Eens. Maken ze een fort van die Boerderij dat zou ook wel vet zijn. Loopgraven allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
naar een of ander fort gingen ze dacht ik maar eerst moeten ze dat kutkind nog terug vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
Ik denk met wc papier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Waar vegen die mensen eigenlijk hun reet mee af?
De huid van het vermiste meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Betere vraag: Waar vegen die zombies hun reet mee af?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Ze focussen nu wel meer op het tweede boekquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verhaal loopt echt flink anders so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Net als moslims met hun handquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
Nog even, dan is het weer zover 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mes.quote:Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ze tenminste die mes zou gebruiken om het openen van de verpakking. Maar blijkbaar was het enige doel om voor 10 sec je te laten denken OH NEE GAAT ZE NU IEMAND DOODMAKEN
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat mes.
en ik dacht dat ze een abortus bij haarzelf wilde plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |