Owja, dan openen we het vuur.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kuthoer is.
Is goed, als het maar naar Malmö is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan sturen we Mauro naar Zweden en haar naar Angola.
Is ook geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, dan openen we het vuur.
Ik ga de discussie geeneens aan.
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Owja, we hebben niet afgesproken hoe groot de fles moet zijn.
Ik zie kansen.
Arrogante kuthoeren verdienen de doodstraf. Uhuu.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het een arrogante kuthoer is.
Het ging toch om rum?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.
Staat Maurö trouwens niet in de IKEA catalogus?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is goed, als het maar naar Malmö is.
Drink jij Malibu?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij dat als begenadigd jurist in spe, oftewel professioneel begrijpend-lezer, die opening wel in de smiezen zou hebben. Maar ga gerust je gang, of je nu een flesje van 0,3 of 2,0 voor me koopt, ik sjouw trouw mijn Malibu van hot naar her.
Is daar verschil tussenquote:
Welnee. Ik snuif het.quote:
Trollquote:
Wat kijken ze, iets als 2girls1cupquote:
Zeker zo eentje.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arrogante kuthoeren verdienen de doodstraf. Uhuu.
Scherp.quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |