Dat doe ik dan ook niet. Staat een beetje vreemd en is ronduit onbeschoft.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je mag doorgaans geen zelfmeegebrachte consumpties nuttigen in een kroeg
Ze zijn fijn hoor appeltje!quote:
Hoe kwam bet de vorige keer met zijn weddenschapsbier de kroeg inzetten?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:14 schreef eriksd het volgende:
Hoe doen we dat dan met de weddenschapdrank?
Dan ben je inderdaad een enorme Henk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is nog een graadje erger dan alcohol drinken in de trein.
Uit blik.
Ik ga niet de hele avond met een fles drank sjouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kwam bet de vorige keer met zijn weddenschapsbier de kroeg inzetten?
Onbeschoft kut zouden ze meteen nekschot moeten geven.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Dit al genoemd hier?
http://nos.nl/video/30961(...)rzitter-de-mond.html
Uitermate curieus incident.... Veldhuijzen drukt nog net niet haar hand op de mond van de voorzitter...
Heb jij een weddenschap gewonnen dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga niet de hele avond met een fles drank sjouwen.
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zwedenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Onbeschoft kut zouden ze meteen nekschot moeten geven.
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Met Koos.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij een weddenschap gewonnen dan?
Oh, tuurlijk. Mensen uitmoorden voor hun gedragquote:Op woensdag 2 november 2011 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zweden
Bij dat soort mensen zou ik helemaal geen moeite hebben.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Zou een executie-eenheid niet iets voor je zijn?
Toe maarquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met Koos.
Een politiek inhoudelijke zelfs.
Omdat ze een zin af wil maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij dat soort mensen zou ik helemaal geen moeite hebben.
Nee, niet terug naar Zweden.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederlands paspoort afnemen en uitzetten naar Zweden
Owja, we hebben niet afgesproken hoe groot de fles moet zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toe maar
Dan hoop ik dat Koos een extragrote fles voor je koopt, dat zal goed zijn voor je biceps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |