Ik vind het altijd sneu voor ouders als ze van die enorm lelijke kinderen hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 17:32 schreef Liefste. het volgende:
ik vind het altijd zo zielig als ik lelijke mensen zie lopen, vooral als het kleine kinderen zijn. Dan denk ik: 'die wordt vast gepest' en dan moet ik bijna huilen. Daarom vind ik dit ook zeer lullig, knapperd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kop hem dan wel even in. Zeiken over andermans foto's in andermans fobo terwijl je zelf niets hebt in je fobo. Hypocriet noemen ze dat ook wel.quote:Op maandag 10 november 2008 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
Voorspelde reacties: Ts heeft zelf ook geen foto's dus is zelf lelijk.
Wat de vlliegende neuk doet dát er nu weer toe, lelijk is lelijk.quote:Op maandag 10 november 2008 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kop hem dan wel even in. Zeiken over andermans foto's in andermans fobo terwijl je zelf niets hebt in je fobo. Hypocriet noemen ze dat ook wel.
TS is ook in de veronderstelling model te zijn en met een model te gaan en dat iedereen dat of fok is en heeftquote:Op maandag 10 november 2008 17:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kop hem dan wel even in. Zeiken over andermans foto's in andermans fobo terwijl je zelf niets hebt in je fobo. Hypocriet noemen ze dat ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |