Dat is nog een graadje erger dan alcohol drinken in de trein.quote:
Present.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was jij het nou die die wijvenmixjes drinkt?
Geklikt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Vrouw (21) poseert naakt in een dood paard (shocking!!)
*weerstaat verleiding om te klikken![]()
Rosébierquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt malibu-cola? Nee, dat was mijn succesvollere evenknie GSquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is het ernstig?quote:
Het is toch hun dode paard?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Eerste keer dat je iets liefs tegen mij zei vandaagquote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best mooie babies gaat bouwen.
Zeker als je een felle linkse Nederlandse vrouw scoort.
Neuh.quote:
Maar om het nou op internet te pleurenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is toch hun dode paard?
Of je nou tussen de hamburgers gaat liggen of in een karkas, whatever floats your boat.
Maar ik val dan ook wel op halfbloedmeisjes. Dus ik moet aan de toekomst van het Neerlands straatbeeld denken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Eerste keer dat je iets liefs tegen mij zei vandaag
Valt best mee.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Ja. Wie zet er nu zomaar iets op internetquote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar om het nou op internet te pleuren
Je hebt veelvuldig rotten ed bezocht?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben geen graadmeter voor gore.
Ik zat te denken om een borst-heupflesje pálinka mee te nemen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wou het deze keer wel graag bij de 5% houden, vuige Hongaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |