volgens mij amper 2 weken ofzoquote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef GimmeGore het volgende:
Over wat voor tijdsbestek spelen seizoen 1 en 2 zich eigenlijk af?
Hoeveel tijd na het begin van seizoen 1 zitten we nu?
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallenquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
Glenn moet er eigenlijk in blijven want hij heeft echt potentie, een beetje meer airtime geven alleen. Maar hij zal wel achterblijven bij die chick (of die gaat mee)
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 15:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Leuke aflevering, ik wist gewoon dat Glenn die chick ging knallen
Ik snap alleen niet waarom ze per se die zombie uit de put moesten halen, ze zeiden toch dat er 6 putten waren..?
In het topic kijken voor je de episode hebt gezien is een gevalltje eigen schuld dikke bult..quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Spoilers teringlul, gebruik ze. Ik open dit topic en meteen weer de boel verneuken hoor.
Not this shit againquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het is gebruikelijk op FOK! dat er geen spoilertags geplaatst worden als de uitzending geweest is.quote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clearquote:
Oke thnx!quote:Op maandag 7 november 2011 17:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd hier: http://tvcountdown.com/?clear
Je kunt een persoonlijke lijst maken met de series die je volgt.
Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 7 november 2011 17:22 schreef sbientje het volgende:
ik vond dit juist de beste aflevering tot nu toe, van dit seizoen dan..
ja geen idee eigenlijk, wat minder gejank..quote:
Ah, laten we deze discussie voor de 7164959239234848237237e keer gaan houdenquote:Op maandag 7 november 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat was wel briljant ja. Glenn stond echt zo te kijken van "Nigga What?"quote:Op maandag 7 november 2011 18:59 schreef Baszh het volgende:
I hear you're fast on your feet and know how to get in and out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |