ik toch niets mee
Ja, punt :Y

Faal trouwens, ik ben mijn call log app kwijt. Blauw icoontje, met een telefoontje erbij dacht ik. Houdt uitgaand, inkomend, 3g en sms bij.

Iemand die weet welke ik bedoel? :')
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:28:43 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_104510648
CallMeter NG, found *O*
  vrijdag 18 november 2011 @ 13:50:10 #128
87334 lekzzz
pi_104511291
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 11:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oxygen is inderdaad helemaal kaal zonder sense, wel snel.
pi_104516856
okee mijn desire is geroot.. heb ook s-off (geen idee wat ik er mee moet maar goed). alleen mijn telefoon geheugen is nog steeds beperkt.. kan wel alle apps op de sd kaart zetten maar dan nog raakt ie vol.. Hoe kan ik het fixen dat ie de sd kaart ziet als intern telefoon geheugen?

zoek me suf maar ik vind het niet
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:40:03 #130
87334 lekzzz
pi_104519772
@Koemleit, heb je wel een ext aangemaakt? Customrom erop gezet of alleen geroot?

Heb je hier al eens gekeken?
pi_104520074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:40 schreef lekzzz het volgende:
@Koemleit, heb je wel een ext aangemaakt? Customrom erop gezet of alleen geroot?

Heb je hier al eens gekeken?
ja heb rom erop en een ext aangemaakt.. wat staat er bij jullie dan bij telefoon geheugen? bij mij blijft dat rond de 150 mb maar..
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:51:37 #132
87334 lekzzz
pi_104520157
Ik neem aan dat je ext2 naar ext3 heb verplaatst? Heb je de telefoon ook even gereboot nadat je de rom erop heb gezet? Dat wil soms weleens helpen.

Ik heb zelf 1gb intern geheugen met MIUI 1.11.11
pi_104520183
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:48 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja heb rom erop en een ext aangemaakt.. wat staat er bij jullie dan bij telefoon geheugen? bij mij blijft dat rond de 150 mb maar..
Welke ROM? Welke versie van die ROM?

Ik heb nu een andere hboot erop en zie dit:

pi_104521418
Hoe zet je er een andere hboot op?
ik heb oxygen 2.3.1 en zie dit.

pi_104523323
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:30 schreef koemleit het volgende:
Hoe zet je er een andere hboot op?
ik heb oxygen 2.3.1 en zie dit.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
www.alpharev.nl

Zonde trouwens dat Oxygen zo lelijk is, werkt wel lekker snel.
pi_104523729
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

www.alpharev.nl

Kwestie van smaak ;). Het bevalt mij helemaal prima!
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 20:08:58 #137
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104525688
Die dikke accu is wel lastig zeg. Meteen maar weer teruggestuurd :')
pi_104526459
schiet mij maar lek ik krijg het niet voor elkaar.. maakt niet uit hoe groot ik de partitie maak..

zie nu ook niet meer in recovery dat ik ext 2 naar ext 3 kan doen.. omdat ik clockwork heb geupdate?
pi_104526620
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:26 schreef koemleit het volgende:
schiet mij maar lek ik krijg het niet voor elkaar.. maakt niet uit hoe groot ik de partitie maak..

zie nu ook niet meer in recovery dat ik ext 2 naar ext 3 kan doen.. omdat ik clockwork heb geupdate?
Je interne geheugen wordt niet groter daardoor. Je kan alleen de applicaties verplaatsen naar je SD-kaart volgens mij..
pi_104526662
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:29 schreef L0we het volgende:

[..]

Je interne geheugen wordt niet groter daardoor. Je kan alleen de applicaties verplaatsen naar je SD-kaart volgens mij..
ja dat kan ik wel.. maar zoals je ziet heeft de user boven mij 2x zoveel apparaatgeheugen..
pi_104526777
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:30 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja dat kan ik wel.. maar zoals je ziet heeft de user boven mij 2x zoveel apparaatgeheugen..
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

www.alpharev.nl

Dat dus :). Sd-ext is heel wat anders dan een andere partitietabel :)
pi_104526904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef Renesite het volgende:
Die dikke accu is wel lastig zeg. Meteen maar weer teruggestuurd :')
Hate to say I told you so oO<
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 21:07:16 #143
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104528652
Soms probeer je wat.
pi_104641679
Het is me gelukt! yeah.. nu nog 1 vraag... stel er komt binnenkort een ROM komt die groter is dan 100mb (dat heb ik nu open voor het systeem) dan moet ik hem opnieuw flashen lijkt me?
  vrijdag 25 november 2011 @ 10:35:37 #145
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_104795641
Mijn desire komt niet meer uit de veilige modus...
Mijn volume knop naar onderen is naar de bagger :(

Iemand enig idee hoe je hem anders uit de veilige modus krijgt?
pi_104795722
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 19:04 schreef koemleit het volgende:
Het is me gelukt! yeah.. nu nog 1 vraag... stel er komt binnenkort een ROM komt die groter is dan 100mb (dat heb ik nu open voor het systeem) dan moet ik hem opnieuw flashen lijkt me?
Ja, alleen heeft vrijwel elke ROM wel een versie voor CM7r2
pi_104844945
Ik ga vanaf vandaag over opd e sensation :) het ga jullie goed ;)
pi_104930050
Ik wil mijn desire verkopen en daarom terug naar helemaal stock, incl root verwijderen. Iemand enig idee hoe ik dit aanpak?
pi_104930546
Ik denk dat dit wel een geschikt topic is voor mijn vraag.

Ik wil een nieuw abbo + telefoon, namelijk een HTC + Android. Het moet via Hi (anders moet ik weer 2 maanden wachten) en dus is de keus een beetje beperkt. Ik twijfel nu tussen de HTC Desire S en de HTC Sensation. Eigenlijk vindt ik de Sensation van formaat te groot, en dus wil ik liever de Desire S. Maar ik moet er twee jaar mee, en ik heb geen zin om dan bepaalde apps of dingen niet te kunnen aangezien de Desire S ouder is dan de Sensation. Mijn vraag is nu dan ook: De Sensation is beter/nieuwer maar wat voor specifieke dingen kun je er nou meer mee?
Hij heeft een betere processor, camera en accu, maar zijn er ook andere dingen die ik later nodig heb misschien die niet met de Desire S kunnen?

Bedankt :)
pi_104930865
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef Onufriev het volgende:
Ik denk dat dit wel een geschikt topic is voor mijn vraag.

Ik wil een nieuw abbo + telefoon, namelijk een HTC + Android. Het moet via Hi (anders moet ik weer 2 maanden wachten) en dus is de keus een beetje beperkt. Ik twijfel nu tussen de HTC Desire S en de HTC Sensation. Eigenlijk vindt ik de Sensation van formaat te groot, en dus wil ik liever de Desire S. Maar ik moet er twee jaar mee, en ik heb geen zin om dan bepaalde apps of dingen niet te kunnen aangezien de Desire S ouder is dan de Sensation. Mijn vraag is nu dan ook: De Sensation is beter/nieuwer maar wat voor specifieke dingen kun je er nou meer mee?
Hij heeft een betere processor, camera en accu, maar zijn er ook andere dingen die ik later nodig heb misschien die niet met de Desire S kunnen?

Bedankt :)
Dual-core vs. Single-core-processor. Dat maakt nogal een groot verschil in hoe lang die telefoon mee kan.
pi_104932854
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dual-core vs. Single-core-processor. Dat maakt nogal een groot verschil in hoe lang die telefoon mee kan.
Oke, dus jij zou voor de Sensation gaan? Maar verder kan je toch redelijk hetzelfde lijkt me. Alleen is bij die Sensation alles net even beter of mooier, maar of dat opweegt tegen het feit dat hij duurder is, en in mijn ogen wat te groot. Het is niet dat er hele functies wegvallen...
pi_104932953
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 19:04 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Oke, dus jij zou voor de Sensation gaan? Maar verder kan je toch redelijk hetzelfde lijkt me. Alleen is bij die Sensation alles net even beter of mooier, maar of dat opweegt tegen het feit dat hij duurder is, en in mijn ogen wat te groot. Het is niet dat er hele functies wegvallen...
Het verschil bij nieuwe telefoons is dan ook ALTIJD alleen dat 'ie sneller is.
pi_104933083
De Sensation is gewoon enorm veel meer 'future-proof' met het oog op nieuwe updates vanuit HTC met zowel nieuwe Sense als Android versies. Daarnaast zul je ook minder snel tegen hardware beperkingen aanlopen wat nieuwe versies maar ook nieuwe apps/games betreft.
pi_104933412
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2011 19:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het verschil bij nieuwe telefoons is dan ook ALTIJD alleen dat 'ie sneller is.
Mwa, je hebt toch ook bepaalde functies op die nieuwe iPhone (Tellme of Siri), of dat op nog oudere telefoons geen wifi zit of bepaalde apps niet kunnen etc. Zulke dingen bedoel ik meer...
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende:
De Sensation is gewoon enorm veel meer 'future-proof' met het oog op nieuwe updates vanuit HTC met zowel nieuwe Sense als Android versies. Daarnaast zul je ook minder snel tegen hardware beperkingen aanlopen wat nieuwe versies maar ook nieuwe apps/games betreft.
Dus als je naar de toekomst kijkt zijn die 'kleine' verschillen (in mijn ogen) dus wel redelijk van belang. Ik neem aan dat jullie beide de Sensation zouden kiezen als jullie in mijn schoenen stonden?
pi_104933495
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 19:15 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Mwa, je hebt toch ook bepaalde functies op die nieuwe iPhone (Tellme of Siri), of dat op nog oudere telefoons geen wifi zit of bepaalde apps niet kunnen etc. Zulke dingen bedoel ik meer...

[..]

Dus als je naar de toekomst kijkt zijn die 'kleine' verschillen (in mijn ogen) dus wel redelijk van belang. Ik neem aan dat jullie beide de Sensation zouden kiezen als jullie in mijn schoenen stonden?
Het zijn geen kleine verschillen, de telefoon is enorm veel sneller. Hij kan dus veel langer mee. Die andere dingen die je opnoemt zijn enkel softwarematig.
pi_105055903
Boo!

Ik heb al twee x een probleempje met m'n lieve HTC gehad. Laatst was mijn telefoon leeg en sloot ik hem aan op de oplader. Een aantal minuten later wilde ik even mn mail checken, en toen viel hij uit. Hij startte zichzelf opnieuw op, alsof ie crashte. En elke x tijdens (of vlak na) het opstarten, rebootte hij zichzelf weer. Hij bleef bij het beginscherm steken telkens. Ook viel me op dat m'n batterij gigantisch heet werd op dit moment.

Gisteren had ik het dus weer voor de tweede x. Dit keer gebeurde het niet aan de oplader. Ook hier werd m'n batterij gigantisch heet en had ik alleen mijn opstartscherm in beeld.

Kent iemand dit probleem?
  donderdag 1 december 2011 @ 18:51:55 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_105062760
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef Jaytonism het volgende:
Boo!

Ik heb al twee x een probleempje met m'n lieve HTC gehad. Laatst was mijn telefoon leeg en sloot ik hem aan op de oplader. Een aantal minuten later wilde ik even mn mail checken, en toen viel hij uit. Hij startte zichzelf opnieuw op, alsof ie crashte. En elke x tijdens (of vlak na) het opstarten, rebootte hij zichzelf weer. Hij bleef bij het beginscherm steken telkens. Ook viel me op dat m'n batterij gigantisch heet werd op dit moment.

Gisteren had ik het dus weer voor de tweede x. Dit keer gebeurde het niet aan de oplader. Ook hier werd m'n batterij gigantisch heet en had ik alleen mijn opstartscherm in beeld.

Kent iemand dit probleem?
Die heeft een nieuw moederbord nodig, lijkt mij...
Welcome to the club :+
pi_105063873
Vraagje;

Ik draai MIUI en hij geeft af en toe dat er een update is, maar dan laat hij alleen maar chinese tekens zien.. Is dit normaal bij MIUI-updates en kan ik gewoon updaten? Of moet ik eerst wat bijzonders doen?
  donderdag 1 december 2011 @ 19:18:53 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105063938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef APK het volgende:

[..]

Die heeft een nieuw moederbord nodig, lijkt mij...
Welcome to the club :+
Jup dat wordt een weekje zonder, maar daar krijg je dan wel een doosje + pen + doekje voor terug!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 1 december 2011 @ 19:24:36 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_105064237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup dat wordt een weekje zonder, maar daar krijg je dan wel een doosje + pen + doekje voor terug!
En alle bookmarks en apps pleite :P
  donderdag 1 december 2011 @ 19:26:32 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105064333
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:24 schreef APK het volgende:

[..]

En alle bookmarks en apps pleite :P
<3 backups
  donderdag 1 december 2011 @ 20:06:57 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_105066753
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

<3 backups
Backups zijn voor mietjes :P
  donderdag 1 december 2011 @ 23:14:18 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105078748
Ik heb een probleem met de wifi van mijn desire vanmorgen toen ik opstond had ik nog gewoon wifi op mijn telefoon heb het niet uitgezet of iets dergelijks. Toen was ik in eens niet meer verbonden met wifi heb hem ook al eens opnieuw opgestart en wifi helemaal opnieuw ingevoerd wachtwoord en dergelijke. Het vreemde is bij mijn schoonouders sprong hij wel gewoon meteen op wifi ipv 3G. Iemand hier een oplossing?
  vrijdag 2 december 2011 @ 02:50:08 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105084556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb een probleem met de wifi van mijn desire vanmorgen toen ik opstond had ik nog gewoon wifi op mijn telefoon heb het niet uitgezet of iets dergelijks. Toen was ik in eens niet meer verbonden met wifi heb hem ook al eens opnieuw opgestart en wifi helemaal opnieuw ingevoerd wachtwoord en dergelijke. Het vreemde is bij mijn schoonouders sprong hij wel gewoon meteen op wifi ipv 3G. Iemand hier een oplossing?
Router thuis ook nog eens opnieuw opgestart en de telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en dit maakt ook geen verschil ;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 08:14:56 #166
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_105085438
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Router thuis ook nog eens opnieuw opgestart en de telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en dit maakt ook geen verschil ;(
Misschien ligt het aan de frequentie.
  vrijdag 2 december 2011 @ 09:08:38 #167
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105086247
Inderdaad, kan goed dat je buren een nieuwe router hebben gekocht of de frequentie van hun huidige router hebben veranderd, waardoor deze je telefoon nu stoort.
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:13:31 #168
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105089498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 08:14 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan de frequentie.
Hij gaat de hele tijd van verbinding maken naar scannen en dan mislukt. Wat kan ik doen aan de frequentie?
  vrijdag 2 december 2011 @ 11:51:16 #169
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_105090707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij gaat de hele tijd van verbinding maken naar scannen en dan mislukt. Wat kan ik doen aan de frequentie?
Het kanaal waarmee je router uitzend veranderen, mijn sitecom router heeft 11 frequenties.
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:15:00 #170
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105093797
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Het kanaal waarmee je router uitzend veranderen, mijn sitecom router heeft 11 frequenties.
En hoe doe je dat ik heb ook een sitecom
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:19:19 #171
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_105135883
Oh boy, ik deed net even mn HTC uit en aan (omdat ik contacten had gereset), en nu blijft ie hangen in de 'quietly brilliant' gedeelte. Het lijkt me sterk dat nu opeens mn moederbord kapot is, dat zal wel heel random zijn. Iemand andere ideeën?
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_105135951
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 16:19 schreef Mr.DD het volgende:
Oh boy, ik deed net even mn HTC uit en aan (omdat ik contacten had gereset), en nu blijft ie hangen in de 'quietly brilliant' gedeelte. Het lijkt me sterk dat nu opeens mn moederbord kapot is, dat zal wel heel random zijn. Iemand andere ideeën?
ff batterij eruit en erin?
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:25:36 #173
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_105136081
Werkt niet, ik doe nu een hard reset.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:26:36 #174
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_105136110
Thank god, hij doet het weer.

edit: hard reset>
edit2: nadeel van hard reset= het is een harde reset. Alles opnieuw installeren. Maarja, alles beter dan een nieuwe HTC.
  zondag 4 december 2011 @ 23:43:13 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105193038
Mijn Desire wat doe je :'(

Net aan de lader twee keer een reboot (met een uur er tussen). Mobo zal toch niet weer kapot zijn :o
Of kan het ook aan mijn ROM liggen? Draai nu CM7, die het normaal gesproken perfect doet.
  maandag 5 december 2011 @ 11:55:30 #176
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_105202964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En hoe doe je dat ik heb ook een sitecom
Ook het router is niet het probleem want bij mijn schoonouders geeft hij nu gewoon dezelfde melding, Scannen, veriefferen, verbinding verbroken nou is mijn abbo al verlopen dus opsturen ter reparatie zal wel weinig zin meer hebben
pi_105254345
Wat heeft je abbo met je garantie te maken?
  zondag 11 december 2011 @ 23:20:27 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105476930
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1355660 O+
Iemand al een poging gedaan? Morgen ga ik hem maar eens proberen :D

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 11-12-2011 23:29:18 ]
pi_105479391
Zonde dat de camera niet werkt, anders had 'k het wel willen proberen.. Maar toch liever op Oxygen wachten :) .
pi_105479455
Net 3 minuten ICS op m'n Desire gehad, wat een kanker zeg :')
  maandag 12 december 2011 @ 05:57:23 #181
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_105482402
ICS werkt inderdaad nog niet helemaal lekker.
Het voegt in vergelijking ook echt weinig toe naar mijn mening -O-
  maandag 12 december 2011 @ 10:20:57 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105485269
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 00:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Net 3 minuten ICS op m'n Desire gehad, wat een kanker zeg :')
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 05:57 schreef bokkepoot het volgende:
ICS werkt inderdaad nog niet helemaal lekker.
Het voegt in vergelijking ook echt weinig toe naar mijn mening -O-
Dan wachten we toch nog maar even :D
pi_105488503
Heb hem er ook even op gehad maar die was na 5 minuten er ook weer af. Had geen zin om alles weer te importeren en in te stellen. Ben voorlopig blij met m'n MIUI :9
pi_105488622
Het jammere was alleen wel dat ik eerst een backup van mijn helemaal naar mijn wens ingesteld MIUI-installatie had gemaakt, maar omdat mijn SD-kaart vol zat heeft 'ie maar de helft gebackupped. Hier gaf 'ie ook mooi geen error over.

Dus nu kan ik weer álles helemaal in gaan stellen hoe ik het wil :').
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:46:50 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105524426
Op de 1 of andere manier kan ik niet tot zeer slecht twitteren via 3g / hsdpa. Dacht eerst dat het aan de client lag... Maar plume, tweetcaster en tweetdeck doen het allemaal. Ik kan wel gewoon normaal surfen en ee is ook verbinding. Ik vraag me af of dit desire gerelateerd is, of ben gerelateerd.

Vroeger deed hij het prima. Het is iets van de laatste paar maanden. Onwijs, maar dan ook onwijs irritant.

Op wifi is er geen last en werkt het prima. Het is ook echt alleen twitter... Via client. Want als ik naar het web ga om te twitteren werkt het wel.
  dinsdag 13 december 2011 @ 07:52:48 #186
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105524483
:') en mijn browser is ook al 2x gecrasht binnen 10 min :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:24:41 #187
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105525575
Ik heb ook meer dan eens dat een tweet niet verzonden blijkt en dat ie dan als draft is opgeslagen. Dat is ook alleen bij mobiel internet, op wifi werkt het idd wel gewoon.. Ik gebruik de officiële Twitter app.
pi_105525746
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:24 schreef Devolution het volgende:
Ik heb ook meer dan eens dat een tweet niet verzonden blijkt en dat ie dan als draft is opgeslagen. Dat is ook alleen bij mobiel internet, op wifi werkt het idd wel gewoon.. Ik gebruik de officiële Twitter app.
Dan is twitter even overbelast. Is wel vaker zo de laatste tijd. Ik heb t ook met twidroyd
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:27:16 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105527028
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dan is twitter even overbelast. Is wel vaker zo de laatste tijd. Ik heb t ook met twidroyd
Even? Ik kan gewoon vrijwel geen tweets meer verzenden via 3g. Schakel ik op datzelfde moment over naar wifi dan doet hij het wel.
pi_105527739
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Even? Ik kan gewoon vrijwel geen tweets meer verzenden via 3g. Schakel ik op datzelfde moment over naar wifi dan doet hij het wel.
Welke provider heb je?
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:12:07 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105530080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:53 schreef L0we het volgende:

[..]

Welke provider heb je?
Ben -> tmobile.

Stomme is dat het een paar maanden geleden wel werkte en ik wel gewoon internet heb en dus kan fokken enzo.
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:35:12 #192
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_105530829
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ben -> tmobile.

Stomme is dat het een paar maanden geleden wel werkte en ik wel gewoon internet heb en dus kan fokken enzo.
T-Mobile hier en geen problemen. Doe het altijd via HTC Peep eigenlijk...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 13 december 2011 @ 12:48:24 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105531218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:35 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

T-Mobile hier en geen problemen. Doe het altijd via HTC Peep eigenlijk...
1ste tweet net ging prima... Met peep. Nu weigert hij.

Tyfus zeg
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:08:47 #194
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_105533842
Wtf, heb een update gedaan naar 2.29 en nou zijn al mn homescreens weg :( hoort dat zo? -O-
pi_105533997
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:12 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ben -> tmobile.

Fijne provider... |:( . Daar heb ik ook heel veel problemen gehad met 3g. Ik kon met vol bereik nog geen foto uploaden. Elke keer werd de verbinding onderbroken...
pi_105534131
Wie twittert er dan ook? :') Ik vind het alleen maar goed dat ze die shit proberen te weren van de HTC Desire door het continu (express) te laten crashen.

Maar goed, die systeemupdate vanmorgen was dus naar ICS?
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:57:37 #197
6941 APK
Factual, I think.
pi_105544539
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef De_kromme het volgende:

ICS voor de normale Desire? :o
pi_105544625
Ik ben zo blij dat ik Hi->KPN heb. Nooit bereikproblemen, zelfs op drukke plaatsen doet 'ie het nog best goed.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:21:56 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_105545576
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik Hi->KPN heb. Nooit bereikproblemen, zelfs op drukke plaatsen doet 'ie het nog best goed.
Vodafone ook :+
Zijn er nog providers met slecht bereik dan? :o
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:32:24 #200
327191 RobertNL
For your gear.
pi_105546012
quote:
Wie twittert er dan ook? :') Ik vind het alleen maar goed dat ze die shit proberen te weren van de HTC Desire door het continu (express) te laten crashen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:57 schreef APK het volgende:

[..]

ICS voor de normale Desire? :o
Met een Rom ja, niet een update van HTC zelf, die gaat niet komen :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:36:08 #201
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_105546166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:21 schreef APK het volgende:

[..]

Vodafone ook :+
Zijn er nog providers met slecht bereik dan? :o
Nou... van vodafone wordt ik niet echt blij :(
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:37:21 #202
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_105546235
quote:

Jij communiceert alleen nog via rooksignalen?
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:16:58 #203
6941 APK
Factual, I think.
pi_105548343
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:36 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nou... van vodafone wordt ik niet echt blij :(
Wat is er mis mee dan?
Ik heb echt nooit problemen met bereik :o
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:20:39 #204
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_105548564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef APK het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
Ik heb echt nooit problemen met bereik :o
Thuis alleen g netwerk terwijl mijn broertje vrolijk 3g heeft met Hi.
Verder heb ik op bepaalde punten dat mijn netwerk wegvalt terwijl mijn vrienden dat nog voluit hebben
pi_105552640
Ik ben geen held met rooten, roms e.d. Voor de 2e keer had ik m'n toestel bijna weg kunnen gooien. :')

Maar @ the moment is hij Runnymede aan het installeren. Maar wel al mijn data kwijt (sms/foto's e.d.). Ik heb wel eerder backups gemaakt, daar kwamen bestanden uit maar die zijn me toen nooit gelukt om terug te plaatsen. Deze keer per ongeluk geen backup gemaakt }:|

Vraagje, hij vraag me of ik de 'standard A2SD+ wil gebruiken of de AD2SDX MOD.
Welke is het beste? (ik gebruik Stock Hboot)

EDIT: lees net dat het vanwege stock Hboot A2SD+ moet worden.

EDIT #2: hoe lang duurt die animatie eigenlijk in het begin (die gekleurde vierkantjes)?

EDIT #3: en hoe kun je vervolgens unlocken? Zie niks in scherm om dat te doen? :?

EDIT #4: werkt. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 13-12-2011 22:29:11 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:26:22 #206
6941 APK
Factual, I think.
pi_105555886
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Thuis alleen g netwerk terwijl mijn broertje vrolijk 3g heeft met Hi.
Verder heb ik op bepaalde punten dat mijn netwerk wegvalt terwijl mijn vrienden dat nog voluit hebben
Hangt misschien ook van het toestel af, of praat ik poep?
Met mijn gewone Desire heb ik bijna altijd H terwijl ik met mijn Desire HD meestal 3G heb.
pi_105558585
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Iemand91 het volgende:
Ik ben geen held met rooten, roms e.d. Voor de 2e keer had ik m'n toestel bijna weg kunnen gooien. :')

Maar @ the moment is hij Runnymede aan het installeren. Maar wel al mijn data kwijt (sms/foto's e.d.). Ik heb wel eerder backups gemaakt, daar kwamen bestanden uit maar die zijn me toen nooit gelukt om terug te plaatsen. Deze keer per ongeluk geen backup gemaakt }:|

Vraagje, hij vraag me of ik de 'standard A2SD+ wil gebruiken of de AD2SDX MOD.
Welke is het beste? (ik gebruik Stock Hboot)

EDIT: lees net dat het vanwege stock Hboot A2SD+ moet worden.

EDIT #2: hoe lang duurt die animatie eigenlijk in het begin (die gekleurde vierkantjes)?

EDIT #3: en hoe kun je vervolgens unlocken? Zie niks in scherm om dat te doen? :?

EDIT #4: werkt. ^O^
He, ik heb een deja vu... :{
pi_105567861
ICS loopt wel redelijk! 0.1.1 hier, voorlopig struikel ik alleen tegen bepaalde app-incompatibiliteit en gebrek aan camera aan. Maar verder is het os een stuk er op vooruit gegaan!

Minder leuk is dat mijn home knop gisteren net dood is gegaan.
  woensdag 14 december 2011 @ 11:13:59 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_105568970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef L0we het volgende:

[..]

Fijne provider... |:( . Daar heb ik ook heel veel problemen gehad met 3g. Ik kon met vol bereik nog geen foto uploaden. Elke keer werd de verbinding onderbroken...
Ja maar het stomme is dat ALLES doet, behalve twitter via een app.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:04:41 #210
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_105696626
Hee, ik krijg zojuist melding van een update.
  zaterdag 17 december 2011 @ 17:22:14 #211
87334 lekzzz
pi_105697147
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Mr.DD het volgende:
Hee, ik krijg zojuist melding van een update.
wat voor één?
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:47:00 #213
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_105832903
Ik wil de mijne verkopen, maar wat zou ik ervoor kunnen vragen? Op de voorkant zit een heel klein krasje, maar verder is hij prima :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:21:31 #214
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_105834722
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil de mijne verkopen, maar wat zou ik ervoor kunnen vragen? Op de voorkant zit een heel klein krasje, maar verder is hij prima :)
130-180
  woensdag 21 december 2011 @ 19:01:02 #215
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_105877342
Ook al in het Whatsapp topic geplaatst:

Hoe lees ik die messagestore.db.crypt uit in Whatsapp?

Belangrijke data verloren gegaan, vandaar dat ik het dringend nodig heb...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 21 december 2011 @ 19:02:50 #216
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_105877420
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

130-180
Oké bedankt!
Iemand wilde hem op komen halen voor ¤40,- _O- Ik had nog zitten google'n en als ik hem op zo'n site (telefoonverkopen ofzo?) inlever, dan krijg je er al ¤100,- voor
  woensdag 21 december 2011 @ 19:33:46 #217
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_105878771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Ook al in het Whatsapp topic geplaatst:

Hoe lees ik die messagestore.db.crypt uit in Whatsapp?

Belangrijke data verloren gegaan, vandaar dat ik het dringend nodig heb...
Misschien als je Whatsapp op een andere telefoon installeert en vervolgens dat bestand terugplaatst op de lokatie waar ie normaal ook opgeslagen wordt (en dus waarschijnlijk de messagestore.db.crypt van de nieuwe installatie overschrijft)? En heb je het al met Excel of Notepad geprobeerd?
  woensdag 21 december 2011 @ 19:38:51 #218
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_105879014
quote:
12s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef Devolution het volgende:

[..]

Misschien als je Whatsapp op een andere telefoon installeert en vervolgens dat bestand terugplaatst op de lokatie waar ie normaal ook opgeslagen wordt (en dus waarschijnlijk de messagestore.db.crypt van de nieuwe installatie overschrijft)? En heb je het al met Excel of Notepad geprobeerd?
Ja Excel, Word, Notepad al gehad maar dat krijg je allemaal rare tekens omdat het crypted is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  woensdag 21 december 2011 @ 19:55:39 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_105879765
Google! ;)
Geen idee of het werkt, maar het is vast het proberen waard...?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:00:52 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_105880046
Die heb ik net gedownload, thanks :)

Even proberen

Edit: :(

[ Bericht 28% gewijzigd door Tazmaniac op 21-12-2011 20:22:34 ]
pi_105957585
Met welke custom rom kan je nou in 720P filmen? Ik heb nu cyanogenmod 7, maar mis de 720p filmfunctie wel..
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:31:09 #222
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_105998762
Hmm, lekker weer.. Telefoon start met geen enkele custom rom op. Overal blijft hij hangen op het witte HTC scherm. Wanneer ik de standaard rom weer installeer start hij wel gewoon op.

Alle roms installeren dus wel gewoon maar bij de reboot start hij dus niet door. Alles wordt gewoon gewiped voor de installatie van de rom.

Toen ik een half jaar geleden een custom rom geinstalleerd had werkte hij wel gewoon en startte hij prima op.

Iemand enig idee?
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:44:22 #223
87334 lekzzz
pi_105999150
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:31 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, lekker weer.. Telefoon start met geen enkele custom rom op. Overal blijft hij hangen op het witte HTC scherm. Wanneer ik de standaard rom weer installeer start hij wel gewoon op.

Alle roms installeren dus wel gewoon maar bij de reboot start hij dus niet door. Alles wordt gewoon gewiped voor de installatie van de rom.

Toen ik een half jaar geleden een custom rom geinstalleerd had werkte hij wel gewoon en startte hij prima op.

Iemand enig idee?
Werkt je SD kaartje nog wel goed?
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:16:48 #224
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_106000150
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:44 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Werkt je SD kaartje nog wel goed?
Ja die werkt nog prima, voor de zekerheid nog met een andere kaart getest, zelfde resultaat.
pi_106000791
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:07 schreef ohjajohh het volgende:
Met welke custom rom kan je nou in 720P filmen? Ik heb nu cyanogenmod 7, maar mis de 720p filmfunctie wel..
Ik kan op CM7 gewoon 720p filmen? In ieder geval is de resolutie aangegeven in het bestand 720p..
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:56:43 #226
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_106001397
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik kan op CM7 gewoon 720p filmen? In ieder geval is de resolutie aangegeven in het bestand 720p..
Probleem is dat je met standaard SD niet genoeg schrijfsnelheid hebt om 720p goed te verwerken, waardoor 't beeld schokkerig is. Of was daar al een oplossing voor?
pi_106009083
Volgensmij valt het wel mee, dit heb ik laatst geschoten er mee. http://dl.dropbox.com/u/22477782/feuteus/VID_20111207_002128.m4v

Kwaliteit is niet top, maar het was donker dus ja. Maar niks schokkerigs te zien
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:22:35 #228
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_106018056
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef bladerdeegroller het volgende:

[..]

Ja die werkt nog prima, voor de zekerheid nog met een andere kaart getest, zelfde resultaat.
Ondertussen GingerVillain werkend gekregen, geen idee hoe. Niet de rom die ik wilde hebben, maargoed.
  zondag 25 december 2011 @ 13:06:08 #229
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_106029434
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:38 schreef Xetran het volgende:
Volgensmij valt het wel mee, dit heb ik laatst geschoten er mee. http://dl.dropbox.com/u/22477782/feuteus/VID_20111207_002128.m4v

Kwaliteit is niet top, maar het was donker dus ja. Maar niks schokkerigs te zien
Staat hij hier op 720p? Lijkt niet zo.

Oh en btw, hoe publiceer je via dropbox? Dat wil ik ook kunnen :s)
pi_106030389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 14:39 schreef Xetran het volgende:

[..]

Het is 720x480 pixels. Maar geen 720p, dat is namelijk 1280x720.

Toch jammer dat CM7 dat niet kan :(
  maandag 26 december 2011 @ 18:45:36 #231
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_106063122
Is er hier iemand in dr buurt van amsterdam die bereid is mijn desire te flashen en er een andere ROM op kan zette. Ik ben helemaal klaar mee dat k telkens maar 10 mb ruimte heb voor apps.
*Hosselcopter*
pi_106063301
Het is echt niet moeilijk om zelf te doen met behulp van de handleiding die op Tweakers staat bijvoorbeeld.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_106063344
Ik heb dringend een nieuwe telefoon nodig en ik zit te twijfelen tussen de HTC Desire HD en de Sensation en heeeel misschien nog de Sensation XE met beats audio, welke lijkt jullie het beste en waarom?
pi_106064902
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:58 schreef ihaveskillz het volgende:
Ik heb dringend een nieuwe telefoon nodig en ik zit te twijfelen tussen de HTC Desire HD en de Sensation en heeeel misschien nog de Sensation XE met beats audio, welke lijkt jullie het beste en waarom?
Welke lijkt jou het beste en waarom?
  maandag 26 december 2011 @ 20:12:18 #235
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_106065151
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 18:55 schreef Lolaatje het volgende:
Het is echt niet moeilijk om zelf te doen met behulp van de handleiding die op Tweakers staat bijvoorbeeld.
Ja ik kan dat dus echt niet ;( bij s-off loop ik al vast
*Hosselcopter*
pi_106070224
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ik woon het noorden dus kan je fysiek niet helpen, maar als je uitlegt waar je vastloopt, kunnen we je hier misschien wel verder helpen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:52:10 #237
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_106101347
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:12 schreef Dibble het volgende:

[..]

S-off is voor een normale custom rom geen vereiste in principe. Rooten wel.
pi_106128711
M'n mail wordt niet meer opgehaald door m'n telefoon. Ik heb hem al zo ingesteld dat ie postvak prioriteit op moet halen, maar dat doet ie ook niet. Ook niet als ik hem handmatig synchroniseer.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
  woensdag 28 december 2011 @ 17:07:56 #239
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106130932
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:59 schreef ArnosL het volgende:
M'n mail wordt niet meer opgehaald door m'n telefoon. Ik heb hem al zo ingesteld dat ie postvak prioriteit op moet halen, maar dat doet ie ook niet. Ook niet als ik hem handmatig synchroniseer.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Ik had dit ook de afgelopen dagen, alhoewel niet helemaal zo. Mijn mail (Gmail) werd nog maar één keer per dag opgehaald. Heb nu de synchronisatie uitgezet en vervolgens weer aangezet en het lijkt allemaal weer goed te werken.
  woensdag 28 december 2011 @ 17:30:03 #240
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_106131695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef bladerdeegroller het volgende:

[..]

S-off is voor een normale custom rom geen vereiste in principe. Rooten wel.
Ja nou, ik heb de handleiding van tweakers en XDA forums even nagelopen inclusief the 'noob proof' tutorial maar lijkt allemaal me iets te ingewikkeld met vage termen.

Blijkt dat ik in de eerste instantie s-Off moet gebruiken omdat ik er de officiele 2.3 op heb staan waar HTC blijkbaar beveiliging op heeft aangebracht. Maar dan moet dan weer via een bat bestandje en je telefoon moet connected zijn. Alleen tsjah, te veel shit eromheen en het lukt gewoon niet :') denk dat k maar s naar een ander telefoon ga kijken.
*Hosselcopter*
  woensdag 28 december 2011 @ 17:41:53 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106132023
Dit weekend gaat mn huisgenoot mijn foon voor me rooten want ik ben t gedonder met geheugen zat. Hij gaat zich nog even verdiepen in custom roms.
Niet meer actief op Fok!
pi_106136159
Heb mijn Desire ook geroot afgelopen week. Miui rom erop gezet en nu 800 mb vrij voor apps :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ace1 op 28-12-2011 23:11:38 ]
pi_106146052
Gebruikt hier iemand bootmanager oid om zo meerdere roms makkelijk te kunnen gebruiken? Ervaringen of alternatieven? Ik wil graag wat nieuwe roms proberen, maar als ze me niet bevallen wil ik namelijk 'makkelijk' terugkunnen naar m'n huidige CM7.
  vrijdag 30 december 2011 @ 22:26:14 #244
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106223339

:'(
Meer dan een jaar lang niks mee gebeurd en dan net een paar weken voordat ik hem zou willen verkopen laten vallen ;(
Glas is maar $22 maar dat vervangproces...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:38:44 #245
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_106258009
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]

:'(
Meer dan een jaar lang niks mee gebeurd en dan net een paar weken voordat ik hem zou willen verkopen laten vallen ;(
Glas is maar $22 maar dat vervangproces...
RIP beeldscherm.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:16:54 #246
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_106283606
Ik kreeg vandaag de melding op mijn HTC Desire een update naar Android 2.2.2 versie / Softwarenummer 2.33161.6
Wel een beetje vreemd vond ik dit en ook dat ik moest zorgen om 25 MB intern geheugen vrij te maken voor installatie .
Ik heb een Vodafone abonnement .
Is hier al iets over bekent van deze update ?????
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 1 januari 2012 @ 20:55:05 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106287882
Ik heb nu Oxygen draaien op m'n foon. Wat gaaaaaf! :D. Rooten duurde wel de hele middag, want er kwamen allemaal vage foutmeldingen, maar het is uiteindelijk toch gelukt _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_106288319
Ik vind Oxygen echt ideaal zelf. Geen overbodige troep O+.
  zondag 1 januari 2012 @ 21:10:10 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106288632
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:04 schreef Lolaatje het volgende:
Ik vind Oxygen echt ideaal zelf. Geen overbodige troep O+.
Het ziet er erg goed uit. Alles is verplaatsbaar naar de SD-kaart O+. Viel me wel tegen dat er toch nog 80MB op het interne geheugen zat, maar goed, ik verwacht niet dat daar nog heel veel bij komt. Of kan ik hier ook nog aan sleutelen?

En ook cool dat ik gewoon Gingerbread heb nu O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_106290131
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het ziet er erg goed uit. Alles is verplaatsbaar naar de SD-kaart O+. Viel me wel tegen dat er toch nog 80MB op het interne geheugen zat, maar goed, ik verwacht niet dat daar nog heel veel bij komt. Of kan ik hier ook nog aan sleutelen?

En ook cool dat ik gewoon Gingerbread heb nu O+.
Je krijgt niet meer intern geheugen door een kleinere ROM, daarvoor moet je de partitietabel veranderen (d.m.v. S-OFF). Standaard is er van het 512 mb aan intern geheugen slechst 147mb gereserveerd voor data, 250mb voor de ROM en 40mb cache. Die 250mb voor de ROM staat vast, of je ROM zelf nu 200 of 80mb groot is.

Daarom kun je op alpharev de Oxygen partitietabel downloaden waarbij slechts 100mb voor de ROM is gereserveerd en 332mb voor data. Dát is de truc voor meer intern geheugen :) .
  zondag 1 januari 2012 @ 21:50:51 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106290485
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Je krijgt niet meer intern geheugen door een kleinere ROM, daarvoor moet je de partitietabel veranderen (d.m.v. S-OFF). Standaard is er van het 512 mb aan intern geheugen slechst 147mb gereserveerd voor data, 250mb voor de ROM en 40mb cache. Die 250mb voor de ROM staat vast, of je ROM zelf nu 200 of 80mb groot is.

Daarom kun je op alpharev de Oxygen partitietabel downloaden waarbij slechts 100mb voor de ROM is gereserveerd en 332mb voor data. Dát is de truc voor meer intern geheugen :) .
Ah thanks :).

Maar dat moet ws voor je er een nieuwe custom rom opzet? Dan wacht ik namelijk even op ICS voor ik dit ga doen ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_106290847
Voordat je die tabel verandert moet je wel alles weer wipen ja.. 'k Zou straks met ICS wel goed opletten welke tabel je erop zet, het zou goed kunnen dat de nieuwe Oxygen met ICS niet in de huidige tabel past (volgens mij zit de meest recente Gingerbread versie al tegen 't randje nl.) maar dat zullen ze dan vast wel expliciet vermelden ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 13:21:13 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106308474
Wtf, telefoon ging ineens uit bij nog 25% batterij over...
Niet meer actief op Fok!
pi_106321282
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Wtf, telefoon ging ineens uit bij nog 25% batterij over...
Clear Battery Stats in je Recovery.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:41:53 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106327204
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Clear Battery Stats in je Recovery.
Dank. Hij valt nu niet meer uit bij 25%. Maar had ik hem niet eerst moeten opladen tot 100%?

quote:
Charge your phone’s battery to 100%

Reboot the phone in recovery mode, go to advanced, and click on wipe battery stats. Unplug. Use the phone until the battery drains and the phone switches off. Recharge again to 100%.
Niet meer actief op Fok!
pi_106327475
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank. Hij valt nu niet meer uit bij 25%. Maar had ik hem niet eerst moeten opladen tot 100%?

[..]

Ja, dat is wel beter om te doen.
  maandag 2 januari 2012 @ 20:57:49 #257
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_106328023
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:42 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Nog steeds is het een kutsysteem in een schijttelefoon. Belachelijk dat Htc hier niet over heeft nagedacht. Dit is sowieso mn laatste toestel van hun, zie overal om me heen Samsungs met 250+ apps.
*Hosselcopter*
pi_106328231
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Dibble het volgende:

[..]

Nog steeds is het een kutsysteem in een schijttelefoon. Belachelijk dat Htc hier niet over heeft nagedacht. Dit is sowieso mn laatste toestel van hun, zie overal om me heen Samsungs met 250+ apps.
250+ apps :D
  maandag 2 januari 2012 @ 21:08:52 #259
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_106328582
Wat the neuk moet je met 250+ apps.. Je gebruikt er toch maar 20 maximaal..
pi_106328705
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef bladerdeegroller het volgende:
Wat the neuk moet je met 250+ apps..
Zo'n idee had ik ook :D
  maandag 2 januari 2012 @ 21:13:09 #261
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_106328794
Even geteld bij mijn eigen Desire.. Zelf installed zijn op dit moment 26 apps die ik veel gebruik. Ruimte vrij: 36 mb
pi_106329018
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Dibble het volgende:

[..]

HTC heeft destijds gedacht dat alle data toch wel op de sd-kaart gezet kon worden, de market was toen ook lang nog niet zo groot wat betreft apps die om resource-redenen per se op het interne geheugen moeten staan. Dat was inderdaad een schrijnend gebrek aan toekomstvisie maar volgens mij is dat bij de nieuwste toestellen allang opgelost.
  maandag 2 januari 2012 @ 22:33:53 #263
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_106332924
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef bladerdeegroller het volgende:
Even geteld bij mijn eigen Desire.. Zelf installed zijn op dit moment 26 apps die ik veel gebruik. Ruimte vrij: 36 mb
Zo'n 22. Alleen neemt Whatsapp 16 mb in, Facebook 15, Maps 11. Opslag contacten: 10. Amper MB over. ;(
pi_106336449
Een stuk of 26 apps hier, waaronder een aantal al bij de Custom Rom zaten. Maar ik heb zo'n 88MB intern over.
Zou meer moeten zijn vanwege app2sd/custom rom enzo maar goed...

Mijn 2 jarig abbo loop in mei af, geen idee wat ik ga doen; nieuwe gsm of deze nog een jaar of wat houden...

[ Bericht 21% gewijzigd door Iemand91 op 03-01-2012 00:51:18 ]
pi_106336628
45 apps waarvan 0 op m'n SD. 40mb intern nog vrij.
pi_106339501

30 apps, 109 mb vrij..
pi_106344146
60 apps hier met 157mb verbruikt en nog 131 vrij :s)
pi_106374504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:43 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]

30 apps, 109 mb vrij..
Werkt dat fasterfix een beetje?
pi_106374726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:43 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]

30 apps, 109 mb vrij..
Welk icoonthema is dat?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 23:15:44 #270
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106377891
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Welk icoonthema is dat?
Standaard "ronde" iconen van de MIUI-rom volgensmij.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106378313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef ohjajohh het volgende:

[..]

Werkt dat fasterfix een beetje?

Heb niet echt vergelijkingsmateriaal.. heb meestal wel binnen 20sec een fix.

quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Welk icoonthema is dat?
Meego volgens mij..
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:47:23 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106393715
3 apps op interne geheugen, 60 mb vrij :').

Maar ik ben wel blij met Gingerbread _O_. M'n foon draait nu zo soepel! _O_.

Is er trouwens ook een manier om mails die je binnenhaalt na het toevoegen van een account in één keer op ongelezen te zetten? Ik heb ze allemaal al gelezen, maar nu moet ik ze stuk voor stuk openen }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_106393770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef Viking84 het volgende:
3 apps op interne geheugen, 60 mb vrij :').

Maar ik ben wel blij met Gingerbread _O_. M'n foon draait nu zo soepel! _O_.

Is er trouwens ook een manier om mails die je binnenhaalt na het toevoegen van een account in één keer op ongelezen te zetten? Ik heb ze allemaal al gelezen, maar nu moet ik ze stuk voor stuk openen }:|.
Menu > selecteer alles > markeren als gelezen?
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:54:08 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106393999
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Menu > selecteer alles > markeren als gelezen?
Heb jij het nu over de Gmail app? Want ik gebruik de 'gewone' e-mailapp ivm hotmail.
Niet meer actief op Fok!
pi_106394193
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb jij het nu over de Gmail app? Want ik gebruik de 'gewone' e-mailapp ivm hotmail.
Ik heb het over de gewone (CM7) email app
pi_106481482
Heb nu een half jaar de Desire HD en de GPS heeft nog nooit lekker gewerkt. Hij zoekt uren naar de GPS en heel af en toe vindt die hem. Is dit op te lossen? Heb de GPS nodig voor mijn hardloop app
  vrijdag 6 januari 2012 @ 14:09:19 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106481638
fasterfix?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106481926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:05 schreef stoeltafel het volgende:
Heb nu een half jaar de Desire HD en de GPS heeft nog nooit lekker gewerkt. Hij zoekt uren naar de GPS en heel af en toe vindt die hem. Is dit op te lossen? Heb de GPS nodig voor mijn hardloop app
Niet hardlopen
pi_106486934
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 14:09 schreef Catch22- het volgende:
fasterfix?
Wat is dit? Update? Programma?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 08:56:07 #280
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_106517790
pi_106521878
eergister m'n desire afgeleverd bij kpn businesscenter in alkmaar, dat ding had ongeveer een eigen wil, zelf rebooten, lekker warm worden.. etc..
hoop dat ik 'm een beetje snel terug krijg :'(
  zaterdag 7 januari 2012 @ 13:45:15 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_106522713
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:16 schreef andreas612 het volgende:
eergister m'n desire afgeleverd bij kpn businesscenter in alkmaar, dat ding had ongeveer een eigen wil, zelf rebooten, lekker warm worden.. etc..
hoop dat ik 'm een beetje snel terug krijg :'(
Weekje (dat was bij mij het geval), heb het zelf ook gehad. Telefoon krijgt een Mobo switch. Op de buitenkant na gewoon een nieuwe dus ;)

Hadden oudere Mobo's geen S off nodig? Mijn S.U zeurde daar bij het updaten van de binaires eerder niet over (of ik ben het vergeten), maar sinds de Mobo switch wel.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 14:42:59 #283
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_106524372
Doe ik er weer Sense op.. Gaat hij niet meer uit de Automodus :(
pi_106525458
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Weekje (dat was bij mij het geval), heb het zelf ook gehad. Telefoon krijgt een Mobo switch. Op de buitenkant na gewoon een nieuwe dus ;)

Hadden oudere Mobo's geen S off nodig? Mijn S.U zeurde daar bij het updaten van de binaires eerder niet over (of ik ben het vergeten), maar sinds de Mobo switch wel.
hoe had je 'm dan opgestuurd? want bij kpn business center zeiden ze: tja, moeten wij 'm opsturen naar HTC, duurt wel weekje 2 a 3.. :'(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2012 15:24:12 ]
pi_106563610
Heb ook niet veel ruimte over. apps zoals whattsapp, maps en facebook nemen al veel ruimte in
Iemand trouwens al overgestapt naar Gingerbread
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 8 januari 2012 @ 16:44:50 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106564765
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:17 schreef sjeppert het volgende:
Heb ook niet veel ruimte over. apps zoals whattsapp, maps en facebook nemen al veel ruimte in
Iemand trouwens al overgestapt naar Gingerbread
Ice scream sandwich, bedoel je ws? Gingerbread heb ik al, maar dat kan alleen op een geroote foon.
Niet meer actief op Fok!
pi_106568545
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ice scream sandwich, bedoel je ws? Gingerbread heb ik al, maar dat kan alleen op een geroote foon.
HTC heeft ook een eigen gingerbread update beschikbaar gesteld.
Alleen hou je dan nog minder ruimte over :')
  zondag 8 januari 2012 @ 18:24:59 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106568989
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:14 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

HTC heeft ook een eigen gingerbread update beschikbaar gesteld.
Alleen hou je dan nog minder ruimte over :')
Oh :P.

Ik weet niet of ik naar ICS ga. Miss als de Oxygen rom heel stabiel draait, anders niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_106577985
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 8 januari 2012 @ 22:35:51 #290
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106582656
Ik heb nog steeds een probleem met mijn Gmail app. Ik krijg mijn mail nog maar 1x per dag binnen. Als ik de synchronisatie opnieuw instel, gaat het misschien een halve dag goed en vervolgens komt mijn mail weer niet vanzelf binnen. Gebeurt met beide Gmail accounts die ik op de telefoon heb staan. Voorheen heeft dit altijd gewerkt, maar van de ene op de andere dag niet meer.

Taskkillers staan overigens uit. Wat ik wel heb draaien is Watchdog, die dus aangeeft welke app op onverwachte momenten vel CPU-tijd gebruikt en daar zie ik dus elke nacht dat Google Maps meer dan 50% CPU tijd gebruikt. Ik gebruik Google Maps vrijwel nooit... Iemand een oplossing hiervoor?
pi_106584255
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb nog steeds een probleem met mijn Gmail app. Ik krijg mijn mail nog maar 1x per dag binnen. Als ik de synchronisatie opnieuw instel, gaat het misschien een halve dag goed en vervolgens komt mijn mail weer niet vanzelf binnen. Gebeurt met beide Gmail accounts die ik op de telefoon heb staan. Voorheen heeft dit altijd gewerkt, maar van de ene op de andere dag niet meer.

Taskkillers staan overigens uit. Wat ik wel heb draaien is Watchdog, die dus aangeeft welke app op onverwachte momenten vel CPU-tijd gebruikt en daar zie ik dus elke nacht dat Google Maps meer dan 50% CPU tijd gebruikt. Ik gebruik Google Maps vrijwel nooit... Iemand een oplossing hiervoor?
Genoeg ruimte vrij op intern geheugen?
  zondag 8 januari 2012 @ 23:10:58 #292
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_106584518
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 23:05 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Genoeg ruimte vrij op intern geheugen?
Ja, maar als dat niet zo zou zijn, zou de mail ook niet meer één keer per dag binnenkomen..
pi_106999748
M'n Desire wordt aan de onderkant verrekte warm, kan dat ook met het moederbord te maken hebben?
pi_107007699
Tis nu al de 2e keer wanneer ik op de s duw, dat hij naar 'een bericht opstellen' gaat, terwijl ik gewoon iets wil typen in bijvoorbeeld whatsapp. Hoe kan dit, en hoe kan dit verholpen worden?

Heb een HTC Desire Z
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_107017369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 13:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

idd met een weekje teruggekregen :) loopt weer als een zonnetje :P wordt nog wel redelijk warm maar denk niet dat dat kwaad kan.. (met name wifi hotspot en lekker MB's verbranden)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:06:30 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107321135
Ik blijf in het verkeerde topic posten :'')

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 08:22 schreef Qwea het volgende:
Vraag : mijn desire loopt te janken dat de opslagruimte vd foon opraakt. Heb alle apps die naar sd kunnen naar sd gezet, en alles wat ik niet gebruik eraf gemikt. Ik heb nog 6 apps over.... Maar hij blijft janken.

14mb is er nog vrij op de foon. Iemand een idee wat ik nog meer kan doen? Die overige 6 apps eraf gooien is geen optie. Die gebruik ik dagelijks.
pi_107321198
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:06 schreef Qwea het volgende:
Ik blijf in het verkeerde topic posten :'')

[..]

De makkelijkste manier: Data van apps verwijderen, dus niet de app zelf maar de opgeslagen data.
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 09:20:48 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_107321224
Een andere telefoon bij verlenging of toch deze houden ene jaartje...

Ik twijfel ;(
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:21:04 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_107321228
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:16 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

De makkelijkste manier: Data van apps verwijderen, dus niet de app zelf maar de opgeslagen data.
Maar de apps die ik die NIET op de SDkaart staan omdat het niet kan :

Antivirus pro

De rest van de gedownloade apps zoals whatsapp en viber staan op de sdkaart. Gmail enzo kan niet naar SDkaart, internet ook niet.

Hoe verwijder ik dan de data? Dus mijn hele gmail leeg flikkeren? Staat al amper wat in :o
  zaterdag 28 januari 2012 @ 12:04:19 #300
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_107324029
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 09:20 schreef Renesite het volgende:
Een andere telefoon bij verlenging of toch deze houden ene jaartje...

Ik twijfel ;(
Als je je niet ergert aan ruimtegebrek (of je hebt hem geroot), dan kun je er makkelijk nog een jaartje mee. Ik speel nog regelmatig nieuwe spellen en dat gaat heel redelijk. Kun je je abbo trouwens niet laten doorlopen dat je ergens in juni opnieuw kunt beslissen om een nieuwe abbo + telefoon te nemen?
  Moderator zaterdag 28 januari 2012 @ 13:17:15 #301
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_107325992
ff volschuppe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')