Aangezien ik iemand ben waarbij niet alle hersenverbindingen in orde zijn, vooral met dat soort zaken, praat je mij niet zo gemakkelijk een trauma aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Afgetrapte exemplaren die nog nooit zijn gepoetst.
Zo V_P weer een trauma aangepraat
Nee.quote:
Als je ze toch poetst mag er wel wat meer wansmaak bijquote:
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met het bloed van onschuldige vrouwen en kinderen.
Echt waarquote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.
Trillingen waag ik te betwijfelen, aangezien een trein geen stoelverwarming /-ventilatie en niet op 23 manieren versteld kan worden betwijfel ik het zitcomfort ook, maar met G-krachten heb je ongetwijfeld gelijk. Vooral als ik rij, dan is het niet ongewoon om druk op je ogen te voelen (net als in het vliegtuig).quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten treinen comfortabeler
Als je het aantal trillingen en G-krachten per kilometer vergelijkt.
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je ze toch poetst mag er wel wat meer wansmaak bij
Ja en? Alsof ik met mijn kisten ga neuken als ik ze heb gepoetst.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.
Idd, gewoon zoveel mogelijk de orginele toestand in stand houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.
Johquote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trillingen waag ik te betwijfelen, aangezien een trein geen stoelverwarming /-ventilatie en niet op 23 manieren versteld kan worden betwijfel ik het zitcomfort ook, maar met G-krachten heb je ongetwijfeld gelijk. Vooral als ik rij, dan is het niet ongewoon om druk op je ogen te voelen (net als in het vliegtuig).
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij geloofde de onbevlekte ontvangenis?
Voor het zelfde geld heeft 'God' 'Maria' aids gegeven omdat 'Hij' een achterdeur wilde hebben nadat hij de piemel had geschapen.quote:
En had je ook een voorhoofdsnor?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ik heb al wel het kapsel, dus.
Ik wil ook wel dat Maria een achterdeur heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld heeft 'god' 'maria' aids gegeven omdat 'Hij' een achterdeur wilde hebbennadat hij de piemel had geschapen.
quote:
Ook omdat aids door bloedcontact makkelijk te verspreiden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dat Maria een achterdeur heeft.
Maar dat is meer omdat God de ongesteldheid heeft geschapen.
Zelfs dat kan niet tippen aan het ultieme comfort van de auto:quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.
Dat klopt. Een beetje gay.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook omdat aids door bloedcontact makkelijk te verspreiden is.
Hoe kan de chauffeur Fokken in die auto?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet tippen aan het ultieme comfort van de auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of even opstaan en ergens heenlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan de chauffeur Fokken in die auto?
Eersteklas is de enige manier om met de trein te reizen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.
In die wel, dan hebben ze tenminste beenruimtequote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik het wel eens als je stelt dat passagiers van een dergelijk voertuig het beter hebben dan treinforenzen. Al helemaal in zon paleisje:
[ afbeelding ]
LP kapers hebben een klein piemeltje.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of even opstaan en ergens heenlopen.
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).
Dat is inderdaad niet het gevalquote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof politiek voor het grootste gedeelte ook niet uit onzin bestaat
Esthetiek?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Totaal geen gevoel voor esthetiek hè, jij Drentenaar
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).
Zo dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Esthetiek?
Grijze P en de rest niet?
Probeer hem nu na de 4 te plaatsen.quote:
Check.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer hem nu na de 4 te plaatsen.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een fijne band is Rammstein toch:
Totdat je reguliere debatten volgt en er achter komt dat je die tijd beter kunt besteden aan geld verdienen en consumeren, ongeacht de kleur van de zittende regering.quote:
quote:
Je gaat toch ook geen debatten volgenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je reguliere debatten volgt en er achter komt dat je die tijd beter kunt besteden aan geld verdienen en consumeren, ongeacht de kleur van de zittende regering.
quote:So "Margin Call" is officially our dark horse for this year's Oscar nomination race. It will earn a coveted spot not because it has a chance of winning, but because it's just too good to overlook.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een fijne band is Rammstein toch:
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.
Amerika is ook zo'n topper van hen.
In een dood tijdmoment wil ik nog wel iets lezen en volgen, alleen zijn die er niet zo veelquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen debatten volgen?
Ga maar lekker esthetisch wezen in ONZ.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Reeksen horen gewoon esthetische brackets te hebben
Conventionalist.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er een wekker voor gezet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Stipt 20:00 breng ik de meet ter sprake
Verstandig. Dan kijken je ouders het NOS-journaal, dus zeggen ze sneller jaquote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Bij je ouders of hier?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga maar lekker esthetisch wezen in ONZ.
Leugens.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze dan zo verzonken in GTST dat ze op alles ja zeggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.
Hij stuurt ze een username + password van een Fok-accountquote:
Geloof ik meteen!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.
Inderdaad! En het is altijd het tijdstip waar iedereen het vrolijkst lijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verstandig. Dan kijken je ouders het NOS-journaal, dus zeggen ze sneller ja
Oh..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.
Ik denk dat jij ook niet mag.quote:
Iedereen is in het echt linkser.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.
Hij moet naar Zeeland, dat is 3 dagen met het OV, dan ben je wel weer ontnuchterdquote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie stomdronken thuiskomt mag ie in ieder geval de volgende keer niet meer
Jij zou je dochter uberhaupt het huis niet uit laten gaan, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou mijn kinderen niet naar POL meets sturen met figuren als jullie in ieder geval
Drink jij alcohol trouwens?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou mijn kinderen niet naar POL meets sturen met figuren als jullie in ieder geval
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet mag.
Zal ik je moeder even Facebooken?!
Jup.quote:
Minder dik.quote:
Kut-iphones.quote:
Uiteraard , boerka eroverheen en thuis houdenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zou je dochter uberhaupt het huis niet uit laten gaan, natuurlijk.
Dat is nu weer anders.quote:
Ik denk dat jij best mooie babies gaat bouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uiteraard , boerka eroverheen en thuis houden
Dat is nog een graadje erger dan alcohol drinken in de trein.quote:
Present.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was jij het nou die die wijvenmixjes drinkt?
Geklikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)
*weerstaat verleiding om te klikken![]()
Rosébierquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt malibu-cola? Nee, dat was mijn succesvollere evenknie GSquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ernstig?quote:
Het is toch hun dode paard?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Eerste keer dat je iets liefs tegen mij zei vandaagquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best mooie babies gaat bouwen.
Zeker als je een felle linkse Nederlandse vrouw scoort.
Neuh.quote:
Maar om het nou op internet te pleurenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is toch hun dode paard?
Of je nou tussen de hamburgers gaat liggen of in een karkas, whatever floats your boat.
Maar ik val dan ook wel op halfbloedmeisjes. Dus ik moet aan de toekomst van het Neerlands straatbeeld denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eerste keer dat je iets liefs tegen mij zei vandaag
Valt best mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Ja. Wie zet er nu zomaar iets op internetquote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar om het nou op internet te pleuren
Je hebt veelvuldig rotten ed bezocht?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben geen graadmeter voor gore.
Ik zat te denken om een borst-heupflesje pálinka mee te nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou het deze keer wel graag bij de 5% houden, vuige Hongaar
Laat staan tienduizenden posts op een internetforumquote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Wie zet er nu zomaar iets op internet
Ik snap het.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar ik val dan ook wel op halfbloedmeisjes. Dus ik moet aan de toekomst van het Neerlands straatbeeld denken.
Sinds de encyclopedia dramatica offended page ben ik immuun geworden. Moet je ook doen als je de training wilt doorstaan!quote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt veelvuldig rotten ed bezocht?
Die mik je maar op de heenweg in de trein naar binnen danquote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zat te denken om een borst-heupflesje pálinka mee te nemen.
Nee, ik heb een nogal uitgebreide horrorcollectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt veelvuldig rotten ed bezocht?
Ja daag.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds de encyclopedia dramatica offended page ben ik immuun geworden. Moet je ook doen als je de training wilt doorstaan!
http://encyclopediadramatica.ch/Offended
Wat is er precies vriendelijk aan het willen vermoorden van alle landjonkers, fabriekseigenaren en het tewerkstellen van de bourgeoisie in de veenkolonieën van Drenthe?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedereen is in het echt linkser.
We willen graag vriendelijk gevonden worden.
Oh, da’s oudlinks.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er precies vriendelijk aan het willen vermoorden van alle landjonkers, fabriekseigenaren en het tewerkstellen van de bourgeoisie in de veenkolonieën van Drenthe?
Dat is wel een mooie collectie.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sinds de encyclopedia dramatica offended page ben ik immuun geworden. Moet je ook doen als je de training wilt doorstaan!
http://encyclopediadramatica.ch/Offended
Wtf?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
http://nos.nl/video/30961(...)rzitter-de-mond.html
Uitermate curieus incident.... Veldhuijzen drukt nog net niet haar hand op de mond van de voorzitter...
Je kunt de verleiding niet weerstaan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mik je maar op de heenweg in de trein naar binnen dan
quote:
Hahahaaha, die foto's zijn hilarisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Hihiquote:
Die blikquote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
Uitermate curieus incident.... Veldhuijzen drukt nog net niet haar hand op de mond van de voorzitter...
Non-incident.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie collectie.
Nee, je mag doorgaans geen zelfmeegebrachte consumpties nuttigen in een kroegquote:Op woensdag 2 november 2011 19:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt de verleiding niet weerstaan?
Betyar mag ook niet drinken op de bouwplaats.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je mag doorgaans geen zelfmeegebrachte consumpties nuttigen in een kroeg
Haha, die blik.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
Dat doe ik dan ook niet. Staat een beetje vreemd en is ronduit onbeschoft.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je mag doorgaans geen zelfmeegebrachte consumpties nuttigen in een kroeg
Ze zijn fijn hoor appeltje!quote:
Hoe kwam bet de vorige keer met zijn weddenschapsbier de kroeg inzetten?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef eriksd het volgende:
Hoe doen we dat dan met de weddenschapdrank?
Dan ben je inderdaad een enorme Henk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is nog een graadje erger dan alcohol drinken in de trein.
Uit blik.
Ik ga niet de hele avond met een fles drank sjouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kwam bet de vorige keer met zijn weddenschapsbier de kroeg inzetten?
Onbeschoft kut zouden ze meteen nekschot moeten geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
Heb jij een weddenschap gewonnen dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele avond met een fles drank sjouwen.
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zwedenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Onbeschoft kut zouden ze meteen nekschot moeten geven.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Met Koos.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij een weddenschap gewonnen dan?
Oh, tuurlijk. Mensen uitmoorden voor hun gedragquote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zweden
Bij dat soort mensen zou ik helemaal geen moeite hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Zou een executie-eenheid niet iets voor je zijn?
Toe maarquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met Koos.
Een politiek inhoudelijke zelfs.
Omdat ze een zin af wil maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij dat soort mensen zou ik helemaal geen moeite hebben.
Nee, niet terug naar Zweden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zweden
Owja, we hebben niet afgesproken hoe groot de fles moet zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toe maar
Dan hoop ik dat Koos een extragrote fles voor je koopt, dat zal goed zijn voor je biceps.
Owja, dan openen we het vuur.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kuthoer is.
Is goed, als het maar naar Malmö is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan sturen we Mauro naar Zweden en haar naar Angola.
Is ook geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, dan openen we het vuur.
Ik ga de discussie geeneens aan.
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, we hebben niet afgesproken hoe groot de fles moet zijn.
Ik zie kansen.
Arrogante kuthoeren verdienen de doodstraf. Uhuu.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kuthoer is.
Het ging toch om rum?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.
Staat Maurö trouwens niet in de IKEA catalogus?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is goed, als het maar naar Malmö is.
Drink jij Malibu?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.
Is daar verschil tussenquote:
Welnee. Ik snuif het.quote:
Trollquote:
Wat kijken ze, iets als 2girls1cupquote:
Zeker zo eentje.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arrogante kuthoeren verdienen de doodstraf. Uhuu.
Scherp.quote:
quote:
quote:
Gekke socialist.quote:
Eindelijk promoveren naar de Telegraaf?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Bop, effe sollicitatiebrief eruit geknald.
Elsevier?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
De Speld?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Encyclopedia Dramatica Offendedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat kijken ze, iets als 2girls1cup
Nee, Timmerman Lifestyle.quote:
Daar zijn er 60%+ van.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Het betreft De Bruine Rotterdammer.
Is je aansteker kapot jochie?quote:
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:
De oud Rotterdammer? Je neemt de plaats van Gerard Cox over?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Het betreft De Bruine Rotterdammer.
Koos is ook een oude zuipende homo, dus dat kan makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
De oud Rotterdammer? Je neemt de plaats van Gerard Cox over?
Ja, toen nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was geluk nog heel gewoon.
En sex nog vies was.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroegah, toen je poep nog met een lange oe schreef.
Toen sex nog met ks geschreven werd. De goeie oude tijd, zonder electriek en met de jus over de aarpels en als je geluk had een bloembollentoetje.quote:
Jezus luisterde gewoon nog naar de naam Aad.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen sex nog met ks geschreven werd. De goeie oude tijd, zonder electriek en met de jus over de aarpels en als je geluk had een bloembollentoetje.
Debby does Dallas?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
Iemand filmtip in de sfeer van Internal Affairs?
Understatement.quote:
Grabs coins like a jew.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Words, words, words..quote:
Ik wacht in spanning.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Ik las dat je zusje nog besneden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
Er zit daar ergens op het dak van een hotel aan de Bund een prachtig terras waar je een verkoelend drankje kan doen met uitzicht op Pudong.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Toen was er nog geen smogwolk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Boer.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Cultuurbarbaar.quote:
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.quote:
En?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.
Ben wel in Peking geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef eriksd het volgende:
Das wel heel ver naar het oosten, shanghai. Daar kom ik niet.
Dus ik ben geen barbaar.quote:
Expres?quote:
Oh, oke.quote:
Nee, per ongeluk.quote:
Watteh?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
Op hun fobo's afgaande is hun meet helemaal niks.
Jij hebt ongelijk wat betreft Shanghai.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, oke.
Maar toch heb je ongelijk wat betreft Shanghai.
Kutter.quote:
Ja, zoek die eens op.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
Wie waren ook alweer dat lelijke stelletje? Met die verschrikkelijke fobo's?
Dat is toch voor onzekere mooiboys en vadsige zeugen die willen dieten?quote:
Jij bent stom.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ongelijk wat betreft Shanghai.
Wat is dieten?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch voor onzekere mooiboys en vadsige zeugen die willen dieten?
Mijn e met puntjes doet gek.quote:
Jij stinkt naar festivals.quote:
Hm, daar heb je me.quote:
Ik geef ze een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel twee slaapplekken voor ons over.
Och, ik verwachte er meer van.quote:
Ik ga morgen naar de kapper.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Picchia het volgende:
Ik begin eindelijk weer een beetje haar te krijgen. Zie er niet meer uit als een ubertokkie.
Onwaar.quote:
Welnee, dat verhult je nekvetje juist.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik moet ook eens mijn beginnende matje laten knippen.
Mwah, de foto's van de users die ik tot nu toe gezien heb danwel de users die ik in het echt ken bevestigen anders mijn observatie.quote:
Je vergeet Whiskers.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, de foto's van de users die ik tot nu toe gezien heb danwel de users die ik in het echt ken bevestigen anders mijn observatie.
Het enige wat hier nog enigzins toonbaar is, is die Orka van Koos.
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Oke, mijn pa zit achter zijn pc voor werk en mijn moeder op de laptop zit een flash spelletje te doen.
Openingszin?
Als je me dood ongelukkig wilt hebben...quote:
Ma en pa, ik moet jullie wat vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Oke, mijn pa zit achter zijn pc voor werk en mijn moeder op de laptop zit een flash spelletje te doen.
Openingszin?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |