abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103819005
Gebaseerd op de gelijknamige comicbooks, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie zal bij aanvang het verhaal van de comic volgen, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste episodes worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen episodes voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Characters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/

Set-foto's: http://www.aintitcool.com/node/45461
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/
Bezoekje op de set: http://splashpage.mtv.com(...)-tv-set-visit-video/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103819008
Als niemand anders een nieuwe wil openen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 1 november 2011 @ 03:05:01 #3
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103819112
Op dit uur zeker? Ik durf mijn pc niet eens te gebruiken, bang dat de zombies het licht zien!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  dinsdag 1 november 2011 @ 03:40:49 #4
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_103819186
Vind het een zeer degelijke serie, ben altijd al onder de indruk geweest van Darabonts verfilmingen, maar ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben van het acteertalent van andrew lincoln (Rick). Voor een of andere reden vind ik hem de laatste tijd bijzonder ongeloofwaardig...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_103820338
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.

En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103821750
ik stoorde me vooral aan de opbouw van de aflevering. 1 minuut spannende zombie actie en dan weer terug naar het huis, dan weer 20 seconden terug naar de snelweg, even naar het bos, dan weer 5 minuten naar het huis, weer een minuutje spanning, dan weer geknip zonder dat je iets weet en ga zo maar door.

uiteindelijk wel een aardige twist maar wel jammer dat het jochie het overleefd heeft. Dat gedoe met het het hertje zag je al aankomen: oh kijk eens wat mooi hij heeft toch een reden om te leven

dankzij de zombie actie toch nog een vermakelijke aflevering maar zoveel overbodige scene's moeten ze skippen
pi_103821775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 08:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.

En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode. :')
mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_103821994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen :D
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren. :P

Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk. :D
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:35:06 #9
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_103824849
Echt tof van Shane!
opgezegd@fok.nl
pi_103825274
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren. :P

Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk. :D
ja de vorige keren was het nogal geforceerd ja, ben ik met je eens.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_103826437
Wat was dat gesprek over dat hert ongelofelijk slecht uitgevoerd, tenenkrommend gewoon. Ik begrijp dat het voor het verhaal een belangrijk moment was, maar wat slopen ze toch elke keer het tempo uit deze serie om maar voor de zoveelste keer een geforceerde drama scene neer te zetten.

Deze episode heeft het voor mij in ieder geval verpest. Ik twijfelde alweer een tijd of het nog de moeite is om verder te kijken, maar het drama gehalte van seizoen 2 (die notabene geheel anders zou zijn aldus de producers, we gaan minder drama erin verwerken!) ligt dusdanig hoog dat dit meer een average soap is..

Succes ermee jongens, ik ben er klaar mee..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_103827843
Ik vind seizoen 2 tot nu toe beter dan 1 :)
pi_103828068
Ik vind het nog steeds zeer vermakelijk. Ik erger me ook niet zo aan die 'drama' scenes. Heb ik geen moeite mee.

Kijk er elke week weer naar uit _O_
pi_103828224
Glenn gaat die chick wel hosselen denk ik hoor :7
pi_103828646
De zombie scenes zijn tof, maar de rest is echt te sloom en teveel drama.
En de dialogen vindt ik ook niet sterk, deze serie moet gewoon meer actie hebben!
pi_103829816
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken. :P
pi_103830162
Snap niet waarom ze niet gewoon coole personages hebben in plaats van dat stelletje zeikerige retards :{.
Amen.
pi_103830696
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken. :P
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
pi_103831014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
wou het net posten.. gvd wat irritant, slechte actrice ook (behalve in Prison Break dan)
pi_103831056
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
pi_103831410
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
ben nog aan het kijken, dus ben benieuwd
pi_103832217
lol ik verwachtte het al toen hij zo krampachtig deed, maarja hij kon ook niet anders
survival of the fittest tog swa, maargoed dit zijn wel de dingen die ik wil zien en niet dat gejank de hele tijd
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:53:50 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_103833089
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
Ik weet neit eens hoe ze heet...
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten

Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.

Daryll
Shane

Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
pi_103834030
Matige aflevering dit, oh en schrijf dat wegrennende kind gewoon af zeg.

Sowieso de waarde die mensen in een serie hechten aan het leven van een kind dat geeneens van hun zelf is, pfff.
pi_103834199
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten

Rick

Daryll
Shane

Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
Gaat lekker ja? :')

"Probleem" van deze serie is dat het voor een vrij brede doelgroep is gemaakt, vandaar de drama-shit. Maar jij wilt een heel nieuwe cast? :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103834264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Rick

Daryll
Shane

blijft weinig van de serie over met jou _O- zal een korte serie worden als jij writer was
  dinsdag 1 november 2011 @ 16:24:53 #27
67174 Dos37
Come on Twente
pi_103834486
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Eens ook gewoon een goede beslissing van Shane. Hij kon niet anders
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 1 november 2011 @ 17:43:16 #28
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_103838105
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Het maakt van hem ook meteen het interessantste karakter. We wisten al dat die kon gaan flippen nadat hij eerder dat wijf bijna verkrachte. Nu weten we helemaal hoe ver die gaat om te overleven, waardoor het extra spannend wordt telkens als iemand met Shane op pad gaat.
pi_103839871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Jawel; zichzelf opofferen, zoals die eerst van plan was.
Amen.
pi_103839895
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:24 schreef Jivis het volgende:

[..]

Jawel; zichzelf opofferen, zoals die eerst van plan was.
Otis was toch al gebeten?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_103840037
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Otis was toch al gebeten?
Geloof het niet toch? Of heb ik iets gemist? Als dat wel zo is, dan snap ik Shane's beslissing een stuk beter.
Amen.
pi_103840454
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef Jivis het volgende:

[..]

Geloof het niet toch? Of heb ik iets gemist? Als dat wel zo is, dan snap ik Shane's beslissing een stuk beter.
Hmm nee, net even wat stukjes teruggekeken maar je hebt gelijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:45:50 #33
259233 GimmeGore
pi_103840877
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Ties02 het volgende:

[..]

blijft weinig van de serie over met jou _O- zal een korte serie worden als jij writer was
Ze hadden ook gewoon de personages interessanter kunnen maken. Er lopen nu te veel mensen waar je niks van weet, die eigenlijk er een beetje bij hangen zoals die vrouw met het korte haar, die Aziatische dude en die ouwe vent.
IMO voegen zij echt totaal niks toe aan de serie.
  dinsdag 1 november 2011 @ 18:47:28 #34
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103840953
Ik vind Dale juist een van de weinige karakters die wat toevoegt door het overzicht op de groep te houden. Vooral in het gesprek met T-Dog kwam dat goed naar voren.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103847977
Glenn moet er eigenlijk in blijven want hij heeft echt potentie, een beetje meer airtime geven alleen. Maar hij zal wel achterblijven bij die chick (of die gaat mee)
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:02:21 #36
19242 yavanna
Results may vary.
pi_103848607
Jammer dat de schrijvers er een onlogisch soapdrama van maken met slechthorende jank karakters. Daryl en Shane zijn de enige enigzins intressante karakters, helaas ook beiden met ernstig een gehoorprobleem.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:08:58 #37
67174 Dos37
Come on Twente
pi_103852787
Er moet trouwens ook iets voor de toekomst inzitten. Het is allemaal zo uitzichtloos één klein berichtje op een radio dat er ergens een veilig heenkomen is zou de serie al een heel ander gezicht geven.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_103853555
Onlogische acties weer van onze superhelden...

Waarom niet een handbijl meenemen als je een groep van 1000 zombies gaat benaderen? Toen ze op die banken stonden hadden ze makkelijk die 15 koppen eraf kunnen rammen. Handbijl kun je jezelf verdedigen ook als je geen geluid wilt maken of je kogels op zijn. In plaats daarvan gaan die dikke bijna dood omdat ie bezwijkt onder zijn eigen gewicht, en die ander lijkt het slim om van 6 meter naar beneden te springen. Waarom ging ie niet gewoon mee die locker-room in?

Vragen, vragen...

En zoals poster boven mij zegt: er zit geen toekomstperspectief in, wat de serie doelloos maakt en waardoor vrijwel iedere aflevering weer op zichzelf staat.
pi_103853614
Carol mag van mij wel opgegeten worden :Y
  dinsdag 1 november 2011 @ 23:00:00 #40
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103856443
Hahaha baaaaasss!! _O-
Hoe Daryl het ook zegt:

quote:
Got bit
Fever hit
World gone to shit
Might as well quit
_O-

edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door haakon op 01-11-2011 23:27:34 ]
The Outside Agency
pi_103857976
die zombie in die boom was wel epic trouwens :D
  Spellchecker woensdag 2 november 2011 @ 01:30:33 #42
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_103862020
Was weer een vermakelijke ep. Het drama-gehalte is inderdaad vrij hoog, maar dat is ook nodig om enige diepgang in zo'n serie te houden, de karakters sterk te maken en te houden en het geheel daadwerkelijk van verhaal en achtergrond te voorzien.

Mensen die alleen maar zombie-actie willen zien....
Tevens -purist.
  woensdag 2 november 2011 @ 02:35:02 #43
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103862951
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Er moet trouwens ook iets voor de toekomst inzitten. Het is allemaal zo uitzichtloos één klein berichtje op een radio dat er ergens een veilig heenkomen is zou de serie al een heel ander gezicht geven.
Dan moet je beter opletten. :P
Ze waren onderweg naar Fort Benning (militaire basis) toen ze vast kwamen zitten op de snelweg.

Als die zoon van Rick weer kan reizen, dan gaan ze vermoedelijk weer verder (en dat meisje moet nog gevonden worden).
  woensdag 2 november 2011 @ 02:46:24 #44
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_103863018
Ik denk persoonlijk dat Shane nu echt gaat veranderen in een soort van bad guy, die nu nog meer gaat proberen alfa man te worden. Ik denk dat Daryll ook uiteindelijk die kant op gaat.

Sowieso dat hij de tondeuze over zijn haar haalde is alweer zo'n veelzeggend gebaar dat hij veranderd is zeg maar.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_103863042
Death Valley is toch wat meer gericht op aktie, dus kijk daar met meer plezier naar :P
pi_103863347
Die gast van boondock saints en die shane houden deze serie nog boeiend :)

Rest mag allemaal doodgaan, op die ene blonde na dan.
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
pi_103863481
Ik ben benieuwd wanneer we weer wat horen van Robert Hawkins en zijn nuke.. oh.. wacht..
Je suis Charlie Sheen
pi_103866198
Gisteren season 2 episode 3 gekeken waarin ze dat kind proberen te redden. Wat een kut aflevering. Wat een hoog drama gehalte.

Ik had al die wijven daar gedumpt en samen met die motorrijder een veilig onderkomen gezocht. Die gasten pakken het echt verkeerd aan. En die vrouwen kunnen alleen maar janken.

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze steeds zo karig uitgerust zijn. Ik had allang een zieke bus in elkaar gelast en zagen aan de zijkant etc.

Ik mis toch echt wel wat actie in deze afleveringen. ze moeten eens wat gaan maaien.

Ben wel benieuwd hoe rick en die dikzak zich redden uit de positie waar ze zichzelf nu in hebben gebracht.
pi_103866301
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 07:17 schreef NotYou het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we weer wat horen van Robert Hawkins en zijn nuke.. oh.. wacht..
Die is die momenteel aan het vervoeren in een stripboek meen ik te herrineren.
pi_103866602
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren season 2 episode 3 gekeken waarin ze dat kind proberen te redden. Wat een kut aflevering. Wat een hoog drama gehalte.

Ik had al die wijven daar gedumpt en samen met die motorrijder een veilig onderkomen gezocht. Die gasten pakken het echt verkeerd aan. En die vrouwen kunnen alleen maar janken.

Ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze steeds zo karig uitgerust zijn. Ik had allang een zieke bus in elkaar gelast en zagen aan de zijkant etc. Ik mis toch echt wel wat actie in deze afleveringen. ze moeten eens wat gaan maaien.

Ben wel benieuwd hoe rick en die dikzak zich redden uit de positie waar ze zichzelf nu in hebben gebracht.
Ja, en dan A-Team/MacGyver stijl :D
pi_103868254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:

<...>

Je had episode 3 gezien zeg je?
pi_103868449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Je had episode 3 gezien zeg je?
Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ik ;)
pi_103869332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ik ;)
Jup, als de aflevering eindigde met shane en die hilbilly surrounded dan was het ep 2 ;)
  woensdag 2 november 2011 @ 19:15:36 #54
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103886365
Een bus met zagen aan de zijkant werkte ook zo goed in Dawn of the Dead. :P
pi_103886677
Het lijkt mij het meest logische als ze zich vestigen op een eilandje en dan op zijn tijd naar het vaste land gaan om spullen te verzamelen...

Zwemmen die zombies of lopen ze over de bodem? Brengen dieren het virus ook over? :P
  woensdag 2 november 2011 @ 19:25:32 #56
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103886840
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Het lijkt mij het meest logische als ze zich vestigen op een eilandje en dan op zijn tijd naar het vaste land gaan om spullen te verzamelen...

Zwemmen die zombies of lopen ze over de bodem? Brengen dieren het virus ook over? :P
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.

En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
pi_103887230
Hoe komen die mensen in de boerderij trouwens aan stroom?
pi_103889503
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij. :P
pi_103890672

woensdag 2 november 2011 @ 21:09:44 #60
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103892645
quote:
Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
pi_103894012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.

En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
Je reply heb ik gezien hoor! Geen idee waarom mijn post wederom geplaatst is door de server.
pi_103896167
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
:D
pi_103896803
quote:
En brood enzo. Dat zag er niet zelf gebakken uit wat Rick at.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103900489
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij. :P
Haha ja, maar ik dacht misschien heb ik het gemist en iemand van jullie niet :)
pi_103900686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Lees World War Z maar eens ;)
  donderdag 3 november 2011 @ 01:11:36 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_103904154
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:38:55 #67
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
Eens. Jericho was achteraf sowieso tijdverspilling.
Hopelijk heb ik dat bij TWD niet.
pi_103904621
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?

Vragen, vragen, vragen :P
  donderdag 3 november 2011 @ 01:49:24 #69
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904668
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?

Vragen, vragen, vragen :P
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
pi_103904683
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:49 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
Vandaar :s)
  donderdag 3 november 2011 @ 01:53:27 #71
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904694
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vandaar :s)
Mleeeghhh aaahghgrhh.
pi_103904819
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is :r :r :r

Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
pi_103904846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is :r :r :r

Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
Omdat zombies levend vlees willen :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 november 2011 @ 03:07:09 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_103904951
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo? :')

Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.

Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
pi_103909610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.

Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.

Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Ja vond ik ook al zo vreemd.
Ook niet zien dat ze op die kluisjes klommen ofzo. Gewoon in 1 keer erop staan.

Verder nekt het drama deze serie echt. Vooral die vrouw van die Rick kan ik echt wel schieten.
Nou die opa dat mokkel haar pistool heeft teruggegeven is ook een slechte zet volgens mij. Dat mokkel spoort ook niet.

Jammer dat seizoen 2 zo saai begint. Seizoen 1 was vele malen vetter en spannender.
pi_103909948
Vind seizoen 2 tot nu toe erg vermakelijk. Aflevering 2 was iets minder, maar verder is het tot nu toe erg leuk. Maar ja, ten opzichte van Terra Nova is alles gauw leuk.
pi_103912091
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Omdat zombies levend vlees willen :)
doen ze echt zo moeilijk over die 10 seconden?
pi_103912422
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja vond ik ook al zo vreemd.
Ook niet zien dat ze op die kluisjes klommen ofzo. Gewoon in 1 keer erop staan.

Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch? :P
pi_103913489
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch? :P
Haha ja echt he :)
Je kan zien dat een andere reggiseur ermee aan de slag is gegaan.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:13:29 #80
202546 Baszh
The Dude abides
pi_103914293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:

Punt was juist dat ze niet sneller waren dan die zombies, anders had Shane die dikke niet hoeven achterlaten
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_103918829
Ik vind het wel steeds minder worden. Ik mis totaal de spanning / dreiging van die zombies bij die boerderij.
  donderdag 3 november 2011 @ 16:47:41 #82
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_103919204
Iemand de comics gelezen? Ik zit te denken om die te gaan aanschaffen.
pi_103929261
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nee ze waren al binnen en konden nog net op tijd een hek dicht doen waarbij de camera specifiek inzoomde op een pinnetje die het geheel moest houden maar waarvan je kon zien dat dat niet zou gebeuren.
pi_103941347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Ik vind ze niet echt boeiend eigenlijk..die zwart wit tekenstijl is echt niks voor mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Spellchecker donderdag 3 november 2011 @ 23:34:41 #85
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_103941545
Ik kan eigenlijk maar moeilijk wachten op aflevering 4...
Tevens -purist.
  donderdag 3 november 2011 @ 23:56:11 #86
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103942730
quote:
15s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kan eigenlijk maar moeilijk wachten op aflevering 4...
Wie wel? :P
Er is verder immers niks te zien in televisie land.
  Spellchecker vrijdag 4 november 2011 @ 00:04:21 #87
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_103943051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Wie wel? :P
Er is verder immers niks te zien in televisie land.
True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.

En daarnaast lopen er natuurlijk wel meer series in de VS, die dankzij het internet ook hier op de kijkbuis te toveren zijn. De series, die ik volg, worden daar echter, op South Park na, allemaal op zondagavond (VS-tijd) uitgezonden :')
Tevens -purist.
  vrijdag 4 november 2011 @ 00:13:36 #88
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103943417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.

En daarnaast lopen er natuurlijk wel meer series in de VS, die dankzij het internet ook hier op de kijkbuis te toveren zijn. De series, die ik volg, worden daar echter, op South Park na, allemaal op zondagavond (VS-tijd) uitgezonden :')
Dat bedoel ik. :P
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:55:43 #89
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_103950475
S1 was erg goed, maar bij S2 is het toch vooral het totaal niet boeiende drama gehalte wat de serie om zeep helpt. Meer actie :Y
  vrijdag 4 november 2011 @ 10:57:48 #90
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_103950534
quote:
gewoon downloaden joh.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:24:35 #91
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:32:27 #92
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_103951633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:57 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

gewoon downloaden joh.
Hmmz, ik hoopte dat iemand ze al gelezen had, misschien dat er in de comics meer achtergrond informatie wordt gegeven.
Ik zal vanavond wel ff checken welke er te downen zijn.
pi_103951712
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef Patapon het volgende:

[..]

Hmmz, ik hoopte dat iemand ze al gelezen had, misschien dat er in de comics meer achtergrond informatie wordt gegeven.
De serie is gebaseerd op de comic, meer ook niet. Verwacht dus niet dat er veel raakvlakken zijn buiten de karakters zelf..
  vrijdag 4 november 2011 @ 11:36:17 #94
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103951746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef Patapon het volgende:

[..]

volgens mij is dat een spoiler, die comics... bijna de hele serie is er op gebaseerd
pi_103951773
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 10:55 schreef TheThirdMark het volgende:
S1 was erg goed, maar bij S2 is het toch vooral het totaal niet boeiende drama gehalte wat de serie om zeep helpt. Meer actie :Y
de laatste afleveringen van t eerste seizoen was ook alleen maar drama.
  vrijdag 4 november 2011 @ 12:01:37 #96
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_103952421
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

de laatste afleveringen van t eerste seizoen was ook alleen maar drama.
Nuttig drama. Lekker veel characters eruit zodat toekomstige drama voorkomen wordt.
Tot nu toe is dit hele seizoen alleen nog maar drama.
pi_103954952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 11:36 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

volgens mij is dat een spoiler, die comics... bijna de hele serie is er op gebaseerd
verhaal loopt echt flink anders so far.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 4 november 2011 @ 17:21:51 #98
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103963726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 23:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Lees World War Z maar eens ;)
Maar dit is geen World War Z, elk zombie verhaal heeft zijn eigen regels. :)

Waarom zouden ze Walkers uit de Walking Dead over de bodem van de zee heen naar een eiland lopen?
En hoe overkomen ze hindernissen als stromingen en druk? :P
pi_103967051
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Toad het volgende:
Ik vind het wel steeds minder worden. Ik mis totaal de spanning / dreiging van die zombies bij die boerderij.
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
  Spellchecker vrijdag 4 november 2011 @ 18:55:04 #100
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_103967191
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:

[..]

Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
Laat de regisseur zich daar maar mee bezig houden. Daar hoeven zij zich niet ook nog eens druk om te maken.
Tevens -purist.
  vrijdag 4 november 2011 @ 19:01:03 #101
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_103967382
quote:

Eens. Maken ze een fort van die Boerderij dat zou ook wel vet zijn. Loopgraven alles :9
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:05:11 #102
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_103980377
quote:

[..]

naar een of ander fort gingen ze dacht ik maar eerst moeten ze dat kutkind nog terug vinden
  vrijdag 4 november 2011 @ 23:29:39 #103
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_103981764
Waarom bleef die kut ook niet wat langer liggen onder die auto. Was ze echt niet minder van geworden :r
pi_103982072
Waar vegen die mensen eigenlijk hun reet mee af?
  zaterdag 5 november 2011 @ 05:03:30 #105
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103987642
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Ik denk met wc papier.
pi_103987650
quote:
De huid van het vermiste meisje.
  Spellchecker zaterdag 5 november 2011 @ 05:12:34 #107
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_103987652
quote:
Betere vraag: Waar vegen die zombies hun reet mee af?
Tevens -purist.
  zondag 6 november 2011 @ 01:31:54 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104019738
Zo ben bij, vorige week pas de serie ontdekt, en de comics. De comics zijn awesome, lees de Nederlandse versie, 2 boxen gewonnen, ik wil de rest lezen!! En zien.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 6 november 2011 @ 01:40:45 #110
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104019994
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

verhaal loopt echt flink anders so far.
Ze focussen nu wel meer op het tweede boek

Ik hoop dat ze uit de comics het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104020292
quote:
Net als moslims met hun hand
  Spellchecker zondag 6 november 2011 @ 16:19:43 #112
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104037249
Nog even, dan is het weer zover 14.gif
Tevens -purist.
pi_104037905
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
Nog even, dan is het weer zover 14.gif
^O^
pi_104056165
Die zombie's lopen best wel rap trouwens :P
  zondag 6 november 2011 @ 23:13:10 #115
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_104058460
Die hebben dan ook Red Bull ontdekt.
pi_104066940
Aflevering 3 was beter dan 2 maar wel veel drama over het kind, dat is nu bijna voorbij hopelijk gaan ze daarna verder naar hun bestemming en nemen ze die dokter, zijn vrouw en dochter mee dan komt het wel goed.
pi_104070387
Wanneer is de volgende episode?
pi_104071399
Een beetje een zwakke aflevering deze keer. Er gebeurt vrij weinig.
pi_104071832
Er was inderdaad niet veel aan deze aflevering..
pi_104071860
er gebeurt geen ene moer :'( wel weer genoeg opzetjes voor nog meer drama :%
SPOILER
  maandag 7 november 2011 @ 13:11:22 #121
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_104072010
Ik dacht dat ze tenminste die mes zou gebruiken om het openen van de verpakking. Maar blijkbaar was het enige doel om voor 10 sec je te laten denken OH NEE GAAT ZE NU IEMAND DOODMAKEN
When all else fails, you always have delusion.
pi_104072045
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ze tenminste die mes zou gebruiken om het openen van de verpakking. Maar blijkbaar was het enige doel om voor 10 sec je te laten denken OH NEE GAAT ZE NU IEMAND DOODMAKEN
dat mes.

en ik dacht dat ze een abortus bij haarzelf wilde plegen :')
pi_104072399
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat mes.

en ik dacht dat ze een abortus bij haarzelf wilde plegen :')
Precies wat ik dacht :P

Het zou overigens wel vet zijn als Merle dat meisje zou vinden :P
pi_104075512
ik wilde de boobs van die chick zien :')
  maandag 7 november 2011 @ 15:39:38 #125
259233 GimmeGore
pi_104077195
Over wat voor tijdsbestek spelen seizoen 1 en 2 zich eigenlijk af?
Hoeveel tijd na het begin van seizoen 1 zitten we nu?
pi_104077257
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef GimmeGore het volgende:
Over wat voor tijdsbestek spelen seizoen 1 en 2 zich eigenlijk af?
Hoeveel tijd na het begin van seizoen 1 zitten we nu?
volgens mij amper 2 weken ofzo
pi_104077325
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Glenn moet er eigenlijk in blijven want hij heeft echt potentie, een beetje meer airtime geven alleen. Maar hij zal wel achterblijven bij die chick (of die gaat mee)
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallen _O_

Ik snap alleen niet waarom ze per se die zombie uit de put moesten halen, ze zeiden toch dat er 6 putten waren..?
  maandag 7 november 2011 @ 16:19:36 #128
87680 Mirel
pi_104078747
En die zombie zag er al bloederig uit op plekken.
  maandag 7 november 2011 @ 16:24:51 #129
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104079004
quote:
17s.gif Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallen _O_

Ik snap alleen niet waarom ze per se die zombie uit de put moesten halen, ze zeiden toch dat er 6 putten waren..?
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
pi_104079166
quote:
13s.gif Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
In het topic kijken voor je de episode hebt gezien is een gevalltje eigen schuld dikke bult..
pi_104079855
quote:

[..]

:')

Moet je hier maar niet komen.
  maandag 7 november 2011 @ 16:45:49 #132
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_104079970
quote:

[..]

Not this shit again :')
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_104080703
Wat een SUPERDOM verhaallijntje met die put. Je gaat dat water toch überhaupt niet meer drinken als er een fukking zombie in heeft gebivakkeerd, jesus...
Amen.
  Moderator maandag 7 november 2011 @ 17:00:39 #134
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_104080720
quote:

[..]

Doe eens normaal. Het is gebruikelijk op FOK! dat er geen spoilertags geplaatst worden als de uitzending geweest is.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 7 november 2011 @ 17:06:03 #135
213010 haakon
pi_104080970
Wat is de episode van vandaag? 4? :@
The Outside Agency
pi_104080980
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef haakon het volgende:
ja
Amen.
  maandag 7 november 2011 @ 17:10:11 #137
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_104081174
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:06 schreef haakon het volgende:
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clear

Je kunt een persoonlijke lijst maken met de series die je volgt.
  maandag 7 november 2011 @ 17:11:36 #138
213010 haakon
pi_104081233
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clear

Je kunt een persoonlijke lijst maken met de series die je volgt.
Oke thnx! :) Kan ik American Horror Story ook bijhouden ^O^
The Outside Agency
pi_104081622
Wat ontzettend verrassend dat Glenn een zwangerschapstest moest zoeken zeg :').

Ik vond het echt een kutaflevering. Kijk het nog een aflevering of twee aan en als dan niet beter is stop ik ermee.
Amen.
pi_104081711
ik vond dit juist de beste aflevering tot nu toe, van dit seizoen dan..
pi_104081739
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond dit juist de beste aflevering tot nu toe, van dit seizoen dan..
Waarom in godsnaam?
Amen.
pi_104081816
als je dit als drama serie ziet is het een goede serie.. kan niet wachten op de serie van de makers van zombieland...
pi_104082501
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarom in godsnaam?
ja geen idee eigenlijk, wat minder gejank..
pi_104082554
quote:

[..]

Ah, laten we deze discussie voor de 7164959239234848237237e keer gaan houden :) Er staat niet voor niets USA in de TT, teringlul.
pi_104085536
Uiteraard is ze zwanger van Shane.
  maandag 7 november 2011 @ 18:59:26 #147
202546 Baszh
The Dude abides
pi_104085541
I hear you're fast on your feet and know how to get in and out _O-
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_104085829
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Baszh het volgende:
I hear you're fast on your feet and know how to get in and out _O-
Dat was wel briljant ja. Glenn stond echt zo te kijken van "Nigga What?" _O- :')
  maandag 7 november 2011 @ 20:17:51 #149
283085 TWP
kassalade
pi_104090403
Duurt nog lang, tot zondag.
:)
  maandag 7 november 2011 @ 20:23:07 #150
283085 TWP
kassalade
pi_104090744
Het zou fijn zijn als die gasten van die boerderij af zouden worden gekickt. Ze moeten weer in beweging gaan komen, op naar een volgende locatie.
  maandag 7 november 2011 @ 20:52:08 #151
47276 remcov
Moviemaniac
pi_104092569
Als je de strip niet leest deze spoiler niet openen! De inhoud gaat over iets wat in de komende episodes van dit seizoen waarschijnlijk gaat gebeuren.

SPOILER
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
pi_104092652
[quote]0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:12 schreef Disorder het volgende:
Ik kan nergens een goede kwaliteit rip vinden.
[/quote]

Dat dus !

Never mind

[ Bericht 13% gewijzigd door SemPai op 07-11-2011 20:58:07 (met me neus gekeken) ]
pi_104093611
quote:
7s.gif Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Beach het volgende:
Uiteraard is ze zwanger van Shane.
Dat zou me een partij lame zijn zeg, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Amen.
  maandag 7 november 2011 @ 21:08:34 #154
47276 remcov
Moviemaniac
pi_104093897
De Boondock Saint blijft trouwens een badass! 8-)
Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
  maandag 7 november 2011 @ 21:12:12 #155
236046 NotYou
tigerblood
pi_104094163
Ik vond het ook een toffe aflevering. ^O^ De serie is niet geworden wat ik ervan verwachtte na het zien van de eerste episode maar voor mij persoonlijk nog steeds meer dan vermakelijk zat om te blijven kijken. *O*
Je suis Charlie Sheen
  maandag 7 november 2011 @ 21:50:13 #156
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104097279
Ik vind de serie ook wel leuk al gebeurt er wel te achterlijke shit.
pi_104098740
Meest saaie aflevering ooit.

Maar als we de strips mogen geloven wordt het echt nog wel vet :D
  maandag 7 november 2011 @ 22:18:37 #158
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_104099585
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat zou me een partij lame zijn zeg, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.
pi_104100466
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges.... :') maar onze aziaat wordt steeds leuker evenals inderdaad ook de redneck :D

btw heeft die redneck sofia nou gezien in die kast, je zag wel benen liggen toch?
pi_104100716
hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met dat zuidelijke accent waarmee sommige spreken? vooral die shane kan ik bijna niet verstaan! (ik heb geen ondertitels)
  maandag 7 november 2011 @ 22:33:24 #161
283085 TWP
kassalade
pi_104100792
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges.... :') maar onze aziaat wordt steeds leuker evenals inderdaad ook de redneck :D

btw heeft die redneck sofia nou gezien in die kast, je zag wel benen liggen toch?
Volgens mij geen benen. Even terug kijken! Maar ze heeft het daar dus nog wel even uitgehouden. Vraag me af waarom ze nou opeens weer weg is.
  maandag 7 november 2011 @ 22:33:42 #162
283085 TWP
kassalade
pi_104100819
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Mestras het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met dat zuidelijke accent waarmee sommige spreken? vooral die shane kan ik bijna niet verstaan! (ik heb geen ondertitels)
Geen last van, met ondertiteling. :P
  maandag 7 november 2011 @ 22:42:05 #163
283085 TWP
kassalade
pi_104101498
pi_104101607
Bela van Supernatural (L)

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104101701
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
oeh i see! danku
  maandag 7 november 2011 @ 22:44:49 #166
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104101713
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.
pi_104103211
Minder drama, meer zombie doodschiet etc aub
  maandag 7 november 2011 @ 23:21:30 #168
213010 haakon
pi_104103943
Idd, geen zombie gezien in deze episode, alleen die dikke vetzak die ineens een stuk lichter werd.
The Outside Agency
  maandag 7 november 2011 @ 23:28:53 #169
236046 NotYou
tigerblood
pi_104104316
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef haakon het volgende:
Idd, geen zombie gezien in deze episode, alleen die dikke vetzak die ineens een stuk lichter werd.
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent? :@
Je suis Charlie Sheen
  maandag 7 november 2011 @ 23:31:52 #170
213010 haakon
pi_104104478
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef NotYou het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent? :@
Ja, die zijn een stuk dunner.
The Outside Agency
  maandag 7 november 2011 @ 23:32:35 #171
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 7 november 2011 @ 23:33:22 #172
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104104554
Als het drama op deze manier is vind ik het niet zo erg. Als zombieserie laat het wat te wensen over, als dramaserie in 'einde van de wereld'-setting is het vrij goed. Alleen dat met die put vond ik vrij dom. Konden ze werkelijk niks anders levends verzinnen om aan een touw te hangen dan een Koreaan? :P

quote:
6s.gif Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.
Ik heb hem eigenlijk alleen nog zien falen tot nu toe.

Mijn lijstje van survivors:

Rick
Carl
Glenn
Dale
Daryl
Maggie

De rest hebben zich nog niet bewezen of staan op het zwarte lijstje.
  maandag 7 november 2011 @ 23:34:41 #173
213010 haakon
pi_104104627
What about Sophia?

Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
The Outside Agency
  maandag 7 november 2011 @ 23:35:53 #174
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104104700
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?

Of bij Merle. :P
pi_104104786
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?

Ik erger me er dood aan dat ze dat kutkind nog niet gevonden hebben, puur ook omdat toch wel zeker is dat ze nog leeft. Als dat niet het geval was, was ze al lang als lijk/zombie opgedoken.
Amen.
pi_104104862
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....
Oh ja? Kan ik me totaal niet herinneren. Zoveel boeit deze serie me dus. Vraag me eigenlijk af waarom ik het überhaupt nog kijk.
Amen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:06:17 #177
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_104106302
Je kan wel merken dat ze minder budget hebben voor special effects dit seizoen: een mannetje in een rubber pak die waterput zombie speelt :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:10:10 #178
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_104106459
En met recht de saaiste aflevering tot nu toe.

Gebeurd mij eigenlijk nooit met series maar tot nu toe dit hele seizoen op speedx3 gekeken zodat er tenminste nog iets gebeurd.
pi_104106560
Die put... wat een dommigheid zeg :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:48:51 #180
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104107564
Ik ga 'm straks ff kijken :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:08:55 #181
344797 CyberJesus
The final word.
pi_104107937
Waar kan ik dit in een beetje redelijke kwaliteit kijken?
Moet wel bij seizoen 1 beginnen..
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:18:39 #182
236046 NotYou
tigerblood
pi_104108104
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen. :W
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:20:18 #183
344797 CyberJesus
The final word.
pi_104108131
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 01:18 schreef NotYou het volgende:

[..]

In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen. :W
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 01:21:36 #184
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_104108152
quote:
Kan niet. De zombies hebben het opgegeten.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:12:52 #185
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104108757
quote:
Geen idee of het toegestaan is voor mij om naar streaming of torrent sites te linken.
  dinsdag 8 november 2011 @ 02:25:06 #186
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104108824
quote:
Wat een rare vraag. :')

Als je in Amerika woont kan je het legaal op de (betaal-) cable tv kijken.
Als je in Europa woont moet je het downloaden, en wij mogen geen links plaatsen.

Dus, ga fietsen. ;)
pi_104109066

:s)

Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken? :D
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:31:26 #188
213010 haakon
pi_104110130
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken? :D
Absoluut! Ergens schuilt er een duiveltje in die godsliefhebber :P
The Outside Agency
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:40:49 #189
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_104110254
Deze aflevering vond ik de saaiste tot nu toe (op de putzombie scene na), maar de preview voor volgende week geeft hoop op verbetering (lees: meer zombies) :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:40:53 #190
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_104110256
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]

Dat wel. Net zo als dat die chinees in eens lucky werd. Had het gevoel dat het zijn ''galgen''-maal was.
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:17:49 #191
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104110846
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 02:25 schreef BradleyQ het volgende:

[..]

Wat een rare vraag. :')

Als je in Amerika woont kan je het legaal op de (betaal-) cable tv kijken.
Als je in Europa woont moet je het downloaden, en wij mogen geen links plaatsen.

Dus, ga fietsen. ;)
Lulkoek, op Foxlife wordt regelmatig het gehele 1e seizoen uitgezonden. En ja, dat is een zender die hier gewoon te ontvangen is..
pi_104112289
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef Jivis het volgende:
Wat ontzettend verrassend dat Glenn een zwangerschapstest moest zoeken zeg :').

Ik vond het echt een kutaflevering. Kijk het nog een aflevering of twee aan en als dan niet beter is stop ik ermee.
vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?

Dat die Glenn seks gehad heeft was wel geinig maar verder kon ik weinig met deze ep. Hij zal nu ook wel emotineel worden dat die chick het als eenmalig beschouwd :') Zonde dat er tot nu toe vrij weinig gebeurd is in die 4 afleveringen van seizoen 2 terwijl de eerste ep best ok was
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:33:30 #193
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104112615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef planethugo het volgende:

[..]

vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?

Dat die Glenn seks gehad heeft was wel geinig maar verder kon ik weinig met deze ep. Hij zal nu ook wel emotineel worden dat die chick het als eenmalig beschouwd :') Zonde dat er tot nu toe vrij weinig gebeurd is in die 4 afleveringen van seizoen 2 terwijl de eerste ep best ok was
No way dat ze dat als eenmalig gaat beschouwen. :')
pi_104112727
Ik vind de serie veel leuker geworden sinds ik de strip heb gelezen. Daar is het ook niet altijd alleen maar actie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 8 november 2011 @ 10:46:55 #195
259233 GimmeGore
pi_104112970
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Of bij Merle. :P
Zou wel tof zijn als hij terugkomt.
Relschoppende boze redneck! Denk dat hij T-Dog (wtf, die naam... straks gaat hij rappen :P) nog wel even betaald wil zetten voor het laten vallen van de sleuteltjes
pi_104113409
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef remcov het volgende:
Als je de strip niet leest deze spoiler niet openen! De inhoud gaat over iets wat in de komende episodes van dit seizoen waarschijnlijk gaat gebeuren.

SPOILER
dat zou dan wel weer vet zijn :)

vroeg me af of ze die zombie in die put ook niet gewoon kende, die chick (geen idee hoe ze heet?). Dat ze daarom zo piepte toen ze zijn kop insloegen
  dinsdag 8 november 2011 @ 11:11:36 #197
259233 GimmeGore
pi_104113612
Hij deed me wel een beetje aan Hershel denken :P

Maar nu jullie het zo zeggen, hoe kunnen ze niet geweten hebben dat er een zombie in die put zat?
Zei Hershel (schrijf je dat zo?) niet dat het schoon was en dat ze het voor het vee gebruikten?
pi_104115329
Matige aflevering weer. Die put-scene en Short Round die een keer kut krijgt en zich meteen gedraagt als een standaard shy asian nerd. :')
Conscience do cost.
  dinsdag 8 november 2011 @ 13:19:35 #199
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104117849
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Bela van Supernatural (L)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, daar ken ik haar van, thanks! Wel jammer dat ze in deze serie een flinke kont heeft...
pi_104122470
Volgens mij werkt de dokter aan een vaccinatie of een medicijn tegen de ziekte der zombies en waren onze helden het proefkonijn, vandaar dat ze dat water moesten drinken.

in die schuur zullen ze nog wel meer zombies houden.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:29:09 #201
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104122558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef ems. het volgende:
Matige aflevering weer. Die put-scene en Short Round die een keer kut krijgt en zich meteen gedraagt als een standaard shy asian nerd. :')
Ja. :')

Vond het stiekem wel opwindend.
Boerendochter batsen in de winkel bij de vrouwelijke hygiëne afdeling.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:37:32 #202
283085 TWP
kassalade
pi_104122897
Had eigenlijk wel verwacht dat ze nog lastig zouden worden gevallen tijdens hun avontuurtje in de apotheek.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:56:03 #203
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104123708
Pull!

SPOILER
pi_104132249
Tering, het begint nu echt op GTST te lijken :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:23:58 #205
177948 Daskaar
cake or death?
pi_104132532
die boerderie lui voeren wat in hun schihiiild!!

die dochter helemaal
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:30:45 #206
80832 DrDurden
Filmed In Todd-AO
pi_104132923
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Daskaar het volgende:
die boerderie lui voeren wat in hun schihiiild!!

die dochter helemaal
Het zegt volgens mij genoeg over de kijkers dat wanneer er een normale familie op een idyllisch stukje land woont er wel iets aan de hand moet zijn :P. Voorspelbaar, of gewoon teveel films en/of series gezien? :D
Ik vertrouw vooral die vader voor geen meter, maar dat zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat hij alleen maar religieuze onzin aan het blaten is.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:40:22 #207
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104133439
Wat een bak drama ellende weer, ik ben na dat gedoe om die wapens wat anders gaan doen en heb alleen af en toe nog een glimp gezien omdat iemand anders nog zat te kijken. Zodoende nog de briljante put scene gezien. :{

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef remcov het volgende:

SPOILER
SPOILER
Ze moeten het echt eens gaan oppakken en kappen met dat drama onzin & reli gebeuren.
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:49:19 #208
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_104133816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:40 schreef yavanna het volgende:
Wat een bak drama ellende weer, ik ben na dat gedoe om die wapens wat anders gaan doen en heb alleen af en toe nog een glimp gezien omdat iemand anders nog zat te kijken. Zodoende nog de briljante put scene gezien. :{

[..]

SPOILER
Ze moeten het echt eens gaan oppakken en kappen met dat drama onzin & reli gebeuren.
Ja leuk dan krijg je een seizoen van 4 afleveringen :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 19:56:43 #209
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104134169
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja leuk dan krijg je een seizoen van 4 afleveringen :')
Onzin, genoeg series die het tegendeel bewijzen en wel spanning, actie en menselijke emotie's prima weten te combineren zonder er een reli GTST jank gebeuren van te maken.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:02:20 #210
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_104134446
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef yavanna het volgende:

[..]

Onzin, genoeg series die het tegendeel bewijzen en wel spanning, actie en menselijke emotie's prima weten te combineren zonder er een reli GTST jank gebeuren van te maken.
Thank you!
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:08:41 #211
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104134734
Ach, het is gewoon Jericho maar dan met dikke 'gore'.
Ik heb vanaf het begin geen hoge verwachtingen gehad van de inhoud of het acteerwerk. Maar het is entertainment, het krijgt goede recensies en er is verder geen zak op tv.
Daarom kijkt iedereen het toch wel. :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:28:09 #212
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104138908
Lag het nou aan mij of zaten in het begin bij de begrafenis opeens allemaal nieuwe mensen bij?

Waarom gaat dat wijf ergens buiten in het donker lopen plassen, dat kan toch ook gewoon op de wc. En als je privacy wil kan je de deur op slot doen.
pi_104139821
Haha waar de fuck sloeg dat mes op dat Lorie bij dr had? :')!

Het blijft echt een bizar slechte serie. Maar toch kijk ik et elke keer weer :D

Dat ventje dat wakker wordt na een coma van een week (bij wijze van) en meteen begint over Sophia :')

Die put-scene :')!!!!!!!!!!!

Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over. Ze moeten eens dr op uit trekken, wat shit beleven. Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt, met name deze aflevering.
pi_104139926
Excuusneger, excuuszombie, what's in a name? _O-
pi_104140319
Alleen in het eerste seizoen heb ik een enkele kinder-zombie mogen tellen, de rest knagen die zombies helemaal op....

Of er is ergens een enorme kudde kids die zich kranig weren jegens de zombies dankzij skillz die zij zich eigen hebben kunnen maken dankzij de Xbox :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:57:31 #216
19242 yavanna
Results may vary.
pi_104140840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt
:D Mooi verwoord.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:09:18 #217
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104141555
quote:
Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over.
Ze volgen nu echt voor 80 procent de comics. En de serie gaat meer over mensen in een wereld met zombies dan dat het gaat over zombies.
pi_104143507
quote:

Dat ventje dat wakker wordt na een coma van een week (bij wijze van) en meteen begint over Sophia :')

Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over. Ze moeten eens dr op uit trekken, wat shit beleven. Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt, met name deze aflevering.
Net gezien, en ben het met je eens. Weinig ontwikkelingen. Een filler episode.
  dinsdag 8 november 2011 @ 22:56:10 #219
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104144487
quote:

Jij vind het vreemd dat hij benieuwd is naar zijn vriendinnetje? :')
pi_104144560
Pff, kijk 'm nu, kwartiertje erin en weer een gesprek over God.

Hahahaahahaha, die put-scene. Comedy of serieus dit? En ja hoor, je hebt meerdere putten op je land, maar toch gooi je de Aziaat maar weer in de put. :') Hahaha, en ja hoor die buis knapt en hij zakt ineens ver naar beneden. Wat een clichés dit, gatverredamme. :r
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:24:51 #221
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104145812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, kijk 'm nu, kwartiertje erin en weer een gesprek over God.
Dat is juist essentieel voor het karakter van Hershell en de dingen die komen gaan.
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:25:29 #222
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104145839
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
? En ja hoor, je hebt meerdere putten op je land, maar toch gooi je de Aziaat maar weer in de put. :')
Het was dom, het is een boerderij, pak een eend of een schaap.
pi_104145925
Dat ze überhaupt nog riskeerden die waterput te redden terwijl er al een gore zombie in had gezeten. Jesus.
Amen.
pi_104145943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het was dom, het is een boerderij, pak een eend of een schaap.
Zombies vreten normaliter (in nagenoeg alle films/series) geen dieren. Daarom was het ook zo wazig dat ze in S01E01 dat paard van Rick te grazen namen imo :o

quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:27 schreef Jivis het volgende:
Dat ze überhaupt nog riskeerden die waterput te redden terwijl er al een gore zombie in had gezeten. Jesus.
Dat was eerder achterlijk ja. Als er een paar uur (of zelfs dagen) een normaal lijk in je water ligt ga je er toch ook niet meer uit drinken..laat staan een zombie die aan alle kanten lekt en weetikveelwat :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:31:54 #225
283085 TWP
kassalade
pi_104146103
Gelukkig kan ik er nog steeds van genieten.
pi_104146380
Meestal is de eerste die sterft in films de neger(t) dus hoeveel afleveringen geven wij hem nog? :P
  dinsdag 8 november 2011 @ 23:51:04 #227
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104146886
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zombies vreten normaliter (in nagenoeg alle films/series) geen dieren. Daarom was het ook zo wazig dat ze in S01E01 dat paard van Rick te grazen namen imo :o

En in S2E1 een bosmarmot

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefan op 09-11-2011 12:05:34 ]
pi_104147377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 23:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

En in S0E1 een bosmarmot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 00:19:50 #229
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104147802
quote:

[..]
Waarom vraagt iedereen zich dat af..

Ze ging naar buiten; waar zo nu en dan nog wel eens een zombie wil komen (getuige die ene, die in de put is gevallen door het hout heen; obviously vanwege zijn gewicht).

Bijna niemand heeft op het moment wapens, op verzoek van die dokter, dus Lori ook niet. Dan is een mes dus logisch om even mee te nemen als je buiten een plasje gaat doen...

En waarom ze dat plasje buiten deed ipv binnen op de WC; waarschijnlijk omdat ze even écht afgezonderd wilde zijn.
Tevens -purist.
pi_104148056
Werkt de wc binnen dan wel? Lijkt me logisch dat ze alles buiten doen nu eigenlijk..maar dan zou ik wel even iets bouwen met een put ofzo.. :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 november 2011 @ 02:41:46 #231
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_104150375
ik ga de 4e episode nu kijken, ondanks alle waarschuwingen in dit topic :')
nja je moet wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door peejdorie op 09-11-2011 02:53:40 ]
  woensdag 9 november 2011 @ 02:49:25 #232
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104150419
Ik ga de aflevering toch maar downloaden en kijken omdat "briljante put-scene" :o
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 9 november 2011 @ 02:55:41 #233
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104150443
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga de aflevering toch maar downloaden en kijken omdat "briljante put-scene" :o
Pull!
  woensdag 9 november 2011 @ 03:25:46 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_104150540
quote:
7s.gif Op woensdag 9 november 2011 02:55 schreef BradleyQ het volgende:

[..]

Pull!
And it's in. hash-check and copy ok!

*lichten uit*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 9 november 2011 @ 07:07:14 #235
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104150847
Put scene was vet (vond ik) :)
opgezegd@fok.nl
  woensdag 9 november 2011 @ 12:13:18 #236
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104156737
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges.... :')
Komt toch echt uit de comics, net zoals Carl die door Otis is neergesxhoten en gelovige Hersell en zn schuur en Glenn die dochter Maggie neukt.

In de comics zijn de zombies ook maar bijzaak, het verhaal draait om mensen en niet om zombies.

Ik kan iedereen aanraden de comics te lezen, ze zijn goed geschreven, spannend en 10 keer wreder dan de tv serie.
pi_104156886
Wat is er dan wreder dan de tv serie aan?
Conscience do cost.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:19:09 #238
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104156934
quote:
Heb de eerste acht ediities achter elkaar gelezen. De NL comics zijn goed vertaald, zien er mooi uit. Elk deel bevat zes losse comics.

Wil je ze in t engels lezen en veel hebben voor weing, koop dan de eerste omnibus die bevat 48!! comics en kost 50 dollar.

Meer info http://denachtvlinders.nl/2011/the-walking-dead-comic-wegwijzer/
  woensdag 9 november 2011 @ 12:26:35 #239
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104157143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:17 schreef ems. het volgende:
Wat is er dan wreder dan de tv serie aan?
Nou, hier de samenvatting van de gruwelijkheden van eerste 48 comics

SPOILER
pi_104157348
comics zijn heftiger dan de serie :')
  woensdag 9 november 2011 @ 12:37:00 #241
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104157442
Ik snap dat mensen de serie een beetje saai vinden, in de comics gebeurt veel meer achter elkaar, ze rekken hier het herselllgedeelte nu al 3 afleveringen.
pi_104157447
Ik denk er eerlijk gezegd aan om te stoppen met de TV serie, en te beginnen met de Engelse comics. Even kijken hoeveel het me gaat kosten.
  woensdag 9 november 2011 @ 12:41:17 #243
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104157572
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Suc het volgende:
Ik denk er eerlijk gezegd aan om te stoppen met de TV serie, en te beginnen met de Engelse comics. Even kijken hoeveel het me gaat kosten.
Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comics

Omnibus 2 komt pas als ze bij komen 96 zijn of 100.

De trade paperbacks kosten 15 euro ongeveer en daar zijn er 14 van
pi_104158168
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comics

[ afbeelding ]

Omnibus 2 komt pas als ze bij komen 96 zijn of 100.

De trade paperbacks kosten 15 euro ongeveer en daar zijn er 14 van
Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.
pi_104158270
Met de boeken ben ik tenminste nog wel een tijdje zoet. Want elke week wachten op een nieuwe episode is sowieso niet mijn ding :P
pi_104158359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:59 schreef Suc het volgende:

[..]

Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.
Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 9 november 2011 @ 13:12:10 #247
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104158559
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzo
per zes volumes +/- 15 euro

Maar dan gewoon de NL versie kopen, die zijn HC, hebben ook 6 volumes en zijn 20 euro.

Maar: de verzamelboxen zijn nu 65 euro voor 4 HC delen + box. Of als je t wil proberen, de eerste 2 HC's zijn samen te koop voor 20 euro.
  woensdag 9 november 2011 @ 14:35:35 #248
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104161431
2 weken geleden met deze serie maar waar seizoen 1 een redelijk tempo had, daar zie je nu toch wel dat ze een budget over een dubbel aantal afleveringen moeten smeren. Het eerste seizoen zat vol moneyshots terwijl we nu voornamelijk op een ranch vast zitten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_104175856
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_104176072
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104176708
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

http://www.play.com/Books(...)dium&urlrefer=search
Zelfde prijs, geen verzendkosten
Bij Amazon ook niet toch? :@
  woensdag 9 november 2011 @ 23:26:16 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104186297
Idd, 35 dollar, gewoon kopen. 50 issues voor bijna niks en tis veel spannender dan de serie
  Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 23:38:51 #253
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104186984
Zullen we het nu maar weer, conform TT en OP, over de serie hebben?

Open maar een aparte reeks voor de comics, ofzo.
Tevens -purist.
  woensdag 9 november 2011 @ 23:43:11 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104187219
Ik zou werkelijk niet weten waarom we het hier tussen de serie door af en toe over de comics hebben waar deze serie op is gebaseerd. De serie volgt bovendien verhaaltechnisch de comics op dit moment grotendeels
  Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 23:49:45 #255
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104187538
Maar de comics zijn verhaaltechnisch niet op hetzelfde punt van verschijnen; het hele live-bespreek-aspect mist dus. Bovendien moet je alles steeds in spoilertags plaatsen; je kunt erop wachten, dat iemand zich een keer vertypt en de serie spoilt.

Hell; straks gaan mensen mij er zelf nog van beschuldigen ook, "want je kunt dat verwachten als je een topic opent over een serie, die gebaseerd is op comics" :')
Tevens -purist.
pi_104187730
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bij Amazon ook niet toch? :@
jawel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104187799
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

jawel
ken ze alleen van de dvd's en das wel gratis :p
  donderdag 10 november 2011 @ 05:16:15 #258
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104191102
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
Maar de comics zijn verhaaltechnisch niet op hetzelfde punt van verschijnen; het hele live-bespreek-aspect mist dus. Bovendien moet je alles steeds in spoilertags plaatsen; je kunt erop wachten, dat iemand zich een keer vertypt en de serie spoilt.

Hell; straks gaan mensen mij er zelf nog van beschuldigen ook, "want je kunt dat verwachten als je een topic opent over een serie, die gebaseerd is op comics" :')
We hoeven niet te wachten op het ontbreken van spoilertags. Dat is al gebeurt.

In ieder geval weer tijd om on-topic te gaan, waar het topic de TV-serie 'the Walking Dead' is.
  donderdag 10 november 2011 @ 07:14:00 #259
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104191351
Beter naaien ze eruit, en laten ze het hek openstaan zodat zombies die reli familie op kunnen eten.
opgezegd@fok.nl
pi_104202562
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
pi_104202921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
Grapje zeker?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_104205480
Ze wilden met die put alleen een excuus om een ranzige halve zombie te laten zien.
Amen.
pi_104205629
Met die put was wel vermakelijk, maar wat ik het leukst vindt aan de serie is de constante dreiging en het zien te overleven met middelen die andere mensen achtergelaten hebben.
pi_104205699
Best wel bullshit dat het leger zo gemakkelijk is gevallen, die zombies zijn gemakkelijk te doden, kwestie van rustig richten en schieten :P
pi_104205860
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wel bullshit dat het leger zo gemakkelijk is gevallen, die zombies zijn gemakkelijk te doden, kwestie van rustig richten en schieten :P
Het is zo'n beetje de standaard in dit soort films/series. Ook wel logisch. Een van de soldaten wordt gebeten en men weet nog niet veel van de situatie. Het leger blijft altijd wel in groepjes bij elkaar dus zijn ze zo allemaal besmet.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:03:25 #266
87680 Mirel
pi_104210003
Maar in het geval van zombies zoals je ze hier ziet is dat de besmetting gevolgd wordt door een bewusteloosheid of eigenlijk dood, en dán pas staat de zombie op. Beetje soldaten moeten hier mee om kunnen gaan.
pi_104210099
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Mirel het volgende:
Maar in het geval van zombies zoals je ze hier ziet is dat de besmetting gevolgd wordt door een bewusteloosheid of eigenlijk dood, en dán pas staat de zombie op. Beetje soldaten moeten hier mee om kunnen gaan.
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.
  donderdag 10 november 2011 @ 18:15:03 #268
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_104210413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.
pi_104210527
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.
Opzich wel, maar het hele idee van een mens in een put gooien die toch allang verneukt is dat is wel zo achterlijk :D

Maar ondanks alles kijk ik iedere week weer naar een nieuwe ep uit, daarvoor ben ik genoeg zombiefanboy :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_104215766
Vond de episode ook wel weer lachen. :)
  donderdag 10 november 2011 @ 20:42:19 #271
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104218082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapper
pi_104219376
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapper
Ja, dat denk ik ook. Dat hij de doden dood moest maken ofzo :P
pi_104219752
of dat zijn chick zwanger is...
pi_104219886
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:08 schreef vault_tec het volgende:
of dat zijn chick zwanger is...
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berusten :D
pi_104221127
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berusten :D
shane is de vader...
pi_104221458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef vault_tec het volgende:

[..]

shane is de vader...
Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triest :')
pi_104225771
als die wetenschapper dat tegen rick gezegd had, zou ie er dan niet eerder wat over tegen laurie gezegd hebben?
pi_104229592
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder. _O-
  Spellchecker vrijdag 11 november 2011 @ 00:32:47 #279
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104231050
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder. _O-
Creatief, hoor.
Tevens -purist.
  vrijdag 11 november 2011 @ 05:11:03 #280
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104233587
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triest :')
Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.

Overigens met dat mes in het donker, ik dacht aan abortus.
  vrijdag 11 november 2011 @ 07:06:31 #281
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104233767
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dawn of the dead gezien zeker.
opgezegd@fok.nl
  Spellchecker vrijdag 11 november 2011 @ 14:11:04 #282
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_104245152
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 05:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.

Overigens met dat mes in het donker, ik dacht aan abortus.
Ik ook, abortus of zelfmoord..
Tevens -purist.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:18:10 #283
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104245425
Ik ga trouwens de Engelse comics lezen, ga de jaargangboeken kopen, HC met extra materiaal, 21 euro, ipv de 20 euro voor een halfjaargang in t Nederlands
pi_104285793
pi_104286845
quote:
Goede review van die gasten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:52:43 #287
308842 BradleyQ
de kleine generaal
pi_104291835
quote:
Er is helemaal niets mis met de serie!

Wie anders beweert zal worden opgegeten! :P
  zondag 13 november 2011 @ 06:44:40 #288
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_104309280
SPOILER

[ Bericht 32% gewijzigd door FoXje op 13-11-2011 08:02:49 ]
opgezegd@fok.nl
  zondag 13 november 2011 @ 09:20:04 #289
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104309678
Die opmerking van Gamekings over The Walking Dead is ook niet echt correct. Ze hebben het erover dat zombies niet kunnen rennen, nou ten eerste werd al in seizoen 1 uitgelegd dat ze doorgaans strompelen tenzij ze een feeding frenzy hebben als ze vers vlees ruiken ten tweede is de strompelende zombie iets wat sinds 28 Days Later niet meer gemeengoed is.

Ze hebben wel een punt dat het gesneden budget zichtbaar is in de uitvoering. In de eerste paar aflevering zag echt alles er mooi uit... nu sleept het verhaal zich maar voort op zo'n manier dat er niet veel aan special effects in hoeft. De laatste aflevering spande de kroon wat dat betreft; de hele tijd op de ranch, een zombie die uit elkaar flikkert scene en in plaats van een desolate grote stad zien we enkel een verlaten drogisterij in een bosstadje.
[..]
  zondag 13 november 2011 @ 11:13:35 #290
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104310945
Sowieso slaat het nergens op om over fictieve vijanden uit een serie van iemand anders te gaan bepalen wat ze wel en niet mogen en kunnen. :')

Daarnaast zou ik het echt niet rennen noemen wat die zombies doen.

Maar verder heeft de review wel een paar goede punten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ugjerke op 13-11-2011 11:20:58 ]
pi_104312617
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Ugjerke het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om over fictieve vijanden uit een serie van iemand anders te gaan bepalen wat ze wel en niet mogen en kunnen. :')

Dat. Nooit begrepen waarom mensen dat zo intensief doen :')
Conscience do cost.
  zondag 13 november 2011 @ 12:57:20 #292
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104313478
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
in plaats van een desolate grote stad zien we enkel een verlaten drogisterij in een bosstadje.
Ze volgen de comicverhaal lijn, waar ze ook op Hershells boederij zijn, later in de comics brengen ze
SPOILER
Maar voor de niet comiclezer komt t saai over, dat snap ik
  zondag 13 november 2011 @ 13:01:20 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104313597
Als het goed is wordt dit weekend dit karakter geintroduceerd.:9

SPOILER
Cool
  zondag 13 november 2011 @ 14:09:54 #294
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_104315664
Ja leuk al die comic referenties, maar dat is voor de televisiekijker niet interessant. Wat dat betreft is dat constante geneuzel over die comic net zo boeiend als al die kipjes die het in de Twilight film topics over de boeken gaan hebben.
[..]
pi_104315879
Wel eens met de gamekings review
  zondag 13 november 2011 @ 14:30:52 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104316321
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ja leuk al die comic referenties, maar dat is voor de televisiekijker niet interessant.
Daarom staan ze tussen spoilertags
  zondag 13 november 2011 @ 15:25:07 #297
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_104318061
Die Gamekings review. Ik ben het wel eens wat betreft het budget, maar dat geneuzel over 'ze breken zombiewetten' en 'je mag niet uitleggen waarom ze zombie zijn' slaat nergens op eigenlijk.

Verder vraag ik me, als ik incidenteel iets zie van Gamekings, altijd af of die gasten nu trots zijn op hun baan, maar dat ligt verder aan mij. :P
pi_104318141
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Die Gamekings review. Ik ben het wel eens wat betreft het budget, maar dat geneuzel over 'ze breken zombiewetten' en 'je mag niet uitleggen waarom ze zombie zijn' slaat nergens op eigenlijk.

Verder vraag ik me, als ik incidenteel iets zie van Gamekings, altijd af of die gasten nu trots zijn op hun baan, maar dat ligt verder aan mij. :P
Ik vind het een kutprogramma met nietszeggende mensen. In de PU deden ze ook altijd uit de hoogte, en het blad ging meer over henzelf dan over games.

Mensen die de comic gelezen hebben die vinden deze afleveringen wel vet denk ik, als je alleen maar zombieactie verwacht dan moet je toch een andere film kijken.
  zondag 13 november 2011 @ 15:30:13 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_104318189
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:

Mensen die de comic gelezen hebben die vinden deze afleveringen wel vet denk ik, als je alleen maar zombieactie verwacht dan moet je toch een andere film kijken.
Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.
  zondag 13 november 2011 @ 15:57:11 #300
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_104319084
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:30 schreef Stefan het volgende:

[..]

Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.
Dan had hij ook gewoon 99% van de bevolking kunnen laten sterven zonder het geneuzel met zombies.
  zondag 13 november 2011 @ 15:59:20 #301
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_104319153
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 15:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan had hij ook gewoon 99% van de bevolking kunnen laten sterven zonder het geneuzel met zombies.
En waar komt de dreiging dan vandaan? Daarnaast geven de zombies ook weer een maatschappelijke draai eraan. Sowieso gaan zombiefilms vrijwel altijd over de survivors en niet de zombies.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ugjerke op 13-11-2011 16:16:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')