abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103868254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Gisteren season 2 episode 3 gekeken waarin ze dat kind proberen te redden. Wat een kut aflevering. Wat een hoog drama gehalte.

<...>

Ben wel benieuwd hoe rick en die dikzak zich redden uit de positie waar ze zichzelf nu in hebben gebracht.
Je had episode 3 gezien zeg je?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103868449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Je had episode 3 gezien zeg je?
Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ik ;)
pi_103869332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, of was dat episode 2? Dan was hij verkeerd gelabeled denk ik ;)
Jup, als de aflevering eindigde met shane en die hilbilly surrounded dan was het ep 2 ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 2 november 2011 @ 19:15:36 #54
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103886365
Een bus met zagen aan de zijkant werkte ook zo goed in Dawn of the Dead. :P
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103886677
Het lijkt mij het meest logische als ze zich vestigen op een eilandje en dan op zijn tijd naar het vaste land gaan om spullen te verzamelen...

Zwemmen die zombies of lopen ze over de bodem? Brengen dieren het virus ook over? :P
  woensdag 2 november 2011 @ 19:25:32 #56
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_103886840
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Het lijkt mij het meest logische als ze zich vestigen op een eilandje en dan op zijn tijd naar het vaste land gaan om spullen te verzamelen...

Zwemmen die zombies of lopen ze over de bodem? Brengen dieren het virus ook over? :P
Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.

En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_103887230
Hoe komen die mensen in de boerderij trouwens aan stroom?
pi_103889503
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_103890672

woensdag 2 november 2011 @ 21:09:44 #60
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103892645
quote:
Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_103894012
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook het beste, ik zou het vreemd vinden als die zombies uit het niets over de bodem van de zee gingen lopen of gingen zwemmen zonder enig idee dat er ergens daar een eiland is waar eten is.

En of dieren het virus kunnen dragen weet ik niet, ze kunnen in ieder geval geen zombies worden.
Je reply heb ik gezien hoor! Geen idee waarom mijn post wederom geplaatst is door de server.
pi_103896167
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2011 21:09 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Homer Simpson bedient de kerncentrale. Hij heeft zichzelf opgesloten in de controlekamer met vijf miljoen donuts en een vrachtwagen vol bier.
:D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_103896803
quote:
En brood enzo. Dat zag er niet zelf gebakken uit wat Rick at.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_103900489
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Zeg de regisseur heeft ons geen synopsis van het gehele script voor het seizoen opgestuurd, we weten net zoveel als jij. :P
Haha ja, maar ik dacht misschien heb ik het gemist en iemand van jullie niet :)
pi_103900686
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Lees World War Z maar eens ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:11:36 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_103904154
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
  donderdag 3 november 2011 @ 01:38:55 #67
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:11 schreef eefje801 het volgende:
Ik vind een beetje drama niet erg, tussen de actie door en op zich zou dat heel goed kunnen werken maar ik vind het zo raar bij deze serie dat ik er eigenlijk helemaal niet om geef of er iemand omkomt of wat dan ook. Er is een soort afstand tot de karakters, beetje zoals ook het geval was bij de serie Jericho. Verder vind ik het best een goede serie, de spannende momenten zijn ook echt spannend en de gore is goed gedaan. Die zombie/man die zich had opgehangen was ook best creepy en ranzig.
Eens. Jericho was achteraf sowieso tijdverspilling.
Hopelijk heb ik dat bij TWD niet.
pi_103904621
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?

Vragen, vragen, vragen :P
  donderdag 3 november 2011 @ 01:49:24 #69
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904668
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek dat ze die hangende zombie dus wel afkloven en andere wandelende zombies dus niet, is dat omdat ze zichzelf verdedigen tegen andere zombies?

Vragen, vragen, vragen :P
Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
pi_103904683
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:49 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Hij was nog geen zombie toen hij zichzelf ophing (alleen koorts), ergo toen hij dood ging was er vers vlees.
Vandaar :s)
  donderdag 3 november 2011 @ 01:53:27 #71
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103904694
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Vandaar :s)
Mleeeghhh aaahghgrhh.
pi_103904819
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is :r :r :r

Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
pi_103904846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 02:19 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen die vrouwen niet dood zeg, is andrea eindelijk een beetje aan het bij trekken begint die ander te janken of dood gaan misschien niet beter is :r :r :r

Waarom schoot shane otis niet gewoon in het hoofd is ook iets humaner
Omdat zombies levend vlees willen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 3 november 2011 @ 03:07:09 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_103904951
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo? :')

Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.

Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
pi_103909610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 03:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Aflevering 3 begint met dat ze door RENNENDE (of joggende) zombies achtervolgd worden in de gangen.
Op het eind lopen de 'good guys' mank en zelfs dan zijn ze sneller dan de achtervolgende strompelende zombies.
Passen zombies hun snelheid aan op hun prooi ofzo? :')

Verder HEERLIJK die backstabbing. Maakt het verhaal een stuk interessanter. In alle toekomstige afleveringen ga je als kijker je toch afvragen wanneer hij de volgende persoon gaat verraden wanneer het hem uitkomt.

Misschien kunnen ze het plot zo uitwerken dat hij de nemesis wordt van volgend seizoen. Dit seizoen moet het die knakker zijn die ze op het dak hadden achtergelaten.
Ja vond ik ook al zo vreemd.
Ook niet zien dat ze op die kluisjes klommen ofzo. Gewoon in 1 keer erop staan.

Verder nekt het drama deze serie echt. Vooral die vrouw van die Rick kan ik echt wel schieten.
Nou die opa dat mokkel haar pistool heeft teruggegeven is ook een slechte zet volgens mij. Dat mokkel spoort ook niet.

Jammer dat seizoen 2 zo saai begint. Seizoen 1 was vele malen vetter en spannender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')