Ik vind het een kutprogramma met nietszeggende mensen. In de PU deden ze ook altijd uit de hoogte, en het blad ging meer over henzelf dan over games.quote:Op zondag 13 november 2011 15:25 schreef Jabberwocky het volgende:
Die Gamekings review. Ik ben het wel eens wat betreft het budget, maar dat geneuzel over 'ze breken zombiewetten' en 'je mag niet uitleggen waarom ze zombie zijn' slaat nergens op eigenlijk.
Verder vraag ik me, als ik incidenteel iets zie van Gamekings, altijd af of die gasten nu trots zijn op hun baan, maar dat ligt verder aan mij.
Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:27 schreef bijdehand het volgende:
Mensen die de comic gelezen hebben die vinden deze afleveringen wel vet denk ik, als je alleen maar zombieactie verwacht dan moet je toch een andere film kijken.
Dan had hij ook gewoon 99% van de bevolking kunnen laten sterven zonder het geneuzel met zombies.quote:Op zondag 13 november 2011 15:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Precies, Kirkman wilde een serie maken over mensen die leven in een wereld vol zombies, geen serie over zombies maar hoe mensen zich gedragen als er geen wetten meer zijn.
En waar komt de dreiging dan vandaan? Daarnaast geven de zombies ook weer een maatschappelijke draai eraan. Sowieso gaan zombiefilms vrijwel altijd over de survivors en niet de zombies.quote:Op zondag 13 november 2011 15:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan had hij ook gewoon 99% van de bevolking kunnen laten sterven zonder het geneuzel met zombies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |