Aangezien ik iemand ben waarbij niet alle hersenverbindingen in orde zijn, vooral met dat soort zaken, praat je mij niet zo gemakkelijk een trauma aan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Afgetrapte exemplaren die nog nooit zijn gepoetst.
Zo V_P weer een trauma aangepraat
Nee.quote:
Als je ze toch poetst mag er wel wat meer wansmaak bijquote:
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met het bloed van onschuldige vrouwen en kinderen.
Echt waarquote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.
Trillingen waag ik te betwijfelen, aangezien een trein geen stoelverwarming /-ventilatie en niet op 23 manieren versteld kan worden betwijfel ik het zitcomfort ook, maar met G-krachten heb je ongetwijfeld gelijk. Vooral als ik rij, dan is het niet ongewoon om druk op je ogen te voelen (net als in het vliegtuig).quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten treinen comfortabeler
Als je het aantal trillingen en G-krachten per kilometer vergelijkt.
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je ze toch poetst mag er wel wat meer wansmaak bij
Ja en? Alsof ik met mijn kisten ga neuken als ik ze heb gepoetst.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'onschuldige' vrouwen kunnen ook een SOA hebben opgelopen.
Idd, gewoon zoveel mogelijk de orginele toestand in stand houden.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.
Johquote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Witte veters is voor Stormfront/Voorpost mannetjes.
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trillingen waag ik te betwijfelen, aangezien een trein geen stoelverwarming /-ventilatie en niet op 23 manieren versteld kan worden betwijfel ik het zitcomfort ook, maar met G-krachten heb je ongetwijfeld gelijk. Vooral als ik rij, dan is het niet ongewoon om druk op je ogen te voelen (net als in het vliegtuig).
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij geloofde de onbevlekte ontvangenis?
Voor het zelfde geld heeft 'God' 'Maria' aids gegeven omdat 'Hij' een achterdeur wilde hebben nadat hij de piemel had geschapen.quote:
En had je ook een voorhoofdsnor?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ik heb al wel het kapsel, dus.
Ik wil ook wel dat Maria een achterdeur heeft.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor het zelfde geld heeft 'god' 'maria' aids gegeven omdat 'Hij' een achterdeur wilde hebbennadat hij de piemel had geschapen.
quote:
Ook omdat aids door bloedcontact makkelijk te verspreiden is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dat Maria een achterdeur heeft.
Maar dat is meer omdat God de ongesteldheid heeft geschapen.
Zelfs dat kan niet tippen aan het ultieme comfort van de auto:quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.
Dat klopt. Een beetje gay.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ook omdat aids door bloedcontact makkelijk te verspreiden is.
Hoe kan de chauffeur Fokken in die auto?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs dat kan niet tippen aan het ultieme comfort van de auto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of even opstaan en ergens heenlopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe kan de chauffeur Fokken in die auto?
Eersteklas is de enige manier om met de trein te reizen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, er zijn best eersteklas-coupés met stoelverwarming, verstelbare zittingen en uiteraard het prettige stopcontact en draadloze internet.
In die wel, dan hebben ze tenminste beenruimtequote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik het wel eens als je stelt dat passagiers van een dergelijk voertuig het beter hebben dan treinforenzen. Al helemaal in zon paleisje:
[ afbeelding ]
LP kapers hebben een klein piemeltje.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of even opstaan en ergens heenlopen.
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).
Dat is inderdaad niet het gevalquote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof politiek voor het grootste gedeelte ook niet uit onzin bestaat
Esthetiek?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Totaal geen gevoel voor esthetiek hè, jij Drentenaar
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
BMW connected drive biedt internet in de auto aan, dan is het gewoon een kwestie van de spraaksturing gebruiken en je kan zo berichten typen (of Emails, SMS, wat jij wilt).
Zo dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Esthetiek?
Grijze P en de rest niet?
Probeer hem nu na de 4 te plaatsen.quote:
Check.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probeer hem nu na de 4 te plaatsen.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een fijne band is Rammstein toch:
Totdat je reguliere debatten volgt en er achter komt dat je die tijd beter kunt besteden aan geld verdienen en consumeren, ongeacht de kleur van de zittende regering.quote:
quote:
Je gaat toch ook geen debatten volgenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je reguliere debatten volgt en er achter komt dat je die tijd beter kunt besteden aan geld verdienen en consumeren, ongeacht de kleur van de zittende regering.
quote:So "Margin Call" is officially our dark horse for this year's Oscar nomination race. It will earn a coveted spot not because it has a chance of winning, but because it's just too good to overlook.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een fijne band is Rammstein toch:
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mee eens.
Amerika is ook zo'n topper van hen.
In een dood tijdmoment wil ik nog wel iets lezen en volgen, alleen zijn die er niet zo veelquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen debatten volgen?
Ga maar lekker esthetisch wezen in ONZ.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Reeksen horen gewoon esthetische brackets te hebben
Conventionalist.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt er een wekker voor gezet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Stipt 20:00 breng ik de meet ter sprake
Verstandig. Dan kijken je ouders het NOS-journaal, dus zeggen ze sneller jaquote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
Bij je ouders of hier?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga maar lekker esthetisch wezen in ONZ.
Leugens.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze dan zo verzonken in GTST dat ze op alles ja zeggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Oppassen, dadelijk wordt je nog links.
Hij stuurt ze een username + password van een Fok-accountquote:
Geloof ik meteen!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In het echt ben ik ook veel linkser dan hier op het forum hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |