SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Al was het maar een vage bekende...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel vriendinnen Capstan
Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt toch niet zo heel lang nodig om het een beetje te leren lijkt me?
Bovendien is seks iets wat je samen doet. Dus als hij iets niet goed zal je hem moeten sturen en andersom ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom vrouwen hierop zouden afknappen
Tijd zat om het te leren toch? Wat boeien die eerste paar keren nou.
Bij jezelf ging vast ook in een wip of nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al was het maar een vage bekende...
[..]
Ik heb al zo lang nodig om er eens een keer aan te beginnen, dus hoe lang ik over het leren doe wil ik niet aan denken
Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bij jezelf ging vast ook in een wip of niet(mja slechte woordkeuze)
Geen idee vraag het aan je vriendquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zal vast ook nog steeds geen ster zijn
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een slechtere woordkeus kan haast niet...maar dat ging inderdaad vanaf de eerste keer al heel goed
die heeft niets te klagen hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee vraag het aan je vriend
Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef mrk.n het volgende:
Inderdaad.![]()
Hahaha minibeer, hoe was het met firefly? Heb je nog vrouwen aangesproken of iets?
Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genantquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees blij dat die gitaarspeelt en geen sexgeluiden van je ouders zijnDat lijkt me zo genant als je als kind je ouders hoort krikken.
Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.quote:
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeeldenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
oew gaan we samen feuden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef mrk.n het volgende:
Tja, je moet iemand wel 'leren kennen' op seksueel gebied en weten wat die persoon lekker vindt enzovoort.
Rare is, voor mijn relatie van nu had ik ook wel seks met verschillende meiden maar dacht ik niet na over de belangen/wensen van mijn sekspartners, als ik maar genoot. Het waren immers toch alleen maar sekspartners imo, zo dacht ik toen. Nu doe ik dat wel.
Ik ben nu samen met mijn vriendin en ze heeft belangrijke tentamens deze week waar ze voor moet leren. Jammer, ik verveel me namelijk. Ik ga zo maar wordfeud spelen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden![]()
En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè?
Mooiquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
[..]
die heeft niets te klagen hoor(ik denk ook niet dat je het anders niet lang vol houdt in een relatie tenzij je niet anders kent)
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het was lachen, wel wat vrouwen aangesproken (geen massa's, maar dat was ik ook niet van plan, meer gewoon uitgaan om de leuk).
[..]
Nouja, mijn ouders gaan waarschijnlijk uit elkaar, dus op een bepaalde manier zou het wel mooi zijn als ik ze hoor neuken. Blijft wel erg genant
[..]
Ik weet het niet hoor. Ik heb het sowieso niet op datingsites of relaties proberen te krijgen via internet, maar voor mij geldt: hoe harder ik probeer hoe harder ik faal, en dat zal ook wel via internet gelden.
Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Het ging vlot", "het ging in een vloek en een zucht"...zomaar wat voorbeelden![]()
En dan die TT ook nog...het is niet echt jouw dag wat woordkeuzes betreft, hè?
Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fokquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als het zo ver is voor jou maken we er een ere-tt van ok?
toen je het vertelde?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb deze gebruikt toen ik het vertelde:
I lost my virginity. One second it was there the next it was gone
op je 55e?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik schrijf het alvast op: in 2037 ere-TT op Fok
Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossenquote:
Dat heb ik hier op Fok! in singles gezegd jaquote:
Dat is zo waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik klaag ook niet. Maar ik moet wel zeggen dat het heul anders is met iemand van wie je intens veel houdtDat wist ik heul niet.
Waarom lukt het dan allemaal niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, als het dan nóg niet gelukt is overweeg ik, hoe treurig ook, om het maar op een andere manier op te lossen
ja duh moet je mij even inviten op wordfeudquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Samen! Ik zit op mijn telefoon.![]()
Inderdaad Cassandra, als je verliefd bent/van iemand houdt is het sowieso anders, tenminste zo ervaar ik het ook.
Voor mij welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Niet te veel over nadenken werkt IRL ook niet
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...quote:
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's op zich ook best treurig, maar ik had gehoopt dat iemand over anderhalf jaar of zo al zo gek zou zijn
[..]
Tja, als je geen geluk hebt met vrouwen...
Gelukkig weet ik niet meer welk topic dat was. Of nee het was op irc singlesquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef Cassandra87 het volgende:
haha welke bullshit? Linkje?
Kapitein tegen die tijd kom je vast wel in aanmerking voor een pityfuck![]()
Flepke was er niet, het was vet met fireflyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Minibeer, hoe was 't met flupke en firefly?
Zijn zij in 't echt ook van die stoere kerels?
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet toch meer zijn dan gewoon "geluk", het is een kwestie van enorm vaak falen en gaandeweg een vaardigheid daarin ontwikkelen. Of iets. Denk ik.
vlotte kleding!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Wat voor iemand is 't?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Flepke was er niet, het was vet met firefly
Ach op een dag lukt het.quote:
wel eens goede/toffe dates gehad?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks al mijn gefaal ben ik er dus totaal nog niet handig in geworden; dat blijkt wel.
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentrerenquote:
Beschrijf je stijl eens?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Dat went vanzelf welquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat had je al eens gezegd. Maar ik ben bang dat ik me daarin helemaal niet prettig ga voelen en dan kan ik me niet op iets anders concentreren
Vlotte kleding kan nog altijd wel bij je passen, je hoeft er niet bij te gaan lopen als Sinji (liefde voor zijn stijl) maar vind daarin gewoon je eigen weg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afsprekenquote:
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodigquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, dat vroeg al eerder iemand, ik hou het op gewoon een chill iemand, als je mensen beter wil leren kennen moet je iets met ze afspreken.
Wij gaan wel meeten hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.quote:
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat went vanzelf welEerst op je kleding concentreren, de rest komt wel
gewoon omdat het leuk isquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waarom wil iedereen de internettekstjes meeten
Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naarmate ik firefly beter leer kennen, komt hij op mij over als iemand die graag beter overkomt door anderen de grond in te boren c.q. naar beneden te halen. Daar bedank ik voor, ik heb genoeg mensen om me heen, ik heb hem niet nodig
Nee maar dat is een kwestie van zelfvertrouwen. Hoe vaker jij helaas de deksel op je neus krijgt, hoe minder jij jezelf kunt zijn gok ik, omdat je het allemaal niet zo gelooft. Er is niets mis met je, je bent aardig, je bent niet lelijk, en je bent een leuke gesprekspartner. Je hebt alleen een eerste indruk probleemquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Zo weinig weet ik er nu van.
[..]
Ik weet het niet. Op Paiq bijvoorbeeld zien dames ook bitter weinig van mijn kleding en toch weet ik ze niet te boeien. Dan moet het toch ergens anders aan gelegen zijn.
Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niks van gemerkt, zowel op het forum als IRL.
Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt misschien aan je voelsprieten...weet niet.
Firefly heeft niet voor niets veel kwaad bloed gezet en is niet voor niets 2x geband in korte tijd weet je
Je wordt echt niet 2x geband om niks
Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel doet hij niet kwaad hoor, het zijn eerder de mensen die er maar op in blijven gaan. Zelfde bij Flepke, die kunnen sommige ook niet uitstaan, ik vind hem ook wel okay.
Hoe weet jij van mijn kledingstijl afquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap d'r trouwens nog niet zoveel van, ik speelde eerst (toen ik in Afrika was en niks te doen had) wordmole op mijn BB aangezien ik toen nog geen Iphone had.
Sinji heeft toch gewoon een goede standaard kledingstijl. Niets aparts/spetterends aan toch, niet negatief bedoeld trouwens maar dat moet te doen zijn, Capstan. Lijkt me.
Zeg het maar, hoor. Jij kunt het beter omschrijven dan ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik wat over capstans stijl mag zeggen hier?
Kom je naar de meet zaterdag? ;Dquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een paar delen overgeslagen, maar daar ben ik weer.
Ik ben lekker uitgeweest, overal geprobeerd vrouwen aan te spreken, maar niks gevonden.
2 knappe redelijk interessante dames tegengekomen, waarvan er 1 al een tijd gelukkig is met haar vriend en de ander met haar vriendin.
Zaterdag weer eens proberen.
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze gewoon wat minder vissen op narigheid ipv te klagen dat mensen maar blijven happen?
Zoals ik al zei, niet voor niets 2x ban
Dit. Schoon, fris, simpel, goed passend en het moet een beetje op elkaar aansluiten. That goes a loong wayquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik vind sowieso standaardkleding vaak wel mooi. Gewoon zwart of wit shirt, zonder of met simpele opdruk, dan vind ik het wel best.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam...
Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal bans op m'n naam, dat zegt niet zoveel. Hij heeft een andere manier van posten, ik vind dat niet meteen slecht.
De een trekt er zich meer van aan dan anderen denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat we gewoon van mening verschillen
Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je naar de meet zaterdag? ;D
Was er nou woensdag ook een meet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom je naar de meet zaterdag? ;D
Aahh. Dan snap ik dat uiteraardquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
Zaterdagmiddag in Amsterdamquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was van plan uit te gaan naar een lounge tent en daarna een disco. Maar een meet lijkt me ook wel leuk (moet wel zondag ochtend werken). Waar is het en hoe laat?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Was er nou woensdag ook een meet?
Ik vind dat soort broeken ook niet zo mooi, maar sommige mensen staat het wel. Ik ben zelf meer van de spijkerbroeken, die zijn eigenlijk nog fantasielozer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ] Zo'n broek he? Vormloos, en dan een vormloos shirt erboven, ik vind dat sowieso niet mooi bij mannen, oubollig, fantasieloos.
Ik kan trouwens geen goed plaatje vinden maar die kleur vind ik sowieso :n sorry
Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwakquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bagger voornamelijk, lekker topics openen.
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Je hebt foto's in je fobo staan, daar op afgaand vind ik d'r niks speciaals aan.
Van een ander topic waar ook een aantal anderen waaronder ik heen zouden gaan. Maar ik ga niet want ik had al iets met vrienden afgesproken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Was er nou woensdag ook een meet?
Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag in Amsterdam
Neuken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
Ga je dan ook je eigen kleding kopen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eens nagedacht over jullie opmerkingen deze week, ik denk dat ik mijn kledingstijl ook maar ga veranderen
Ach, ik kan ook een bitch zijn hoor, maar ik blijf er minder lang over doorgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij probeert niet iemand te beledigen om vervolgens af te ketsen met de loze opmerking dat íe maar niet had moeten happen. Dat vind ik zo kinderachtig en zwak
Ja, of maken. Kan ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je dan ook je eigen kleding kopen?
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij doet het wel telkens, precies goed. Alle kledingsetjes die ik van hem voorbij heb zien komen zijn gewoon tof.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil liever geen man met meer schoenen dan ikzelf.
Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort vind ik mooisimpel t-shirt erboven, no fuss.
Mijn vriend draagt o.a. pallmall en kuyichi, van de laatste heeft hij écht een gave broekDoes it every time
Ik word nu wel heel benieuwd...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem anders even contact op met cassandra. Ik geloof dat we om 13u afspreken op het CSquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik zaterdag vroeg klaar kan zijn met werken.
Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel schoenen heb jij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idem. spijkerbroeken zitten klotequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt
Dat kan. Ik zeg ook niet dat het mooi is, ik zeg dat ik dat mooi vindquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen mooie broek, en ook een veel te vrouwelijk kontje, for that matter.
Er zijn genoeg relaxte chino's. De fit is uiteraard wel belangrijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Capstan het volgende:
Overigens, ik ben best bereid om heel veel te veranderen, maar spijkerbroeken ga ik echt nooit meer dragen, hoor. Dat doe ik al vanaf mijn dertiende niet meer en ik ga er ook niet meer aan beginnen. Dat wil ik wel even kwijt
Kwam jij nou ook zaterdag? Ik heb zo'n vermoeden dat jij ook wel een goeie smaak hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Niet echt 'n mooi model vind ik.
Trouwens, in de winkel bij mij komen soms ook wel jongens/mannen met een lelijke kledingstijl die dan ineens voor 'n hele andere kledingstijl gaan en allerlei tips vragen. Onzekerheid straalt er vaak vanaf. Ik moet dan altijd, hoe ironisch ook, aan dit topic denken.
Kom dan wel!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kom niet, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort kleding je draagt eigenlijk
spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.quote:
ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
spijkerbroek en vaak bandshirts. Ja fuck off met bandshirts afzeiken.
Gewoon een keer een meet op zondag danquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah shit, das waar ook, jij kan alleen op zondag
Dat snap ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja ik bedoel de gene die geen spijkerbroek dragen
[ afbeelding ] KuyichiMaar mijn vriend heeft een mooiere pasvorm
Ik heb altijd de grootste moeite om spijkerbroeken zonder chloorvlekken te vinden of namaakslijtage te vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Aan trainingsbroeken ontbreekt het mij gelukkig ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
sommige gasten doen ook een trainingsbroek aan naar school/studie, en een spijkerbroek als ze er net uit moeten zien. Kan ook
Ik heb een hekel aan skinny. Maar het vriendje van mijn zusje komt er mee weg. Mijn zusje heeft trouwens een hele vette kledingstijl. Ik ben echt grijs muisje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet veel van mannenbroeken, dus ik weet niet waar ik op moet zoeken, maar zoiets vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Slechte genen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Straw, waarom is iemand zoals jij überhaubt nog single?
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weinig schoenen (6 paar), maar verschrikkelijk veel broeken en shirts. 35 om 50 de laatste keer dat ik telde.
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Tis maar wat je belangrijker vind, mrk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
Magnetronkoffie, ken jij Strawberry persoonlijk dat je dat zo kan zeggen?
Ja, ik wil wel komen maar dat ligt net aan de situatie met mijn vriendin. Stel dat ik mijn vriendin zondag niet kan zien, wil ik liever bij haar zijn. Lijkt me leuk om jullie eens te zien maar ik laat het wel weten. Misschien neem ik haar stiekem wel mee zaterdag.
Ik wil graag keuze hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Westerling het volgende:
[..]
6 paar is alsnog veel als je t mij vraagt
en 35 broeken pff
Afgewezen worden is nooit leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij mag niet meer komen, jij negeert mijn dm structureel
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Er zullen weinig mensen zijn die er meer voor open staan dan ik. Maar toch...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
Slechte genen, ik zie zoveel mensen met slechte genen (ik weet wat je bedoeld namelijk) op straat die toch een partner hebben. Je moet er ook voor open staan.
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan geen dm zien nu.
ach val je er als man wel makkelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of open staan de goede woorden zijn.
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen hequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee zeker niet door mpj, volgens mij vind ik m aardiger dan ie verdient![]()
pm dan?
Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
dan moet je alleen nog fout worden dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen vallen nou eenmaal op knappe foute mannen he?
Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoedenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is genetisch bepaald dat ik er niet voor open sta.![]()
Nee maar even serieus, erfelijke dingen zoals mijn huidprobleem en zo hebben wel invloed gehad.
Ik weet alweer genoeg...spijkerbroeken: nee dank uquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha die broek heb ik. Nooit aan, zit niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook zeker waar, met als belangrijk verschil dat autisme helaas niet te genezen is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, das bij mij ook wel zo. Autisme en relatie gaan nou eenmaal wat minder goed samen
foute mannen, nomnomnom.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
zou dat t zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hè?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Naast het feit dat dat zeer waarschijnlijk ook de mensen zijn die je nog proberen op te opvoeden
Nou, serieus, ik ben wel iets te aardig eigenlijk. Ik pik vaak net iets te veel van mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dan moet je alleen nog fout worden dus
Je moet er gewoon het beste van zien te maken, maar moet zeggen dat het alles me wel is tegengevallen in z'n totaliteit. Had er vroeger meer van verwachtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar, met als belangrijk verschil dat autisme helaas niet te genezen is.
En je bent echt blondquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik ben wel iets te aardig eigenlijk. Ik pik vaak net iets te veel van mensen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
Capstan, wat vind je van zoiets?Wannebe spijkerbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het plaatje werkt hier niet op het forum, maar wel als ik dezelfde link open in een nieuwe tab.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
Capstan, wat vind je van zoiets?Mja, qua aanzicht valt dit nog wel mee, maar ik heb ook gewoon het probleem dat ik me niet prettig voel in donkere broeken. Geen idee of er voor een psychologisch probleem van die aard een naam is, maar het is niet iets dat ik zomaar van me afschud...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon meer voor jezelf op komen en wat brutaler wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nou, serieus, ik ben wel iets te aardig eigenlijk. Ik pik vaak net iets te veel van mensen.
Ik neem dan ook nergens het woord onmogelijk in mijn mond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik vind mijn vriendin belangrijker.
Ik weet wel dat jouw huidproblemen daar aandeel in hebben gehad. Logisch ook wel, maar toch, het zou niet onmogelijk zijn om dan alsnog een partner te vinden.
volgens mij worden zelfs jullie vriendjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik neem dan ook nergens het woord onmogelijk in mijn mond.
Ben ik ook mee bezigquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon meer voor jezelf op komen en wat brutaler worden
Heh? Ok, daar kan ik niets aan doen whehe. En het is een broek van canvas, zeker geen spijkerstofquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, qua aanzicht valt dit nog wel mee, maar ik heb ook gewoon het probleem dat ik me niet prettig voel in donkere broeken. Geen idee of er voor een psychologisch probleem van die aard een naam is, maar het is niet iets dat ik zomaar van me afschud...
Hoiquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.quote:
Ah zo, balen voor mij danquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik val niet op licht blond
vroeger wel trouwens
Goed zoquote:
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat de mensen die genen doorgeven je waarschijnlijk ook opgevoed hebben en dus dubbel invloed hebben. Ik denk dat 2 autistische ouders niet zo relaxted is en dat ook veel invloed heeft op het kind. That's all.
al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ah zo, balen voor mij dan. Maar het verschilt, als ik net naar de kapper geweest ben en gel in heb is het donker blond
.
Hoezo dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
Had je t tegen mij? Dan voel ik me echt afgewezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, ik had het niet over broeken of tegen jou. Ik kan alleen niet quoten.
Minibeer, ik ben niet fout trouwens over het algemeen.Soms ben ik dat.
Heb je nog steeds huidproblemen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Quote de verkeerde, my badquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:23 schreef mrk.n het volgende:
Sinji, ik had het niet over broeken of tegen jou. Ik kan alleen niet quoten.
Minibeer, ik ben niet fout trouwens over het algemeen.Soms ben ik dat.
Alles kan kapotquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
al viel ik wel op blond dan had je er nog niets aan
Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bentquote:
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je dan meteen een moeilijkere opvoeding mee krijgt en dus dubbel achter loopt als en 1 van je ouders en jij zelf autistisch bent
Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat 1 autistische ouder een enorme impact heeft, ook op kinderen die niet autistisch zijn
Ik heb het in wat voor situatie dan ook nog nooit aangedurfd om dat tegen een bezette vrouw te zeggenquote:
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik heb geen stoornis of iets dergelijks dus dat gaat dan niet helemaal op.
Dm.fok.nlquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik kan nu geen DM zien, helaas. Wil je het openbaar maken of is het heel erg privé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook niet, hoor. Mijn vader was doorlopend met sport bezig, en ik (volgens mij juist daarom) voor geen meterquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk dat ik als persoon heel anders was geweest als mijn ouders bijvoorbeeld sportief waren. Of meer van de buitenlucht hadden gehouden in plaats van binnen zitten, hangend achter de tv of computer.
Inderdaad en dat merk ik nog iedere dag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuurquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar op welk vlak verschilt de opvoeding dan?
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
en je vader ving dat gemis niet op?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe ze ons moest opvoeden en ons structuur moest geven. Voor mij was dat funest omdat ikzelf juist bbehoefde had aan die structuur
Nee, want ze waren gescheidenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
en je vader ving dat gemis niet op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Heb je nog steeds huidproblemen?
Budgetfoon met beltegoed...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
mpj kan ook geen spoilers lezen? : Mpj heeft een gare telefoon
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == science fictionquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
Flikker toch een eind op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Weet je wat sowieso niet helpt? ...
In het verleden leven en duvel en zn oude moer erbij halen om je verexcuseren voor het heden.
Ownee, dat ging ik niet hardop hier zeggen.
smoothquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom ben je dan nog single? Iemand zoals jij --> single == sience fiction
Hoezo vind je dat nou zo gek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fijn dat je je aangesproken voelt op iets wat niet per se of alleen tegen jou bedoeld is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op.Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op dit moment vrijwel niet meer, ik slik er nu 4 maanden medicijnen voor.
Maar dat sociale leven veranderen is juist 1 van die dingen die heeeeeeel moeilijk gaan als je een vorm van autisme hebt. Je hebt als het ware een dubbele achterstand.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook geen perfecte opvoeding gehad, eigenlijk nooit een moeder gehad die echt een moeder was en verlaten door mijn vader. En dat heb ik wel gemerkt, maar ben ik nu toch al wel overheen gegroeid. Ik denk dat je dat niet kan blijven verwijten, sowieso omdat het iets is wat je niet meer kan veranderen, terwijl je je sociale leven wel kan veranderen.
Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
Ik mocht niet op sport, ondanks dat ik wel wilde. Mijn ouders hadden denk ik het geld toen niet. Mijn broertje sport wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op.Ik maak me helemaal geen excuses maar als je als kind opgroeit met een bepaalde sport dan heb je daar gewoon meer mee als wanneer je opgroeit zonder. En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok ik vind je officieel niet lief meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb het al gelezen, dm ook. Ik wijs je alleen maar af nu.
Nee, ik vind het niet kloppen om te zeggen dat jij geen sociaal leven hebt omdat jouw ouders die niet hebben/hadden. Mijn ouders waren er nooit en als ze er wel waren was 't mis (ruzie, mishandeling), ik ben zowaar opgevoed door 'n nanny maar no way dat ik die dingen zelf later ook ga doen. Het ligt allemaal aan jezelf.
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die missen een heel stuk weerbaarheid en vermogen om met tegenslag om te gaan, is mijn ervaring.
Ik niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben sowieso wel jaloers op mensen die uit het perfecte gezinnetje komen, in hoeverre dat dan bestaat.
Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Aha, en voel je daarmee nu ook beter/zekerder?
Ik mis dat bij mezelf niet. Als ik die liefde wel had gehad, had ik immers geen feestje gevierd toen mijn laatste gymles op de middelbare school achter de rug wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ergens vind ik het wel jammer dat ik die liefde voor sport nooit zo meegekregen heb.
Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Da's geen science fiction, ik ben niet echt op zoek en mannen die wel interesse tonen laat ik niet dichtbij komen. Mij zal je dus ook niet horen klagen over het feit dat ik niemand kan vinden of zo.
Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom durf je niemand dichtbij te laten komen?
Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vretenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.
smooth hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schat, met of zonder slagroom, ik vind jou ieder moment van de dag om op te vreten
Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat scheelt, iemand die een keer niet klaagt
Maar heb je geen behoefte aan wat liefde? (of seks, maar ik geloof dat dat meer bij mannen het geval is en vrouwen dat minder graag toegeven)
Ja, dat geloof ik. 4 maanden is dan niet heel lang. Waarom eigenlijk niet eerder aan die medicijnen begonnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beetje bij beetje. Duurt even voordat het zelfbeeld wat er 10 jaar lang ingeslepen is verandert.
Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik in mijn hoofd me nog niet voor kan stellen dat iemand graag met mij zou willen zijn. Iets in die trand. Maar dat komt nog wel.
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Bestaat het perfecte gezinnetje wel ik denk dat elke familie wel zijn kruisje heeft.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je het wel toelaat, maar dat er niemand komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Besef je wel dat je iets ontzettends mooi mist?
Iemand dichtbij laten komen is 1 van de engste, maar wellicht ook mooiste, ervaringen die je als mens kunt hebben
Ik vind scheidingen niet altijd slecht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wens niemand gescheiden ouders toe of ouders waar je niet mee kan praten.
Dan ben ik het helemaal met je eens. Maar je hebt er zo weinig aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Als je ouders een wat gesloten persoonlijkheid hebben en een niet al te actief sociaal leven, zullen ze daarmee (on)gewild veel invloed mee uitoefenen op het leven van het kind. Voor extraverte ouders met uitgebreid sociaal leven geldt hetzelfde.
Mijn ouders zijn van het eerste soort en ik verwacht dat het bij de 'probleemgevallen' hier ook zo is.
Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind scheidingen niet altijd slecht.
Of iets anders naars.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wens niemand gescheiden ouders toe of ouders waar je niet mee kan praten.
Mijn ouders zijn extravert.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben ik het helemaal met je eens.
Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!
Een andere kennis is teleurgesteld in het leven omdat hij niet meer dan 2000 per maand verdiend en nu geen huis kan kopen.
Dan denk ik: sorry, maar ik heb wel ergere shit meegemaakt.
Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant benauwt het me op dit moment te erg om het te willen.
Waar stap ik overheen precies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je stapt er anders wel erg makkelijk overheen... Iets met olifant en porseleinkast.
Het ding is wel dat als je eenmaal iemand dicht bij laat komen, het heel beangstigend kan zijn als die persoon bijvoo9rbeeld een stapje dichterbij komtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Waarom? Je kan het zo close maken als je zelf wil.
Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.quote:
Over de gevoelens van mensen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar stap ik overheen precies?
Sowieso, mijn moeder kon zichzelf weer zijn. Geen ruzie's meer. Duidelijkheid, eerlijkheid. Voor mijn moeder ben ik alleen maar blij. Als kind blijft het toch altijd wat lastig en de dubbele cadeautjes waren eigenlijk ook nooit geweldig, want ik mocht het nooit meenemen naar de andere ouder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, 't heeft ook voordelen (zoals ouders tegen elkaar laten uitspelen![]()
![]()
)
Ik ook...de spreekwoordelijke roepende in de woestijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja nu voel ik me weer buiten de groep vallen.
Hij heeft nog gelijk ook die jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Ja, beterebob, blijven janken over het verleden heeft simpelweg geen zin. Je moet wel doorgaan (en geen ouders de schuld gaan geven), moeten meer mensen hier doen trouwens.
En terecht.quote:
Wederom wijsheid van grote schoonheid.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En terecht.
Natuurlijk snap ik het best dat je verdriet hebt als je oma overlijdt, soit. Maar om nu al een half jaar ontroostbaar te zijn en het over niets anders te kunnen hebben? Echt serieus, als dat het ergste leed is voor je, dan gaat het verdomd goed met je en mag je je handjes dichtknijpen.
Mijn zusje doet SPH en toen zij haar levensverhaal vertelde moesten mensen uit haar klas huilen omdat het zo erg was.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En terecht.
Natuurlijk snap ik het best dat je verdriet hebt als je oma overlijdt, soit. Maar om nu al een half jaar ontroostbaar te zijn en het over niets anders te kunnen hebben? Echt serieus, als dat het ergste leed is voor je, dan gaat het verdomd goed met je en mag je je handjes dichtknijpen.
Het ergste is nog: ik bedoel hem zeker zo dubbelzinnig als ie klinktquote:
Ik heb daarvoor een hoop andere medicijnen geprobeerd. Dat is ook wel gangbaar want vaak pas als je al dat andere geprobeerd hebt, mag je met de medicijnen beginnen die ik nu gebruik. Maar het is nog niet duidelijk of dit een blijvend effect heeft, het is een kuur. Dus wie weet ben ik hierna weer terug bij af, dat is me al eerder gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. 4 maanden is dan niet heel lang. Waarom eigenlijk niet eerder aan die medicijnen begonnen?
Joh wie weet had ze wel een hele goede band met haar oma. Ik vind niet dat je leed met elkaar kan vergelijken en je weet het verhaal er ook niet achter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En terecht.
Nouja, je moet ook niet van alles zo'n punt maken, je hebt zelf ook controle over dingen (niet alles natuurlijk, maar als jij een persoon niet meer wil zien dan is dat meestal heel goed mogelijk).quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ding is wel dat als je eenmaal iemand dicht bij laat komen, het heel beangstigend kan zijn als die persoon bijvoo9rbeeld een stapje dichterbij komt
Doe ik ook niet hoor. Ik leef echt wel in het heden hoor. Maar ik zie nu wel een stuk beter (nu ik wat meer afstand heb) wat mij gevormd heeft als persoon dmv mijn opvoeding. En daar ben ik niet alleen maar positief over. Het is simpelweg een gegeven nu, maar daar moet ik het nu wel mee doen. Ik ben wel op de goede weg hoor; want nu klinkt het allemaal zo negatief. Ik bekijk het nu even rationeel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef mrk.n het volgende:
Ja, beterebob, blijven janken over het verleden heeft simpelweg geen zin. Je moet wel doorgaan (en geen ouders de schuld gaan geven), moeten meer mensen hier doen trouwens.
Inderdaad. Voor de een kan een onvoldoende halen op school een ramp zijn terwijl een ander de ergste dingen kan meemaken zonder daar last van te hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh wie weet had ze wel een hele goede band met haar oma. Ik vind niet dat je leed met elkaar kan vergelijken en je weet het verhaal er ook niet achter.
Behoorlijk heftig om op je 16e uit huis geplaatst te worden EN borderliner te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was op mijn 16 e uit huis geplaatst, mijn moeder was nogal overbeschermend en zag in alles een ramp , ik was niet zoals een meisje hoorde te zijn dus ik deugde in haar ogen niet en daar ging ik ook naar leven en werd opstandig. Ze was ook juist dat ze rampen al zag gebeuren voordat er echt wat was dus kreeg ik niet echt de zekerheid dat dingen goed zouden komen omdat ik het al niet uit mocht proberen.
Toen ik bleek borderline te hebben toen vertelde ze me ook dagelijks wat heb ik misdaan dat ik een dochter zoals jou heb.
Toen therapie aansloeg is zij ziek geworden met psychose en depressie maar we denken dus dat de depressie er al was .
Ik heb juist echt een beetje mezelf kunnen vinden toen ik pas op mezelf woonde.
De dood heeft op iedereen weer een andere impact.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Perfect is geen enkel gezin. Maar persoonlijk heb ik wat moeite nu met een collega die ontroostbaar is dat haar oma overleden is. Ze is 34. Jezus mens, get a grip, als dat nou het ergste is wat je in leven gebeurd op dit moment. Knijp je handjes dicht!
Een andere kennis is teleurgesteld in het leven omdat hij niet meer dan 2000 per maand verdiend en nu geen huis kan kopen.
Dan denk ik: sorry, maar ik heb wel ergere shit meegemaakt.
ik ken wel het verhaal erachter, dat moet ik tot in den treure horenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh wie weet had ze wel een hele goede band met haar oma. Ik vind niet dat je leed met elkaar kan vergelijken en je weet het verhaal er ook niet achter.
Diagnose wist ik nog niet op mijn 16 die is pas later naar boven gekomen op mijn 25e of 26equote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behoorlijk heftig om op je 16e uit huis geplaatst te worden EN borderliner te zijn
Ik heb zelf ook een moeder en vader die beiden niet 100% zijn, om 't maar zo te zeggen. Gelukkig heb ik nu wel goed contact met hun, maar das niet altijd zo geweest...
Dit dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De dood heeft op iedereen weer een andere impact.Mijn moeder heeft op dit moment vaak last van d'r hart en denkt de 50 niet te halen. Ik denk niet dat ik er ooit overheen kom als zij komt te overlijden.
Oftewel, de een reageert belachelijk overdreven op dingen; is zwakker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor de een kan een onvoldoende halen op school een ramp zijn terwijl een ander de ergste dingen kan meemaken zonder daar last van te hebben
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Maar moet de boodschap niet zijn hoe kut het leven ook is, je moet er maar het beste van maken?
je moet de slingers zelf ophangen hahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Maar moet de boodschap niet zijn hoe kut het leven ook is, je moet er maar het beste van maken?
Das logisch, maar soms wordt het allemaal gewoon eventjes te veelquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef heloef het volgende:
Wat ik wel moeilijk vind is om als iemand iets verteld daar goed op te reagerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oftewel, de een reageert belachelijk overdreven op dingen; is zwakker.
iedereen vindt zijn eigen ellende het ergst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ellende is relatief, net als alle andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |