De allersnelste ROM is DevNull, dit is een compleet gestripte Android Rom. De wat meer bruikbare versie hiervan is de Oxygen ROM, deze is ook echt lekker snel. Je hebt hiermee ook altijd de nieuwste Android-versie (2.3.7 nu) zonder hacks om bepaalde functies te laten werken. Daarom werkt 'ie ook zo soepel en snel.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik begin me toch een beetje te ergeren aan de traagheid nu, zo na anderhalf jaar. Zelfs met MIUI er op kan die gewoon niet op tegen vriendin's S2. En het schermformaat laat ook te wensen over eigenlijk..
klaagklaagklaag
Ik heb Oxygen ooit eens een kans gegeven maar het is inderdaad Android in de puurste vorm. Ik miste al snel de toch wat meer gebruikersvriendelijke interface van MIUI, en daar heb ik de MIUI-XJ van. Toestel an sich is prima, maar als ik andere telefoons van deze generatie in m'n handen heb ben ik toch wat minder tevreden. Nog een half jaartje volhouden en dan mag ik gelukkig een nieuwe uitzoekenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De allersnelste ROM is DevNull, dit is een compleet gestripte Android Rom. De wat meer bruikbare versie hiervan is de Oxygen ROM, deze is ook echt lekker snel. Je hebt hiermee ook altijd de nieuwste Android-versie (2.3.7 nu) zonder hacks om bepaalde functies te laten werken. Daarom werkt 'ie ook zo soepel en snel.
Dus als je snelheid belangrijk vindt: http://www.oxygen.im/
Ja duh, mijn vriendin heeft ook de SGS2 en ikzelf de Desire. Natuurlijk een wereld van verschil. Maar over half jaar hebben wij weer een toptoestel en zijn zij jaloers op ons.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik begin me toch een beetje te ergeren aan de traagheid nu, zo na anderhalf jaar. Zelfs met MIUI er op kan die gewoon niet op tegen vriendin's S2. En het schermformaat laat ook te wensen over eigenlijk..
klaagklaagklaag
Ik kan nou al niet wachten op dat moment!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja duh, mijn vriendin heeft ook de SGS2 en ikzelf de Desire. Natuurlijk een wereld van verschil. Maar over half jaar hebben wij weer een toptoestel en zijn zij jaloers op ons.
Ja klopt, wanneer Sense3.5 stabiel draait op de Desire zet ik die er weer op. Sense is toch wel zo veel gebruiksvriendelijker dan standaard Android.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb Oxygen ooit eens een kans gegeven maar het is inderdaad Android in de puurste vorm. Ik miste al snel de toch wat meer gebruikersvriendelijke interface van MIUI, en daar heb ik de MIUI-XJ van. Toestel an sich is prima, maar als ik andere telefoons van deze generatie in m'n handen heb ben ik toch wat minder tevreden. Nog een half jaartje volhouden en dan mag ik gelukkig een nieuwe uitzoeken
Welke heb je er op gegooid?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:01 schreef ß het volgende:
Ik heb net insertcoin op mijn desire gezet( versie 1.1.4). Het werkt alleen niet helemaal goed. Ik kan niet bij de instellingen, dan krijg ik de melding dat dat programma niet geïnstalleerd is. ook krijg ik geen lockscreen als ik mijn scherm heb uitgezet. Ik zie dan alleen de achtergrondafbeelding en de balk bovenin. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem opnieuw op te starten.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het kan verhelpen?
Of je koopt gewoon een Miui Xiaomi phone Straks in december komt er nog een snellere uit, geloof met een dual processorquote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik heb Oxygen ooit eens een kans gegeven maar het is inderdaad Android in de puurste vorm. Ik miste al snel de toch wat meer gebruikersvriendelijke interface van MIUI, en daar heb ik de MIUI-XJ van. Toestel an sich is prima, maar als ik andere telefoons van deze generatie in m'n handen heb ben ik toch wat minder tevreden. Nog een half jaartje volhouden en dan mag ik gelukkig een nieuwe uitzoeken
Alles gewiped?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:32 schreef ß het volgende:
Ik had eerst cm7 geinstalleerd, maar toen bleef hij hangen op het HTC opstartscherm, daarna a2sd gedaan, die start wel op en lijkt het normaal te doen, op die dingen in mijn vorige post na.
Dat heb ik ook al meerdere keren gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Alles gewiped?
(wipe alles anders en flash hem opnieuw, is ook zo gebeurd)
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
voor de cm7 mensen, waar hebben jullie een woordenboek vandaan getoverd?
Ik gebruik het Swiftkey toetsenbord, bevalt me prima! (via GetJar is hij gratis te downloadenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:40 schreef Jesse_ het volgende:
voor de cm7 mensen, waar hebben jullie een woordenboek vandaan getoverd?
Ik gebruik Swype, zijn volgens mij maar weinig mensen die dat gebruiken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik gebruik het Swiftkey toetsenbord, bevalt me prima! (via GetJar is hij gratis te downloaden)
quote:Op maandag 7 november 2011 20:15 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje;
Ik heb een HTC Desire die op FroYo draait...
Nu is mijn interne geheugen vol (10 MB over) en het werkgeheugen zit op 50% ongeveer. Ik heb alle apps waar dit mogelijk is al op de SD geïnstalleerd (nog 3 gig over op de SD) maar mijn vraag is of er een manier is om te zorgen dat ik meer apps zou kunnen installeren?
Ik kan ook bepaalde apps zoals voice search (5 MB) niet verwijderen
Iemand opties, ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |