abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103756850

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
pi_103756870
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel vriendinnen Capstan :P
Al was het maar een vage bekende... :P
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt toch niet zo heel lang nodig om het een beetje te leren lijkt me? :')
Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denken :')
pi_103756923
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen hierop zouden afknappen :P
Tijd zat om het te leren toch? Wat boeien die eerste paar keren nou.
Bovendien is seks iets wat je samen doet. Dus als hij iets niet goed zal je hem moeten sturen en andersom ook.
Hij kan best al wat ervaring hebben en er nog steeds niet van kunnen. Of als maagd in een keer de juiste plekjes weten te raken.

@ cassandra: ja die ja.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103756927
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Capstan het volgende:

[..]

Al was het maar een vage bekende... :P

[..]

Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denken :')
Bij jezelf ging vast ook in een wip of niet :P (mja slechte woordkeuze)
pi_103756975
Ik zal vast ook nog steeds geen ster zijn :+
pi_103757025
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Bij jezelf ging vast ook in een wip of niet :P (mja slechte woordkeuze)
Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goed :P
pi_103757111
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal vast ook nog steeds geen ster zijn :+
Geen idee vraag het aan je vriend :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103757369
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goed :P
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee vraag het aan je vriend :D
die heeft niets te klagen hoor :P (ik denk ook niet dat je het anders niet lang vol houdt in een relatie tenzij je niet anders kent)
pi_103757404
Tja, je moet iemand wel 'leren kennen' op seksueel gebied en weten wat die persoon lekker vindt enzovoort.

Rare is, voor mijn relatie van nu had ik ook wel seks met verschillende meiden maar dacht ik niet na over de belangen/wensen van mijn sekspartners, als ik maar genoot. Het waren immers toch alleen maar sekspartners imo, zo dacht ik toen. Nu doe ik dat wel.

Ik ben nu samen met mijn vriendin en ze heeft belangrijke tentamens deze week waar ze voor moet leren. Jammer, ik verveel me namelijk. Ik ga zo maar wordfeud spelen. :P
pi_103757415
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad. :P

Hahaha minibeer, hoe was het met firefly? Heb je nog vrouwen aangesproken of iets?
Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wees blij dat die gitaarspeelt en geen sexgeluiden van je ouders zijn ;) Dat lijkt me zo genant als je als kind je ouders hoort krikken.
Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genant :')
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het zou zo maar kunnen gebeuren :Y
Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.
Finally, someone let me out of my cage
pi_103757486
Wie is er nu weer ontmaagd?
pi_103757550
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden :P

En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè? :')
pi_103757557
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
Tja, je moet iemand wel 'leren kennen' op seksueel gebied en weten wat die persoon lekker vindt enzovoort.

Rare is, voor mijn relatie van nu had ik ook wel seks met verschillende meiden maar dacht ik niet na over de belangen/wensen van mijn sekspartners, als ik maar genoot. Het waren immers toch alleen maar sekspartners imo, zo dacht ik toen. Nu doe ik dat wel.

Ik ben nu samen met mijn vriendin en ze heeft belangrijke tentamens deze week waar ze voor moet leren. Jammer, ik verveel me namelijk. Ik ga zo maar wordfeud spelen. :P
oew gaan we samen feuden?
pi_103757593
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden :P

En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè? :')
:*
Als het zo ver is voor jou maken we er een ere-tt van ok?
pi_103757594
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

die heeft niets te klagen hoor :P (ik denk ook niet dat je het anders niet lang vol houdt in een relatie tenzij je niet anders kent)
Mooi :) en jij ook niet?

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).

[..]

Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genant :')

[..]

Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook niet
14 SHADES OF GREY
pi_103757666
Ik klaag ook niet. Maar ik moet wel zeggen dat het heul anders is met iemand van wie je intens veel houdt :o Dat wist ik heul niet.
pi_103757696
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:
I lost my virginity. One second it was there the next it was gone
14 SHADES OF GREY
pi_103757725
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

:*
Als het zo ver is voor jou maken we er een ere-tt van ok?
Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fok :')
pi_103757737
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:
I lost my virginity. One second it was there the next it was gone
toen je het vertelde?
pi_103757785
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fok :')
op je 55e?
pi_103757873
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

op je 55e?
Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossen :')
pi_103757890
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

toen je het vertelde?
Dat heb ik hier op Fok! in singles gezegd ja :P toen ik vertelde dat ik ontmaagd was. Met al die bullshit die daarna volgende :')
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik klaag ook niet. Maar ik moet wel zeggen dat het heul anders is met iemand van wie je intens veel houdt :o Dat wist ik heul niet.
Dat is zo waar. :Y
14 SHADES OF GREY
pi_103757928
haha welke bullshit? Linkje? :P

Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck *; :P
pi_103757950
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossen :')
Waarom lukt het dan allemaal niet?
pi_103757982
Samen! Ik zit op mijn telefoon. :o

Inderdaad Cassandra, als je verliefd bent/van iemand houdt is het sowieso anders, tenminste zo ervaar ik het ook.
pi_103757986

:')
pi_103758016
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Samen! Ik zit op mijn telefoon. :o

Inderdaad Cassandra, als je verliefd bent/van iemand houdt is het sowieso anders, tenminste zo ervaar ik het ook.
ja duh moet je mij even inviten op wordfeud
pi_103758059
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook niet
Voor mij wel :s)
pi_103758069
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:

Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijn :P
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom lukt het dan allemaal niet?
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:42:23 #30
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103758134
ga eens zoeken buiten je standaardgebiedje. ik ga 6 maanden in Riga studeren en verheug me er enorm op w/
Spreading the Word
pi_103758159
Minibeer, hoe was 't met flupke en firefly?
Zijn zij in 't echt ook van die stoere kerels? :P
pi_103758186
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijn :P

[..]

Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.
pi_103758187
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
haha welke bullshit? Linkje? :P

Gelukkig weet ik niet meer welk topic dat was. Of nee het was op irc singles
14 SHADES OF GREY
pi_103758226
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minibeer, hoe was 't met flupke en firefly?
Zijn zij in 't echt ook van die stoere kerels? :P
Flepke was er niet, het was vet met firefly :Y
pi_103758252
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
pi_103758286
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
vlotte kleding!
pi_103758321
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Flepke was er niet, het was vet met firefly :Y
Wat voor iemand is 't?
pi_103758354
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef minibeer het volgende:

[..]

Voor mij wel :s)
Ach op een dag lukt het. :)
14 SHADES OF GREY
pi_103758375
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

wel eens goede/toffe dates gehad?
pi_103758417
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

vlotte kleding!
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren :{
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:47:19 #41
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103758491
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren :{
Beschrijf je stijl eens?
pi_103758498
quote:

[..]

Dat went vanzelf wel :) Eerst op je kleding concentreren, de rest komt wel
pi_103758507
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

wel eens goede/toffe dates gehad?
Ik heb nog nooit een date gehad.
pi_103758517
quote:

[..]

Vlotte kleding kan nog altijd wel bij je passen, je hoeft er niet bij te gaan lopen als Sinji (liefde voor zijn stijl) maar vind daarin gewoon je eigen weg.
pi_103758551
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat voor iemand is 't?
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afspreken :s).
pi_103758692
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afspreken :s).
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
pi_103758733
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Wij gaan wel meeten he *;
pi_103758814
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wij gaan wel meeten he *;
Tuurlijk schat ;D
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:51:35 #49
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103758858
waarom wil iedereen de internettekstjes meeten :D
Spreading the Word
pi_103758874
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:

[..]

Beschrijf je stijl eens?
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat went vanzelf wel :) Eerst op je kleding concentreren, de rest komt wel
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.
pi_103758877
Van mij mag firefly best ook op de meet komen, maar ik verwacht gewoon erg weinig karakter van hem. das alles
Zelfde geldt voor flupke
pi_103758909
Ik snap d'r trouwens nog niet zoveel van, ik speelde eerst (toen ik in Afrika was en niks te doen had) wordmole op mijn BB aangezien ik toen nog geen Iphone had.

Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
pi_103759005
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waarom wil iedereen de internettekstjes meeten :D
gewoon omdat het leuk is
14 SHADES OF GREY
pi_103759024
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.
pi_103759049
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.

[..]

Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.
Nee maar dat is een kwestie van zelfvertrouwen. Hoe vaker jij helaas de deksel op je neus krijgt, hoe minder jij jezelf kunt zijn gok ik, omdat je het allemaal niet zo gelooft. Er is niets mis met je, je bent aardig, je bent niet lelijk, en je bent een leuke gesprekspartner. Je hebt alleen een eerste indruk probleem
pi_103759101
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.
Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.
Firefly heeft niet voor niets veel kwaad bloed gezet en is niet voor niets 2x geband in korte tijd weet je
Je wordt echt niet 2x geband om niks
pi_103759139
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.
pi_103759188
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.
Firefly heeft niet voor niets veel kwaad bloed gezet en is niet voor niets 2x geband in korte tijd weet je
Je wordt echt niet 2x geband om niks
Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.
pi_103759232
Ik weet niet of ik wat over capstans stijl mag zeggen hier?
pi_103759265
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.
Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?
Zoals ik al zei, niet voor niets 2x ban
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:56:49 #61
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759273
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap d'r trouwens nog niet zoveel van, ik speelde eerst (toen ik in Afrika was en niks te doen had) wordmole op mijn BB aangezien ik toen nog geen Iphone had.

Hoe weet jij van mijn kledingstijl af :@
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:57:13 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103759307
Een paar delen overgeslagen, maar daar ben ik weer.

Ik ben lekker uitgeweest, overal geprobeerd vrouwen aan te spreken, maar niks gevonden.

2 knappe redelijk interessante dames tegengekomen, waarvan er 1 al een tijd gelukkig is met haar vriend en de ander met haar vriendin.

Zaterdag weer eens proberen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_103759314
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik wat over capstans stijl mag zeggen hier?
Zeg het maar, hoor. Jij kunt het beter omschrijven dan ik :P
pi_103759369
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een paar delen overgeslagen, maar daar ben ik weer.

Ik ben lekker uitgeweest, overal geprobeerd vrouwen aan te spreken, maar niks gevonden.

2 knappe redelijk interessante dames tegengekomen, waarvan er 1 al een tijd gelukkig is met haar vriend en de ander met haar vriendin.

Zaterdag weer eens proberen.
Kom je naar de meet zaterdag? ;D
pi_103759394
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?
Zoals ik al zei, niet voor niets 2x ban
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.
pi_103759442
Ik heb eens nagedacht over jullie opmerkingen deze week, ik denk dat ik mijn kledingstijl ook maar ga veranderen :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:59:03 #67
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759447
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.
Dit. Schoon, fris, simpel, goed passend en het moet een beetje op elkaar aansluiten. That goes a loong way
pi_103759450
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ook een aantal bans op m'n naam...

:o waarvoor?
pi_103759460
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.
Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillen ;)
pi_103759492
Zo'n broek he? Vormloos, en dan een vormloos shirt erboven, ik vind dat sowieso niet mooi bij mannen, oubollig, fantasieloos.
Ik kan trouwens geen goed plaatje vinden maar die kleur vind ik sowieso :n sorry
pi_103759517
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:59:53 #72
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759527
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillen ;)
De een trekt er zich meer van aan dan anderen denk ik
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:00:04 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103759540
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?
pi_103759544
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Was er nou woensdag ook een meet?
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:00:33 #75
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759584
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
Aahh. Dan snap ik dat uiteraard
pi_103759596
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?
Zaterdagmiddag in Amsterdam
pi_103759608
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

:o waarvoor?
Bagger voornamelijk, lekker topics openen. O+
pi_103759620
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:

[..]

Niet dat ik weet
pi_103759658
Ik vind kleding sowieso belangrijk.

Ik blijf het vreemd vinden dat mensen zich op die manier verslonzen en lelijke kleding dragen. De dingen waar je aan kán werken, moet je ook aan werken imo, maar iedereen is weer anders ingesteld.
pi_103759659
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] Zo'n broek he? Vormloos, en dan een vormloos shirt erboven, ik vind dat sowieso niet mooi bij mannen, oubollig, fantasieloos.
Ik kan trouwens geen goed plaatje vinden maar die kleur vind ik sowieso :n sorry
Ik vind dat soort broeken ook niet zo mooi, maar sommige mensen staat het wel. Ik ben zelf meer van de spijkerbroeken, die zijn eigenlijk nog fantasielozer. :P
pi_103759669
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bagger voornamelijk, lekker topics openen. O+
Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwak
pi_103759697
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
pi_103759715
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet dat ik weet
Wel waar.
Eindhoven :D
pi_103759726
quote:

[..]

Niet dat ik weet
Hmm in Eindhoven ofzo hadden ze t over. Maar zal wel afgeblazen zijn dan :P .
pi_103759738
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:

[..]

Van een ander topic waar ook een aantal anderen waaronder ik heen zouden gaan. Maar ik ga niet want ik had al iets met vrienden afgesproken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:02:34 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103759744
quote:

[..]

Zaterdagmiddag in Amsterdam
Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:02:40 #87
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759748
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
Neuken?
pi_103759760
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eens nagedacht over jullie opmerkingen deze week, ik denk dat ik mijn kledingstijl ook maar ga veranderen :)
Ga je dan ook je eigen kleding kopen? :P
pi_103759771
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwak
Ach, ik kan ook een bitch zijn hoor, maar ik blijf er minder lang over doorgaan.
pi_103759774
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wel waar.
Eindhoven :D
Ok...veel plezier alvast ;)
pi_103759789

Dit soort vind ik mooi O+ simpel t-shirt erboven, no fuss.

Mijn vriend draagt o.a. pallmall en kuyichi, van de laatste heeft hij écht een gave broek O+ Does it every time
pi_103759802
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga je dan ook je eigen kleding kopen? :P
Ja, of maken. Kan ik ook.
pi_103759807
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Sinji het volgende:

[..]

Neuken?
Met kleren aan gaarne.
pi_103759833
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.
pi_103759854
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:D
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:04:03 #96
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759865
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met kleren aan gaarne.
Ik zie er beter uit zonder /nokidding
pi_103759867
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort vind ik mooi O+ simpel t-shirt erboven, no fuss.

Mijn vriend draagt o.a. pallmall en kuyichi, van de laatste heeft hij écht een gave broek O+ Does it every time
Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.
pi_103759869
quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met kleren aan gaarne.
_O-
pi_103759879
quote:

[..]

Ik word nu wel heel benieuwd... :P
pi_103759888
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.
Neem anders even contact op met cassandra. Ik geloof dat we om 13u afspreken op het CS
pi_103759944
quote:

[..]

Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:05:24 #102
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103759969
quote:

[..]

:7
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:05:44 #103
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103760001
quote:

[..]

Hoeveel schoenen heb jij?
pi_103760007
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt :P
pi_103760039
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt :P
Idem. spijkerbroeken zitten klote :P
pi_103760044
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.
Dat kan. Ik zeg ook niet dat het mooi is, ik zeg dat ik dat mooi vind :P
Wat vind jij dan wel mooi? Ik ben echt slecht in plaatjes zoeken. En wat de een staat, kan bij de ander nog vreselijk zijn. Maar bijna alle plaatjes die ik vind zijn skinny of baggy, dat vind ik in principe ook niets
pi_103760074
Niet echt 'n mooi model vind ik.

Trouwens, in de winkel bij mij komen soms ook wel jongens/mannen met een lelijke kledingstijl die dan ineens voor 'n hele andere kledingstijl gaan en allerlei tips vragen. Onzekerheid straalt er vaak vanaf. Ik moet dan altijd, hoe ironisch ook, aan dit topic denken.
pi_103760075
wat dragen jullie dan wel?
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:07:12 #109
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103760125
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Er zijn genoeg relaxte chino's. De fit is uiteraard wel belangrijk
pi_103760128
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat zie je zaterdag wel :P
pi_103760134
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Niet echt 'n mooi model vind ik.

Trouwens, in de winkel bij mij komen soms ook wel jongens/mannen met een lelijke kledingstijl die dan ineens voor 'n hele andere kledingstijl gaan en allerlei tips vragen. Onzekerheid straalt er vaak vanaf. Ik moet dan altijd, hoe ironisch ook, aan dit topic denken.
Kwam jij nou ook zaterdag? Ik heb zo'n vermoeden dat jij ook wel een goeie smaak hebt
pi_103760163
Wat voor broeken heb je dan? Ik heb eigenlijk alleen maar spijkerbroeken als lange broeken, en nog 1 iets nettere zwarte broek :P.
pi_103760171
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zie je zaterdag wel :P
Ik kom niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort kleding je draagt eigenlijk :)
pi_103760196
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kom niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort kleding je draagt eigenlijk :)
Kom dan wel!! :D
pi_103760207
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.
14 SHADES OF GREY
pi_103760218
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoeveel schoenen heb jij?
Geen idee eigenlijk, maar lang niet zoveel als Sinji. :P
pi_103760229
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kom dan wel!! :D
Ik kan niet :P
Werk enzo.
pi_103760259
sommige gasten doen ook een trainingsbroek aan naar school/studie, en een spijkerbroek als ze er net uit moeten zien. Kan ook :s)
pi_103760273
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan niet :P
Werk enzo.
Ah shit, das waar ook, jij kan alleen op zondag :')
pi_103760320
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.
ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragen

Kuyichi O+ Maar mijn vriend heeft een mooiere pasvorm O+
pi_103760328
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ah shit, das waar ook, jij kan alleen op zondag :')
Gewoon een keer een meet op zondag dan :)
14 SHADES OF GREY
pi_103760362
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragen

[ afbeelding ] Kuyichi O+ Maar mijn vriend heeft een mooiere pasvorm O+
Dat snap ik :)
14 SHADES OF GREY
pi_103760363
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:10:28 #124
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103760365
Ik heb weinig schoenen (6 paar), maar verschrikkelijk veel broeken en shirts. 35 om 50 de laatste keer dat ik telde.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:11:26 #125
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103760426
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Ik heb altijd de grootste moeite om spijkerbroeken zonder chloorvlekken te vinden of namaakslijtage te vinden :P
pi_103760431
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
sommige gasten doen ook een trainingsbroek aan naar school/studie, en een spijkerbroek als ze er net uit moeten zien. Kan ook :s)
Aan trainingsbroeken ontbreekt het mij gelukkig ook :P
pi_103760467
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?

Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag. :P
pi_103760474
quote:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan skinny. Maar het vriendje van mijn zusje komt er mee weg. Mijn zusje heeft trouwens een hele vette kledingstijl. Ik ben echt grijs muisje.
Als we een woning hebben verkocht komt er verandering in, dan donder ik alles weg wat ik heb en komt er een hele nieuwe garderobe O+
pi_103760478
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?
Slechte genen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:12:29 #130
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103760488
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weinig schoenen (6 paar), maar verschrikkelijk veel broeken en shirts. 35 om 50 de laatste keer dat ik telde.
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagt :P

en 35 broeken pff :P
pi_103760501
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:

Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag. :P
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureel ;(
pi_103760503
quote:
8s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Slechte genen.
Bullshit straw :P
pi_103760513
quote:
8s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Slechte genen.
Oh, jij ook al? :')
pi_103760603
Ik kan geen dm zien nu. :P

Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
pi_103760611
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:

Tis maar wat je belangrijker vind, mrk.
Ik respecteer jouw keuze :)

En nee, ik ken straw niet persoonlijk, maar dat doet er hier ook niet toe lijkt me
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:14:36 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103760634
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Westerling het volgende:

[..]

6 paar is alsnog veel als je t mij vraagt :P

en 35 broeken pff :P
Ik wil graag keuze hebben.
pi_103760640
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureel ;(
Afgewezen worden is nooit leuk ;(
pi_103760675
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:

Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijn :P.
pi_103760685
quote:

Er zullen weinig mensen zijn die er meer voor open staan dan ik. Maar toch... :P
pi_103760689
quote:

Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta. 8-)

Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
pi_103760696
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef minibeer het volgende:

[..]

Afgewezen worden is nooit leuk ;(
Nee zeker niet door mpj, volgens mij vind ik m aardiger dan ie verdient ;( :P

pm dan?
pi_103760702
Mijn probleem met kleding is dat ik er niet zo veel geld voor heb. En shoppen vind ik ook niet hel bijzonder, maar een hekel eraan heb ik niet.
pi_103760739
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet niet of open staan de goede woorden zijn :P.
ach val je er als man wel makkelijk in :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:16:36 #144
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103760777
quote:
[ afbeelding ]
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_103760788
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee zeker niet door mpj, volgens mij vind ik m aardiger dan ie verdient ;( :P

pm dan?
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen he :P?
pi_103760789
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samen
pi_103760834
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:

[..]

dan moet je alleen nog fout worden dus :P
14 SHADES OF GREY
pi_103760835
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoeden :P
pi_103760852
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker. :')
Ik weet alweer genoeg...spijkerbroeken: nee dank u :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:17:49 #150
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103760867
Capstan, wat vind je van zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103760882
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samen
Dat is ook zeker waar, met als belangrijk verschil dat autisme helaas niet te genezen is.
pi_103760886
quote:

[..]

foute mannen, nomnomnom. :9
pi_103760894
quote:

[..]

zou dat t zijn :+ Ik vind m niet aardig, ik vind m knap. Mmmm

Dan heb ik wel mazzel gehad met een aantrekkelijke en aardige man naast me op de bank O-)
pi_103760937
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoeden :P
Hè?
pi_103760978
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dan moet je alleen nog fout worden dus :P
Nou, serieus, ik ben wel iets te aardig eigenlijk. Ik pik vaak net iets te veel van mensen.
pi_103761039
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook zeker waar, met als belangrijk verschil dat autisme helaas niet te genezen is.
Je moet er gewoon het beste van zien te maken, maar moet zeggen dat het alles me wel is tegengevallen in z'n totaliteit. Had er vroeger meer van verwacht
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:19:48 #157
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761040
Met aardige mensen dempen we de grachten in Amsterdam.
pi_103761051
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nou, serieus, ik ben wel iets te aardig eigenlijk. Ik pik vaak net iets te veel van mensen.
En je bent echt blond
pi_103761077
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:

SPOILER
Wannebe spijkerbroek :P
En het plaatje werkt hier niet op het forum, maar wel als ik dezelfde link open in een nieuwe tab.
pi_103761089
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:

SPOILER
Mja, qua aanzicht valt dit nog wel mee, maar ik heb ook gewoon het probleem dat ik me niet prettig voel in donkere broeken. Geen idee of er voor een psychologisch probleem van die aard een naam is, maar het is niet iets dat ik zomaar van me afschud...
pi_103761090
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Gewoon meer voor jezelf op komen en wat brutaler worden
14 SHADES OF GREY
pi_103761096
Ik vind mijn vriendin belangrijker. :P

Ik weet wel dat jouw huidproblemen daar aandeel in hebben gehad. Logisch ook wel, maar toch, het zou niet onmogelijk zijn om dan alsnog een partner te vinden.
pi_103761119
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

En je bent echt blond
Wat :P?
pi_103761151
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat :P?
Ik val niet op licht blond :P
vroeger wel trouwens
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:21:24 #165
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761168
Blont.
pi_103761178
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind mijn vriendin belangrijker. :P

Ik weet wel dat jouw huidproblemen daar aandeel in hebben gehad. Logisch ook wel, maar toch, het zou niet onmogelijk zijn om dan alsnog een partner te vinden.
Ik neem dan ook nergens het woord onmogelijk in mijn mond. :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:22:00 #167
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761212
Nadeel na 5 halve liters Heineken. Zeiken. En veel ook. :')
pi_103761214
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

volgens mij worden zelfs jullie vriendjes O+
pi_103761228
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon meer voor jezelf op komen en wat brutaler worden
Ben ik ook mee bezig :s)
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:22:34 #170
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103761259
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mja, qua aanzicht valt dit nog wel mee, maar ik heb ook gewoon het probleem dat ik me niet prettig voel in donkere broeken. Geen idee of er voor een psychologisch probleem van die aard een naam is, maar het is niet iets dat ik zomaar van me afschud...
Heh? Ok, daar kan ik niets aan doen whehe. En het is een broek van canvas, zeker geen spijkerstof
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:22:47 #171
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761278
quote:

[..]

Hoi *)

* DenWauw zet puppyogen in
pi_103761280
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hè?
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
pi_103761353
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik val niet op licht blond :P
vroeger wel trouwens
Ah zo, balen voor mij dan :'). Maar het verschilt, als ik net naar de kapper geweest ben en gel in heb is het donker blond :s).
pi_103761368
Sinji, ik had het niet over broeken of tegen jou. Ik kan alleen niet quoten. :P

Minibeer, ik ben niet fout trouwens over het algemeen. :P Soms ben ik dat.
pi_103761376
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ben ik ook mee bezig :s)
Goed zo :)
14 SHADES OF GREY
pi_103761392
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
pi_103761418
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op. ;)
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:24:29 #178
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761421
Ik ben fout voor wie dat toelaat. :')
pi_103761439
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ah zo, balen voor mij dan :'). Maar het verschilt, als ik net naar de kapper geweest ben en gel in heb is het donker blond :s).
al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aan :*

Ik heb trouwens t omgekeerde van capstan. Ik voel me ongemakkelijk in lichte broeken (meestal ook door slecht combineren)
pi_103761469
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
Hoezo dan?
pi_103761483
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:

Had je t tegen mij? Dan voel ik me echt afgewezen ;( :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:25:30 #182
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103761497
quote:

[..]

Heb je nog steeds huidproblemen?
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:25:42 #183
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103761519
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:

Quote de verkeerde, my bad
pi_103761521
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben fout voor wie dat toelaat. :')
rawrrr
pi_103761569
hoi :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:26:26 #186
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761578
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

rawrrr
~O>
:9
pi_103761586
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aan :*
Alles kan kapot :*
pi_103761588
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bent
pi_103761616
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef formerjellybean het volgende:
hoi :)
Hallo :W
pi_103761641
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bent
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?
pi_103761656
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.
pi_103761665
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:

[..]

Alles kan kapot :*
Ik heb het in wat voor situatie dan ook nog nooit aangedurfd om dat tegen een bezette vrouw te zeggen :P
pi_103761691
Ik kan nu geen DM zien, helaas. Wil je het openbaar maken of is het heel erg privé? :D
pi_103761714
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op. ;)
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
pi_103761746
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan nu geen DM zien, helaas. Wil je het openbaar maken of is het heel erg privé? :D
Dm.fok.nl
Anonimity is a bliss
pi_103761769
neeeee

SPOILER
pi_103761778
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.
Misschien ook niet, hoor. Mijn vader was doorlopend met sport bezig, en ik (volgens mij juist daarom) voor geen meter :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:29:02 #198
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761790
Weet je wat sowieso niet helpt? ...

In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.

Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
pi_103761802
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
Inderdaad en dat merk ik nog iedere dag. :{
14 SHADES OF GREY
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:29:33 #200
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103761834
Wie willen feuden met me? :9
pi_103761862
Ik ben Myraela op wordfeud.
pi_103761871
Ja, schuif het maar af op je ouders omdat je geen sociaal leven hebt.
pi_103761891
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?
Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuur
pi_103761895
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:

In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.

Wie doet dat dan?
pi_103761910
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuur
en je vader ving dat gemis niet op?
pi_103761912
Wat is wordfeud???
pi_103761926
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

en je vader ving dat gemis niet op?
Nee, want ze waren gescheiden
pi_103761958
Vooral mijn moeder was heel kortzichtig en echt t type van, mijn mening is de waarheid. Het frustreerde haar dat ik open minded was, veel relativeringsvermogen en empathie had, iets wat zij niet had. Nou heb ik meer meegemaakt en heb ik gelukkig mijn verleden kunnen ombuigen in iets positiefs, maar ik kan nog heel naar reageren op kortzichtige mensen die niet luisteren naar anderen (mij in dit geval) of ik word heel emotioneel en teruggetrokken, of ik val echt uit. En omdat ik 9 van de 10 keer zo lief ben is dat echt schrikken voor mijn omgeving :')
Stukje opvoeding is belangrijk
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:31:31 #209
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103761972
zet ik om 20.00 koffie, komt er een liter uit ofzo :') krijg ik nooit op
SPOILER
Spreading the Word
pi_103761984
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat is wordfeud???
Een gay spel op de iphone :s)
pi_103762021
Nou waarschijnlijk maar dat is dan als leek dat je minder leert met emoties om te gaan omdat iemand die autistisch is veel minder emoties herkent en je sociale vaardigheden wat minder omdat je iemand die autistisch daar soms ook moeite mee heeft
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:32:24 #212
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762037
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef minibeer het volgende:

[..]

Een gay spel op de iphone :s)
en alle androidphones :{w
pi_103762077
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Westerling het volgende:

[..]

Heb je nog steeds huidproblemen?
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
pi_103762088
mpj kan ook geen spoilers lezen? : Mpj heeft een gare telefoon :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:33:37 #215
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762139
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
mpj kan ook geen spoilers lezen? : Mpj heeft een gare telefoon :')
Budgetfoon met beltegoed... :')
pi_103762158
Ik heb ook geen perfecte opvoeding gehad, eigenlijk nooit een moeder gehad die echt een moeder was en verlaten door mijn vader. En dat heb ik wel gemerkt, maar ben ik nu toch al wel overheen gegroeid. Ik denk dat je dat niet kan blijven verwijten, sowieso omdat het iets is wat je niet meer kan veranderen, terwijl je je sociale leven wel kan veranderen.
pi_103762175
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

en alle androidphones :{w
/care ;)
pi_103762183
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Zeg, daar is niks mis mee, hoor :{w
pi_103762191
quote:

[..]

Nee joh, hij wacht nog steeds op de postduif ':')
pi_103762219
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == science fiction
pi_103762252
quote:
AH mobiel :s)
pi_103762274
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:

Flikker toch een eind op. :') Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
pi_103762283
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:35:40 #224
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762290
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef minibeer het volgende:

[..]

AH mobiel :s)

Armoe.

pi_103762295
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == sience fiction
smooth :D
14 SHADES OF GREY
pi_103762297
Hai 8-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103762308
quote:

[..]

Hoezo vind je dat nou zo gek? :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:36:11 #228
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762326
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op. :') Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Fijn dat je je aangesproken voelt op iets wat niet per se of alleen tegen jou bedoeld is. :')
pi_103762328
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai 8-)
Hoi!
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:36:16 #230
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103762333
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?
pi_103762348
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen perfecte opvoeding gehad, eigenlijk nooit een moeder gehad die echt een moeder was en verlaten door mijn vader. En dat heb ik wel gemerkt, maar ben ik nu toch al wel overheen gegroeid. Ik denk dat je dat niet kan blijven verwijten, sowieso omdat het iets is wat je niet meer kan veranderen, terwijl je je sociale leven wel kan veranderen.
Maar dat sociale leven veranderen is juist 1 van die dingen die heeeeeeel moeilijk gaan als je een vorm van autisme hebt. Je hebt als het ware een dubbele achterstand.
Mijn voordeel is geweest dat ik god-zij-dank ook best slim ben, daarmee kan ik mijn gebreken als het ware compenseren
pi_103762354
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu. :P

Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
pi_103762375
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Armoe.

Pauper en proud of it *)
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:36:52 #234
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762382
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.
pi_103762399
quote:

[..]

Ik mocht niet op sport, ondanks dat ik wel wilde. Mijn ouders hadden denk ik het geld toen niet. Mijn broertje sport wel.
pi_103762409
quote:

[..]

Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
pi_103762410
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu. :P

Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
Ok ik vind je officieel niet lief meer
SPOILER
pi_103762439
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.
+1
pi_103762446
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik niet echt eigenlijk.
pi_103762467
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?
pi_103762474
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert. :P
pi_103762496
quote:

[..]

En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Ik mis dat bij mezelf niet. Als ik die liefde wel had gehad, had ik immers geen feestje gevierd toen mijn laatste gymles op de middelbare school achter de rug was :P
pi_103762499
Bestaat het perfecte gezinnetje wel ik denk dat elke familie wel zijn kruisje heeft.
pi_103762556
quote:

[..]

Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagt :s)
Maar heb je geen behoefte aan wat liefde? (of seks, maar ik geloof dat dat meer bij mannen het geval is en vrouwen dat minder graag toegeven)
pi_103762564
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?
Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.
pi_103762568
quote:

[..]

Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert. :P
Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vreten O+
pi_103762583
Vroeger wilde ik ook altijd het perfecte gezin, nu denk ik dat dat niet bestaat.
pi_103762613
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vreten O+
smooth hoor :P
pi_103762625
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagt :s)
Maar heb je geen behoefte aan wat liefde? (of seks, maar ik geloof dat dat meer bij mannen het geval is en vrouwen dat minder graag toegeven)
Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.
pi_103762632
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik niet echt eigenlijk.
Ik wens niemand gescheiden ouders toe of ouders waar je niet mee kan praten.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:40:13 #251
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_103762656
quote:

[..]

Ja, dat geloof ik. 4 maanden is dan niet heel lang. Waarom eigenlijk niet eerder aan die medicijnen begonnen?
pi_103762660
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.
Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?
Iemand dichtbij laten komen is 1 van de engste, maar wellicht ook mooiste, ervaringen die je als mens kunt hebben
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:40:43 #253
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762692
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat het perfecte gezinnetje wel ik denk dat elke familie wel zijn kruisje heeft.
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!

Een andere kennis is teleurgesteld in het leven omdat hij niet meer dan 2000 per maand verdiend en nu geen huis kan kopen.

Dan denk ik: sorry, maar ik heb wel ergere shit meegemaakt.
pi_103762704
Ik heb het perfecte gezin altijd buitenshuis opgezocht. Zat zoveel bij mijn beste vriendin en die ouders hielpen mij met de kleine dingetjes waar mijn eigen ouders te kort schoten.
pi_103762718
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?
Iemand dichtbij laten komen is 1 van de engste, maar wellicht ook mooiste, ervaringen die je als mens kunt hebben
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het wel toelaat, maar dat er niemand komt :')
pi_103762727
Straw, kom anders naar de meet. Ik ken iemand die veel overeenkomsten met jou had. Kunnen we het daar even over hebben of zo
pi_103762763
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind scheidingen niet altijd slecht.
pi_103762787
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan ben ik het helemaal met je eens. Maar je hebt er zo weinig aan. :P
pi_103762794
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind scheidingen niet altijd slecht.
Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelen :P :P :P)
pi_103762797
Ik vind het anders geen probleem dat mijn ouders gescheiden zijn. Beter juist, het zou d'r erger aan toe geweest zijn als ze nu nog bij elkaar waren.

Sorry Cassandra, ben je nu boos? :P

Nou Strawberry, genoeg fokkers die jou aanbidden, blijkt wel weer.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:42:24 #261
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103762816
Wat een kut TT.9.gif
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103762827
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Of iets anders naars.
14 SHADES OF GREY
pi_103762849
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
Wat een kut TT.[ afbeelding ]
Dat viel mij ook al op :P
pi_103762875
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben ik het helemaal met je eens.
Mijn ouders zijn extravert.
Ik ook wel een beetje, maar op een aparte manier :')
Ik kan niet tegen mijn eigen naar buiten gerichtheid ofzo, ik word er doodmoe van.
pi_103762881
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!

Een andere kennis is teleurgesteld in het leven omdat hij niet meer dan 2000 per maand verdiend en nu geen huis kan kopen.

Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.
pi_103762887
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.
Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:43:46 #267
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103762908
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.
Waar stap ik overheen precies?

Drama's maken over klein leed?
pi_103762926
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.
Het ding is wel dat als je eenmaal iemand dicht bij laat komen, het heel beangstigend kan zijn als die persoon bijvoo9rbeeld een stapje dichterbij komt
pi_103762950
Ja, beterebob, blijven janken over het verleden heeft simpelweg geen zin. Je moet wel doorgaan (en geen ouders de schuld gaan geven), moeten meer mensen hier doen trouwens. :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:44:22 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103762951
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op :P
Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.
C'est la vie
pi_103762954
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Waar stap ik overheen precies?
Over de gevoelens van mensen.
pi_103762976
Ik was op mijn 16 e uit huis geplaatst, mijn moeder was nogal overbeschermend en zag in alles een ramp , ik was niet zoals een meisje hoorde te zijn dus ik deugde in haar ogen niet en daar ging ik ook naar leven en werd opstandig. Ze was ook juist dat ze rampen al zag gebeuren voordat er echt wat was dus kreeg ik niet echt de zekerheid dat dingen goed zouden komen omdat ik het al niet uit mocht proberen.
Toen ik bleek borderline te hebben toen vertelde ze me ook dagelijks wat heb ik misdaan dat ik een dochter zoals jou heb.
Toen therapie aansloeg is zij ziek geworden met psychose en depressie maar we denken dus dat de depressie er al was .
Ik heb juist echt een beetje mezelf kunnen vinden toen ik pas op mezelf woonde.
pi_103762987
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelen :P :P :P)
Sowieso, mijn moeder kon zichzelf weer zijn. Geen ruzie's meer. Duidelijkheid, eerlijkheid. Voor mijn moeder ben ik alleen maar blij. Als kind blijft het toch altijd wat lastig en de dubbele cadeautjes waren eigenlijk ook nooit geweldig, want ik mocht het nooit meenemen naar de andere ouder.
pi_103762990
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.
Ik ook...de spreekwoordelijke roepende in de woestijn :')
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:45:00 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103762993
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Ja, beterebob, blijven janken over het verleden heeft simpelweg geen zin. Je moet wel doorgaan (en geen ouders de schuld gaan geven), moeten meer mensen hier doen trouwens. :P
Hij heeft nog gelijk ook die jongen.
Ik jank ook niet dat ik mijn vader niet zie.
C'est la vie
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:45:41 #276
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763027
quote:
17s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Over de gevoelens van mensen.
En terecht.

Natuurlijk snap ik het best dat je verdriet hebt als je oma overlijdt, soit. Maar om nu al een half jaar ontroostbaar te zijn en het over niets anders te kunnen hebben? Echt serieus, als dat het ergste leed is voor je, dan gaat het verdomd goed met je en mag je je handjes dichtknijpen.
pi_103763056
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef mrk.n het volgende:

Sorry Cassandra, ben je nu boos? :P

:( :6
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:46:52 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763094
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

En terecht.

Natuurlijk snap ik het best dat je verdriet hebt als je oma overlijdt, soit. Maar om nu al een half jaar ontroostbaar te zijn en het over niets anders te kunnen hebben? Echt serieus, als dat het ergste leed is voor je, dan gaat het verdomd goed met je en mag je je handjes dichtknijpen.
Wederom wijsheid van grote schoonheid.
C'est la vie
pi_103763097
quote:

[..]

En terecht.

Mijn zusje doet SPH en toen zij haar levensverhaal vertelde moesten mensen uit haar klas huilen omdat het zo erg was. :o
14 SHADES OF GREY
pi_103763099
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef minibeer het volgende:

[..]

smooth hoor :P
Het ergste is nog: ik bedoel hem zeker zo dubbelzinnig als ie klinkt :P Uiterlijke imperfecties vind ik volkomen ondergeschikt aan innerlijke kwaliteiten, en die heeft ze legio. Ze heeft geen gemakkelijke huid, nou, boo-fucking-hoo. Zou mij echt niet in de weg staan om harstikke gek op haar te worden. En met mij vele anderen. Hoe zij er zelf mee omgaat of om kan gaan is natuurlijk iets anders, ik heb ook wel dingen waar ik onzeker over ben, en in die zin kan ik het best begrijpen :)
pi_103763116
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik. 4 maanden is dan niet heel lang. Waarom eigenlijk niet eerder aan die medicijnen begonnen?
Ik heb daarvoor een hoop andere medicijnen geprobeerd. Dat is ook wel gangbaar want vaak pas als je al dat andere geprobeerd hebt, mag je met de medicijnen beginnen die ik nu gebruik. Maar het is nog niet duidelijk of dit een blijvend effect heeft, het is een kuur. Dus wie weet ben ik hierna weer terug bij af, dat is me al eerder gebeurd.

Achja, aan de andere kant moet ik een huidprobleem niet mijn leven laten beheersen natuurlijk.
pi_103763158
quote:

[..]

En terecht.

Joh wie weet had ze wel een hele goede band met haar oma. Ik vind niet dat je leed met elkaar kan vergelijken en je weet het verhaal er ook niet achter.
pi_103763175
En wat als blijkt dat het nooit meer helemaal weggaat en blijft terugkomen?
pi_103763183
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ding is wel dat als je eenmaal iemand dicht bij laat komen, het heel beangstigend kan zijn als die persoon bijvoo9rbeeld een stapje dichterbij komt
Nouja, je moet ook niet van alles zo'n punt maken, je hebt zelf ook controle over dingen (niet alles natuurlijk, maar als jij een persoon niet meer wil zien dan is dat meestal heel goed mogelijk).
pi_103763192
fijne avond mensen
pi_103763199
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Doe ik ook niet hoor. Ik leef echt wel in het heden hoor. Maar ik zie nu wel een stuk beter (nu ik wat meer afstand heb) wat mij gevormd heeft als persoon dmv mijn opvoeding. En daar ben ik niet alleen maar positief over. Het is simpelweg een gegeven nu, maar daar moet ik het nu wel mee doen. Ik ben wel op de goede weg hoor; want nu klinkt het allemaal zo negatief. Ik bekijk het nu even rationeel.
pi_103763241
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh wie weet had ze wel een hele goede band met haar oma. Ik vind niet dat je leed met elkaar kan vergelijken en je weet het verhaal er ook niet achter.
Inderdaad. Voor de een kan een onvoldoende halen op school een ramp zijn terwijl een ander de ergste dingen kan meemaken zonder daar last van te hebben
14 SHADES OF GREY
pi_103763245
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was op mijn 16 e uit huis geplaatst, mijn moeder was nogal overbeschermend en zag in alles een ramp , ik was niet zoals een meisje hoorde te zijn dus ik deugde in haar ogen niet en daar ging ik ook naar leven en werd opstandig. Ze was ook juist dat ze rampen al zag gebeuren voordat er echt wat was dus kreeg ik niet echt de zekerheid dat dingen goed zouden komen omdat ik het al niet uit mocht proberen.
Toen ik bleek borderline te hebben toen vertelde ze me ook dagelijks wat heb ik misdaan dat ik een dochter zoals jou heb.
Toen therapie aansloeg is zij ziek geworden met psychose en depressie maar we denken dus dat de depressie er al was .
Ik heb juist echt een beetje mezelf kunnen vinden toen ik pas op mezelf woonde.
Behoorlijk heftig om op je 16e uit huis geplaatst te worden EN borderliner te zijn :(
Ik heb zelf ook een moeder en vader die beiden niet 100% zijn, om 't maar zo te zeggen. Gelukkig heb ik nu wel goed contact met hun, maar das niet altijd zo geweest...
pi_103763247
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

De dood heeft op iedereen weer een andere impact.

Mijn moeder heeft op dit moment vaak last van d'r hart en denkt de 50 niet te halen. Ik denk niet dat ik er ooit overheen kom als zij komt te overlijden.
pi_103763263
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
fijne avond mensen
:W
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:50:35 #291
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763293
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ik ken wel het verhaal erachter, dat moet ik tot in den treure horen

Ik vind best dat je verdriet om een oma mag hebben, maar get a grip. Je bent 34, natuurlijk overlijdt je fucking oma een keer. Als je dan gaat zitten jankzakken dat je niet meer door kunt leven en niet meer weet wat je moet, heb je echt behoefte aan een realitycheck.

en dat zit dan naast een collega die net dr moeder heeft verloren op jonge leeftijd

Daarnaast in algemene zin, als dat je grootste zorg/leed is, dan is je leven nog niet zo slecht.

En zo bedoelde ik ook aan te haken op 'perfecte' gezinnen. Ieder gezin heeft zijn kruisje, maar een voor een gezin waarin geslagen wordt is dat het grootste leed en voor andere gezin is een ruzie met de jongste dochter als groot leed.
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:50:40 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103763303
Maar moet de boodschap niet zijn hoe kut het leven ook is, je moet er maar het beste van maken?
C'est la vie
pi_103763311
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Behoorlijk heftig om op je 16e uit huis geplaatst te worden EN borderliner te zijn :(
Ik heb zelf ook een moeder en vader die beiden niet 100% zijn, om 't maar zo te zeggen. Gelukkig heb ik nu wel goed contact met hun, maar das niet altijd zo geweest...
Diagnose wist ik nog niet op mijn 16 die is pas later naar boven gekomen op mijn 25e of 26e
pi_103763364
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De dood heeft op iedereen weer een andere impact.Mijn moeder heeft op dit moment vaak last van d'r hart en denkt de 50 niet te halen. Ik denk niet dat ik er ooit overheen kom als zij komt te overlijden.
Dit dus.
pi_103763371
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad. Voor de een kan een onvoldoende halen op school een ramp zijn terwijl een ander de ergste dingen kan meemaken zonder daar last van te hebben
Oftewel, de een reageert belachelijk overdreven op dingen; is zwakker.
pi_103763376
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Maar moet de boodschap niet zijn hoe kut het leven ook is, je moet er maar het beste van maken?
Inderdaad :Y
14 SHADES OF GREY
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:52:19 #297
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_103763408
ellende is relatief, net als alle andere dingen
Spreading the Word
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:52:36 #298
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763427
quote:
je moet de slingers zelf ophangen haha
pi_103763433
quote:
Das logisch, maar soms wordt het allemaal gewoon eventjes te veel
pi_103763450
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oftewel, de een reageert belachelijk overdreven op dingen; is zwakker.
Wat ik wel moeilijk vind is om als iemand iets verteld daar goed op te reageren
14 SHADES OF GREY
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:53:01 #301
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_103763459
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ellende is relatief, net als alle andere dingen
iedereen vindt zijn eigen ellende het ergst. :')

Dat is eerder het probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')