Eindelijk promoveren naar de Telegraaf?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Bop, effe sollicitatiebrief eruit geknald.
Elsevier?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
De Speld?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:33 schreef KoosVogels het volgende:
Encyclopedia Dramatica Offendedquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wat kijken ze, iets als 2girls1cup
Nee, Timmerman Lifestyle.quote:
Daar zijn er 60%+ van.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Het betreft De Bruine Rotterdammer.
Is je aansteker kapot jochie?quote:
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:
De oud Rotterdammer? Je neemt de plaats van Gerard Cox over?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, zonder gekheid. Het betreft De Bruine Rotterdammer.
Koos is ook een oude zuipende homo, dus dat kan makkelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:42 schreef Tem het volgende:
[..]
De oud Rotterdammer? Je neemt de plaats van Gerard Cox over?
Ja, toen nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was geluk nog heel gewoon.
En sex nog vies was.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef Boze_Appel het volgende:
Vroegah, toen je poep nog met een lange oe schreef.
Toen sex nog met ks geschreven werd. De goeie oude tijd, zonder electriek en met de jus over de aarpels en als je geluk had een bloembollentoetje.quote:
Jezus luisterde gewoon nog naar de naam Aad.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Toen sex nog met ks geschreven werd. De goeie oude tijd, zonder electriek en met de jus over de aarpels en als je geluk had een bloembollentoetje.
Debby does Dallas?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:45 schreef eriksd het volgende:
Iemand filmtip in de sfeer van Internal Affairs?
Understatement.quote:
Grabs coins like a jew.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Words, words, words..quote:
Ik wacht in spanning.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
Hihi, Fok! POL op Facebook:
[ afbeelding ]
Ik las dat je zusje nog besneden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
Ik maak van de bespreking 20:15, omdat m'n zusje nog beneden is.
Er zit daar ergens op het dak van een hotel aan de Bund een prachtig terras waar je een verkoelend drankje kan doen met uitzicht op Pudong.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik word hier toch zo vrolijk van hè?
IJverige chinezen. Nomnomnom
[ afbeelding ]
Shanghai 1990 - 2010
Toen was er nog geen smogwolk.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Boer.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bovenste plaatje ziet Shanghai er beter uit.
Cultuurbarbaar.quote:
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.quote:
En?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snuif meer cultuur dan jij, pikkestein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |