Inderdaad! En het is altijd het tijdstip waar iedereen het vrolijkst lijkt.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verstandig. Dan kijken je ouders het NOS-journaal, dus zeggen ze sneller ja
Oh..quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.
Ik denk dat jij ook niet mag.quote:
Iedereen is in het echt linkser.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.
Hij moet naar Zeeland, dat is 3 dagen met het OV, dan ben je wel weer ontnuchterdquote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ie stomdronken thuiskomt mag ie in ieder geval de volgende keer niet meer
Jij zou je dochter uberhaupt het huis niet uit laten gaan, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou mijn kinderen niet naar POL meets sturen met figuren als jullie in ieder geval
Drink jij alcohol trouwens?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zou mijn kinderen niet naar POL meets sturen met figuren als jullie in ieder geval
Ik moest lachenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ook niet mag.
Zal ik je moeder even Facebooken?!
Jup.quote:
Minder dik.quote:
Kut-iphones.quote:
Uiteraard , boerka eroverheen en thuis houdenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij zou je dochter uberhaupt het huis niet uit laten gaan, natuurlijk.
Dat is nu weer anders.quote:
Ik denk dat jij best mooie babies gaat bouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Uiteraard , boerka eroverheen en thuis houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |