Debby does Dallas?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
Iemand filmtip in de sfeer van Internal Affairs?
Understatement.quote:
Grabs coins like a jew.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Words, words, words..quote:
Ik wacht in spanning.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Ik las dat je zusje nog besneden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
Er zit daar ergens op het dak van een hotel aan de Bund een prachtig terras waar je een verkoelend drankje kan doen met uitzicht op Pudong.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Toen was er nog geen smogwolk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Boer.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Cultuurbarbaar.quote:
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.quote:
En?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.
Ben wel in Peking geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef eriksd het volgende:
Das wel heel ver naar het oosten, shanghai. Daar kom ik niet.
Dus ik ben geen barbaar.quote:
Expres?quote:
Oh, oke.quote:
Nee, per ongeluk.quote:
Watteh?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef Picchia het volgende:
Op hun fobo's afgaande is hun meet helemaal niks.
Jij hebt ongelijk wat betreft Shanghai.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, oke.
Maar toch heb je ongelijk wat betreft Shanghai.
Kutter.quote:
Ja, zoek die eens op.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
Wie waren ook alweer dat lelijke stelletje? Met die verschrikkelijke fobo's?
Dat is toch voor onzekere mooiboys en vadsige zeugen die willen dieten?quote:
Jij bent stom.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt ongelijk wat betreft Shanghai.
Wat is dieten?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is toch voor onzekere mooiboys en vadsige zeugen die willen dieten?
Mijn e met puntjes doet gek.quote:
Jij stinkt naar festivals.quote:
Hm, daar heb je me.quote:
Ik geef ze een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel twee slaapplekken voor ons over.
Och, ik verwachte er meer van.quote:
Ik ga morgen naar de kapper.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Picchia het volgende:
Ik begin eindelijk weer een beetje haar te krijgen. Zie er niet meer uit als een ubertokkie.
Onwaar.quote:
Welnee, dat verhult je nekvetje juist.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef eriksd het volgende:
Ik moet ook eens mijn beginnende matje laten knippen.
Mwah, de foto's van de users die ik tot nu toe gezien heb danwel de users die ik in het echt ken bevestigen anders mijn observatie.quote:
Je vergeet Whiskers.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, de foto's van de users die ik tot nu toe gezien heb danwel de users die ik in het echt ken bevestigen anders mijn observatie.
Het enige wat hier nog enigzins toonbaar is, is die Orka van Koos.
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Oke, mijn pa zit achter zijn pc voor werk en mijn moeder op de laptop zit een flash spelletje te doen.
Openingszin?
Als je me dood ongelukkig wilt hebben...quote:
Ma en pa, ik moet jullie wat vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef robin007bond het volgende:
Oke, mijn pa zit achter zijn pc voor werk en mijn moeder op de laptop zit een flash spelletje te doen.
Openingszin?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Papa, mama, ik moet jullie iets vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |