En in S2E1 een bosmarmotquote:Op dinsdag 8 november 2011 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zombies vreten normaliter (in nagenoeg alle films/series) geen dieren. Daarom was het ook zo wazig dat ze in S01E01 dat paard van Rick te grazen namen imo
quote:
Waarom vraagt iedereen zich dat af..quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Haha waar de fuck sloeg dat mes op dat Lorie bij dr had?!
[..]
Pull!quote:Op woensdag 9 november 2011 02:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga de aflevering toch maar downloaden en kijken omdat "briljante put-scene"
And it's in. hash-check and copy ok!quote:
Komt toch echt uit de comics, net zoals Carl die door Otis is neergesxhoten en gelovige Hersell en zn schuur en Glenn die dochter Maggie neukt.quote:Op maandag 7 november 2011 22:29 schreef Mestras het volgende:
dat ze zwanger is is echt een dieptepunt, wat een drama en intriges....![]()
Heb de eerste acht ediities achter elkaar gelezen. De NL comics zijn goed vertaald, zien er mooi uit. Elk deel bevat zes losse comics.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:47 schreef Patapon het volgende:
Iemand de comics gelezen? Ik zit te denken om die te gaan aanschaffen.
Nou, hier de samenvatting van de gruwelijkheden van eerste 48 comicsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:17 schreef ems. het volgende:
Wat is er dan wreder dan de tv serie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comicsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:37 schreef Suc het volgende:
Ik denk er eerlijk gezegd aan om te stoppen met de TV serie, en te beginnen met de Engelse comics. Even kijken hoeveel het me gaat kosten.
Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Deze is goedkoop prijskwaliteit. eerste 48 comics
[ afbeelding ]
Omnibus 2 komt pas als ze bij komen 96 zijn of 100.
De trade paperbacks kosten 15 euro ongeveer en daar zijn er 14 van
Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzoquote:Op woensdag 9 november 2011 12:59 schreef Suc het volgende:
[..]
Ik heb toch liever de HC varianten. Deze zijn duurder, maar gaan langer mee en zijn mobieler. Als je via Amazon besteld, betaal je voor de eerste drie boeken ongeveer 45 pond en geen verzendkosten.
per zes volumes +/- 15 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een flink verschil met die van Stefan..dat zijn de eerste 8 volumes voor 3 tientjes ofzo
http://www.play.com/Books(...)dium&urlrefer=searchquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef bijdehand het volgende:
http://www.amazon.co.uk/W(...)id=1320866352&sr=8-2 Fucking goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |