mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doenquote:Op dinsdag 1 november 2011 08:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf dat einde, dat zag ik niet aankomen. Toch wel benieuwd hoe dat verder gaat.
En weer een heel dialoog over het geloof, hebben ze een die-hard christen in het schrijversteam gepropt dit seizoen? Het is ook niet alsof het verder ook maar iets toevoegde aan de episode.
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
mwah.. deze vond ik wel interessant. Het is een beetje de tegenstelling tussen mensen die ondanks alles blijven geloven en mensen die dankzij deze mess niet meer geloven. Dat vind ik dan wel te doen
ja de vorige keren was het nogal geforceerd ja, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:54 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Misschien komt het ook vooral omdat ik het er bij de vorige twee ook al zo geforceerd in vond zitten, dat ik me al instant begon te ergeren.
Maar verder een leuke aflevering toch wel weer, al vroeg ik me tijdens de aflevering ook wel af waar al dat geknipper nu goed voor was. Dat werd uiteindelijk wel duidelijk.
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:14 schreef HenkieVdV het volgende:
Precies, iets meer actie zou fijn zijn. Toch kan ik redelijk door die ontzettende drama momenten heen kijken.
wou het net posten.. gvd wat irritant, slechte actrice ook (behalve in Prison Break dan)quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou ik heb het er maar moeilijk mee. Vooral die vrouw van Rick.. Ik weet neit eens hoe ze heet... wat een gejank komt daar uit. ongelofelijk
ben nog aan het kijken, dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze hetenquote:
Gaat lekker ja?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten
Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.
Daryll
Shane
Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
blijft weinig van de serie over met jouquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Die weet ik dan net wel, maar ik bedacht me gisteren dat ik van veel van de characters niet weet/niet zeker weet hoe ze heten
Rick
Lori -> mag wel opgegeten worden
Carl -> mag wel achtergelaten worden bij die dierenarts om te herstellen.
Daryll
Shane
Negert -> mag wel opgegeten worden óf zet hem veel bij Daryll, omdat het zulke goeie maatjes zijn.
Aziatische dude (Glenn lees ik net hierboven) -> mag wel opgegeten worden
Opa (ik dacht Dale, maar ben niet zeker) -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met kort haar/ moeder van Sophia -> mag wel opgegeten worden
Vrouw met lang haar (Andrea?) -> mag wel opgegeten worden
Sophia (weet ik alleen omdat haar naam nou zo vaak geroepen is) -> mag wel opgegeten worden/achtergelaten worden in het bos
Eens ook gewoon een goede beslissing van Shane. Hij kon niet andersquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
Het einde van de aflevering heeft de aflevering wel gered moet ik zeggen.
Het maakt van hem ook meteen het interessantste karakter. We wisten al dat die kon gaan flippen nadat hij eerder dat wijf bijna verkrachte. Nu weten we helemaal hoe ver die gaat om te overleven, waardoor het extra spannend wordt telkens als iemand met Shane op pad gaat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens ook gewoon een goede beslissing van Shane. Hij kon niet anders
Jawel; zichzelf opofferen, zoals die eerst van plan was.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens ook gewoon een goede beslissing van Shane. Hij kon niet anders
Otis was toch al gebeten?quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jawel; zichzelf opofferen, zoals die eerst van plan was.
Geloof het niet toch? Of heb ik iets gemist? Als dat wel zo is, dan snap ik Shane's beslissing een stuk beter.quote:
Hmm nee, net even wat stukjes teruggekeken maar je hebt gelijk..quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geloof het niet toch? Of heb ik iets gemist? Als dat wel zo is, dan snap ik Shane's beslissing een stuk beter.
Ze hadden ook gewoon de personages interessanter kunnen maken. Er lopen nu te veel mensen waar je niks van weet, die eigenlijk er een beetje bij hangen zoals die vrouw met het korte haar, die Aziatische dude en die ouwe vent.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
blijft weinig van de serie over met jouzal een korte serie worden als jij writer was
quote:Got bit
Fever hit
World gone to shit
Might as well quit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door haakon op 01-11-2011 23:27:34 ]The Outside Agency
Dan moet je beter opletten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:08 schreef Dos37 het volgende:
Er moet trouwens ook iets voor de toekomst inzitten. Het is allemaal zo uitzichtloos één klein berichtje op een radio dat er ergens een veilig heenkomen is zou de serie al een heel ander gezicht geven.
Die is die momenteel aan het vervoeren in een stripboek meen ik te herrineren.quote:Op woensdag 2 november 2011 07:17 schreef NotYou het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer we weer wat horen van Robert Hawkins en zijn nuke.. oh.. wacht..
Ja, en dan A-Team/MacGyver stijlquote:Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren season 2 episode 3 gekeken waarin ze dat kind proberen te redden. Wat een kut aflevering. Wat een hoog drama gehalte.
Ik had al die wijven daar gedumpt en samen met die motorrijder een veilig onderkomen gezocht. Die gasten pakken het echt verkeerd aan. En die vrouwen kunnen alleen maar janken.
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom ze steeds zo karig uitgerust zijn. Ik had allang een zieke bus in elkaar gelast en zagen aan de zijkant etc. Ik mis toch echt wel wat actie in deze afleveringen. ze moeten eens wat gaan maaien.
Ben wel benieuwd hoe rick en die dikzak zich redden uit de positie waar ze zichzelf nu in hebben gebracht.
Je had episode 3 gezien zeg je?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren season 2 episode 3 gekeken waarin ze dat kind proberen te redden. Wat een kut aflevering. Wat een hoog drama gehalte.
<...>
Ben wel benieuwd hoe rick en die dikzak zich redden uit de positie waar ze zichzelf nu in hebben gebracht.
Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Je had episode 3 gezien zeg je?
Jup, als de aflevering eindigde met shane en die hilbilly surrounded dan was het ep 2quote:Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ik
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Het lijkt mij het meest logische als ze zich vestigen op een eilandje en dan op zijn tijd naar het vaste land gaan om spullen te verzamelen...
Zwemmen die zombies of lopen ze over de bodem? Brengen dieren het virus ook over?
Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Hoe komen die mensen in de boerderij trouwens aan stroom?
Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Je reply heb ik gezien hoor! Geen idee waarom mijn post wederom geplaatst is door de server.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.
En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
quote:Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
En brood enzo. Dat zag er niet zelf gebakken uit wat Rick at.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Haha ja, maar ik dacht misschien heb ik het gemist en iemand van jullie nietquote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij.
Lees World War Z maar eensquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.
Eens. Jericho was achteraf sowieso tijdverspilling.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?
Vragen, vragen, vragen
Vandaarquote:Op donderdag 3 november 2011 01:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
Omdat zombies levend vlees willenquote:Op donderdag 3 november 2011 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is![]()
![]()
![]()
Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
Ja vond ik ook al zo vreemd.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo?
Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.
Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja vond ik ook al zo vreemd.
Ook niet zien dat ze op die kluisjes klommen ofzo. Gewoon in 1 keer erop staan.
Haha ja echt hequote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?
Punt was juist dat ze niet sneller waren dan die zombies, anders had Shane die dikke niet hoeven achterlatenquote:Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo?
Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.
Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Nee ze waren al binnen en konden nog net op tijd een hek dicht doen waarbij de camera specifiek inzoomde op een pinnetje die het geheel moest houden maar waarvan je kon zien dat dat niet zou gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Haha ja en de vorige episode eindigde buiten achter wat gaas en ineens zijn ze ook binnen toch?
Ik vind ze niet echt boeiend eigenlijk..die zwart wit tekenstijl is echt niks voor mij.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Iemand de comics gelezen? Ik zit te denken om die te gaan aanschaffen.
Wie wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:34 schreef NoBody122 het volgende:
Ik kan eigenlijk maar moeilijk wachten op aflevering 4...
True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wie wel?![]()
Er is verder immers niks te zien in televisie land.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
True. Alhoewel er, na de herhalingen van DWDD en Pownieuws, in de driehoek Discovery/Comedy Central/NGC over het algemeen nog wel wat te vinden is 's nachts.
En daarnaast lopen er natuurlijk wel meer series in de VS, die dankzij het internet ook hier op de kijkbuis te toveren zijn. De series, die ik volg, worden daar echter, op South Park na, allemaal op zondagavond (VS-tijd) uitgezonden
gewoon downloaden joh.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Hmmz, ik hoopte dat iemand ze al gelezen had, misschien dat er in de comics meer achtergrond informatie wordt gegeven.quote:
De serie is gebaseerd op de comic, meer ook niet. Verwacht dus niet dat er veel raakvlakken zijn buiten de karakters zelf..quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef Patapon het volgende:
[..]
Hmmz, ik hoopte dat iemand ze al gelezen had, misschien dat er in de comics meer achtergrond informatie wordt gegeven.
Ik zal vanavond wel ff checken welke er te downen zijn.
volgens mij is dat een spoiler, die comics... bijna de hele serie is er op gebaseerdquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef Patapon het volgende:
[..]
Hmmz, ik hoopte dat iemand ze al gelezen had, misschien dat er in de comics meer achtergrond informatie wordt gegeven.
Ik zal vanavond wel ff checken welke er te downen zijn.
de laatste afleveringen van t eerste seizoen was ook alleen maar drama.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:55 schreef TheThirdMark het volgende:
S1 was erg goed, maar bij S2 is het toch vooral het totaal niet boeiende drama gehalte wat de serie om zeep helpt. Meer actie
Nuttig drama. Lekker veel characters eruit zodat toekomstige drama voorkomen wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de laatste afleveringen van t eerste seizoen was ook alleen maar drama.
verhaal loopt echt flink anders so far.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
volgens mij is dat een spoiler, die comics... bijna de hele serie is er op gebaseerd
Maar dit is geen World War Z, elk zombie verhaal heeft zijn eigen regels.quote:
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:35 schreef Toad het volgende:
Ik vind het wel steeds minder worden. Ik mis totaal de spanning / dreiging van die zombies bij die boerderij.
Laat de regisseur zich daar maar mee bezig houden. Daar hoeven zij zich niet ook nog eens druk om te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
Eens. Maken ze een fort van die Boerderij dat zou ook wel vet zijn. Loopgraven allesquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
Hebben ze überhaupt enig idee waar ze nu heen gaan ? wat is hun plan om dit te overleven! daar moeten ze meer op focussen imo
naar een of ander fort gingen ze dacht ik maar eerst moeten ze dat kutkind nog terug vindenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:51 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Dit ja! Er is een fucking zombie epidemie aan de gang en ze zitten al 3 dagen vast op een snelweg!
Ik denk met wc papier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Waar vegen die mensen eigenlijk hun reet mee af?
De huid van het vermiste meisje.quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Betere vraag: Waar vegen die zombies hun reet mee af?quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
Ze focussen nu wel meer op het tweede boekquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verhaal loopt echt flink anders so far.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Net als moslims met hun handquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:35 schreef drbarisart het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
Nog even, dan is het weer zover 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat mes.quote:Op maandag 7 november 2011 13:11 schreef Mirel het volgende:
Ik dacht dat ze tenminste die mes zou gebruiken om het openen van de verpakking. Maar blijkbaar was het enige doel om voor 10 sec je te laten denken OH NEE GAAT ZE NU IEMAND DOODMAKEN
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 7 november 2011 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat mes.
en ik dacht dat ze een abortus bij haarzelf wilde plegen
volgens mij amper 2 weken ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef GimmeGore het volgende:
Over wat voor tijdsbestek spelen seizoen 1 en 2 zich eigenlijk af?
Hoeveel tijd na het begin van seizoen 1 zitten we nu?
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Glenn moet er eigenlijk in blijven want hij heeft echt potentie, een beetje meer airtime geven alleen. Maar hij zal wel achterblijven bij die chick (of die gaat mee)
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallen
Ik snap alleen niet waarom ze per se die zombie uit de put moesten halen, ze zeiden toch dat er 6 putten waren..?
In het topic kijken voor je de episode hebt gezien is een gevalltje eigen schuld dikke bult..quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
Not this shit againquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het is gebruikelijk op FOK! dat er geen spoilertags geplaatst worden als de uitzending geweest is.quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clearquote:
Oke thnx!quote:Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clear
Je kunt een persoonlijke lijst maken met de series die je volgt.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond dit juist de beste aflevering tot nu toe, van dit seizoen dan..
ja geen idee eigenlijk, wat minder gejank..quote:
Ah, laten we deze discussie voor de 7164959239234848237237e keer gaan houdenquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was wel briljant ja. Glenn stond echt zo te kijken van "Nigga What?"quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Baszh het volgende:
I hear you're fast on your feet and know how to get in and out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born in lust, turn to dust. Born in sin, come on in.(Storm Of The Century, 1999)
Listen to them, the children of the night. How sweet music they make.(Bram Stoker's Dracula, 1992)
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.quote:Op maandag 7 november 2011 21:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou me een partij lame zijn zeg, maar je hebt waarschijnlijk gelijk.
Volgens mij geen benen. Even terug kijken! Maar ze heeft het daar dus nog wel even uitgehouden. Vraag me af waarom ze nou opeens weer weg is.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges....maar onze aziaat wordt steeds leuker evenals inderdaad ook de redneck
![]()
btw heeft die redneck sofia nou gezien in die kast, je zag wel benen liggen toch?
Geen last van, met ondertiteling.quote:Op maandag 7 november 2011 22:32 schreef Mestras het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met dat zuidelijke accent waarmee sommige spreken? vooral die shane kan ik bijna niet verstaan! (ik heb geen ondertitels)
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....en wat een drama aflevering weer. 1 zombie in een put en een hoop gezeik (kan die shane niet gewoon eens zijn kop houden ipv steeds die quasi koele kikker praat te bezigen..). Van mij mogen ze allemaal dood behalve de Aziaat en de Redneck, die zouden het wel kunnen redden samen.
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?quote:Op maandag 7 november 2011 23:21 schreef haakon het volgende:
Idd, geen zombie gezien in deze episode, alleen die dikke vetzak die ineens een stuk lichter werd.
Ja, die zijn een stuk dunner.quote:Op maandag 7 november 2011 23:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jij ook dunne vetzakken kent?
Ik heb hem eigenlijk alleen nog zien falen tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vind dat die neger ook wel potentie heeft, maar dan moet ie een keer wat ballen gaan tonen en iets boeiends doen.
Of bij Merle.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Ik erger me er dood aan dat ze dat kutkind nog niet gevonden hebben, puur ook omdat toch wel zeker is dat ze nog leeft. Als dat niet het geval was, was ze al lang als lijk/zombie opgedoken.quote:Op maandag 7 november 2011 23:34 schreef haakon het volgende:
What about Sophia?
Ik denk dat zij bij andere overlevenden is..
Oh ja? Kan ik me totaal niet herinneren. Zoveel boeit deze serie me dus. Vraag me eigenlijk af waarom ik het überhaupt nog kijk.quote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is al oud nieuws sinds de explosie van die overheidsbunker....
In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Waar kan ik dit in een beetje redelijke kwaliteit kijken?
Moet wel bij seizoen 1 beginnen..
quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
In de dichtstbijzijnde volle kliko, halverwege de onderste vuilniszak. Wel goed zoeken, je kijkt er gemakkelijk overheen.
Kan niet. De zombies hebben het opgegeten.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Geen idee of het toegestaan is voor mij om naar streaming of torrent sites te linken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 8 november 2011 01:08 schreef CyberJesus het volgende:
Absoluut! Ergens schuilt er een duiveltje in die godsliefhebberquote:Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken?
Dat wel. Net zo als dat die chinees in eens lucky werd. Had het gevoel dat het zijn ''galgen''-maal was.quote:Op dinsdag 8 november 2011 03:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hadden jullie nou ook het idee dat onze helden expres de tip kregen om dat vergiftigde water te drinken?
Lulkoek, op Foxlife wordt regelmatig het gehele 1e seizoen uitgezonden. En ja, dat is een zender die hier gewoon te ontvangen is..quote:Op dinsdag 8 november 2011 02:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.
Als je in Amerika woont kan je het legaal op de (betaal-) cable tv kijken.
Als je in Europa woont moet je het downloaden, en wij mogen geen links plaatsen.
Dus, ga fietsen.
vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?quote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef Jivis het volgende:
Wat ontzettend verrassend dat Glenn een zwangerschapstest moest zoeken zeg.
Ik vond het echt een kutaflevering. Kijk het nog een aflevering of twee aan en als dan niet beter is stop ik ermee.
No way dat ze dat als eenmalig gaat beschouwen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
vond er ook weinig aan, dat gedoe met die zombie in die put. Zo tenenkrommend toen die paal het begaf. Misschien een idee om even te testen als iemand zijn leven waagt?
Dat die Glenn seks gehad heeft was wel geinig maar verder kon ik weinig met deze ep. Hij zal nu ook wel emotineel worden dat die chick het als eenmalig beschouwdZonde dat er tot nu toe vrij weinig gebeurd is in die 4 afleveringen van seizoen 2 terwijl de eerste ep best ok was
Zou wel tof zijn als hij terugkomt.quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef remcov het volgende:
Als je de strip niet leest deze spoiler niet openen! De inhoud gaat over iets wat in de komende episodes van dit seizoen waarschijnlijk gaat gebeuren.dat zou dan wel weer vet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vroeg me af of ze die zombie in die put ook niet gewoon kende, die chick (geen idee hoe ze heet?). Dat ze daarom zo piepte toen ze zijn kop insloegenVaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Ah, daar ken ik haar van, thanks! Wel jammer dat ze in deze serie een flinke kont heeft...quote:Op maandag 7 november 2011 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Bela van Supernatural (L)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:05 schreef ems. het volgende:
Matige aflevering weer. Die put-scene en Short Round die een keer kut krijgt en zich meteen gedraagt als een standaard shy asian nerd.
Het zegt volgens mij genoeg over de kijkers dat wanneer er een normale familie op een idyllisch stukje land woont er wel iets aan de hand moet zijnquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Daskaar het volgende:
die boerderie lui voeren wat in hun schihiiild!!
die dochter helemaal
quote:Op maandag 7 november 2011 20:52 schreef remcov het volgende:
Als je de strip niet leest deze spoiler niet openen! De inhoud gaat over iets wat in de komende episodes van dit seizoen waarschijnlijk gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze moeten het echt eens gaan oppakken en kappen met dat drama onzin & reli gebeuren.~Cheer up, the worst is yet to come.~
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:40 schreef yavanna het volgende:
Wat een bak drama ellende weer, ik ben na dat gedoe om die wapens wat anders gaan doen en heb alleen af en toe nog een glimp gezien omdat iemand anders nog zat te kijken. Zodoende nog de briljante put scene gezien.
[..]Ja leuk dan krijg je een seizoen van 4 afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ze moeten het echt eens gaan oppakken en kappen met dat drama onzin & reli gebeuren.![]()
Onzin, genoeg series die het tegendeel bewijzen en wel spanning, actie en menselijke emotie's prima weten te combineren zonder er een reli GTST jank gebeuren van te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk dan krijg je een seizoen van 4 afleveringen
Thank you!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:56 schreef yavanna het volgende:
[..]
Onzin, genoeg series die het tegendeel bewijzen en wel spanning, actie en menselijke emotie's prima weten te combineren zonder er een reli GTST jank gebeuren van te maken.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt
Ze volgen nu echt voor 80 procent de comics. En de serie gaat meer over mensen in een wereld met zombies dan dat het gaat over zombies.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over.
Net gezien, en ben het met je eens. Weinig ontwikkelingen. Een filler episode.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha waar de fuck sloeg dat mes op dat Lorie bij dr had?!
Het blijft echt een bizar slechte serie. Maar toch kijk ik et elke keer weer
Dat ventje dat wakker wordt na een coma van een week (bij wijze van) en meteen begint over Sophia
Die put-scene!!!!!!!!!!!
Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over. Ze moeten eens dr op uit trekken, wat shit beleven. Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt, met name deze aflevering.
Jij vind het vreemd dat hij benieuwd is naar zijn vriendinnetje?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Het blijft echt een bizar slechte serie. Maar toch kijk ik et elke keer weer
Dat ventje dat wakker wordt na een coma van een week (bij wijze van) en meteen begint over Sophia
Die put-scene!!!!!!!!!!!
Ik denk serieus dat IK nog een interessanter verhaal zou kunnen maken dan dit. Dit gaat echt to-taal nergens over. Ze moeten eens dr op uit trekken, wat shit beleven. Heb het idee dat ze nu maar wat excuus-zombies (prima woord, al zeg ik het zelf) erin hebben gestopt, met name deze aflevering.
Dat is juist essentieel voor het karakter van Hershell en de dingen die komen gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, kijk 'm nu, kwartiertje erin en weer een gesprek over God.
Het was dom, het is een boerderij, pak een eend of een schaap.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
? En ja hoor, je hebt meerdere putten op je land, maar toch gooi je de Aziaat maar weer in de put.![]()
Zombies vreten normaliter (in nagenoeg alle films/series) geen dieren. Daarom was het ook zo wazig dat ze in S01E01 dat paard van Rick te grazen namen imoquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was dom, het is een boerderij, pak een eend of een schaap.
Dat was eerder achterlijk ja. Als er een paar uur (of zelfs dagen) een normaal lijk in je water ligt ga je er toch ook niet meer uit drinken..laat staan een zombie die aan alle kanten lekt en weetikveelwatquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:27 schreef Jivis het volgende:
Dat ze überhaupt nog riskeerden die waterput te redden terwijl er al een gore zombie in had gezeten. Jesus.
En in S2E1 een bosmarmotquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zombies vreten normaliter (in nagenoeg alle films/series) geen dieren. Daarom was het ook zo wazig dat ze in S01E01 dat paard van Rick te grazen namen imo
quote:
Waarom vraagt iedereen zich dat af..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Pull!quote:Op woensdag 9 november 2011 02:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga de aflevering toch maar downloaden en kijken omdat "briljante put-scene"
And it's in. hash-check and copy ok!quote:
Komt toch echt uit de comics, net zoals Carl die door Otis is neergesxhoten en gelovige Hersell en zn schuur en Glenn die dochter Maggie neukt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges....![]()
Heb de eerste acht ediities achter elkaar gelezen. De NL comics zijn goed vertaald, zien er mooi uit. Elk deel bevat zes losse comics.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Nou, hier de samenvatting van de gruwelijkheden van eerste 48 comicsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:17 schreef ems. het volgende:
Wat is er dan wreder dan de tv serie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comicsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Suc het volgende:
Ik denk er eerlijk gezegd aan om te stoppen met de TV serie, en te beginnen met de Engelse comics. Even kijken hoeveel het me gaat kosten.
Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comics
[ afbeelding ]
Omnibus 2 komt pas als ze bij komen 96 zijn of 100.
De trade paperbacks kosten 15 euro ongeveer en daar zijn er 14 van
Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 12:59 schreef Suc het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.
per zes volumes +/- 15 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzo
http://www.play.com/Books(...)dium&urlrefer=searchquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef bijdehand het volgende:
http://www.amazon.co.uk/W(...)id=1320866352&sr=8-2 Fucking goedkoop
Bij Amazon ook niet toch?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.play.com/Books(...)dium&urlrefer=search
Zelfde prijs, geen verzendkosten
jawelquote:
ken ze alleen van de dvd's en das wel gratis :pquote:
We hoeven niet te wachten op het ontbreken van spoilertags. Dat is al gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef NoBody122 het volgende:
Maar de comics zijn verhaaltechnisch niet op hetzelfde punt van verschijnen; het hele live-bespreek-aspect mist dus. Bovendien moet je alles steeds in spoilertags plaatsen; je kunt erop wachten, dat iemand zich een keer vertypt en de serie spoilt.
Hell; straks gaan mensen mij er zelf nog van beschuldigen ook, "want je kunt dat verwachten als je een topic opent over een serie, die gebaseerd is op comics"
Grapje zeker?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
Het is zo'n beetje de standaard in dit soort films/series. Ook wel logisch. Een van de soldaten wordt gebeten en men weet nog niet veel van de situatie. Het leger blijft altijd wel in groepjes bij elkaar dus zijn ze zo allemaal besmet.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Best wel bullshit dat het leger zo gemakkelijk is gevallen, die zombies zijn gemakkelijk te doden, kwestie van rustig richten en schieten
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:03 schreef Mirel het volgende:
Maar in het geval van zombies zoals je ze hier ziet is dat de besmetting gevolgd wordt door een bewusteloosheid of eigenlijk dood, en dán pas staat de zombie op. Beetje soldaten moeten hier mee om kunnen gaan.
Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:52 schreef kenwel het volgende:
Aflevering 4 was best wel voorspelbaar maar wel goed het gedeelte met de put was het beste uit de aflevering hopelijk komt er meer van dit als ze weer op pad gaan. Misschien blijven ze wel dit seizoen bij de familie uit de boerderij, en zien we in seizoen 3 meer van de route die ze wilden gaan afleggen. Hopelijk dan ook meer actie.
Opzich wel, maar het hele idee van een mens in een put gooien die toch allang verneukt is dat is wel zo achterlijkquote:Op donderdag 10 november 2011 18:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoe ongelofelijk debiele actie het ook was, hoop ik ook dat we vaker dit soort dingen in de serie krijgen. Dit is namelijk zo'n situatie waar je in een serie leuk een keertje op kan focussen, maar in zombiefilms nooit tijd voor hebt.
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapperquote:Op donderdag 10 november 2011 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In de comic worden mensen die niet gebeten zijn ook zombies als ze doodgaan.
Ja, dat denk ik ook. Dat hij de doden dood moest maken ofzoquote:Op donderdag 10 november 2011 20:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in t oor van Rick werd gefluisterd door die wetenschapper
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berustenquote:
shane is de vader...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat als het kind op de wetenschapper zou lijken dit puur op toeval zou berusten
Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triestquote:
Creatief, hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder.
Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar als dat de laatste woorden van die wetenschapper waren dan is dat zo pauper en triest
Dawn of the dead gezien zeker.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
De baby is ook een zombie die bij zijn geboorte meteen een hap neemt uit de kut van zijn moeder.
Ik ook, abortus of zelfmoord..quote:Op vrijdag 11 november 2011 05:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Lori wist toen zelf nog niet eens dat ze zwanger was.
Overigens met dat mes in het donker, ik dacht aan abortus.
Goede review van die gasten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/the-walking-dead-seizoen-twee/
Gamekings over the walking dead/
quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
Er is helemaal niets mis met de serie!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:51 schreef Beach het volgende:
[ Bericht 32% gewijzigd door FoXje op 13-11-2011 08:02:49 ]opgezegd@fok.nl
Dat. Nooit begrepen waarom mensen dat zo intensief doenquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Ugjerke het volgende:
Sowieso slaat het nergens op om over fictieve vijanden uit een serie van iemand anders te gaan bepalen wat ze wel en niet mogen en kunnen.
Ze volgen de comicverhaal lijn, waar ze ook op Hershells boederij zijn, later in de comics brengen zequote:Op zondag 13 november 2011 09:20 schreef MikeyMo het volgende:
in plaats van een desolate grote stad zien we enkel een verlaten drogisterij in een bosstadje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de niet comiclezer komt t saai over, dat snap ikCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CoolCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Daarom staan ze tussen spoilertagsquote:Op zondag 13 november 2011 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
Ja leuk al die comic referenties, maar dat is voor de televisiekijker niet interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |